Machiny Wojenne w Heroes III
♦ Opublikowany: 12.08.2010 o 00:53
♦ Czytany: 24827 razy
♦ Opracowany przez: Laxx (Lady_Biara)
Opis machin wojennych w Heroes of Might and Magic III

Machiny wojenne w każdej części sagi HoMM mają wielkie znaczenie - pomagają naszym bohaterom podczas bitew a nawet decydują czasami o wynikach potyczek. 
Możemy je wspomagać umiejętnościami: balistyką, artylerią i leczeniem.


 

Wygląd Opis Parametry Koszt
Katapulta to typowe urządzenie oblężnicze. Pomaga w walce o zajęcie zamku przeciwnika. Gdy ją stracimy, nie mamy możliwości jej zakupu. Rozwinięta "Balistyka" powala na dwukrotny ostrzał, co powoduje szybsze zniszczenie murów. Atak: 10
Obrona: 10
Strzały: 24
Obrażenia: 0
Wytrzymałość: 1000
Brak
Wóz z amunicją zapewnia naszym strzelcom zapasy amunicji. Atak: 0
Obrona: 5
Obrażenia: 0
Wytrzymałość: 100
Koszt: 1000 złota
Namiot medyka jest niezwykle przydatny w walce. Leczy nasze jednostki. Rozwinięte "Leczenie" pozwala na pełniejsze uzdrowienie oddziału a dodatkowo można go wybrać! Atak: 0
Obrona: 0
Obrażenia: 0
Wytrzymałość: 75
Koszt: 750 złota
Zadaniem balisty jest zadawanie obrażeń jednostkom przeciwnika. Rozwinięta "Artyleria" pozwala na dwukrotny ostrzał wojsk wroga. Możemy wybierać cel. Niezawodna i  przydatna podczas bitew! Atak: 10
Obrona: 10
Strzały: 24
Obrażenia: 4-6
Wytrzymałość: 250
Koszt: 2500 złota
Bodziek
Dodam na marginesie,że w SoD umiejętność Artyleria (kierowanie balistąSmile umozliwia również kontrolę wieżyczek w mieście podczas obrony miasta.
03
Lut
KILLER1990
Co racja to racja jak gram w Herosa 3 to zawsze kupuję machiny wojenne szczególnie cenie sobie balistę i katapultę
08
Cze
tytan1997
Ja kupuje prawie zawsze Medyka
02
Lip
tytan1997
I wóz z amunicją
02
Lip
Goblidak
balista i namiot medyka są najbardziej przydatne
05
Sie
michalrytlewski
balista i namiot są najbardziej przydatne w heroes 3
09
Sie
masterf12
Przepraszam was wszystkich ale się stanowczy nie zgadzam! Balista i Namiot medyka (nawet jak bohater ma artylerię i pierwszą pomoc na poziomie Mistrz) są już chyba nawet w 3 tygodniu gry strasznie mało przydatne( balista zabija kilka jednostek z niskiego poziomu a namiot medyka ulecza około 100żyć co jest naprawdę niczym gdy w walce padają obrażenia w tysiącach, za to wóz z amunicją nie zmienia swoich wartości podczas gry. Na większych mapach wóz ten jest świetny ponieważ gdy gramy w mapę o rozmiarze XL ewentualnie L, to gromadzimy ogromne armie w których mamy (przynajmniej ja staram się miećSmile przynajmniej dwie jednostki strzelające, więc wyobraźcie sobieże podczas walki waszym jednostkom strzelającym skończyła się amunicja. Jest to wtedy niezły kłopot ponieważ jednostki strzelające są zreguły o wiele słabsze w walce wręcz (są też wyjątki: np. kapłani zadają te same obrażenia ale co prawda są wystawione na kontraatak). Jak więc widać wóz jest znacznie lepszy od namiotu medyka i balisty.
Katapulta jest na początku świetna i niby nieśmiertelna (1000żyć to sporo dla 30 jednostek pierwszego poziomu) ale póżniej zostaje zniszczona jednym strzałem co w sytuacji gdzie atakujący miasto straci już wszystkie jednostki strzelające i latające nie ma szans na wygranie oblężenia (ewentualnie gdy ma zaklęcie uszkodzające mury miasta i DUŻO many jego szanse wzrastają.
07
Lut
Luna-Willow27
zgadzam się z masterf12 balista i namiot medyka są beznadziejne a wóz się mega przydaje
11
Kwi
patol
według mnie to najlepszy jest wóz z amunicją i balista. Namiot medyka jest cienki.
05
Paź
keleumas
masterf12 zgadzam się z tobą wóz z amunicją jest najbardziej przydatny
25
Sty
niedoceniony
Wszystkie machiny się przydają: jak ktoś nie docenia strzałów balisty, to niech jej używa jako wabika na wrogów w trakcie bitwy.

masterf12 - ale się rozpisałeś...
14
Cze




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
52.90.x.x
54.221.x.x
5.173.x.x
87.250.x.x
23.20.x.x
78.159.x.x
34.230.x.x
54.172.x.x
213.180.x.x
34.236.x.x
3.93.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 11 gości. (Razem: 11)