Magia w Heroes II
♦ Opublikowany: 05.07.2010 o 00:09
♦ Czytany: 16091 razy
♦ Opracowany przez: --
Opis magii w Heroes of Might and Magic II

KSIĘGA ZAKLĘĆMagia jest nieodłącznym komponentem gry, dzięki niej można zwiększyć swoje szansę podczas walki oraz szybko prze teleportować się do miasta. Rzucanie zaklęć pochłania punkty magii - im wyższy poziom zaklęcia tym więcej jest potrzebnych punktów magii. By nauczyć się czarów bohater potrzebuje Księgi Czarów oraz musi wejść do Gildii Magów, aby nauczyć się czarów wyższych niż 2 poziom i trzeba posiadać "Mądrość".


Zaklęcia Poziomu 1

Tarcza
Opis: Zmniejsza o 50% obrażenia otrzymywane z dystansu.

Błogosławieństwo
Opis: Jednostka zadaje maksymalne obrażenia w walce.

Leczenie
Opis: Usuwa działanie wszystkich negatywnych zaklęć i przywraca 5 punktów życia na każdy poziom mocy bohatera.

Rozproszenie Magii
Opis: Przerywa działanie wszystkich zaklęć rzuconych na jednostkę.

Przyśpieszenie
Opis: Zwiększa szybkość jednostki o 2 punkty.

Spowolnienie
Opis: Zmniejsza ilość punktów ruchu jednostki o 50%.

Magiczna Strzała
Opis: Tworzy magiczną strzałę, która uderza w wybrany cel, zadając obrażenia 10 x moc bohatera.

Żądza Krwi
Opis: Zwiększa atak jednostki o 3 punkty.

Kamienna Skóra
Opis: Zwiększa obronę jednostki o 3 punkty.

Pokaż Zasoby
Opis: Pokazuje lokalizację i rodzaj wszystkich zasobów na mapie.

Pokaż Kopalnie
Opis: Pokazuje lokalizację i typ wszystkich kopalni na mapie.




Zaklęcia Poziomu 2

Błyskawica
Opis: Tworzy pocisk energii, który zadaje obrażenia 25 x moc bohatera.

Drgawki Śmierci
Opis: Zadaje wszystkim żywym jednostkom obrażenia 5 x moc bohatera.

Oślepienie
Opis: Oślepiona jednostka nie może się ruszyć ani atakować, jeśli sama zostanie zaatakowana, kontratakuje zadając 2 razy mniej obrażeń niż normalnie.

Promień Zimna
Opis: Wysysa ciepło danej jednostki, zadając obrażenia 20 x moc bohatera.

Zabójca Smoków
Opis: Wybrana jednostka otrzymuje premię 5 punktów ataku, podczas walki ze smokami.

Stalowa Skóra
Opis: Zwiększa obronę jednostki o 5 punktów.

Promień Osłabienia
Opis: Zmniejsza obronę jednostki o 3 punkty.

Przywołanie Łodzi
Opis: Przywołuje najbliższą łódź. Aby zaklęcie zadziałało, bohater musi znajdować się w sąsiedztwie wody.

Pokaż Artefakty
Opis: Pokazuje lokalizacje wszystkich artefaktów na mapie (nie dotyczy artefaktów zakopanych).

Nawiedzenie
Opis: Sprawia, że kopalnię nawiedzają duchy w ilości 4 x moc bohatera. Kopalnia zaprzestaje wydobycia.

Wizje
Opis: Pokazuje dokładną ilość neutralnych armii i przewiduje jak się one zachowają (czy zaatakują, czy uciekną).




Zaklęcia Poziomu 3

Krąg Zimna
Opis: Zadaje obrażenia 10 x moc bohatera wszystkim jednostkom znajdującym się wokół celu, ale nie czyni szkody jednostce znajdującej się w centrum.

Antymagia
Opis: Zapewnia odporność na magię.

Kula Ognia
Opis: Zadaje obrażenia 10 x moc bohatera wszystkim jednostkom w polu rażenia.

Ożywienie Martwych
Opis: Wskrzesza zabite jednostki nieumarłych. Ilość przywróconych punktów życia zależy od mocy bohatera, 50 x moc bohatera = ilość przywróconych punktów życia.

Trzęsienia Ziemi
Opis: Powoduje uszkodzenia murów zamku.

Teleportacja
Opis: Teleportuje wskazaną istotę na dowolne niezajęte miejsce na polu bitwy.

Fala Śmierci
Opis: Zadaje obrażenia 10 x moc bohatera wszystkim żywym jednostkom na polu bitwy.

Grupowe Rozproszenie
Opis: Przerywa działanie wszystkich zaklęć rzuconych na Twoje oddziały.

Grupowa Klątwa
Opis: Wszystkie wrogie jednostki atakują z minimalną skutecznością.

Grupowe Błogosławieństwo
Opis: Wszystkie Twoje jednostki będą zadawać maksymalne obrażenia.

Grupowe Przyśpieszenie
Opis: Zwiększa szybkość wszystkich Twoich jednostek o 2 punkty.

Paraliz
Opis: Sparaliżowana jednostka nie może podjąć żadnej akcji, jeśli zostanie zaatakowana, nie może kontratakować, ale działanie czaru kończy się.

Święte Słowo
Opis: Zadaje wszystkim nieumarłym jednostkom obrażenia 10 x moc bohatera.

Pokaż Miasta
Opis: Pokazuje lokalizację wszystkich miast na mapie.

Pokaż Bohaterów
Opis: Pokazuje lokalizację wszystkich bohaterów na mapie.

Identyfikacja Bohatera
Opis: Pokazuje dokładne statystyki oraz liczebność armii wrogiego bohatera.




Zaklęcia Poziomu 4

Burza Żywiołów
Opis: Zadaje obrażenia 25 x moc bohatera wszystkim jednostkom na polu bitwy.

Seria Błyskawic
Opis: Seria błyskawic uderza w pierwszą jednostkę zadając obrażenia 40 x moc bohatera, w drugą jednostkę zadając 1/2 obrażeń, w trzecią zadając 1/4 obrażeń a następnie w czwartą zadając 1/8 obrażeń.

Uderzenie Ognia
Opis: Ulepszona wersja Kuli ognia, zadaje obrażenia 10 x moc bohatera, a pole rażenia wzrasta do 18 pól.

Szał Bitewny
Opis: Sprawia, że jednostka atakuje na najbliższy oddział.

Święte Zawołanie
Opis: Zadaje obrażenia 20 x moc bohatera wszystkim nieumarłym jednostkom na polu bitwy.

Grupowe Leczenie
Opis: Usuwa działanie wszystkich negatywnych zaklęć rzuconych na Twoje oddziały i przywraca każdemu stworzeniu do 5 punktów życia na poziom mocy bohatera.

Grupowa Tarcza
Opis: Zmniejsza o 50% obrażenia jakie otrzymują twoje odziały w wyniku ataków z dystansu.

Grupowe Spowolnienie
Opis: Zmniejsza punkty ruchu wszystkich przeciwników o 50%.

Deszcz Meteorów
Opis: Zadaje obrażenia 25 x moc bohatera wszystkim jednostkom w polu rażenia.

Wskrzeszenie
Opis: Wskrzesza zabite jednostki do końca walki. Liczba przywróconych punktów życia zależy do mocy bohatera.

Ustaw Strażnika Ziemi
Opis: Wzywa żywiołaki ziemi, które pilnują kopalni przed wrogimi oddziałami. Ich ilość = 4 x moc bohatera.

Ustaw Strażnika Powietrza
Opis: Wzywa żywiołaki powietrza, które pilnują kopalni przed wrogimi oddziałami. Ich ilość = 4 x moc bohatera.

Ustaw Strażnika Ognia
Opis: Wzywa żywiołaki ognia, które pilnują kopalni przed wrogimi oddziałami. Ich ilość = 4 x moc bohatera.

Ustaw Strażnika Wody
Opis: Wzywa żywiołaki wody, które pilnują kopalni przed wrogimi oddziałami. Ich ilość = 4 x moc bohatera.

Brama do Miasta
Opis: Teleportuje bohatera do najbliższego należącego do niego miasta, o ile nie jest ono okupowane przez innego bohatera.

Pokaż Wszystko
Opis: Cała kraina staje się widoczna.




Zaklęcia Poziomu 5

Armagedon
Opis: Rani wszystkie jednostki znajdujące się na polu bitwy, zadając obrażenia 50 x moc bohatera.

Hipnoza
Opis: Pozwala przejąć kontrolę nad wrogą jednostką o ile jej punkty życia nie są większe niż 25 x moc bohatera.

Prawdziwe Wskrzeszenie
Opis: Na stałe wskrzesza zabite jednostki, ilość przywróconych punktów życia zależy od mocy bohatera.

Lustrzane Odbicie
Opis: Tworzy iluzję jednej z Twoich jednostek, walczy ona tak samo jak oryginalna, ale po otrzymaniu jakichkolwiek obrażeń znika.

Przywołanie Żywiołaka Ziemi
Opis: Przyzywa żywiołaki ziemi, które będą walczyć po twojej stronie podczas bitwy. Ich ilość to 3 x moc bohatera.

Przywołanie Żywiołaka Ognia
Opis: Przyzywa żywiołaki ognia, które będą walczyć po Twojej stronie podczas bitwy. Ich ilość to 3 x moc bohatera.

Przywołanie Żywiołaka Wody
Opis: Przyzywa żywiołaki wody, które będą walczyć po Twojej stronie podczas bitwy. Ich ilość to 3 x moc bohatera.

Przywołanie Żywiołaka Powietrza
Opis: Przyzywa żywiołaki powietrza, które będą walczyć po Twojej stronie podczas bitwy. Ich ilość to 3 x moc bohatera.

Brama Między Wymiarami
Opis: Pozwala bohaterowi przenieść się w pobliskie miejsce.

Miejski Portal
Opis: Teleportuje bohatera do dowolnego posiadanego miasta, o ile nie stacjonuje w nim inny bohater.
KILLER1990
Tworzenie iluzji bardzo przydatny czar
07
Cze
michalrytlewski
większość tych czarów jest przydatna, zwłaszcza tworzenie iluzji
09
Sie




Włącz odtwarzacz
Vein portret
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.239.x.x
78.159.x.x
44.213.x.x
52.205.x.x
54.224.x.x
85.208.x.x
54.157.x.x
34.204.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 8 gości. (Razem: 8)