Frakcja Lochu w Heroes VII
♦ Opublikowany: 03.10.2014 o 13:04
♦ Czytany: 17779 razy
♦ Opracowany przez: Laxx, Sylath
 

Frakcja Lochu w Might & Magic: Heroes VII
- ogólne informacje




Renegaci, Skrytobójcy, Bohaterowie...



Do niedawna, tajemnicze Mroczne Elfy były uważane za legendę czy opowieść dla dzieci, którą im przedstawiano aby utrzymać je w ryzach. Oczywiście miały miejsce tam nieścisłości, że jeden z elfich klanów zawarł pakt z siłami Ciemności w czasie Wojny Gorzkich Popiołów. Został on wygnany z lasów Irollan w następstwie haniebnej ustawy o czym Elfy nigdy nie mówiły. Lecz to, co działo się wtedy pod ziemią pozostaje owiane tajemnicą. Dopiero gdy Wojna Pod Górą dobiegła końca, istnienie podziemnego narodu jakim był Ygg-Chall stało się powszechnie znane. Poza tym niewiele wiadomo na ten temat.

Pomimo, że Mroczne Elfy przegrały swoją wojnę z Krasnoludami, dobrze czuły się w ich tunelach przez ostatnie dziesięciolecia. Dorastały w sile i liczności, a ich handlarze zapuszczają się daleko, oferując zniewalające interesy, które zawsze działają głównie na korzyść Mrocznych Elfów. Nie wykonują żadnego ruchu przeciwko zarówno Grimheim i Irollan a także nie próbują odbijać swoich byłych ziem. Zamiast tego, konsolidują swoje siły i czekają...


1. Ygg-Chall, Mroczne Podziemie


Większość królestwa Mrocznych Elfów znajduje się pod ziemią. Krasnoludy nieraz znalazły tunele, które wiją się pod granicami innych królestw. Na powierzchni Mroczne Elfy żądają pustkowi i niegościnnych połaci jałowych ziem. Ziemie te są naznaczone obecnością Mrocznych z Ygg-Chall.

Wszyscy wiedzą, że wszystkie kreatury Mrocznych Elfów żyją w jaskiniach. Rośliny spotyka się tu rzadko – częściej można zetknąć się z lasami ogromnych grzybów i tym podobnych. Elfy uprawiają je i używają do wszystkiego; od wykorzystywania ich do oświetlenia, poprzez spożywanie a na robieniu z nich paliwa kończąc. Wszystkie miasta w Podziemiach są oświetlane delikatnym blaskiem bioluminescencyjnych grzybów. Mają one zazwyczaj niebieski kolor, ale rzadsze gatunki są nawet żółte.

Większość ze stworzeń żyjących w Podziemiu jest po prostu niewidoma np. nietoperze, ryby czy wyblakłe węże. W jeszcze niższych partiach królestwa Mrocznych Elfów można spotkać bardziej niebezpieczne bestie, które wyglądają jak głazy lecz tak naprawdę nimi nie są. Należą do nich olbrzymie pająki i inni drapieżcy, polujący na zasadzie zastawiania pułapek.

Najbardziej ruchliwą sferą dzikiej natury w Podziemiach są gady. Czarne Smoki i ich ryk można spotkać w najgłębszych jaskiniach tam, gdzie węże poszukują pożywienia. Większość z nich jest umaszczona w kolor przerażającej bladości niczym duchy; reszta już od dłuższego czasu przyoblekła się w kolor cienia.

W ciemnościach czai się wiele różnych rzeczy i stworzeń. Przykładem są Ponurzy Prześladowcy – dziwaczne, dzikie stwory o wyglądzie przypominającym jednocześnie połączenie kota i gada. Mroczne Elfy używają ich czasem jako swoich wierzchowców. Troglodyci są czasem opisywani jako podobni do jaszczurów, czasem porównuje się ich do żywych grzybów.
Na swój własny sposób, całe królestwo Mrocznych Elfów jest jednym wielkim potężnym miastem jak Konos, Labirynt Cieni. Pomimo tego, tu i tam istnieją gęstsze populacje ludności i każda z nich postrzega siebie jako własne miasto.


2. Społeczeństwo Mrocznych Elfów


Założyciele narodu Mrocznych Elfów zawarli pakt z Malassą, Smoczą Boginią Ciemności. Jedną z konsekwencji tego aktu jest to, że wszystkie Elfy z Podziemi są naznaczone przez jej znak i muszą stale słuchać szeptów cienia.

Są tacy, którzy potrafią kierować tym stałym przypływem informacji oraz tacy, którzy tego nie umieją. Ten fakt dzieli społeczność Elfów na dwie klasy.

Mroczne Elfy, które nie mogą znieść ciągłych szeptów wynikających ze znaku Malassy, są zmuszone wznosić barierę, dzięki której będą mogły oddzielić się od reszty świata, aby odwrócić ich szaleństwo. Aby pomóc sobie w życiu z darem Malassy, palą konkretne odmiany grzybów i wdychają ich opary. Ta medycyna działa jak środek znieczulający, który zamyka umysł na nieustanny szum.

Młode Elfy, które manifestują się ze swoim znakiem, są przeznaczane do kapłaństwa. Są zabierane z rodzin jeszcze jako małe dzieci. W świątyniach Malassy wznosi się je do rangi poszukiwaczy zakazanej wiedzy i mistrzów czarnej magii. Dorastają jako całkowicie oddane, lojalne i fanatyczne dla celów Smoczycy Ciemności. Ci, którzy wzrosną do najwyższej rangi, przechodzą tajny rytuał, który pozwala im obcować z Malassą. Dzięki temu są w stanie postrzegania pozazmysłowego. Kiedy rytuał dobiegnie końca, ich oczy stają się czarne i pozbawione źrenic. Takie Elfy już nigdy nie będą mogły więcej nimi zamrugać.

Bycie kapłanem to najwyższy cel, do którego aspirują Mroczne Elfy. Konkurencja o ważniejsze miejsce w świątyni jest ostra.

Kapłani Malassy prowadzą świątynie w każdym mieście a ołtarze w każdej placówce. Te święte miejsca są otwarte dla wszystkich, ponieważ Smoczyca Ciemności może przemówić do każdego, kto ją wzywa. Jest mało obrzędów publicznych; prawdopodobne ze względu na to, że nauki Malassy polegają stricte na ezoteryce i są są źle rozumiane nawet przez większość samych Mrocznych Elfów.
Tym, co łączy Mroczne Elfy nie są więzy krwi, ale wspólny interes wynikający ze szeptów Malassy. Istnieją trzy główne klany – Nocnego Czerepu,  Pietna Cienia i Blizny Duszy. Zostały one założone synów legendarnej królowej Tuidhany – według zasady na mniejsze klany.

Członkowie klanu Blizny Duszy są zafascynowani bólem, cierpieniem i szaleństwem, członkowie klanu Piętna Cienia słuchają sekretów duszy, a członkowie klanu Nocnego Czerepu są pasjonatami emocji takich jak smutek czy szczęście.

Politycznymi implikacjami tych różnic jest to, że zwykle Nocny Czerep preferuje handel i neutralność. Piętno Cienia słynie z zachowywania tajemnicy i nieingerencji ze światem powierzchni, a Blizna Duszy jest najbardziej agresywna i mściwa ze wszystkich klanów.

Triumwirat ten „wybiera” w jakiś sposób lidera, który jest zwany Władcą Klanów. Dzieje się to poprzez wybory. Nie wiadomo w jakich okolicznościach Władca opuszcza swoje stanowisko.


3. Ostrza w ciemnościach


Tylko Krasnoludy mogą przedstawić konkretny raport z aktualnego stanu wojsk Mrocznych Elfów.

Ich generałowie uważają, że wojna jest lepszym zwycięstwem z przekonującymi słowami, przebiegłymi podstępkami i zatrutymi sztyletami niż armia czekająca w polu, która nie waha się używać szpiegów, sabotażystów i zabójców jako instrumentów polityki. Są oni pragmatycznymi ludźmi. Łapówkarstwo i zabójstwo często jest tańsze, niż awansowanie armii. W razie potrzeby ich Kapłani Cienia mogą użyć zdolności kontroli umysłu lub pozbawiania życia.

Mroczne Elfy mogą także stosować inne taktyki; takie jak wysyłanie fali szybko poruszających się harcowników, aby odwrócić uwagę wroga. Osłabiają ich flanki, przed czym uderzają na nich z lepszymi i silniejszymi oddziałami. Bestie z ciemności i Elita żołnierzy wyposażone są w zbroje i broń wykonane ze Stali Cienia. Niektórzy uważają, że jest ona przepojona krwią Bezimiennych.
Mroczne Elfy wolą walczyć pod osłoną nocy. Jeśli są zmuszone do stania na polu walki przez dzień, to będą bardziej skłonne do odwrotu i czekania na zmrok.

Często mówi się, że Dzieci Malassy są wymarłe, jednak te które można spotkać w Konos są dość żwawe. Są one fascynującymi, skrzydlatymi stworzeniami i noszą tajemnicze maski. Dzięki nim mogą przyjąć dowolny kształt i wygląd. Tak samo jak ich Smocza Bogini mają tendencję do używania w rozmowach zagadek i tajemniczych metafor. Od zawsze uważa się, że dla każdej wyjawionej tajemnicy Bezimienni skrywają jeszcze dwie dodatkowe. Nie wiadomo ilu ich jest dokładnie – czy tylko garstka czy całe legiony.









Artworki jednostek:

Zabójca:




Cień:




Prześladowczyni:




Tropicielka:




Troglodyta:




Chthonian:




Meduza:




Czarodziejka Meduz:




Kroczący:





Bezduszny:





Minotaur:





Minotaur Strażnik:



Hydra Jaskiniowa




Mroczna Hydra:




Smok Cienia:




Czarny Smok:






Chcesz być na bieżąco? Wypatruj newsów na naszej Stronie Głównej oraz na naszym fanpage'u na Facebook'u!

Artykuł będzie aktualizowany przez naszą ekipę w miarę przypływu nowych informacji.

 
Bzhydack
Ten Czarny Smok taki trochę mało czarny jest.
07
Wrz




Włącz odtwarzacz
Pavel
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.81.x.x
34.207.x.x
95.163.x.x
193.59.x.x
94.254.x.x
68.180.x.x
35.184.x.x
91.121.x.x
51.255.x.x
94.254.x.x
89.68.x.x
85.25.x.x
185.25.x.x
89.64.x.x
Google spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 16 gości. (Razem: 16)