Alternatywne Ulepszenia jednostek Przystani w Dzikich Hordach
♦ Opublikowany: 11.08.2010 o 10:14
♦ Czytany: 44876 razy
♦ Opracowany przez:
 



Osiłek
2
5
Kusznik
 
1
4
 
1-2
2-8
4
2
8
8
0
10
0
0
6
10
22
12
Poziomu  1
30
80
Poziom  2
Umiejętności:Podatnik,Szturm.   Umiejętności:Strzelec, Pełna skuteczność w walce na dystans.

Fanatyk
8
6
Gryf Bojowy
 
8
12
 
2-5
5-15
4
7
8
9
0
0
0
0
26
35
10
5
Poziom  3
130
360
Poziom  4
Umiejętności:Wielka Tarcza, Spustoszenie, Szał.   Umiejętności:Duża istota, Latanie, Nieograniczony Kontratak, Niewrażliwość na Oślepienie, Roztrącanie, Szał Bojowy.

Mroczny kapłan
20
24
Czempion
 
14
20
 
9-12
20-35
4
8
10
12
5
0
15
0
80
100
3
2
Poziom  5
900
1550
Poziom  6
Umiejętności:Strzelec, Rzucający Czar, Pełna sk.w walce wręcz, Wypaczenie.   Umiejętności:Duża istota,Jednostka Turniejowa, Szarża Czempiona.

Serafin
35
 
25
25-275
8
11
0
0
220
1
Poziom  7
4200
Umiejętności:Duża istota, Latanie,  Rzucający Czar.  
 

kubczak
ja tam wole archanioła niż serafina chybaże mam dużo szczęścia obrażenia to 25-75 nie 25-275 Smile
06
Paź
michi1
Osiłek 6 /10 wieśniak zawsze będzie wieśniakiem !
Kusznik 9 /10 Daleki zasięg jest fajny 20 Kuszników zabije 15 łuczników z dużego zasięgu
Fanatyk 10/10 podwójne uderzenie lepsze od umiejętności Krzyżowca
Gryf Bojowy 9/10 szybko umierają
Mroczny kapłan 8 /10 lepsi inkwizytorzy
Czempion 9/10 nie widzę różnicy między nimi a Paladynami
Serafin 10-/10 super ze szczęściem i "boska zemsta " ale nie wskrzeszają
23
Paź
kacper66
czy serafiny mogą wskrzeszać ??
10
Lis
kuba1111
osiłek 6/10 w małej ilości są słabe ale kiedy jest ich więcej wymiatają
kusznik 9/10 ma lepszy atak od strzelca i lepszy na dystans
fanatyk 8/10 ma lepszą obrone od krzyżowca
gryf bojowy 9/10 lepsze pikowanie
mroczny kapłan 7/10 mało zakleńć lepszy inkwizytor ale wypaczanie dobre
czempion 9/10 podobny do palladyna ale szkodaże nie leczy
serafin 10/10 fajne czary ale mało many szkodaże nie wskrzeszają
06
Gru
kacper66
dowiedziałem się i mówię : serafiny nie wstrzeszają ! (żal) a oto moje oceny :
osiłek 5/10
kusznik 8,5/10
fanatyk /9/10
gryf bojowy 8/10
mroczny kapłan 4/10
czempion zła 7/10
serafin 5/10
22
Sty
kacper66
kuba1111 dzięki za toże mi powiedzałeś o tych serafinach
22
Sty
Mateusz35932
osiłek 3/10
kusznik 10/10
fanatyk 9/10
gryf bojowy 8/10
mroczny kapłan 6/10
czempion 7/10
serafin szczęście 9/10
ocena = 8/10
25
Sty
LysyxP
macie problem kupcie se ze 100 archanilow a potem dawajcie serafinow
30
Sty
czart
Inkwizytor lepszy od mrocznego kapłana, co do reszty, 1lepsza, 2też, 3też, 4też, 6też, 7zależy dla kogo.
20
Mar
larkanni6
Fanatyk i Czempion nawet fajnie wyglądają.
15
Cze
TripleM
Mroczny kapłan jest wspaniałą jednostką magiczną, a gryfy bojowe są chyba najlepsze z jednostek 4 poziomu
03
Lip
Zehir7
osiłek 5/10 ja ich zostawiam na zamku razem z elaine i zbierają mi złoto Smile
kusznik 10/10 jak dla mnie najlepsza jednostka 2 poziomu.
fanatyk 7/10 lepszi krzyżowcy to bzduraże fanatycy mają lepszą obronę.
gryf bojowy 8/10 lepiej pikują ale szybko giną.
mroczny kapłan 7/10żadna różnica.
czempion 10/10 bardzo niebezpieczni razem z atakiem na dwa pola.
serafin 8,5 nawet fajni
10
Lip
kuba1111
ja wam powiem jedną rzecz jak zbieżecie 60 archanołów i 50 serafinów do
bez problemu wygracie z każdym w tym rzeczże archanioły jak mogą to wskszeszają
a serafy atakują tak też można zrobić z czempionami tylkoże 80 czempionów
11
Sie
kwarcowy smok
mi się podobają gryfy
18
Sie
Zehir1986
Osiłek 3/10 chłop zawsze będzie chłopem
Kusznik 10/10 świetna jednostka 2 poziomu
Fanatyk 9/10 Bardzo fajna jednostka
Gryf bojowy 7/10 ciekawa jednostka
Mroczny kapłan 4/10 nic specjalnego
Czempion 10/10 najlepsza jednostka poziomu 6
Serafin 6/10 niezbyt mną wstsząsneły
05
Paź
ziomMKX
Osiłek 5/10 dlategoże oprócz szturmu ma tak jak chłop podatnik(przydatne)
Kusznik 10/10 superże brak kary za dystans Smile
Fanatyk 9/10 dobrzeże atak i obrona na takim samym i wysokim poziomie
Gryf Bojowy 8/10 dobry pancerz oraz nieograniczona kontra
Mroczny Kapłan 6/10 pomimo bardzo mocnego ataku przydatny tylko wtedy kiedy się bronimy lub atakujemy na jednostki neutralne i w dodatku walczące wręcz
Czempion 7/10 brak uleczania i tylko troche lepszy od Mrocznego Kapłana
Seraf 7,5/10 dobry na początku gry gdy nie mamy np. szczęścia na maxa

Ocena zamku 8,5/10
15
Gru
Masterwiedzmin
Dobra, ja to może ocenię, bo jak widzę, jak niektórzy się za to zabierają, to mnie krew zalewa. w heroesy gram od 6 lat.
Osiłek: Bardzo dobra jednostka piesza, mająca podobną um., co krzyżowiec i zbrojny, mają podatnika, co przydaje się, gdy brakuje złota, a do tego są w kupie groźni. 8/10
Kusznik: Jednostka podobna do Mistycznego Łucznika z Sylwanu, więc tak jak jemu daję 10/10
Fanatyk: 10/10. Muszę tłumaczyć? Dobra, Spustoszenie robi swoje.
Gryf: Dobre to roztrącanie, ale potrafi zachaczyć o własne jednostki. 7/10
Mroczny kapłan: 8/10. jeśli pamiętam, wypaczenie obniżało statystyki wroga.
Czempion: Najlepsza, zdecydowanie najlepsza jednostka kawalerii w heroesach 5. atak na 2 pola jest bardzo dobry i przydatny. 10/10
Serafiny: Może i nie wskrzeszają, ale wyobraźcie sobie: 20 arcydiabłow zabija wam tysiąc chłopów, a wy używacie czaru serafina i dostają tyle obrażeń, ile sami zadali. U mad bro? 10/10
05
Sie
TheFallen2010
To teraz moja kolej Smile

Przystań (a jest tu inny zamek Smile )
Osiłek: Sproa ilość nie jest wskazana dla wroga. Potrafią nieźle napsuć krwi ze swoim Szturmem. Na pierwsze etapy przydatny ale później najlepiej go zostaić w zamku.
Kusznik: Muszę mówićże ma pełny dystans? Nie musze. Dziękuje bardzo Smile
3. Fanatyk: tylko o 1 mniejsza obrona. Nie ogłusza co prawda, ale nie ma lepszej umiejki szturmowej niż spustoszenie (no dobra podwójny atak Minotaura Strażnika jest tylko lepszy Smile ). Przydatny do zakończenia bitwy w szybkim tempie. Jedyną wadą jest niska prędkość, ale Krzyżowiec też ją ma :/
4. Gryf Bojowy: Ludzie co wy bredzicieże szybko umierają? prawie 2x więcejżycia od zwykłego, obrona kosztem ataku. A w kwestii Roztrącenia to naszym jednostkom na drodze nic nie robi (przynajmniej u mnie). Umiejka lepsza od Pikowania bo Gryf wraca na miejsce startowe. Nieskończona Kontra wraz z szałem bojowym miażdży! Obok Czarnego jeźdźca dla mnie najlepsza jednostka 4 poziomu.
5. Mroczny Kapłan: Zamiast czarów deffa posiada czary offa. Przydatne gdy nie mamy "Prawej Mocy". Wg. mnie są dużo dużo lepszymi jednostkami do walki wręcz niż na dystans. A wypaczenie to świetna umiejka.
6. Czempion: Powiem tak: Lepszy atak, Szarża w rodzaju smoka (sięga jednostki stojącej za celem) a obrażenia ma podobne tylko Rakszasa Kszatrija. A do tego jeszcze standardowa szarża zwiększająca atak o bodajże 20% (głowy odciąć nie dam) Dla mnie definitywnie najlepsza jednostka 5 poziomu (ale ostro rywalizuje z RakszasąSmile.
7. Seraf: Jaja se robicie?! Ze swoją "Boską Zemstą" tylko Czarny Smok może czuć się bezpieczny. Naprawde nie wiem co wy macie z tym wskrzeszeniem. Archanioł może go użyć tylko raz, a bohater tyle razy ile pozwala mu mana. Wystarczy szczęście a wasz bohater może mieć Wskrzeszenie samemu. Seraf ma tylko jedną wadę: Minimalne obrażenia sięgają 25. Dlategoteż unikajcie nim starć z Nekromantami i Widmowymi Smokami (chybaże ich armia jest bardzo słaba albo posiadacie taką ilość Serafówże wszystkie jednostki Nekro zdziera na raz).Ale za to kiedy damy mu Boską Siłę obrażenia sięgają 75! Większe ma tylko Czerwony Smok z umiejką "Podpalenia". Druga najlepsza Alternatywa 7 poziomu. I nie gadajcie mi nawetże Archanioły mają równe obrażenia.
26
Wrz
TheFallen2010
Czemu u mnie Gryfy Bojowe mają 55życia a tu 30? Kolejna poprawka :/
28
Wrz
rafcioruda1998
Moim zdaniemżadna jednostka nie jest słabsza od drugiej, Podam wam sposoby na danie tym jednostkom naprawdę dobrego kopa:
1.musicie zdobyć magię światłości na poziomie eksperckim
2.musicie zdobyć umiejętność grupowa łaska
3.zdobyć czar boska siła
z tym czarem nic i nikt wam nie podskoczy.
24
Sty
ElBastrado
powiem wam coś: czy nie wydaje wam się to dziwne,że DUCHOWNY, jakim jest ten mroczny kapłan( pomińmy to,że jest wspomagany przez boga) ma większą wytrzymałość od dzikiej bestii, jaką jest Gryf? ja rozumiem,że to tylko gra ale to mnie po prostu zastanawia.
07
Mar
Ziperro
Dobre są alternatywy tutaj. w Zasadzie nie ma tak, jak u innych miast, ze niektóre są z góry skreślone. Ja zawsze gram takim ustawieniem:

1. Szeregowy- Ogłuszenie lepsze niz Szturm. Wchodzi bartdzo często, w przeciwieństwie do szturmu. Wole ogłuszyć wroga i nie dostac kontry, której chłopek może nie przetrzymać. :] Dobry do ochrony strzelców.
2. Kusznik- to chyba jedyna alternatywa w Przystani, która się wybiera zawsze. Pełen zasiegi ciut większy atak. Strzelca bym brał tylko mając ten łuk negujący kary za dystans.
3. Fanatyk za 2 ataki dużo lepszy. Krzyżowców bym brał tylko, jakbym miał małe ilości, bo wtedy bardziej ich ochrona tarczą by dawała więcej, niż 2 atakio.
4. Tu zawsze Gryf Królewski. Pikowanie lepsze obrażenia, ogólnie i aż połowe inicjatywy więcej od bojowego. I Pikowanie jest bez limitu. Wg mnie to rekompensuje jego małeżycie i lądowanie w losowym miejścu.
5. Inkwizytor- nie przemawiają do mnie czary Mrocznego glupio wygląda. W zasadzie Ich jak mnie stać i tak zamieniam w konnice, bo są słabe te jednostki.
6 Czempion- Bije na głowe Paladyna, która mażałosną umkę. Atak na 2 jednostki wymiata. Ale może też zranić własne, więc trzeba uważać z szarzą ;]
7. Archanioł- tu zawsze ta opcja. Te 1 wskrzeszenie przy dobrym herosie( duzo ataku obrony) daje więcej, niż większy dmg Serafa. W praktyce to wygłada tak,że Czempion i Gryf idą w bój wspomagani Kusznikiem a Anioł wskrzesza pod koniec walki i strat zero( mówię o neutralach ofc). Ale Seraf też jest warty uwagi.
25
Lip




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
23.20.x.x
46.105.x.x
94.254.x.x
83.5.x.x
89.145.x.x
157.55.x.x
89.145.x.x
40.77.x.x
83.21.x.x
101.24.x.x
68.180.x.x
37.47.x.x
217.182.x.x
MSN spider
MSN spider
Odwiedza nas 1 użytkowników
oraz 15 gości. (Razem: 16)