Rada Cieni w Heroes VII - ogólne informacje
♦ Opublikowany: 16.08.2014 o 17:19
♦ Czytany: 37432 razy
♦ Opracowany przez: Grownock
 

Rada Cieni jako pośrednik między fanami, a producentami
- ogólne informacje.

Rada Cieni (en: Shadow Council) jest reklamowana jako okno, przez które będzie można śledzić proces tworzenia Might & Magic: Heroes VII, a nawet brać czynny udział w produkcji! W związku z tym przygotowaliśmy dla Was małe FAQ, które nieco rozjaśni całą sprawę.

1. Rada Cieni... czyli co?
Twórcy Might & Magic: Heroes VII chcą postawić na współpracę z fanami i stworzyć grę, która będzie dla Was tym, czego pragniecie. W tym celu stworzyli platformę o nazwie Rada Cieni, gdzie chcą wysłuchać waszych uwah, przekazywać nowe informacje i poddawać je pod ocenę.

2. Jak dołączyć do tego grona?
Jest to niezwykle proste - wystarczy zalogować się za pośrednictwem konta Uplay lub założyć w tym celu nowe konto.

3. Jakie możliwości daje Rada Cieni?
Podstawowa idea to możliwość wpływania na proces powstawania gry - za pośrednictwem głosować, wymianę opinii i komentarzy. Platforma umożliwi śledzenie postępów w pracach nad Might & Magic: Heroes VII. Uzyskacie informacje o nowych elementach, jej twórcach i wiele innych.

4. Kto tworzy ten serwis?
Szeroko pojęty zespół Might & Magic, czyli wydawca i producent: francuski koncern Ubisoft oraz niemiecki deweloper - Limbic Entertainement. Poszczególne osoby przedstawią się i będą informować o postępach, a także odpowiadać na pytania.

5. Czy w Radzie pojawią się rozbudowane artykuły?
Tak, można będzie podzielić je na dwie grupy:
- informacje o produkcji gry przedstawione prostym, klarownym językiem.
- artykuły poświęcone uniwersum Heroes VII i fabule, pisane w klimacie opowiadania lub gry fabularnej.

6. Jak bardzo platforma wpłynie na grę?
Kluczową funkcją Rady są głosowania, dają one bezpośrednią możliwość wpływania na ostateczny kształt Might & Magic: Heroes VII. Już dziś można oddawać głosy na jeden z najważniejszych elementów serii - frakcje. To oczywiście nie wszystko, będzie jeszcze wiele decyzji, przy których podejmowaniu będą brane wasze opinie. Twórcy nie chcą psuć niespodzianki i zachęcają do regularnego odwiedzania strony.


7. Na czym polega proces głosowania na frakcje?
Wybór frakcji ma znaczenie kluczowe, głosowanie będzie otwarte cały miesiąc, a każdy będzie miał możliwość zmiany decyzji nawet do ostatniego dnia. Oprócz informacji na temat obu frakcji, twórcy przedstawią także szczegółowy zarys fabularny, opis taktyk itd. Chętni mogą przygotować materiały wspierające daną frakcję np. przemówienie, spot wyborczy, opowiadanie, czy rysunek, aby zachęcić innych do głosowania na swojego wybrańca.


Na początek musicie wybrać pomiędzy Sylvanem, a Fortecą. Poniżej krótki opis:

Sylvan:

Od Dnia Płomiennych Łez elfy nie zwykły mieszać się w sprawy innych ras. Lasy krainy Irollan stały się niegościnne dla przybyszów i dziś mało kto zapuszcza się do tego zielonego labiryntu. Nie znaczy to jednak, że elfy przestały zwracać uwagę na działania Świętego Imperium − ich wielkiego, wścibskiego sąsiada. Książęta herbu Jeleń zawsze spoglądali łapczywie na granice Irollanu, w przeszłości dochodziło już do potyczek. Alaron, arcykról elfów, może zechcieć wysłać ambasadora, aby zasilił radę Ivana − w końcu zależy mu, by na tronie imperium zasiadł ktoś, komu mógłby zaufać.

Z militarnego punktu widzenia, elfy mogłyby nauczyć Ivana zwinności. Ich wojownicy słyną z szybkości i siły. Gardzą otwartą walką, preferują taktyki partyzanckie. Kluczowe znaczenie ma dla nich zdolność szybkiego manewrowania − są mistrzami pozorowanych odwrotów i wciągania wroga w zasadzkę. W boju skupiają się na eliminacji kluczowych jednostek − generał może uznać bitwę za udaną, jeśli w jej trakcie nieprzyjaciel nie dostrzegł nawet jednego elfa…



Forteca:

Krasnoludy nie podniosły się jeszcze po latach tyranicznych rządów Hathora Orlandssona. Łupieżcze najazdy Hathora zaogniły stosunki pomiędzy Grimheimem a Księstwem Jelenia i nawet pomimo rozejmu podpisanego po śmierci tyrana i wybraniu nowego króla, Seamus pała żądzą zemsty na mieszkańcach Arkath. Choć krasnoludy wolałyby nie wyściubiać nosów spod swej góry i nie mieszać się w sprawy ludzi, to jeśli chcą zapobiec otwartej wojnie ze Świętym Imperium, mogą być zmuszone do poparcia Ivana.

Krasnoludzcy wojownicy słyną z zapalczywości i zdyscyplinowania. Walczą do ostatniego tchu, nawet w obliczu przeważających sił wroga. Doskonale radzą sobie także przy oblężeniach − ich saperzy i inżynierowie nie spoczną, dopóki fortyfikacje wroga nie legną w gruzach. Ivan z pewnością skorzystałby z ich wiedzy, gdyby przyszło mu oblegać niezdobytą twierdzę Horncrest, stolicę Księstwa Jelenia…



Głos można oddać
w tym miejscu.
Chcesz być na bieżąco? Wypatruj newsów na naszej Stronie Głównej oraz na naszym fanpage'u na Facebook'u!

Artykuł będzie aktualizowany przez naszą ekipę w miarę przypływu nowych informacji.
Grigi
No coś słabo aktualizujecie.
13
Kwi




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
18.205.x.x
44.204.x.x
3.230.x.x
40.77.x.x
54.226.x.x
35.168.x.x
44.222.x.x
37.47.x.x
54.84.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 9 gości. (Razem: 9)