Frakcja Twierdzy w Heroes VI
♦ Opublikowany: 17.12.2010 o 00:46
♦ Czytany: 129733 razy
♦ Opracowany przez: Luk, jareQ
Twierdza
(Stronghold)


"Idziemy własną ścieżką, sami"


Koczownicze, barbarzyńskie plemiona Orków pomimo długiego prześladowania i chwilowego rozbicia są wciąż silną i dumną siłą w Ashan. Podczas Pierwszego Zaćmienia Magowie Siedmiu Miast eksperymentowali z zakazaną magią. Wstrzykując krew demonów kryminalistom, stworzyli uderzeniową rasę "mutantów: Orków.

Jako Pół-demony, od dziecka były uczone do zwalczania swoich "pierwotnych" braci" Ostatecznie pokonali demony i wysłali je z powrotem do Sheogh. Za tak ogromny akt bohaterstwa zostali oczywiście sowicie wynagrodzeni. Lud Ashan postanowił zrobić z nich... niewolników. Podczas Drugiego Zaćmienia Orkowie odzyskali wolność co jest wielu nie na rękę szukając każdej okazji do zakucie ich z powrotem w kajdany.

Orkowie są potężnymi wojownikami wspieranymi przez szamanów z dostępem do określonych dziedzin magii- "magii krwi" bardzo chaotycznej w swej naturze, silnie powiązanej z ich demonicznym pochodzeniem oraz proste szamańskie zaklęcia.


Inspiracja:
Kultura Ameryki Środkowej(głównie Aztecka), Afrykańska, Aborygeńska i Maori.


Miasto:


Bohater Mocy:
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_stronghold_hero_might_male.jpg

Bohater Magii:
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_stronghold_hero_magic_male.jpg


Jednostki:

Trzon

Goblin / Łowczy Goblinów


Gobliny są "zdegenerowanymi" Orkami, niewypały przy tworzeniu prawdziwych orków, zrodzone głównie z krwi pomniejszych demonów (głównie impów).  Są małe (ok metra wzrostu), chuderlawe, słabe lecz za to szybkie i zwinne. Przeciętny goblin jest nikczemny, tchórzliwy i głupi. Atakują tylko jak mają ogromną przewagę liczebną, zazwyczaj korzystając z zasadzek i prowizorycznych pułapek. W armii Orków, Gobliny są wykorzystywane jako służący, zwiadowcy, harcownicy, ofiary dla szamanów oraz jako amunicja/przekąska dla cyklopów.


Harpia / Furia
Pół-człowiek, pół-drapieżny ptak. Harpie były wykorzystywane przez magów jako zwiadowcy, posłańcy i harcownicy. Wygrały swoją wolność podczas Rewolucji Bestii. Orkowie uważają je za sprzymierzeńców i ulubienice Ojca Niebo. Harpie osiadłe na wyspach Pao były tworzone z tamtejszych drapieżników co wyjaśnia ich wielokolorowe upierzenie.
 

Awanturnik / Miażdżyciel
Lekko opancerzeni i potężnie uzbrojeni - Orczy Awanturnicy są jednostkami pierwszego natarcia dzikich hord Twierdzy. Ich główną taktyką jest niepowstrzymany rajd w stronę przeciwnika, używając przewagi liczebnej, szybkości, zaciekłości i wytrzymałości do przełamania linii obrony wroga i przerobienia go na krwawą miazgę. Ich ciężkie tarcze nie są dekoracją lecz służą do obrony przed ostrzałem przeciwnika.


Elita

Centaur / Centaur Maruder

Podobnie do Harpii, Centaury są bestio-ludźmi stworzonymi przez Magów Siedmiu Miast w 512 YSD. Pół-człowiek, pół-koń zawsze dumnie służył swoim panom jako zwiadowca i mobilny łucznik. Niestety, te czasu dobiegły końca kiedy Magowie zaczęli ożywiać struktury. Przeróżne golemy, gargulce, tytani etc. byli łatwiejsi do stworzenia, utrzymania i egzekwowania rozkazów. 

Centaury zostały zatem obarczane mniej ważnymi obowiązkami tj. dostarczanie wiadomości i ciągnięcie powozów. Zniesmaczone takim rozwojem sytuacji, chętnie przyłączyły się do Rewolty Bestii i zostały rozrzucone po Ashan w poszukiwaniu przestrzeni, godności i wolności. Szybko spotkali Orków, z którymi zawarli przymierze wspólnych interesów i myśli. 


Łapacz Snów / Niszczyciel Snów

Orkowie modlą się do Matki Ziemi i Ojca Niebo lecz to Łapacze Snów są prawdziwym głosem przodków ich klanów.
Aby zostać Łapaczem Snów, szaman musi odbyć senną podróż do zaświatów by osobiście spotkać duchy przodków. Podczas tej wewnętrznej wyprawy musi się również zmierzyć ze swoim demonicznym pochodzeniem i zniszczyć drzemiący w sobie chaos.

Wielu z nich ginie podczas tej wyprawy. Ci, którzy przeżyją, zostają skrzywieni oraz zdeformowani przez walkę z demoniczną krwią, w zamian poznając liczne tajniki oraz sekrety magii krwi i zaświatów.


  Wojownik Jaguara / Wojownik Pantery

Wojownicy Jaguara są elitarnymi berserkerami wysp Pao. Są nimi najwyżsi, najsilniejsi i najbardziej zaciekli spośród wszystkich Orków. Aby stać się jednym z nich, Ork musi gołymi rękami zabić jaguara szablastozębnego - jednego z najniebezpieczniejszych drapiezników ich wysp.

Nie trzeba wspominać, że ich maska skrywa wiele blizn zdobytych podczas życia w całości przepełnionego wojną. Podczas walki szarżują na wroga brutalnie i na oślep, rozrywając go swoimi obsydianowymi pazurami. Są często wykorzystywani jako straż przyboczna największych wodzów i szamanów.

Czempion

Cyklop / Dziki Cyklop

Cyklopy są niejako przeciwieństwem goblinów. Również są nieudanymi eksperymentami lecz tym razem z krwią wyższych demonów. Demoniczna krew zupełnie nad nimi zapanowała robiąc z nich przeraźliwe giganty z ciałem i umysłem zupełnie zdeformowanym przez chaos. Cyklopy mają więcej niż 3 metry wzrostu dużo bardziej przypominając demony niż ludzi. Wszystkie mają jedno, wielkie, czerwone, świecące, bez-źrenicowe oko. Nikt nie jest pewny co sprawiło właśnie taką mutację. Jedna z teorii wysnutych przez magów zakłada, że jest to "znamię Chaosu", symbol Wężosmoka Urgasha, zawiniętego w okrąg, pożerającego własny ogon. 

Z natury są spokojne lecz jeśli zostaną skrzywdzone (fizycznie lub psychicznie) wpadają w przerażającą i niepowstrzymaną furię, stanowiącą zagrożenie dla dosłownie każdego w ich zasięgu. Wiele nacji z dziką ochotą wykorzystałoby ich potęgę lecz tylko Orkowie mają wystarczająco dużo siły, cierpliwości i odwagi do "oswojenia" wykorzystując ich w miastach do zajęć siłowych a na polu walki jako jednostki uderzeniowe i maszyny oblężnicze.
MayFlower007
Cholernie mi się podoba zamek Twierdzy i jestem jak najbardziej na plus Smile Do tej pory wszystko OK, poza Heaven ;p Podsumowując 3 zamki na PLUS 1 na MINUS
17
Gru
pretorjanis
A więc orkowie , trochę szkoda myślałem ,że to będą elfy.
17
Gru
Amadeos
No i dobrzeże orki wyglądają świetnie, a o elfach będzie pewnie dodatek
17
Gru
ziutek
no orkowie wygladaja super
17
Gru
GGay-cob
ja bym wolał elfy w podstawcw a orki w dodatku, ale dziwie sie ze nie ma akademii
17
Gru
poliwert
haha a ja mówiłem ze będą orki od samego poczatku
17
Gru
Tazol111
Choć wolę Elfy to to się trzyma nawet kupyże jednak Orki. A Elfy (Proszę cię o to Boże) może będą w dodatku albo jakąś częścią tej Nowej nacji.
17
Gru
Asamir
Byłem pewny,że czwartą nacją będzie Akademia o_O
To ci dopiero niespodzianka. Ogólnie fajnie, ale nie za bardzo ich sobie wyobrażam w grze.
17
Gru
mr_R
może stosują chwyt marketingowy jeśli chodzi o te pięć frakcji. wszyscy są przygotowani na to co pokazali a tu w ostatniej chwili przed premierą rzucają szósty. bo według mnie za mało zamków jak na herosa, gdyż jego siłą (oprócz grywalności) jest liczba i różnorodność jednostek.
17
Gru
Lord Arthur
może ta nowa nacja to będzie jakaś mieszanka z elfam
17
Gru
pendragon
Kolejność będzie mniej więcej taka:
Trzon:
Goblin
Harpia
Awanturnik
Elita:
Centaur
Szaman
''Jaguar Wojownik"
Czempion:
Cyklop
17
Gru
mr_R
ja zamieniłbym centaura z awanturnikiem.
17
Gru
trucktor
zgadzam sie z mr_R centaur bedzie w trzonie Smile
(odnośnie elfów) wg mnie 5 nacja beda magowie, a dodatek bedzie mowil o elfach i dadza wtedy lochy i sylwan Smile
17
Gru
Gryphonheart
W dodatku niech dodają Cytadele ;D
17
Gru
kret111
W dodatku niech oddadzą Loch, bo to mój ulubiony zamek. A Twierdza świetna.
17
Gru
mr_R
tak naprawdę w piątce miałem dwa ulubione zamki niezniszczalni orkowie, oraz wytrzymałe krasnoludy. fajnie jakby dali jeszcze tą drugą nacje jednak wygląda na to,że dadzą jeszcze zamek związany z wodą.
17
Gru
mr_R
mam pytanie : a to duże behemoto-podobne coś to nie może być ogr albo troll???
17
Gru
ziutek
niewiem ale może twórcy gry szykują niespodzianke i zamiast tych 5 ras zapowiadanych dojdą jeszcze inne może jeszcze wszystkie z h5
18
Gru
Asamir
Po pierwsze: 5 rasa ma być nowa, zupełnie inna, nie będąca wżadnej w 5 części.
Po drugie: nie zamienią centaura z awanturnikiem, bo każdy poziom powinien się dopełniać, a 2 strzelających w trzonie to za dużo.
Po trzecie: nie marwcie się elfy i magowie może nawet krasnoludy doją w dodatkach.
P.S.: Ja zrobiłbym elfy przed rozłamem jako wielka potęga militarna... Szlachetne elfy.
18
Gru
pendragon
Albo zamienią centaura z harpią
18
Gru
ziutek
może ale centaur to jest za wysoko dla mnie
ale to moje zdanie
18
Gru
ziutek
moja ocena
goblin 9/10 bardzo fajne
harpia 10/10 superowe ładne kolory i fajnieże bedą latac po polu bitwy
awanturnik 8/10 fajne maja tarcze
centaur 9/10 fajowski wyglad fajnieże wciąż sa jednostka dystansową tylko szkodaże płeć damska ale i tak super
szaman 7,5/10 to troche jak przebrany goblin ale nieżle
siepacz 10/10 czad czszki pasuja do klimatu twierdzy a wogóle fajne kolory i ciekawy pomysł z przebraniem i bronią
cyklop 9/10 troch e za podobne do tych z h5


to moja opinia dodawajcie swoje oceny za jednostki
18
Gru
trucktor
moja opinia
Goblin 10/10 -jezeli bedzie rzucac tym "bumerangiem" Smile
Harpia 10/10 -swietne kolory i lata
Awanturnik 7,5/10 -awanturnik fajny ale miazdzyciel przesadzony
Centaur 9/10 -najleprzy ze wszyskich centaurow z heroes'ow (ziutek w h6 jest mnostwo kobiet-sworow wiec i u orkow musiala sie jakas znalesc Smile )
Szaman 9/10 -zupelnie nowa jednostka i im swietna wyszla
Siepacz 9/10 -swietne przebranie i fajnie ze dali i behemota i cyklopa
Cyklop - nie oceniam bo wg mnie cos mi nie gra z tym nieulepszonym

dawajcie nastepne opinie
pozdro Smile
18
Gru
One eyed wrath
Niech będzie Smile

Trochę głupio oceniać 3 artworki i 4 screeny, dlatego jeszcze raz ocenię jak otrzymamy wszystkie artworki. Póki co :

Goblin - nie jestem ich miłośnikiem, ale wyglądają super - 9/10
Harpie - rewelacja po prostu. O ile podstawowa wersja lekko kiczem trąci, to ulepszenie jest pełna klasa ! 10/10
Miażdzyciel - po prostu ... WOW ! Mega orkowe. Kwintesencja barbarzyństwa. Na taką jednostkę czekałem ! 10/10
Centaur - Nie podoba mi się feminizacja. Ta zebra to jakieś jaja, ale ulepszenie ok. 8,5/10
Szaman - Dużo fajniejszy od tych wszystkich cór z piątki. Orkowy, wojowniczy i oto chodzi. 9,5/10
Siepacz - obok Miażdzyciela największy plus z nowych jednostek Orków. To samo co Miażdzyciel, tylko większy, silniejszy, brutalniejszy i bardziej barbarzyński ! 10/10
Cyklop - moja ulubiona jednostka. Zapowiada się to samo co w piątce tylko bardziej kolczastwo i bardziej rogato, więc 10/10 ! (Jestem zakochany w tej jednostce, więc obiektywizmu tutaj się u mnie nie doczekacie) Smile
18
Gru
Asamir
Nie przepadam za orkami aczkolwiek ci tutaj są całkiem fajni:
Goblin - Bardzo ładnie... nareszcie będzie strzelał, nieże będą go bić, a on ucieknie. 8,5/10
Harpia - pierwsza forma jest za kolorowa, ale ulepszenie robi wrażenie, poza tym brakowało mi ich. 8/10
Miażdżyciel - co za potwór, idealny ork, lekkie opancerzenia mocne uzbrojenie, ulepszenie troche przesadzone, ale jest zajefajny. 9,5/10
Centaur - baba? ehhh przesadzają już z tym, aczkolwiek jednostka wcale niezła. 7,5/10
Szaman - co on ma zamiast ręki? Średnio mi się podoba, jakieś maski i w ogóle... coś mi tu VooDoo śmierdzi, a nie dzikimi plemionami ze stepów. 5,5/10
Siepacz - eeee... zdecydowanie za bardzo przesadzony, czy nie mógły mieć wilkiego topora zamiast tych czaszko-szponów? 6/10
Cyklop - o ile nieulepszona wersja mi się podoba o tyle ulepszone coś jest porąbane, bardziej jak demon wygląda, na mój gust dziwny. 7/10.
P.S.: Tak na prawde to Havenżądzi! Smile
18
Gru
mr_R
a kto wam powiedziałże gobliny to jednostka dystansowa??
siłą poprzednich ogrów w h5 była w sile krwawego szału, ale traciła na braku latających i strzelających. więc może gobliny jednak będą atakować wręcz??????
19
Gru
tomgart
Te jedostki troche przypominają azteków
19
Gru
youpop12
Mi bardzo się zawsze podobały orki

Goblin - wygląda ja zmieszanie kremu truskawkowego z bitą śmietaną oceniam 10/10
Harpia - zaje******,że przywrócili harpie ulepszenie jest zaczepiste 10/10
Awanturnik - i to się nazywa ork, a nie jacyś jeb***** wojownicy 10/10
Centaur - fajnie jest popatrzeć na dziewczyny w tej grze 10/10
Szaman - podstawa ledwo różni się od ulepszenia 9,5/10
Siepacz - nie oszukujmy się jest zaje***** 10/10
Cyklop - nie będe dużo mówić zawalisty 10/10
19
Gru
massen
Ja tam bardzo lubię orków choć powiem szczerzę, nie spodziewałem się ich. Jak wszyscy uważałem,że 4 zamkiem będzie Akademia lub jej pochodne. Mgłą tajemnicy osnuty jest także 5 zamek. Co do tej sprawy mam własny pomysł- we wcześniejszych herosach do danego zamku zawsze przypadało odpowiadające mu terytorium np. Inferno- lawa, ogień, spalone ziemie, Nekropolis- tereny umarłe z wszelkiegożycia, lub Sylwan- trawa, zieleń,życie. W herosie 6 zaś pierwszy raz w historii serii wprowadzono dżunglę. Czy nie było by więc prawdopodobneżeby ostatni niewiadomy zamek był jakimś rodzajem dżunglowatego zamku? Dałoby to twórcą ogromne pole do popisu bo potencjał takiego zamku i możliwości wyglądu stworów zamieszkującego go byłyby nieograniczone. Pozostawiam temat do dyskusji.
19
Gru
Asamir
Są już nazwy jednostek z elity i czempiona, ale mogą się jeszcze zmienić, otóż:
1 jednostka elity - centaur / centaur maruder ( po polsku tak samo )
2 jednostka elity - dreamwalker / dreamreaver ( kroczący wśród snów / łupieżca snów )
3 jednostka elity - jaguar warrior / panther warrior ( wojownik jaguara / panterzy wojownik )
czempion - ckylop / wild cyklop ( cyklop / dziki cyklop )
Powtarzam jeszcze raz: te nazwy nie są pewne Smile
19
Gru
mr_R
sanktuarium z bagien gdzie mieszkają wężowe istoty. ciekawa koncepcja. ciekawe czy powrócą oślizgi, meduzy i nagi???????
19
Gru
pendragon
Widaćże jednostki przypominają nieco indian, azteków i aborygenów
19
Gru
Animaluki1
Co do mr_R nagi powrócą i można zobaczyć ich arty na galerii tawerny i rzeczywiście ci orkowie mają podobne uzbrojenie do pierwotnych ludów np. bumerang goblinów(aborygeni) oraz upiór i tarcze awanturnika i miażdżyciela, a do tego harpie mają kolory jak pióropusze indiańskie Smile ale według mnie to będzie dosyć fajna jak dla mnie rasa
19
Gru
Moriak
Grafiki nag w galerii są KON-CEP-CYJ-NE.
Na razie zamek najfajniejszy ze wszystkich
20
Gru
Ares1285
nie no te orki to wymiatają, szkoda ,że są tak dziwnie pokazane niektóre postacie
20
Gru
Arek9720
Toże grafiki nag są koncepcyjne, to znaczyże mogą się zmienić, ale POWINNY w grze być ;P
20
Gru
One eyed wrath
Cyklop jest po prostu miażdzący ! I oto chodzi !

Wielka wściekła kupa mięcha !

Nie mogę się doczekać aż będzie nim można kosić całe oddziały jednym uderzeniem Smile
21
Gru
naitsabes1908
ciekawe jaki ten cyklop będzie ulepszony Smile. A tak poza tym mam nadziejeże w dodatku który wyjdzie można będą
21
Gru
naitsabes1908
trzy przemiany tak jak w dodatku dzikie hordySmile
21
Gru
heroesrex
Berserkerowie 10/10, ale cyklopy wyglądają jakby byly z piekieł.
21
Gru
One eyed wrath
Naitsabes - ten pokazany tutaj to już jest ulepszony.
21
Gru
ziutek
tak ulepszony ten cyklop wyglada jakby jednym machnieciem mógł rozwalic z 3 arachnioły
21
Gru
Animaluki1
cyklop podobny trochę do tego z heroesa V
21
Gru
massen
cyklop jest supcio.A co do innych co wy macie z tym miastem nag?przeciez moze po prostu na tej stronie tworza walasne potwory
21
Gru
Ares1285
Cyklop to im dopierto wyszedł 11/10
21
Gru
spider
chyba serafiny Smile ,bo archanioł z heroes 3 by go poskromił Smile
21
Gru
One eyed wrath
Anioł sięga cyklopowi może do kolan. Musiałaby chyba być cała chmara tych aniołków,żeby cyklopa wogóle zainteresować.
22
Gru
kacper66
archanioły są o wiele lepsze od cyklopów .... ale fajne te jednostki podobne z tych w H5 a to dobrze
22
Gru
One eyed wrath
Ja tam wolałbym walczyć z archaniołem, a nie cyklopem.
22
Gru
Ares1285
zaczepisty pomysł z tymi stylami zamków: przystań-gotyk necropolis-egipt orki-aztecy Smile
23
Gru
Seven Heven
Ja również twierdzeże Serafiny i Niebianina są lepsze od cyklopa przecież to odrazu widać oraz trzeba zwrócić uwagę na Miecz Sądu, które posiadają Anioły i bez wątpienia będą one najsilniejszymi Czempionami ze względu właśnie na Miecz, w którym na pewno tkwi Boska Moc i nie zdziwię się jeśli będą zabijać za pierwszym razem

P.S:Ten cyklop wygląda jak by miał się zaraz wywalić
23
Gru
feudant
jednostki są zajefajne, oprócz centaurów, chociaż mają nawet fajny wygląd to chyba każdy wie,że barbarzyńcy traktowali kobiety jak przedmioty, więc w tej rasie dla kobiet nie powinno być miejsca, jakby co to nie mam nic przeciwko kobietom ale płeć piękna nie powinna znajdować się u orków.
23
Gru
feudant
a co do stylów zamków to też jest fajny pomysł chociaż nekro. niezbyt mi się podoba.
23
Gru
One eyed wrath
Nieżebym się czepiał chłopaki (bo kazdy ma swoje zdanie i to gra fantasy), ale jeśli by tak takie heroesy działy się naprawdę, to ja walkę z nawet kilkumetrowym aniołem bym podjął, ale przed kilkunasto tonowym i kilkunasto tonowym cyklopem to bym spieprzał ile sił w nogach.

Pomijając już fakt,że wątpię,żeby cyklop sobie coś robił z najlepszego nawet miecza, bo dla niego to jak wykałaczka.

Ale,że to gra fantasty to wszystko jest możliwe.

Dla mnie jednak Anioł zawsze był najmniej przerażający i budzący strach z jednostek 7 poziomu.

A, ze go robiono na silnego to inna sprawa.
23
Gru
Seven Heven
Ja również bym uciekał przed taką kupą mięcha ale przed Aniołem także wiadomoże one są sługami Boga i ich trzeba się bać ale nie mają wyglądać przerażająco jak napisałeś w każdym są najpotężniejsze z wiadomych powodów.
23
Gru
One eyed wrath
Szczerze mówiąc to nie wiem z jakich.

I w Herosach raczej nigdy nie było najpotężniejszej jednostki. Zawsze było coś co powodowało,że raz mógł wygrać tytan, raz anioł, raz cyklop itd. Dlatego ta gra jest taka ciekawa.
23
Gru
Seven Heven
Z takichże posiadają Boską najpotężniejszą moc.Trochę przesadziłemże najpotężniejszą jednostką ale najlepszą 7 poziomu.
23
Gru
One eyed wrath
Wg mnie w tym też przesadzasz, ale twoje prawo Smile

Anioł może faktycznie w trójce był wykokszony, ale z każdą kolejną częścią tracił i wg mnie bardzo dobrze.

Twórcy naprawdę osiągnęli stan, w którym wszystkie rasy są mniej więcej równe iżeby wygrać potrzebna jest taktyka, a nie statystyki.

A w trójce jeszcze tak było,że faktycznie wyróżniało się kilka jednostek 7 poziomu, a reszta była ciut luż bardziej gorsza.

W piątce już bym tak nie powiedział, bo nawet jeśli jednostka była słaba jak kościane smoki, to było ich więcej i to jest bardzo fajne.

A co do boskiej mocy to wybacz, ale zażadne skarby mnie nie przekonasz ze archanioł/serafin z tą swoją boską mocą jest silniejszy od dzikiego cyklopa w szale.

Ale oczywiście sam twierdzić mozesz inaczej Smile
24
Gru
Seven Heven
Rozumiem Twoje wypowiedzi my obydwoje to różne 2 światy ty kochasz Twierdze a ja Przystań więc wiesz ty masz swoje zdanie a ja swoje ty lubisz Cyklopa a ja Niebianina.
P.S:Skończmy już tego off-topa
24
Gru
One eyed wrath
No skończmy. Ważne,że doszliśmy do jakiegoś porozumienia i się nie powyzywaliśmy Smile

Wesołych świąt !
24
Gru
youpop12
Ta ale jakby to stało się np. w środę 13 w maju to by tak nie było.No ale w końcu są Święta!!!
24
Gru
youpop12
A i chcę jeszcze dodać,że nie zgadzam się z One eyed wrath
cytat:
"A co do boskiej mocy to wybacz, ale zażadne skarby mnie nie przekonasz ze archanioł/serafin z tą swoją boską mocą jest silniejszy od dzikiego cyklopa w szale."
Ja myślę,że jakaś kupa mięcha z jednym okiem poradzi sobie z boską siłą.No coś tu nie halo.
24
Gru
youpop12
Sorry za pomyłkę "Ja myślę,że jakaś kupa mięcha z jednym okiem nie poradzi sobie z boską siłą.No coś tu nie halo."
24
Gru
Seven Heven
Dziękuje One eyed wrath zażyczenia.A tak poza tym nie chciał bym się z tobą wyzywać bo Cię lubię.
P.S youpop12 masz racje ale Cyklop taki słaby nie jest no ale od Niebianina jest słabszy.
24
Gru
One eyed wrath
Nie jest słabszy, ale skończmy ten Off-top. Przyznam jednak,że w trójce i w czwórce był lepszy. W piątce już bym polemizował (z szałem to już nie ma wogóle co porównywaćSmile. A jak będzie w szóstce to wybaczcie panowie, ale ... nie wiemy jeszcze Smile

Ja jednak z tego miejsca się zarzekam,że jeśli będzie anioł silniejszy to sam pierwszy Wam to przyznam Smile
24
Gru
mr_R
ja uważam ,że anioły mają jedną przewagę nad cyklopami - potrafią latać. tak to cyklopy biją je na głowę. a jeśli chodzi o starcie, które było przedtem to proponuje, by po zakupie herosa się ze sobą skontaktować i przejść jedną mapę przeciwko sobie.
PS fajnie jakbyście opublikowali wynik.
24
Gru
One eyed wrath
Tylko,że to nic nie rozwiąże bo wiele zależy od bohatera. Jeśli jeden by miał bohatera na 15 poziomie i 5 aniołów to i tak rozwali bohatera na 5 poziomie z 10 cyklopami prawdopodobnie Smile
24
Gru
KaroxPL
A Ja Tu Żadnego Behemota Nie Widzę Tylko Wojownika Jaguara i Wojownika Pantery i Cyklopa
24
Gru
ziutek
ja nie mam swojego zdania chociaz obstawiam cyklopa zobaczmy
cyklop ma duza maczuge ale anioł ma dwa miecze
anioł umie latac cyklop podpalać wiec chyba cyklop ma mała przewagę bo jak co ture anioł bedzie sie palic to straci duzo zycia ale przekonamy sie w dniu premiery gry
25
Gru
HeroesVI
Moja ocena
Gobliny-nie jest najgożej i dobry pomysł z tym bumerangiem 7/10
Harpie-dość fajnie wygląda i ładne kolorki ale nie lubie harpi więc tylko 6/10
Awanturnik-typowy ork 7/10
Centaur-bardziej przypomina zebre niż konia ale może być 8/10
Łapacz Snów-ulepszenie jest prawie takie same jak jednostka nie ulepszona a poza tym nie wyglądają zbyt ciekawie i nienawidze tego typu jednostek czyli szamanów itp więc ocena słaba 4/10
Wojownik Jaguara-No troszeczke słabo powinni coś lepszego wymyśleć 6/10
Cyklop-No i tak właśnie wygląda cyklop brakowało takiej jednostki wspaniała postać uwielbiam cyklopy wielka kupa mięcha z ogromną maczugą ta jednostka musi być w heroes oczywiśćie 10/10
25
Gru
HeroesVI
A no i zapomniał bym jeszcze ocena za zamek 9/10 ogólnie lubie zamek orków ale te jednostki troche są słabe oprócz cyklopa chodzi mi o wygląd jednostek
25
Gru
Ares1285
ten szaman nie jast taki zły dla mnie 7/10 a wojownik przynajmniej jest oryginalny 7/10 ale to moje zdanie Smile
25
Gru
WMSwojownik
No więc fajnie ale to nie są orkowie w 100% bo to jakaś zlepka zielonoskórych.Zamiast centaurów mogli by dać orkowego ciężkozbrojnego i ten woj. pantery to na jakieś 70%troll lub ogr.Czyli zamek sam w sobie mi się spodobał bo ma ocenę 8/10 było by więcej ale to w sumie zlepka.
25
Gru
Adseruki
Nie wiem czy niektórzy wypowiadający się w tych komentarzach pamiętają,że świat herosów 3 i 5 oraz 6 są zupełnie inne. Osobiście bardzo podoba mi się zamek oraz jednostki. Nie mam nic przeciwko feminizacji, wręcz przeciwnie jestem całkiem za, oby tylko nie przesadzili. Wszelkim panom przypominam,że kobiety równie dobrze mogą przywalić, a jak wpadną w szał to lepiej w ogóle się nie zbliżać Smile
26
Gru
One eyed wrath
Tak tak, tylko prześledź sobie historię wojen i zobacz ile kobiet chodziło na wojny, a ile facetów Smile

Poza tym to gadanie socjalistów o równouprawnieniu to takie bujdy,że rzygać się chce i jak sobie mysłę,że tym tropem mianoby pójść w heroesach i np. stworzyć zamek kobiet to ręce opadają Smile
26
Gru
Adseruki
Kobiety nie chodziły na wojnę bo faceci stwierdzili,że to nie dla nich. A były także kobiece wojowniczki tu i ówdzie. Zostawić równouprawnienie w spokoju. Przecież nie ma zamku całego z kobiet ^^
26
Gru
One eyed wrath
Równouprawniene to jedna z najgłupszych rzecz w historii ludzkości.

A jak tak chcesz wojen z udziałem kobiet, to wyślij swoją dziewczynę Smile
26
Gru
mr_R
zamek amazonek mógłby być ciekawą opcją o ile nie przesadzą. a jeśli chodzi o feminizacje to nie jest taka głupia rzecz o ile nie dojdzie do skrajności.
26
Gru
Alarick
Goblin wyposażeni w broń dystansową bardzo dobre 9/10
Harpia brakowało ich w piątce a poza tym fajnie wyglądają 10/10
Awanturnik maczuga świetnie pasuje tarcza też 10/10

Centaur mało mi się podobają ale dobrzeże są 8/10
Szaman fajna broń 9/10
Jaguar Wojownik super wielki i wściekły bardziej pasuje tu niżu krasnoludów 10/10

Cyklop wielki i wściekły prawdziwa maszyna oblężnicza 15/10




Cyklop
27
Gru
One eyed wrath
Panie i Panowie !

Słyszałem (bo nie mam konta na facebooku),że ponoć są już wszystkie arty Orków. Czemu więc nie ma ich tutaj na stronie ?
27
Gru
Adseruki
One eyed wrath cięzko by mi było wysłać swoją dziewczynę, gdyż jej nie mam. Aczkolwiek posiadanie takiej robiło by ze mnie lesbijkę. A by było jeszcze ciekawiej sama z chęcią bym się rzuciła do boju i skopała paru niedowiarkom tyłki Smile
27
Gru
One eyed wrath
Śmiało. Do boju. Jednak jakbyś była moją dziewczyną, to bym Cię nigdzie nie puścił Smile
27
Gru
youpop12
Powiem wam jedno, nie da się wysłać tego czego się nie ma.Ubi i Blackhole to banda dupków, którym się nie chce artów robić.
28
Gru
spider
Co do kobiet ,zdecydowanie za duzo jak na jedna frakcje .Najsilniejsza postacia w H5 byl czarny smok ,bo byl najdrozszy oraz mial najlepsze atrybuty i zdolnosci .W H6 pewnie tez bedzie najsilniejszy jakis smok Smile
28
Gru
One eyed wrath
Czy ja wiem czy czarny smok był najsilniejszy w 5 ? Jakoś nie jestem przekonany. Jak mówiłem z szałem nikt nie był w stanie podskoczyć cyklopowi, a bez szału to miałbym naprawdę wielki dylemat wybrać najsilniejszą jednostkę i naprawdę koleżanki i koledzy, to jest bardzo fajne w herosach.

Każdy ma coś czego nie ma inny i to czyni go unikalnym i to dzięki taktyce się wygrywa.

A co do 6 to wątpię,że wogóle będzie jakichś smok w jakimś zamku Smile
28
Gru
ziutek
nie bedzie tylko bossowie beda smokami
29
Gru
Adseruki
Rozumiem,że za dużo by było kobiet jak by ich było ponad połowę, lub połowę. Ale ich jest 2 na 7 jednostek! Odsyłam do zamku Haven tam są trzy i nikt się nie skarżył.
29
Gru
One eyed wrath
Ja się skarżę na kobiety w Przystani też Smile
29
Gru
ziutek
ja sie nie skarżeże są kobiety tylko chyba ciut za dużo :
kapłanka
promień chwały
niebianin
lilim
reproduktor
widmo
prządka
lamasu
matka namtaru
30
Gru
One eyed wrath
Takie czasy. Feminazistki dotarły i do gier komputerowych Smile
30
Gru
feudant
ja sie skarżeże kopbiety są u orków. orkowie jako barbarzyńcy powinni traktować kobiety jak przedmioty. a odnośnie kobiecych wojowniczek to myśleże oprócz amazonek cała reszta to wymysł literacki i filmowy bo gdyby kobiety były takie wojownicze to też próbywałyby walczyć, a nie dawały gwałcić przez pierwszego mężczyzne który je zaatakował.
30
Gru
One eyed wrath
Ale amazonki porywały facetów i same ich gwałciły jeśli można tak powiedzieć ;p

A co do przedmiotowego traktowania kobiet, to nie wiem czy nie posyłanie ich na wojnę to jednocześnie ich przedmiotowe traktowanie.

Może orki dźentelmenami nie są, ale zapewne będą bronić swoje kobiety i potomstwo do upadłego.
30
Gru
MetalHeart
a i jeszcze... ogólnie fajne jednostki. Podobają mi sie wszystkie z wyjątkiem centaura :/ jakoś nie przypada mi do gustu. Podobnie jak cyklop, jest bardzo podobny do tego z HV. liczyłem na coś więcej Smile ale ogólnie 8/10 Smile
31
Gru
MetalHeart
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150328692300434&set=o.161184829587 widzieliście już to? nie wiem czy to fanowski art ale fajnie by było gdy by tym kolejnym piątym zamkiem był jakiś zamek, zabójców? czy kto wogóle jest Smile
31
Gru
ziutek
a mła daje 10/10 fajny zamek
31
Gru
Elfik...
wszystkie jednostki są super
oprucz tych jakiś tam wojowników pantery
jaoś mi się nie podobaja
a co do kobiet to się nie czepiam
bo najbardziej mi się furia podoba
i wl nie rozumiem o co wam chodzi bo w tym zamku jest tylko jedna kobieta a właściwie topół bo to harpia
01
Sty
One eyed wrath
Są dwie. Bo centaur też była (jest) kobietą Smile
01
Sty
Dougalion
gobliny lepsze niż w 5 wreszcie wyglądają na krwiorzercze bestie a nie tchórzliwe króliki ale harpie.... poprostu już je lubie Smile choć szkodaże wiwerny nie zagrzały miejsca w Twierdzy Smile
01
Sty
Dougalion
a wogóle czy gobliny będą jednostkami walczącymi na dystans bo ich broń wygląda jak bumerang
01
Sty
One eyed wrath
Mnei też ciekawią jednostki dystansowe w twierdzy. Bo potencjał jest naawet na cztery jednostki strzelające (choć raczej tylu nie zrobiąSmile.

Póki co pewny na razie jest jedynie Centaur.

Wygląd goblina pozwala nam sądzić,że on również będzie rzucał tym swoim bumerangiem.

Dodatkowo może Szaman będzie potrafił walnąć coś z dystansu. Może będzie mógł tym swoim badylem rzucić lub jakichś promień prymitywnej magii wystrzelić Smile Choć wątpię.

No i zostaje Cyklop i jego skłonność dożarcia goblinów i rzucania nimi.

Pożyjemy zobaczymy.

@Dougalion

Wiwerny widać potraktowano jak smoki i nie dodano ich dożadnego z zamków.
01
Sty
Dougalion
ale jeśli twórcy znów dadzą centaurom tyle HP co w H5 to toże jest jednostką dystansową nie pomoże zawsze padały mi szybciej niż gobliny :/
02
Sty
Dougalion
myśleże ten boss Wąż wodny to od orków przeciez w H5 jeśli ktoś lubi historie sagi Herosów to wieże orki mielli poparcie natury jako boga (matka ziemia) to bedzie obrońca orków a zauważył ktośże na obrazie czerwa tego bossa są orki? może to 2 ich boss Smile ale cyklopy to sie nie postarali mogli by coś innego dać :
02
Sty
One eyed wrath
Wątpliwe,że ten wąż wodny to od Orków jest, a Czerw zwłaszcza. Bo na arcie on walczy z orkami.

Stawiałbym raczej,że wąż wodny to od nowego zamku, a czerw to albo nowy zamek, albo inferno.
02
Sty
Elfik...
też mi sie wydaję ze ten wąż od nowego zamku
mam nadzieje zeżywiołaków nie zrobią
02
Sty
Dougalion
to tylko moje zdanieże wąż to ich boss Smile
02
Sty
MetalHeart
uważamże Dougalion według mnie może mieć racje. Orkowie czcili nature więc czerw i wąż wodny mogą być ich bosami Smile a toże na tym arcie czerw walczy z orkami wcale nie mówiże będzie przeciw nim Smile to mogła być podpowiedźże nie jest to boss inferno
02
Sty
Dougalion
ja do czerwa nie mam pewności myśleże te 4 bossy co teraz są to do innej rasy wszystkie a jak skończą nową rase i reszte bossów puszczą wszystko na raz
02
Sty
Dougalion
alboże czerw nie lubi orków a orki czerwa Smile a wogóle z daleka widaćże ma demoniczne pochodzenie a orki demonów nie lubią oj nie lubią
02
Sty
barto2332
goblin 7.5/10
harpia 8/10
ogr 8/10
centaur 8.5/10
sennik 8.5/10
woj 9/10
cyklop 7.5/10

eeeeeeee tam fajny woj jaguara i pantery ale szkoda ze cyklopa dali a nie jakiegos behemota albo jakiegos smoka wojny zamek 8.1/10
03
Sty
Dougalion
behemoty jedne z ulubionych moich jednostek tu nie ma ale dobrzeże smoka też niema seri H1-5
gdzie nie było smoka w:
H1-1
H2-1
H3-6 chyba bo neutralne
H4-3
H5-4
04
Sty
Dougalion
a w H4 jak golem smoczy sie liczy to 4
04
Sty
barto2332
ale w 6 nie bedzie smoka

PS:przydalby sie jakis nowy smok np;smok wojny,lodowy smok and smok burzy czy cos
chyba mnie rozumiecie
05
Sty
pendragon
W H2 były 4 smoki (kościany,zielony,czerwony,czarny)
05
Sty
barto2332
no byly 4 a ty Dougalion jak takie byki robisz to lepiej wogule nie pisz bo jak jakis mlody to przeczyta to bedzie gonil i krzyczal ze jest 1 smok w herosie 2
05
Sty
Dougalion
sory za toże sie pomyliłem a ty taki święty nie jesteś ja chce swoje powiedzieć a jak sie pomyle to świat sie nie zawali
05
Sty
feudant
ciekawe kiedy pokażą bohatera
05
Sty
barto2332
no ok
Dougalion
sory
05
Sty
barto2332
no ok
Dougalion
sory
05
Sty
Dougalion
a wogóle w a H2 nie ma zielonych smoków bo są feniksy chyba :/
05
Sty
Dougalion
u elfów
05
Sty
barto2332
no zeczywiscie
06
Sty
barto2332
no zeczywiscie
06
Sty
Weronika3k
goblin 5/10
harpia 8/10
avanyurnik 6/10
centaur 6/10
łapacz snów 8/10
wojownik jaguara 5/10
cyklop 10/10 ściągnięte z h 5 ale mi sie podoba najbardziej
06
Sty
mr_R
z tego co kojarzę zielone smoki są u czarnoksiężnika
06
Sty
mr_R
w H2
06
Sty
Elfik...
taaa hyba tak
06
Sty
barto2332
u czarnoksieznikow sa zielone czerwone i czarne smoki

PS:Moze lepiej kolorowe
06
Sty
One eyed wrath
Nei chce nic mówić, ale bohater wygląda po prostu kozacko Smile

A tą maczugę ma obwiązaną chyba gumką recepturką Smile
08
Sty
ziutek
mnie sie bohater podoba
08
Sty
Dougalion
brakuje mu czegoś : może blizn i śladów krwi
08
Sty
ignihian209
Ja to powiem tak! Cał frakcja superaśna to coś zupełnie innego niż orkowie z HV! I bardzo dobrze! Wymiotować mi się chciało gdysłuchałem tego: "Za nasze dzieci!!!" ! Czekam na ostatnie trzy grafiki i myślęże torochę tego cyklopa będą musieli podrasować chybaże będzie mieszkał w jaskini na kołach i tylko machał tą swoją maczugą! Jest trochę przy kości moim zdaniem!
08
Sty
mr_R
no wreszcie nowy art
10
Sty
Schmidtek
Twierdza i Necro, póki co najlepsze. Inferno takie sobie. Heaven strasznie im nie wyszło. Spodziewałem się opancerzonych rycerzy i paladynów, a nie półnagie zakonnice. Wogóle połowa to kobiety... Ciekawe jak wypadnie 5 zamek
11
Sty
ziutek
a mnie sie podobaja wszystkie frakcje
11
Sty
Ares1285
niezłe te arty centaurów Smile
12
Sty
kacper66
troche to pozmieniali w stosunku to H5 dzikie hordy ... całkiem fajnie harpie są super
12
Sty
One eyed wrath
Po tym filmiku na yutubie o orkach spodziewam się nowych artów.

Podstaowy cyklop wygląda obrzyliwie jak rproduktor i to mi się bardzo pdooba.

Wporst jest powiedziane ze bedzie szał i orki są najlepsze w walce wręcz.

Rewelacyjnie w filmikach ta rasa wygląda. Nie moge się doczekać.

A przy cyklopie wszyscy wyglądają jak kurduple. On nie jest ogromny. On jest przepotężny !
13
Sty
ziutek
aha super jednostki w grze wyglądaja super szczegulnie harpie cyklopy jaguarzy wojownicy i miażdzyciele filmik 10/10
13
Sty
massen
Fajnie ze będzie możliwość wyboru.
13
Sty
Moriak
Najlepsze jest to,że z góry wiemy,że orkowi nikt nie zderży w walce wręcz, a magia też będzie. Przecież cyklop wygląda, jakby mógł przeszarżować przez trzydzieści aniołów, a później złapać herosa za włosy i tłuc nim o ziemię do znudzenia, a wtedy tą maczugą wypier***elić na orbitę.
14
Sty
One eyed wrath
No powiedzieli,że ponoć Orkowie mają być najlepsi w walce wręcz i całkowicie odporni na magię ... będzie ciężko ich ubić.
15
Sty
mr_R
martwisz się tym? bo ja nie. chciałbym ubić parę aniołów podczas ataku cyklopem.
17
Sty
One eyed wrath
Nie martwie się.

Akurat anioła nie uważałbym tutaj za wyrocznię bo od trójki jest to coraz słabsza jednostka.
17
Sty
Animaluki1
o zmienili nazwę łapacza i niszczyciela snów na majarza i zmornika, ale szczerze podobała mi się poprzednia nazwa Smile
22
Sty
Skobel
Orkowie zawsze wymiatali stworzone jednostki bardzo mi się podobają. liczę na toże wreszcie pokażą ulepszonego cyklopa. Mam nadziejeże w kolejnych wymyślonych zamkach będą smoki bo one są ważnym elementem tej gry.
22
Sty
youpop12
to jest ten ulepszony cyklop
23
Sty
ziutek
tak to ulepszony i nie bedzie smoków "smoki znikną jako jednostki ale powróca jako bossowie"
23
Sty
Skobel
Dzięki za informacje faktycznie to jest ten ulepszny cyklop widocznie się pomiliłem chodziło mi o wersie poczatkowom cyklopa.
23
Sty
seboran
Najlepsza by była 5 rasa smoków pierwotnych.^^
24
Sty
Skobel
Co ty pie.... seboran jakie pierwotne smoki to nie ma sensu.
24
Sty
Lolo197
Ale skorow opisach jest tyle o magach to ciekawe czemu nie ma ich jako frakcji ? ;/
24
Sty
Bionic555
Cyklopy troche za bardzo do tych z 5 podobne poza tym pobobają mi sie jedynie harpie i centaury reszta do banii
24
Sty
Bionic555
tylko 5 zamkow bedzie ??/ jesli tak to glupio strasznie aco w takim razie z natura llochem i akademia
24
Sty
youpop12
W dodatkach będą.
25
Sty
Bionic555
Acha jesli tak to spoko dzięki youpop12
25
Sty
Erlath
Jednostki jak dla mnie to tak
goblin 6/10 jakoś ni nie przypadł do gustu
harpia 10/10 chyba najfajniejsza ze wszystkich po prostu idealna
awanturnik 8.5/10 tak troche dużo tych ozdubek jak na barbarzyńce
centaur 9/10 prawie idealny tylko prawie jak zebra wygląda
szaman 8/10 za bąblowom ręke
jaguar 10/10 równierz wspaniały
cyklop 9/10 takie przy duże ciało

Nie oceniajcie za ortografie bo to nie moja mocna strona
25
Sty
massen
Czemu wy tak lubicie te harpie?No ulepszona fajnie wygląda ale nieulepszona to kolorowe upierzone coś, co podoba mi się 6/10
26
Sty
Skobel
Ja też uważamże niema co się podniecać tą harpią pozatym mi wszystkie jednostki w twierdzy się podobają a wszyscy ci którzy uważająże są do bani to pewnie są fanami tej zwykłej przystani.
26
Sty
youpop12
"Czemu wy tak lubicie te harpie?"
Bo są fajne i dobrze wykonane.
26
Sty
ziutek
mi tez sie bardzoharpie podobaja mają bardzo ladne kolory umią latac w grze wyglądaja czadersko
26
Sty
Lolo197
Mi się najbardziej podobaja lapacze snow Smile
26
Sty
DZIKiiiCYKLOppp
oto moja ocena:
gobliny-nawet fajne ale moim zdaniem wyglądają nieco zbyt groźnie jak na ofiary cyklopów 8/10
harpie-super furia, harpia ok 9/10
awanturnicy-to jest to-tak powinien wyglądać wojownik orków 10/10
centaury-fajne, szkoda,że znowu kobieta 9/10
szamani-EKSTRA 10/10
wojownicy jaguara-jakoś mi do gustu nie przypadli 6/10
cyklopy-ok, mają swój urok, ale czuję lekki niedosyt(zbyt tłuste)
27
Sty
DZIKiiiCYKLOppp
cyklopy 8,5/10
27
Sty
Rafalokolo1996
kiedy dadzą demo do grania ciekaw jestem
28
Sty
youpop12
może dadzą miesiąc przed premierą
28
Sty
aragornak
Cała gra zapowiada się ciekawie.
Orkowie to zawsze była fajna rasa a w 5 była jakby to powiedzić-nudni
Fajne są cyklopy tylkoże wyglądajom jakby były nie zdolne do ruchu
01
Lut
PaulinaS
Nie podoba mi się ten zamek, totalna klapa. Cyklop w paski, harpia- papuga (w czwórce były fajne harpie). /najlpeszy jest cyklop i łapacz snów, reszta to porażka. Smile i miałam nadzieję na nację czarodziejów lub czarnoksiężników lub elfów. ;/ Do bani.
04
Lut
PaulinaS
nie cyklop tylko centaur miał być, cyklop jest wypasiony Smile
05
Lut
arturgo
Moja ulubiona nacja od homm3 do 5 teraz im nie wyszła. Centaur wygląda jak zebra, Cyklop wygląda jak góra mięcha z bąblami. Ogólnie do bani jedynie bohater super ale znając mnie i tak będę nimi grał często.
06
Lut
Argren
I z czego się tu cieszyć? Pod względem grafiki : gra super. Ale nie ma smoków!
Pewnie ostatnią rasą będzie akademia (chociaż to tylko przypuszczenie) gdzie nie będzie miejsca dla smoków.
A jak wiadomo smoki istnieją już od pierwszej części H.O.M.M. Jeśli sylvan będzie tą rasą to czempionem będą pewnie enty, bo skoro pozbyć się smoków i smoko-podobnych. (wiwerna, pao-kai, smocza ważka z III, Feniks) oprócz gryfa który jakoś się broni. ale gra SUPEROWA, a tak w ogóle to ciekawe jak się będzie walczyć z bossami...
08
Lut
Argren
Gra stworzona przez Japończykow, ze względu na te kolory i wogóle lasy amazonii jak z jakiegoś marnego niewypału.
08
Lut
Argren
Goblin 10/10
Harpia 9/10
Awanturnik 7/10
Centaur 5/10
Szaman 7/10
Woj. jaguara 10/10
cyklop 3/10 (za tą "grubą" posturęSmile
08
Lut
mr_R
argren przecieżgra nie jest tworzona przez japończyków.a smoki i smoko-podobne mają być bossami. wąż morski jest smsmoko- podobnym.
a ostatnią rasą ma być sanktuarium, miasto nag ,żywioł wody itp.
11
Lut
fenek1990
jeśli pojawią siężywiołaki to lepiejżeby był podobne do tych z H3 bo w 4 i 5 wyglądały raczej nieciekawieSmile
14
Lut
Noel
No wszystko pięknie, ale mimo wszystko szkoda smoków, które przecież były "ulubieńcami" niektórych bóstw. Żeby chociaż były jako neutralne, to będzie ok.
17
Lut
mr_R
mogą być
19
Lut
nooobek
przesadzili z cyklopem
24
Lut
findan2011
według mnie :
goblin 5/10
harpia 6/10
awanturnik 7/10
centaur 4/10 ściągnięty h5
łapacz snów 9/10
wojownik 33/10
cyklop10/10
24
Lut
Bodziek
Cyklop wygląda na grubszego od mamuta. Ciekawe jak coś, co w 99% składa sie z tłuszczu moze sie ruszać. Maczuha jest za mala.

Gobliny spoko, ale twarze trochę zbyt złe.

Harpie... hłupie

Centaurki fajne, ale mogłyby zmienić płeć i walczyć wręcz, bo Twierdza z heroes III to zamek 90% atak, zero obrony, walka wrecz i czary jak ,,Błyskawica". W ogóle uważam, ze do tego zamku powinna wrócic magia, bo jedyny z heores v okrzyk bojowy ważny to gniew hordy.

Rębacze- troche zbyt... upioększeni, ale w walce bedą nieźli

Szamanki kiepsko, zwłaszcza umiejętności. Maski mają dziwne

Behemoty fajne, zwłaszcza powstrzymanie kontry i atak na 3 pola. Wygląd lepszy wesji ulepszonej.
01
Mar
Grasant53
wow fajne jednostki!!!
02
Mar
Her Amadeos
Lepiej by bylo gdyby bylo tyle nacji co we III lubie taki durzy wybór
10
Mar
Elfik...
ma być 10 więc spoko
dopiero teraz przeczytałem umiejętności
super centaur ma
choć n ie jestem pewien jak to działą
15
Mar
michalp10
Super zamek!
21
Mar
sersmo
Jedyny fajny zamek z H6...
22
Mar
sersmo
Jedyny fajny zamek z H6...
22
Mar
Garoozis
Dobrze,że tłumaczenie poprawne.Na którejś stronce widziałem szamana przetłumaczonego na "Majarz",a woja przed cyklopem na "Jaguarz".To chyba było tłumaczenie autorstwa jakiegoś ćpuna.Widzę,że nie tylko mi nie podoba się cyklop.W H5 wyglądał dobrze(według mnie),tu jest raczej przerośniętym i ogolonym na zero niedźwiedziem.Centaur to krzyżówka zebry z człowiekiem,a nie konia i człowieka.Reszta jest OK(według mnie).Teraz tylko czekać na premierę.
18
Kwi
Garoozis
PS:Cyklop może kontynuować walkę,nawet jak straci całe HP?Przegięcie...
18
Kwi
Asamir
1. Elfik kto powiedział,że ma być 1o nacji?
2. Garoozis mi się wydaje,że jak już mu całe hp zleci, to na 1 swój ruch będzie jeszcze mógł coś zrobić (z ilością ilościążycia jak na początku walki).
26
Kwi
Asamir
Albo do pokonania reszty jednostek z armii od cyklopa.
27
Kwi
One eyed wrath
@Bodziek

Patrząc na arty Cyklopa to ja mam wrażenie,że on się w 99 % składa z mięśni właśnie, a nie tłuszczu.

No może nie 99 %, ale zdecydowana większość to mięśnie. Aże jest górą mięcha ogromną przy której Anioł wygląda jak patyczakowaty kiepskiżart to inna sprawa.
21
Maj
mr_R
to jak zatrzymać rozpędzonego cyklopa????
28
Maj
kidler11
A o co chodzi z Niewrażliwości na Ból bo n ie czaje Smile
02
Cze
WiemLepiej
Anioł lepszy od cyklopa, bo ma lepsze skille, a wy się gówno znacie. Gustuje w 5 więc wiem,że najlepszymi stworzeniami są tam Tytany i Szmaragdowe Smoki. A Twierdza jest OK. Smile
05
Cze
ojrza95
Teraz czas na twierdzę:

Goblin- Fajnie,że ma bumerang 8,5/10

Harpia- Nareszcie wróciły. Bardzo lubię harpie 9/10

Awanturnik- I to jest krwawy,porządny ork 10/10

Centaur- Nie podoba mi się,że jest dziewczyną 6/10

Łapacz snów- Na szczęście nie baba. Fajna włócznia. 9/10

Wojownik Jaguara- Najlepszy ze wszystkich orków. 10/10

Cyklop- Podstawowa wersja jest dziwna. Fajne moce 9,5/10
06
Cze
One eyed wrath
@wiemlepiej

Własnie widać jak się znasz, skoro wg ciebie tytany i szmaragdowe smoki były najlepsze w piątce ...
09
Cze
KILLER1990
Super wygląd wszystkich jednostek już nie mogę doczekać się premiery
10
Cze
larkanni6
Tak, kurde! Dodatek z elfami! Mogliby to nazwać "Fort". I np. trzon: krasnolud, elf, jednorożec. Elita: drzewiec, rusałka, druid. Czempion: Zielony Smok.
19
Cze
larkanni6
Ten centaur ma nogi zebry.
20
Cze
tytan1997
Niegdyś po fortecy mój ulubiony zamek . Nie trzeba było mieszać lochu i bastionu ( centaury , harpie ) . Gdzie behemoty . Głupi bohaterowie , troszke głupsze jednostki . 3/6
20
Cze
larkanni6
A co do tych bohaterów: wszyscy fajni.
21
Cze
larkanni6
Mam pytanie. Każda nacja gustuje w jedną z dziedzin magii, tzn. Nekropolia - nekromancja, Przystań - światło, Sanktuarium - woda, Inferno - ogień, a Twierdza - ???

Może ktoś mi wytłumaczyć, w jaką dziedzinę magii gustują Orkowie?
29
Cze
mr_R
pierwotna???
30
Cze
larkanni6
No chyba.
01
Lip
larkanni6
Wpadłem jeszcze na pomysł, alternatywne ulepszenia:

Goblin Wojownik

Dzikie Furie

Herszt

Centaur Oprawca

Pożeracz Snów

Wojownik Lwa

Krwawy Cyklop
01
Lip
mr_R
a skąd ci przyszedł do głowy wojownik jaguara
04
Lip
KILLER1990
No widzęże twórcy gry brali inspiracje z kultury Azteków i Majów szczególnie przy jednostce wojownik jaguara i pantery jak i szamanów i harpii fajny pomysł naprawdę gratulacje
05
Lip
WiemLepiej
Dobre pytanie larkanni6. Uważamże tutaj może być czasem Ziemia jak nie elfów albo "nieporządek", chaos lub furia. Podpowiedź Czczą Matkę Ziemie i Ojca Nieba, a ich zdolność specjalna to Szał Krwi czy tam Bitewny. One Eyed Wrath widaćże wygadany jesteś wystaw swoich dwóch najlepszych kandydatów.
28
Lip
Goblidak
mój ulubiony zamek w Heroes 6
05
Sie
PREDZIO
Jednostki z tego zamku są dla mnie najlepsze ale terz senseje te węże z katanami
15
Sie
wojtusownik
zamek zapowiada się ciekawie. moje oceny
goblin- fajne jednostki mięso armatnie. oby nie uciekały! 8,5/10
harpie- tęskniłem za nimi, moje ulubione jednostki twierdzy! 10/10
awanturnik- trochę za dużo wpakowali, ale w twierdzy musi być "siłacz". 7,5/10
centaur- super, szczególnie umiejętność "czujność" ale jest jeden minus: z zebr zrobili centaury!
łapacz snów- eeeeeee, lepsze szamanki z piątki, ci mają jakieś maski, wzrost niewiele większy niż u goblina i wielką łapę. 2/10
wojownik jaguara- są fajne ale nie pasują do orków. 8/10
cyklop- ogólnie ich nie cierpię ale te w ostateczności mogą być. 5/10

Podsumowanie: zamek niezły, ciekawie zrobiony, ale większość jednostek ma za dużo wpakowane.
20
Sie
hangewull6
posłuhajcie ja nikogo nie oceniam ale musze dać ocene :
goblin 10/10jest spoko w 5 były głupie
harpia10/10 to jest czat wszzystko idealnie dobrane poprostu super
awanturnik 9/10 nie jestem co do niego przekonany w ale jakoś ujdzie
centaur6/10 on jest do dupy nuda i już
łapacz snów 9/10 niezły fajne z tymi maskami i z kosturami
wojownik jaguara 10/10 powiem krutko jest idealny
cyklop300/10 extra wszystko ciekawe i wogule

a jak codzi o alternatywe to:
gobliński łowca głów
dzika seba
plemienny zdobywca
żelazny centaur
zniekształcacz snów
wojowni lwa
smoczy cyklop
potem dodam opis i umiejentności pozdrawia wszystkich graczy i fanów hangewull6
17
Wrz
Skobel
Jak dla mnie to wszystkie jednostki twierdzy są 10/10 idealnie wyglądają i idealnie ze sobą współpracują. A tak wo gulę to w tej części herosa nie ma złych zamków wszystkie są fajne.

A oto moje alternatywne ulepszenia:
Goblin tropiciel
Harpia wiedźma
Siepacz
Centaur snajper
Wyżymacz snów
Wojownik kojota
Jaskiniowy cyklop

ja również pużniej dodam opisy.
20
Wrz
Heroes fan
Ale średnio kojot ma wspólnego z panterą, jaguarem, ogólnie kotami (chybaże zjada małe koty, ale to nie to)
13
Gru
Gaspar
Aż chcę się grać w Twierdze. Bardzo ciekawe pomysły. Najlepszy to takiże goblin ma ,bumerang.-
Nie zbyt to pasuje kobieta-centaur.W innych grach centaur należy do elfów.
12
Lut
tytan1997
Panternicy i centaury to razem z wampirami najfajniejsze jednostki VI części .
09
Cze
eska204
@tytan1997 Według ciebie każdy ma swoje zdanie
Cyklopy powinny iść na siłownie...
03
Mar
czacha8000
według mnie to najgorsze miasto z h6
13
Wrz




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
18.119.x.x
3.138.x.x
173.252.x.x
185.124.x.x
18.119.x.x
3.17.x.x
84.196.x.x
69.63.x.x
173.252.x.x
188.146.x.x
3.15.x.x
3.129.x.x
3.145.x.x
3.137.x.x
79.186.x.x
3.144.x.x
173.252.x.x
3.133.x.x
13.58.x.x
3.143.x.x
173.252.x.x
3.21.x.x
18.216.x.x
3.128.x.x
69.63.x.x
193.254.x.x
173.252.x.x
173.252.x.x
173.252.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 29 gości. (Razem: 29)