Miasto Rycerza w Heroes II
♦ Opublikowany: 05.07.2010 o 22:32 ♦ Czytany: 17258 razy ♦ Opracowany przez: Oliwsen
Opis miasta (zamku) Rycerza w Heroes of Might and Magic II Zamek Rycerza
Opisy budowli
Budowle standardowe:
Zamek |
|
Pozwala na dalszą rozbudowę miasta.
Wymagane budynki: |
brak |
Koszt budowy: |
5000 sztuk złota, 20 drewna, 20 kamieni |
|
Gildia Magów poziom 1 |
| Uczy zaklęć pierwszego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej.
Wymagane budynki: |
brak |
Koszt budowy: |
1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni |
|
Gildia Magów poziom 2 |
|
Uczy zaklęć drugiego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej
Wymagane budynki: |
Gildia Magów poziom 1 |
Koszt budowy: |
1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 4 kryształy, 4 klejnoty, 4 uncje rtęci, 4 uncje siarki |
|
Gildia Magów poziom 3 |
|
Uczy zaklęć trzeciego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej
Wymagane budynki: |
Gildia Magów poziom 2 |
Koszt budowy: |
1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 6 kryształów, 6 klejnotów, 6 uncji rtęci, 6 uncji siarki |
|
Gildia Magów poziom 4 |
|
Uczy zaklęć czwartego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej
Wymagane budynki: |
Gildia Magów poziom 3 |
Koszt budowy: |
1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 8 kryształów, 8 klejnotów, 8 uncji rtęci, 8 uncji siarki |
|
Gildia Magów poziom 5 |
|
Uczy zaklęć piątego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej
Wymagane budynki: |
Gildia Magów poziom 4 |
Koszt budowy: |
1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 10 kryształów, 10 klejnotów, 10 uncji rtęci, 10 uncji siarki |
|
Tawerna |
|
Umożliwia wynajem bohaterów; zwiększa morale wojsk stacjonujących w mieście
Wymagane budynki: |
brak |
Koszt budowy: |
500 sztuk złota, 5 drewna |
|
Gildia Złodziei |
|
Dostarcza informacji o pozostałych graczach; im więcej takich gildii jest w posiadaniu gracza, tym więcej informacji jest dostarczanych
Wymagane budynki: |
brak |
Koszt budowy: |
750 sztuk złota, 5 drewna |
|
Stocznia |
|
Umożliwia budowę statków
Wymagania: |
Miasto musi znajdować się w pobliżu wody |
Koszt budowy: |
2000 sztuk złota, 20 drewna |
|
Statua |
|
Zwiększa w mieście dzienny przychód złota o 250 sztuk
Wymagane budynki: |
brak |
Koszt budowy: |
1250 sztuk złota, 5 kamieni |
|
Targowisko |
|
Umożliwia wymianę surowców
Wymagane budynki: |
brak |
Koszt budowy: |
500 sztuk złota, 5 drewna |
|
Studnia |
|
Zwiększa przyrost każdej jednostki o 2 tygodniowo
Wymagane budynki: |
brak |
Koszt budowy: |
500 sztuk złota |
|
Lewa Wieżyczka |
|
Zwiększa możliwość ostrzału przeciwnika w czasie oblężenia
Wymagane budynki: |
Zamek |
Koszt budowy: |
1500 sztuk złota, 5 kamieni |
|
Prawa Wieżyczka |
|
Zwiększa możliwość ostrzału przeciwnika w czasie oblężenia
Wymagane budynki: |
Zamek |
Koszt budowy: |
1500 sztuk złota, 5 kamieni |
|
Fosa |
|
Osłabia i spowalnia jednostki oblegające miasto
Wymagane budynki: |
Zamek |
Koszt budowy: |
750 sztuk złota |
|
Kwatera Kapitana |
|
Tworzy kapitana, który dowodzi garnizonem pod nieobecność bohatera
Wymagane budynki: |
<>Zamek |
Koszt budowy: |
500 sztuk złota |
|
Siedliska stworzeń:
Chata kryta słomą |
|
Pozwala rekrutować Chłopów; przyrost 12 tygodniowo
Wymagane budynki: |
brak |
Koszt budowy: |
200 sztuk złota |
|
Tor strzelecki |
|
Pozwala rekrutować Łuczników; przyrost 8 tygodniowo
Wymagane budynki: |
Chata kryta słomą |
Koszt budowy: |
1000 sztuk złota |
|
Ulep. Tor strzelecki, |
|
Pozwala rekrutować Łowców; przyrost 8 tygodniowo
Wymagane budynki: |
Tor strzelecki, Kuźnia, Zbrojownia
|
Koszt budowy: |
1500 sztuk złota, 5 drewna |
|
Kuźnia |
|
Pozwala rekrutować Pikinierów; przyrost 5 tygodniowo
Wymagane budynki: |
Chata kryta słomą, Studnia |
Koszt budowy: |
1000 sztuk złota, 5 kamieni |
|
Ulep. Kuźnia |
|
Pozwala rekrutować Weteranów; przyrost 5 tygodniowo
Wymagane budynki: |
Tor strzelecki, Kuźnia, Zbrojownia |
Koszt budowy: |
1500 sztuk złota, 5 kamieni |
|
Zbrojownia |
|
Pozwala rekrutować Zbrojnych; przyrost 4 tygodniowo
Wymagane budynki: |
Chata kryta słomą, Tawerna |
Koszt budowy: |
2000 sztuk złota, 10 drewna, 10 kamieni |
|
Ulep. Zbrojownia |
|
Pozwala rekrutować Mistrzów Miecza; przyrost 4 tygodniowo
Wymagane budynki: |
Tor strzelecki, Kuźnia, Zbrojownia |
Koszt budowy: |
2000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni |
|
Arena turniejowa |
|
Pozwala rekrutować Kawalerzystów; przyrost 3 tygodniowo
Wymagane budynki: |
Tor strzelecki, Kuźnia, Zbrojownia |
Koszt budowy: |
3000 sztuk zlota, 20 drewna |
|
Ulep. Arena turniejowa |
|
Pozwala rekrutować Czempionów; przyrost 3 tygodniowo
Wymagane budynki: |
Tor strzelecki, Kuźnia, Zbrojownia, Arena turniejowa |
Koszt budowy: |
3000 sztuk złota, 10 drewna |
|
Katedra |
|
Pozwala rekrutować Paladynów; przyrost 2 tygodniowo
Wymagane budynki: |
Tor strzelecki, Kuźnia, Zbrojownia, arena turniejowa |
Koszt budowy: |
5000 sztuk złota, 20 drewna, 20 kryształów |
|
Ulep. Katedra |
|
Pozwala rekrutować Krzyżowców; przyrost 2 tygodniowo
Wymagane budynki: |
Tor strzelecki, Kuźnia, Zbrojownia, Arena turniejowa, Katedra |
Koszt budowy: |
5000 sztuk złota, 10 drewna, 10 kryształów |
|
Budynki specjalne:
Farma |
|
Zwiększa przyrost Chłopów o 8 tygodniowo
Wymagane budynki: |
Chata kryta słomą |
Koszt budowy: |
1000 sztuk złota |
|
Fortyfikacje |
|
Zwiększa wytrzymałość murów obronnych w zamku
Wymagane budynki: |
brak |
Koszt budowy: |
1500 sztuk złota, 5 drewna, 15 kamieni |
|
Opracowała: Oliwsen
|