Obrona - Umiejętność w Heroes VII
♦ Opublikowany: 04.09.2015 o 10:08
♦ Czytany: 4293 razy
♦ Opracowany przez: Sylath
Talenty Rasowe

Talenty Magiczne



Talenty Mocy
Okrzyki Wojenne
Talenty Neutralne







Aktualnie wybrany
Obrona

Każdy nowy stopień zaawansowania umiejętności Obrona daje następujące efekty:
  • Poziom Nowicjusza - Zwiększa Obronę bohatera o 2.
  • Poziom Eksperta - Zwiększa Obronę dodatkowo bohatera o 2
  • Poziom Mistrza - Zwiększa Obronę bohatera dodatkowo o 2
Nowe poziomy dają także dostęp do nowych zdolności: 


Poziom Nowicjusz
Postawa Defensywna
Obrona Miasta
Witalność
Jeżeli w swojej turze sojusznicza jednostka nie zaatakowała, ani nie użyła aktywnej zdolności otrzymuje X do obrony do początku następnej tury.
Zarządca: ilość podstawowych jednostek w garnizonie miasta zwiększa się do 60 a elitarnych o 20.
Zdrowie wszystkich sojuszniczych istot podczas walki zwiększone .

Poziom Zaawansowany
Uskok
Atak Prewencyjny
Stworzenie otrzymuje +10 do obrony przeciwko atakom dystansowym.
Stworzenie, które wykonało komendę obrony będzie wyprowadzało odwet wyprzedzający aż do początku następnej tury.

Poziom Mistrza
Rozeznanie
Premie wrogich oddziałów atakujących z oskrzydlenia i pełnego oskrzydlenia są zmniejszone o X.

Zdolność Arcymistrza
Idealna Obrona
Ilekroć sojusznicza jednostka jest atakowana jej obrona zostaje podniesiona do ataku napastnika.

Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
54.81.x.x
157.55.x.x
46.229.x.x
157.55.x.x
95.108.x.x
157.55.x.x
157.55.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 7 gości. (Razem: 7)