Srebrne Miasta - królestwo magów
♦ Opublikowany: 10.08.2013 o 10:28
♦ Czytany: 11981 razy
♦ Opracowany przez: Sylath
 

 Srebrne Miasta





INFORMACJE OGÓLNE

Położenie: Południowo- zachonia część Thallan
Stolica: od 771 RSS- Al Safir
Ustrój polityczny: Monarchia
Znani władcy: Cyrus, Zehir, Sar-Shazzar
Założyciel: Sar-Shazzar
Data powstania: 
-62 RSS- Pierwsze Królestwo Czarodziei
-771 RSS- Drugie Królestwo Czarodziei ze stolicą w Al- Safir 
Główne rasy: ludzie
Religia: większość mieszkańców nie wyznaje bogów, uznają ich za istoty o wyższym bycie duchowym, niektórzy wyznają Sylatha
 
 
Historia:


Rozłam
Pomiędzy uczniami Sar- Elama dochodzi do podziału. Jeden z nich - Sar- Shazzar daje początek pierwszemu królestwu magów, zakładając Siedem Miast na południowych pustynaich Thallanu.
Z kolei Sar- Anton zakłada Bractwo Jasnowidzów- wyznawców Ashy, a Sar- Badon stowarzyszenie Smoczych Rycerzy, szukających równowagi między duchem a ciałem.
 
 
 Śmierć  Sar- Shazzara
Sar- Shazzar umiera podczas snu. Okoliczności jego śmierci pozostają niewyjaśnione.

 
        Wojna Krwawego Księżyca- Stworzenie Orków
Czarodzieje ze Srebrnych Miast, obawiając się wygranej demonicznych legionów, eksperymentują krwią Demonów. Wstrzykując ją do ciał zbrodniarzy i niewolników tworzą nową rasę- Orków.
Orkowie okazali się świetnymi wojownikami, a co najważniejsze- zaciekłymi wrogami Demonów. Dzięki ich waleczności Ashan zostało uratowane przed inwazją demonów. Wojna Krwawego Księżyca została zakończona


Stworzenie  zwierzoludzi
Szkarłatni magowie z Siedmiu Miast dalej eksperymentują z ludźmi, łącząc je z różnymi zwierzętami.Wskutek tego powstają zwierzoludzie, do których zaliczają się na przykład gremliny, centaury, harpierakszasy, minotaury.  Niektóre z tych istot do dziś służą w Srebrnych Miastach.


 Odkrycie nekromancji
Belketh- uczeń Sar- Shazzara znajduje drogę do przywrócenia zmarłych do życia. Nie jest to jednak nauka Elratha- wskrzeszanie. Przywrócone do życia osoby nie mają własnej woli, umysłu, nie odczuwają uczuć ani pragnień. Są bezwolnymi istotami w pełni uzależnionymi od Nekromanty. Odkrycie nekromancji w późniejszym czasie będzie przyczyną rozłamu Królestwa Magów.

 
 Odkrycie konstruktów
Czarodzieje dalej szukają sposobu na znalezienie najodpowiedniejszych sług w swoim państwie. Odpowiedź znajdują w starożytnej kulturze Shantiri. Zainspirowani ją, tworzą konstrukty różnych rodzajów i rangi- od gargulców po potężnych tytanów. Według nich jest to najlepszy sposób na zastąpienie niewolniczych ludzi i przeklętych umarłych.
 


  Wojna domowa w Siedmiu Miastach
Czarodzieje, którzy czuli zazdrość wobec innych magów, którzy opanowali sztukę nekromacji, wywołują prześladowania na masową skalę. Nekromanci zostali pokonami. Ci, co przeżyli zostali wygnani i osiedlili się na Półwyspie Heresh. W taki sposób dochodzi do powstania państwa Nekromantów i nowego antagonizmu Nekromanci- Czarodzieje.

  
Założenie Srebrnej Ligii
Chociaż Czarodzieje wygrali wojnę z Nekromantami, ich państwo bardzo osłabło w wyniku wewnętrznego sporu. Czarodzieje proklamują utworzenie nowego królestwa magii, ze stolicą w Al- Safir. Jakiś czas po założeniu Srebrnej Ligii, Arcymag Cyrus zostaje pierwszym z kręgu, stając się najważniejszym czarodziejem w Srebrnych Miastach. Z czasem zaczęto go nazywać królem. 
 

Czarodzieje Karthalu
Czarodzieje nieakceptujący oligarchizacji Srebrnych Miast, opuszczają swoje królestwo i osiedlają się na brzegu Morza Irisus, tworząc miasto Karthal. Przejmują część terenów granicznych między Irollan a Imperium Sokołów.
 
 
Wojna Złamanego Kostura 
Żądni zemsty Nekromanci atakują ziemie Siedmiu Miast. Armie nieumarłych pustoszą ziemie Srebrnych Miast. Jednak Czarodzieje wychodzą z tego starcia ponownie obronną ręką- po dekadzie walk Nieumarłi zostają przepędzeni. By ukarać Nekromantów, Czarodzieje wysyłają potężny strumień energi magicznej, które zmiata ich miasta z powierzchni ziemi.  Niegdyś żyzne ziemie Heresu stają się terenami nienadajacymi się rolnictwa, a sam krajobraz zmienia się w ponury i mroczny.
 

Ostrze Spętania 
Czarodziej Azh- Rafir ogarnięty pychą, chce stać się Ósmym Smokiem. By tego dokonać potrzebuje legendarnego miecza zwanego Ostrzem Spętania. Posiadacz tego artefaktu, dostaje część mocy Urgasha. Sam miecz jest bowiem częścią samego Boga Chaosu- jego pazurem. Czarodziej w swym szaleństwie morduje strażników ostrza, w tym swą żonę- Delarę. Wszystko, by zdobyć potężny miecz. Ostatecznie naprzeciw niemu staje Cyrus, Godryk, Fiona, Aidan i elf Anwen, kładąc kres jego szaleństwu.

  
Wojna Szarego Sojuszu
Piąte Zaćmienie to piąta Inwazja Demonów na Ashan, naprzeciw którym staje koalicja wojsk Cesarstwa Gryfów, Królestwa Irollan i Srebrnych Miast. Kiedy wojna staje się być przegrana przez Demony, uciekają one do magicznego portalu, prowadzącym prosti do Sheogh.  Cesarz Aleksy IV, chcąc zadać ostateczną klęskę armii Kha- Beletha, wkracza za nią do portalu. Niestety imperator nie otrzymał pomocy swoich sojuszników- król elfów Alaron za długo zwlekał, a arcymag Cyrus potępił działanie Aleksego, uważając to za akt szczególnej głupoty. Armia Gryfów wraz ze swoim władcą na czele ginie w Sheogh, jednak dusza zmarłego cesarza zostaje uratowana przez Smoczego Rycerza- Tieru i wpleciona w magiczny kamien. Od wtedy artefakt nazywa się Serce Gryfa i służy do walki z demonami. Jest także jednym z insygniów władzy w Imperium Gryfów.

 
Wojna Królowej Izabeli- misja Godryka
Święte Imperium zostaje ponownie najechane przez demony. Narzeczona władcy Nikolaja- syna Aleksego, chce przywrócić warunki Szarego Sojuszu. Elfy, kierujace się honorem i odwiecznymi zasadami koalicji przeciw demonom wysyłają wsparcie Gryfom. Godryk na rozkaz Izabeli zostaje wysłany z misją do Srebrnych Miast- ma nakłonic króla Cyrusa do udzielenia wsparcia Imperium. Arogancki król, kierujący się prywatą, odmawia posłowi i wyśmiewa go na oczach całego swojego dworu. Ten akt zniewagi będzie w następstwie bezpośrednią przyczyną wybuchu wojny Imperium ze Srebrnymi Miastami.
 
 
Wojna Imperium Gryfów ze Srebrnymi Miastami
Nowy doradca królowej Izabeli- Markal nakłania ją do wypowiedzenia wojny Srebrnym Miastom. Sprytny czarodziej chce osiągnąć tym własne cele, dlatego manipuluje królową. W początkowych etapach wojny wojska Srebrnych Miast odnoszą szereg klęsk, oddając wiele miast, w tym Hikm i stolicę- Al- Safir. Najbardziej dramatycznym wydarzeniem jest pogoń Markala za uciekającym Cyrusem, w wyniku którego ginie arcymag.

 
Kontraatak Srebrnych Miast
Syn Cyrusa- Zehir zbiera armię i z czasem odbija miasta zagarnięte przez Gryfów, a w Al- Safir odbudowuje zniszczoną gildię magów. Następnie tworzy sojusz z Godrykiem i Findanem z Irollanu, którego kraj przez działania Markala poniósł także straszne szkody i zabija Markala, kończąc jego knowania i przywracając dawne Imperium Gryfów.

 
Atak na Sheogh
Zehir wraz z Findanem, Godrykiem i nowym towarzyszem Raelagiem muszą uratować królową Izabelę, która została porwana w celu urodzenia Mrocznego Mesjasza. Połączona Armia Srebrnych Miast, Irollan, Ygg- Chall i Imperium Gryfów zadaje ostateczną klęskę demonom, zabijając Kha- Beletha  i uwalniając królową...
 
 

Na ratunek 
Zło nie zostało do końca pokonane. Sukkub Biara, pod postacią królowej Izabeli, przejmuje władzę w Imperium, tworząc fanatyczny kościół Elratha i wiernie oddane jej wojska. Buntownicy z państwa Gryfów nie są w stanie sami sobie poradzić z tym problemem. Zehir zawiera sojusz z Orkami, kładąc kres dawnym antagonizmom. Arcymag wyrusza także w misje do Ygg- Chall i Grimheim, by przekonać panujacych tam władców, by udzielili pomocy mu i Imperium. W końcu koalicja Srebrnych Miast, Ygg- Chall, Grimheim, Orków i części wojsk Gryfa, które wypowiedziały posłuszeństwo Biarze, atakują Talonguard i kładą kres władzy fałszywej królowej.
 
  
 
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Fanatyk
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
54.224.x.x
3.229.x.x
5.184.x.x
44.197.x.x
157.55.x.x
44.222.x.x
94.23.x.x
83.29.x.x
78.159.x.x
44.197.x.x
52.205.x.x
34.228.x.x
3.239.x.x
185.191.x.x
34.236.x.x
52.167.x.x
54.221.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 18 gości. (Razem: 18)