Siedliska stworzeń na mapie przygody w Heroes III
♦ Opublikowany: 10.08.2010 o 00:33
♦ Czytany: 12724 razy
♦ Opracowany przez: Oliwsen
Opis obiektów siedlisk stworzeń na mapie przygody w Heroes of Might and Magic III

Siedliska

Strażnica
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Pikinierów.

Wieża Łuczników
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Łuczników.


Gryfi Bastion
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Gryfy.


Koszary
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Mieczników.


Klasztor
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Mnichów.


Arena
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Kawalerzystów.


Portal Chwały
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Anioły.


Stajnie Centaurów
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Centaury.

Gospoda Krasnoludów
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Krasnoludy.


Gospodarstwo
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Leśne Elfy.


Wodospad
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Pegazy.


Zagajnik
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Drzewce.


Polana Jednorożców
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Jednorożce.


Smocze Urwisko
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Zielone Smoki.


Warsztat
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Gremliny.

Parapet
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Kamienne Gargulce.


Odlewnia Golemów
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Kamienne, Żelazne, Złote i Diamentowe Golemy.


Wieża Magów
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Magów.


Ołtarz Życzeń
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Dżiny.


Złoty Pawilon
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Przerazy.


Pałac w Chmurach
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Gigantów.


Tygiel Diablików
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Diabliki.

Sala Grzeszników
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Gogi.


Psiarnia
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Piekielne Ogary.


Pałac Demonów
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Demony.


Dół Piekielny
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Czartów.


Jezioro Lawy
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Ifryty.


Przeklęty Pałac
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Diabły.


Nawiedzona Świątynia
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Szkielety.

Cmentarz
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Ożywieńców.


Nawiedzone Ruiny
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Zjawy.


Dworek
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Wampiry.


Mauzoleum
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Drzewce.


Rycerska Posiadłość
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Czarnych Rycerzy.


Smocze Cmentarzysko
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Kościane Smoki.


Diabelny Krąg
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Troglodytów.

Harpie Gniazda
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Harpie.


Kolumna Oczu
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Złe Oka.


Syczący Pałac
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Meduzy.


Labirynt
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Minotaury.


Jaskinia
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Mantikory.


Smocza Grota
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Czerwone Smoki.


Koszary Goblinów
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Gobliny.

Wilcza Zagroda
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Wilczych Jeźdźców.


Wieża Orków
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Orki.


Fort Ogrów
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Ogry.


Orla Skała
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Roki.


Jaskinia Cyklopów
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Cyklopy.


Jaskinia Behemotów
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Behemoty.


Chata Gnolli
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Gnolle.

Jaszczurze Legowisko
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Jaszczury.


Dziupla w Drzewie
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Oślizgi.


Dół Bazyliszków
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Bazyliszki.


Zagroda Gorgon
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Demigorgony.


Gniazdo Wiwern
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Wiwerny.


Bagno
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Hydry.


Magiczna Latarnia
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Driady.

Ołtarz Powietrza
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Żywiołaki Powietrza.


Ołtarz Wody
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Żywiołaki Wody.


Ołtarz Ognia
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Żywiołaki Ognia.


Ołtarz Ziemi
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Żywiołaki Ziemi.


Ołtarz Myśli
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Żywiołaki Umysłu.


Stos
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Ogniste Ptaki.


Dolina Dzików
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Dziki.

Domy na Drzewie
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Strzelców.


Dom Pokryty Słomą
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Niziołki.


Kryjówka Czarodziejów
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Czarodziejów.


Krypta Przeklętych
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Mumie.


Most Trolli
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Trolle.


Namiot Nomadów
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Nomadów.


Nora Złodziei
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Złodziei.

Rudera
Budowla zwykle nie jest strzeżona; można tu rekrutować Wieśniaków.


Magiczny Las
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Czarodziejskie Smoki.


Kwasowa Grota
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Rdzawe Smoki.


Kryształowa Grota
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Kryształowe Smoki.


Mroźne Szczyty
Budowla zwykle jest strzeżona; można tu rekrutować Błękitne Smoki.



Opracowała: Oliwsen
niedoceniony
Dlaczego wszędzie jest napisane zwykle?
14
Cze
Alesdar
Jaskinia Cyklopów wygląda inaczej. To na obrazku to Skarbiec Cyklopów: bank, a nie siedlisko.
29
Mar




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.167.x.x
151.80.x.x
95.163.x.x
69.242.x.x
185.55.x.x
164.132.x.x
89.76.x.x
40.77.x.x
157.55.x.x
86.144.x.x
217.182.x.x
208.80.x.x
91.226.x.x
Google spider
MSN spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 16 gości. (Razem: 16)