Jednostki Życia w Heroes IV
♦ Opublikowany: 26.03.2010 o 14:41
♦ Czytany: 46872 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
Jednostki Zycia w Heroes of Might and Magic IV



Szczegółowy opis jednostek z Przystani, miasta Życia w Heroes of Might and Magic IV.

Giermek
Obrażenia:2-3 Atak w walce wręcz:9 Obrona ataku wręcz:11
Punkty Życia:10 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:11
Strzały:0 Szybkość:5 Ruch:18
Przyrost:21 Poziom jednostki:1 Punkty magii:0
Koszt:26 złota
Posiada umiejętność Ogłuszenie, dzięki czemu ogłuszony przeciwnik nie może kontratakować przez jedną turę.

Kusznik
Obrażenia:2-3 Atak w walce wręcz:4 Obrona ataku wręcz:11
Punkty Życia:10 Atak z dystansu:9 Obrona ataku z dystansu:11
Strzały:10 Szybkość:2 Ruch:18
Przyrost:16 Poziom jednostki:1 Punkty magii:0
Koszt:32 złota
Potrafi strzelać. Posiada umiejętność Daleki zasięg dzięki, czemu ignoruje negatywne modyfikatory za strzelanie z dużej odległości.

Piknier
Obrażenia:6-8 Atak w walce wręcz:12 Obrona ataku wręcz:14
Punkty Życia:30 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:14
Strzały:0 Szybkość:4 Ruch:18
Przyrost:9 Poziom jednostki:2 Punkty magii:0
Koszt:150 złota
Długa broą pozwala atakować wrogów na nieco większą odległość niż podczas normalnej walki wręcz, dzięki czemu atakowana jednostka nie kontratakuje. Zdolność negowania pierwszego uderzenia pozwala uniknąć skutków uderzenia wrogiej jednostki.

Balista
Obrażenia:5-7 Atak w walce wręcz:8 Obrona ataku wręcz:10
Punkty Życia:28 Atak z dystansu:15 Obrona ataku z dystansu:16
Strzały:20 Szybkość:0 Ruch:20
Przyrost:7 Poziom jednostki:2 Punkty magii:0
Koszt:190 złota
Mechaniczna jednostka strzelająca. Tak, jak Kusznik również nie posiada ujemnego modyfikatora przy strzałach na dystans, oraz strzelaniu poza mury zamku.

Krzyżowiec
Obrażenia:10-16 Atak w walce wręcz:22 Obrona ataku wręcz:23
Punkty Życia:65 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:23
Strzały:0 Szybkość:7 Ruch:18
Przyrost:5 Poziom jednostki:3 Punkty magii:0
Koszt:650 złota
Posiada zdolność Dwa ataki, dzięki czemu wykonuje dwa ataki w każdej walce wręcz, drugi atak następuje po kontrataku przeciwnika. Ochrona przed Śmiercią całkowicie chroni go przed Magią Śmierci, zmniejsza także o 50% obrażenia zadawane przez stwory Śmierci.

Mnich
Obrażenia:10-15 Atak w walce wręcz:10 Obrona ataku wręcz:22
Punkty Życia:55 Atak z dystansu:20 Obrona ataku z dystansu:22
Strzały:12 Szybkość:5 Ruch:24
Przyrost:6 Poziom jednostki:3 Punkty magii:0
Koszt:550 złota
Kolejna jednostka strzelająca. Posiada dodatkową odporność przed atakami sił śmierci

Czempion
Obrażenia:24-36 Atak w walce wręcz:25 Obrona ataku wręcz:25
Punkty Życia:150 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:25
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:30
Przyrost:4 Poziom jednostki:4 Punkty magii:0
Koszt:2000 złota
Posiada umiejętność Pierwszy cios, które pozwala mu na uderzenie przeciwnika zanim może on wykonać kontratak. Szarża zwiększa obrażenia, jeśli pokonał znaczną odległość przed wykonaniem ataku.

Anioł
Obrażenia:40-65 Atak w walce wręcz:30 Obrona ataku wręcz:34
Punkty Życia:230 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:34
Strzały:0 Szybkość:10 Ruch:35
Przyrost:2 Poziom jednostki:4 Punkty magii:20
Koszt:4000 złota, 2 kryształy
Niesamowicie potćżna jednostka latająca. Ma bardzo dobre współczynniki i dużą ilość punktów życia oraz unikalną umiejćtność wskrzeszania. Przydatny przy wskrzeszaniu poległych herosów czy jednostek strzelających.


Opracował: jareQ
Loynis
czwórka to wg mnie najgorsza część,pewnie się zdziwicie ale to porażka jak patrzę na te jednostki
03
Kwi
Januszowski5
te jednostki nie są najgorsze a pro po czwórki to go raczej nie można nazwać herosem,w ogole inna gra.
12
Kwi
KILLER1990
Co wy chcecie fajna część a co do jednostek dobrze zrobione bohater może podróżować sam nie potrzebuję do tego armii a w trójce mogliście o tym tylko pomarzyć
09
Cze
Zehir7
ja też jej nie lubie
14
Cze
Januszowski5
mi tam się heroes 4 dosyć podoba ale w porownaniu z innymi herosami to zupelnie inna gra
18
Cze
xD_NaTa_xD
Zgadzam sie z Loynis
Ta gra jest strasznie badziewiasta jeśli chodzi o zamki
w tej grze podoba mi sie tylko toże mogli dzięki temu stworzyć herosa V ;PP a potem VI
Smile
29
Gru
novi
Moim zdaniem najlepsza wersja gry nabiera dopiero magi jak się zaczyna kombinować szkoły czarów, nie wystarcza mieć tylko bohatera na jak najwyższym lewelu ale trzeba go też potrafić utrzymać podczas bitwy. Polecam zagłebienie się w h4 bo warto!
09
Lis
eska204
To,to,to...Jest Gorsze nawet od Disciplesa D: i przynosi Hańbę serii HoMM :-( xD
23
Lut
eska204
@xD_NaTa_xD e...I źle!H5 tak samo jak H6 mogło mieć po prostu inną cyferkę w nazwie części ;p
08
Mar
pszczolamc
Najlepszy Pikinier, moja ulubiona jednostka w serii Heroes.
20
Kwi
tomosz
to dziadowska część heroesów balista to machina oblęrznicza i powinna mieć co najmniej poziom 3 i gdzie się podziały ulepszenia ?!
14
Paź
tomosz
a mnicha to wogule powinni ztąd wywalić na zbity pysk bo mnich to jakiś dziadek a jest taki mocny ,że jak się ma ich 100 to nic cię nie powstrzyma bo takie obrarzenia zadają i denerwuje mnie zawsze toże komputer zawsze ich wybiera zamiast krzyowców !
14
Paź




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.133.x.x
173.252.x.x
78.159.x.x
77.111.x.x
3.145.x.x
95.217.x.x
18.118.x.x
3.133.x.x
185.124.x.x
13.58.x.x
31.61.x.x
173.252.x.x
69.63.x.x
185.53.x.x
91.90.x.x
31.61.x.x
18.188.x.x
3.136.x.x
3.145.x.x
40.77.x.x
83.20.x.x
18.188.x.x
185.13.x.x
173.252.x.x
3.133.x.x
3.139.x.x
17.241.x.x
18.220.x.x
40.77.x.x
18.217.x.x
3.136.x.x
173.252.x.x
3.141.x.x
173.252.x.x
18.223.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 36 gości. (Razem: 36)