Poradnik kampanii Prolog w Heroes V Dzikie Hordy
♦ Opublikowany: 07.10.2010 o 01:23
♦ Czytany: 51848 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
 

Prolog w Heroes of Might and Magic V Tribes of the East

Cele misji

 

  • Zajmij Szczyt Varon
  • Uwolnij wszystkich uwięzionych Orków
  • Quroq musi przeżyć

Quroq, wódz orków postanawia wyzwolić swoich braci spod niewoli Imperium Gryfów. Grę rozpoczynasz na południowym wschodzie mapy. Obok jest namiot wojowników. Wraz z postępem gry i uwolnienia orków będą ci przybywać siedziby uwolnionych stworzeń. Marsz rozpocznij ku północy. Znajdują sie tam centaury otoczone chłopami. Quroq musi z nimi walczyć, ponieważ po ich pokonaniu centaury dołączą do niego. Liczba stworzeń chcących sie przyłączyć jest zależna od poziomu trudności. Warto skręcić w lewo koło młyna. Wszystkie budynki zwiększające doświadczenie oraz skrzynie ze skarbem zamieniaj na doświadczenie - przyda sie w misji. Napotkane chatki chłopskie należy palić, bowiem w zamian za to dostaje sie nagrodę. Po przeszukaniu terenu udaj sie z powrotem na szlak główny. Gdy zobaczysz rozwidlenie dróg to zaatakuj chłopów oraz szkielety na południu. Przyłączą sie do ciebie. Wtedy udaj sie na ołtarz i złóż ofiarę z tych stworzeń. Otrzymasz doświadczenie, po czym kieruj sie na północ do goblinów przy kopalniach. Pokonaj straż i będziesz miał armie większą o gobliny i siedzibę stworzeń w miejscu startowym. Kopalnie zajmij. Wracając za stajnią po prawej stronie są gryfy. Zaatakuj je i spenetruj teren ( kolejność tego ma znaczenie gdyż w drodze powrotnej w goblinami masz większą armie ). Zobaczywszy portal dwóch kierunków oraz pokonawszy straż wejdź w niego i pozbieraj to co znajduje sie na wyspie( 1 ). Teraz idź tam skąd przyszedłeś ( rozwidlenie za stajnią ) i udaj sie naprzeciw. tam idąc naprzód dojdziesz do strażników gdzie będą to łucznicy. Pokonaj ich i zwiedź teren - jest on bogaty w budynki zwiększające statystyki. Teraz z powrotem do ołtarza a koło niego jest portal. Wejdź w niego i trafisz na miejsce gdzie rozpocząłeś grę. Odwiedź siedliska orków i udaj sie z powrotem do miejsca koło portalu. Idź dalej naprzód, pokonaj straż( 2 ) i udaj sie na południe. Spalaj po drodze chaty zbieraj skarby i odwiedzaj budynki zwiększające statystyki. Idź dalej na południe aż do przełęczy. Pokonaj jednostki przystani i odwiedź więzienie. Dostaniesz siepaczy oraz posterunek wojskowy. Wróć z powrotem na północ. Odbij w lewo i pokonaj anioły. Zaraz po tym przyłączą sie cyklopy. Zdobądź tartak. Teraz rozpocznij chwalebny marsz na zamek. Pamiętaj że orkowie nie mogą stać w miejscu. Muszą albo atakować albo sie poruszać w przeciwnym razie ich punkty szału spadają. Po pokonaniu wroga zakończysz prolog i odblokujesz następną kampanie.

Autor:Khaziu

Wojtek 6
Nie mogę za bardzo przejść tej misji.Doszedłem do cyklopów i nie moge pokonać aniołów i kawalerzystów.Mijają tygodnie ja zbieram armie a tych aniołów coraz więcej i z innymi jednostkami to samo.
10
Cze
Bronoja1
To może spróbuj jeszcze raz ja na początku 2 miesiąca już atakowałem miasto
19
Mar




Włącz odtwarzacz
Mapa przygody2
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
44.220.x.x
34.229.x.x
83.10.x.x
107.23.x.x
34.228.x.x
34.204.x.x
44.206.x.x
3.230.x.x
78.159.x.x
157.55.x.x
54.166.x.x
3.93.x.x
44.221.x.x
23.20.x.x
35.168.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 15 gości. (Razem: 15)