Jednostki Sylwanu w Heroes V
♦ Opublikowany: 08.08.2010 o 06:48
♦ Czytany: 68358 razy
♦ Opracowany przez: Martin
 

Jednostki z miasta Sylwan (Sylvan) w Heroes of Might and Magic V.


Poziom I
    
Nimfy to małe duchy - opiekunki Kersyla - monstrualnego drzewa, będącego gospodarzem wszystkich miast Sylwanu. Zamieszkują one jego gałęzie, tworząc w ten sposób swego rodzaju symbiotyczny związek. Nimfy nie nadają się do walki, ale w stanie zagrożenia ich gospodarza mogą stawić zacięty opór wszelkim najeźdźcom. Atakują na zasadzie roju os.
Nimfa
Statystyki:
Rusałka
1
2
1
1
1-2
2-2
5
6
7
7
12
14
-
-
-
10
10
10
Latanie, Brak Kontrataku Wroga, Rozproszony Atak
35
55
Latanie, Brak Kontrataku Wroga, Rozproszony Atak, Czary: Rój Os, Oczyszczenie
 


Poziom II
    
Tancerze to trzon armii Sylwanu. Od najmłodszych lat szkolone w sztuce walki charakterystycznej dla ich rasy. Nie polega ona na brutalnej sile; stawia raczej na mobilność i szybkość przeprowadzanych ataków. Ich słabym punktem jest obrona. Nie noszą żadnego pancerza, co czyni ich wyjątkowo delikatnymi na ataki wrogów. Ich wysoka inicjatywa i niebywała prędkość czynią z nich jednostki niezbędne każdej ofensywnej strategii.
Tancerz Ostrzy
Statystyki:
Tancerz Wojny
3
4
2
3
2-5
3-5
12
12
6
6
11
15
-
-
-
-
9
9
-
65
9
Taniec Wojny
 


Poziom III
    
Myśliwi, kiedy panował pokój zajmowali się raczej przyziemnymi sprawami. Przemierzali Illorian żyjąc w zgodzie z naturą. Jednak gdy rozpoczęła się wojna, stali się precyzyjnymi, zabójczymi strzelcami.
Myśliwy
Statystyki:
Wielki Łowczy
4
5
1
4
4-7
5-8
10
14
5
5
10
10
12
16
-
-
7
7
Strzelec, Podwójny Strzał
125
190
Strzelec, Podwójny Strzał, Strzały Ochronne
 


Poziom IV
    
Druidzi pełnią funkcję kapłanów Sylanny - pierwotnego smoka ziemi. Przynależność do danej kasty daje im dostęp do wielu tajemnic. Standardowo są traktowani jako magowie armii Sylvan. Dzięki błogosławieństwu ich smoka posługują się magią żywiołów, którą to posługują się jak wszyscy - garbują skórę przeciwnikom i pomagają sojusznikom. Jednak mimo wszystko druidzi potrafią także walczyć - ich standardowy magiczny atak także jest morderczy.
Druid
Statystyki:
Wielki Druid
7
12
7
9
7-9
9-14
34
33
5
4
10
10
5
7
12
15
4
4
Strzelec, Czary: Błyskawica, Wytrzymałość
310
425
Strzelec, Przekazanie Many, Czary: Błyskawica, Kamienne Kolce, Wytrzymałość
 


Poziom V
    
Jednorożce są duchami natury i są święte dla całej rasy Sylvan, którzy czczą je jako reinkarnację Starożytnych. Są uważane za "zwierzęcy totem" dla całej społeczności, gdyż zostało powiedziane, że gdy zginie ostatni jednorożec, to stanie się tak samo z Sylwan i całym jego ludem. Jednorożce posiadają zdolność roztaczania aury na pobliskie sojusznicze jednostki, która chroni je przed wrogimi zaklęciami.
Jednorożec
Statystyki:
Srebrny Jednorożec
12
17
12
17
10-20
10-20
57
77
7
7
12
12
-
-
-
-
3
3
Duża istota, Aura Ochrony przed Magią
700
900
Duża istota, Aura Ochrony przed Magią, Oślepienie
 


Poziom VI
    
Drzewce są mocnymi jednostkami w oddziałach Sylwanu. Te ogromne, ożywione drzewa są najwytrzymalszymi istotami w Illorian. Mówi się, że drzewce żyją w bliskim sąsiedztwie elfów: zwracają się do wyższych stanów w świadomości, że dzięki temu elfy mogą współtworzyć naturę. W rezultacie drzewce są ich wiernymi sługami.
Drzewiec
Statystyki:
Ent
19
19
27
29
7-17
10-20
175
181
6
6
7
7
-
-
-
-
2
2
Duża istota, Oplatające Korzenie, Szał
1200
1500
Duża istota, Oplatające Korzenie, Szał, Zapuszczanie Korzeni
 


Poziom VII
    
Zielone Smoki są ucieleśnieniem Sylanny - pierwotnego smoka ziemi. Te wielkie istoty są połączone z ziemią i są odporne na wszelkie ataki na bazie tego żywiołu. Ponadto są otoczone magiczną aurą, która zadaje obrażenia wszystkim jednostkom, które ośmieliły się podnieść rękę na świętego smoka.
Zielony Smok
Statystyki:
Szmaragdowy Smok
27
31
25
27
30-50
33-57
200
200
8
9
12
14
-
-
-
-
1
1
Duża istota, Latanie, Kwasowy Oddech
3500 +1
4700 +2
Duża istota, Latanie, Kwasowy Oddech, Odporność na magię opartą na Żywiole Ziemi
 


Oznaczenia:
Atak Obrażenia Zasięg Strzały Koszt Przyrost tygodniowy
Obrona Życie Inicjatywa Mana Klejnoty Jednostka ulepszona

Opracował: Martin
Uaktualnił: Tosiek19 (HTML: jareQ)
KILLER1990
Jedna z moich ulubionych ras w Herosie5
10
Cze
Zehir7
lubię elfy
6/10
tanczerze8/10
myśliwi11/10
druidzi12/10
jednorożce7/10
drzewce8/10
smok7,8/10
14
Cze
3011996
Fajnie się nimi grało w kampanii Demonów, ale ich kampania była strasznie trudna... nienawidzę tej 1 misji, gdzie trzeba było bronić się (uzupełniać garnizony...), było to monotonne, i za długo suę czekało na tego demona ;/ ALE RASA KOZACKA Smile

Oto moja ocena:

Rusałka 6/10
Tancerz Wojny 6/10
Wielki Łowczy 9/10
Wielki druid 10/10
Srebrny jednorożec 9/10
Ent 10/10
Szmaragdowy smok 10/10 (Ulubiona jednostka Smile)

,,Jeżeli ktoś przeczytał moją opinię, serdecznie dziękuję!''
21
Cze
ziommm
Rusałka8/10 jej czary nie przydają się na Nieumarłych Smile
Tancerz Wojny 9/10 przydaje się gdy jednostka została otoczona
Wielki Łowczy 10/10 ze szczęściem niema mocnych bez nawet nawet
Wielki Druid 10/10 jego czary są niezłe i atak też
Srebrny Jednorożec 10/10 oślepienie i Aura anty magiczna też niezła
Ent 10/10 dla mnie on wolno traciżycie i jeszcze ta umiejętność też niezłe
Szmaragdowy Smok 10/10 dla mnie to wspaniała jednostka
P.S.

Z Findanem (mój ulubiony bohater) i jego umiejętnością pierwszy strzał nie ma szans
16
Lip
Duch27
Nimfa-4/10
Rusałka-4 /10
T.Ostrzy-4/10
T.Wojny-5 /10
Myśliwy-5/10
Wielki Łowczy-6/10
Druid-5/10
W.Druid-6 /10
Jednorożec-5/10
S.Jednorożec-5 /10
Drzewiec-6-/10
Ent-7/10
Z.Smok-6/10
Sz.Smok-7/10
12
Paź
Lugiia07
Mój drugi ulubiony zamek. Najbardziej lubię Myśliwych i Smoki.
19
Lut
Luna-Willow27
TO NIE ENTY!!! To enty-tanki Smile
10
Mar
Asv320
To moja ulubiona rasa zaraz po demonach
Rusałki 7/10 niezły czar ale tylko gdy ich dużo
Tancerze Wojny 9/10 atak super tylko słaba obrona
Wielki Łowczy 10/10 ze szczęściem maszyna do zabijania
Wielki Druid 9/10 zaklęcia dają popalić
Srebrny jednorożec 8/10 aura jest super a oślepienie nie pomaga za bardzo
Enty 9/10 super obrażenia i wytrzymałość ale niedaleko chodzi
Szmaragdowe Smoki 10/10 nic do zarzutu
28
Mar
moolu17
- Nimfy 5/10 - słabe, w dużej grupie dosc silne.
- Tancerze 6/10 - po ulepszeniu i w dużej grupie niezli.
- Myśliwi 9/10 - standardowo w dużej grupie potężni, ale i w średniej zabójczy. Przez szczęście i 2 ataki mega.
- Druidzi 10/10 - po prostu zadnych wad.
- Jednorożce 8/10 - dobre jednostki do walki w zwarciu.
- Drzewce 9/10 - obrona i zycie dodają wielkiego plusa, ale monotonia. To juz bylo...
- Smoki 8/10 - potężne stworzenia, siła niesamowita, ale również monotonne.
11
Maj
eska204
Tylko ci na Dystans są dobrzi (Eeeehh...)a reszta LIPA LIPA LIPA!
09
Lut
Alaron98
Nimfy 4/10 przydatna ale tylko na początku później wysiada
Tancerze 6/10 poprostu ją lubię
Myśliwi 10/10 są the best i porządnie strzelają
Druidzi 9/10 czasami ciut słabi
Jednorzożce 7/10 dobre do ataku i aura ochrony
Drzewce 7/10 poprostu wytrzymali ale wolni i mało inicjatywy przydatni do ochrony dystansowych
Smoki 9/10 mocne i fajny wygląd
29
Kwi
fortepiantaboret
O to moja ocena:
nimfy/rusałki 8/10 brak kontrataku wroga, rój os
tancerze ostrza/wojny 8 /10 szybcy, zabijają dokoła siebie wrogów
myśliwi/wielcy łowczy 10000(0)/10 (wyszły z poza skali) 2 razy strzał, dużo obrażeń
druidzi/wielcy 10000(0)/10 (tak samo u łowców) czarują, są wytrzymali, dużo obrażeń zadają
jednorożce/srebrne 9 /10 oślepienie, aura ochrony, szybkie
drzewce/enty 7 /10 zakorzenienie, twardzi
smok zielony/szmaragdowy 9/10 odporność na magię ziemi, kwasowy odech
Czy sprawiedliwie oceniłam?
06
Maj




Włącz odtwarzacz
MMH7 Akademia
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.80.x.x
40.77.x.x
151.80.x.x
94.254.x.x
46.229.x.x
51.255.x.x
51.255.x.x
157.55.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 8 gości. (Razem: 8)