Kody na Dodawanie machin wojennych w Dzikich Hordach
♦ Opublikowany: 11.08.2010 o 11:04
♦ Czytany: 17499 razy
♦ Opracowany przez:
 

Dodawanie bohaterowi machin wojennych


Wzór kodu na dodanie maszyn bojowych bohaterowi:
@GiveHeroWarMachine("Imię bohatera", NAZWA_MACHINY_BOJOWEJ);
np
@GiveHeroWarMachine("Godric", WAR_MACHINE_BALLISTA);

lub
@GiveHeroWarMachine("Imię bohatera", #);
np
@GiveHeroWarMachine("Godric", 1);

# - numer machiny
Chcąc pozbyć się danej machiny bojowej, zastosuj kod:
@RemoveHeroWarMachine("imię bohatera", NAZWA_MACHINY_BOJOWEJ);
np
@RemoveHeroWarMachine("Godric", WAR_MACHINE_BALLISTA);

lub
@RemoveHeroWarMachine("Imię bohatera", #);
np
@RemoveHeroWarMachine("Godric", 1);

Lista machin bojowych


Nazwa machiny w grze   -   Nazwa machiny w kodach   -   Numer machiny
Wóz z amunicją   -   WAR_MACHINE_AMMO_CART   -   4
Balista   -   WAR_MACHINE_BALLISTA   -   1
Katapulta   -   WAR_MACHINE_CATAPULT   -   2
Namiot medyka   -   WAR_MACHINE_FIRST_AID_TENT   -   3
UWAGA:Kod na usuwanie machin wojennych nie działa na katapulty.
Nie można ich w żaden sposób usunąć, gdyż każdy bohater w grze powinien jedną mieć.

Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Matrona cienia
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.144.x.x
185.235.x.x
18.191.x.x
173.252.x.x
3.15.x.x
18.220.x.x
78.159.x.x
13.59.x.x
3.139.x.x
18.118.x.x
18.216.x.x
3.131.x.x
18.191.x.x
3.17.x.x
173.252.x.x
18.216.x.x
18.216.x.x
13.58.x.x
3.147.x.x
13.58.x.x
18.118.x.x
3.142.x.x
173.252.x.x
18.191.x.x
69.63.x.x
3.17.x.x
3.145.x.x
3.20.x.x
3.146.x.x
69.63.x.x
188.146.x.x
173.252.x.x
3.145.x.x
3.21.x.x
89.186.x.x
3.135.x.x
188.147.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 38 gości. (Razem: 38)