Budynki miasta Loch w Heroes V
♦ Opublikowany: 05.08.2010 o 07:53
♦ Czytany: 18958 razy
♦ Opracowany przez: Oliwsen
Opis budynków miasta Loch w Heroes of Might and Magic V.

Budynki podstawowe


Rada Osady

Koszt: brak

wymagania: brak

  Rada Osady dostarcza królestwu 500 szt. złota dziennie i pozwala kupować nowe budynki.
 

Rada Miasta

Koszt: 2000

wymagania: 3 poziom miasta 
Rada Osady

  Ulepszona Rada Osady.
Rada Miasta dostarcza królestwu 1000 szt. złota dziennie.
 

Ratusz

Koszt: 5000

wymagania:  Poziom Miasta 9, Rada Miasta.

  Ulepszona Rada Miasta.
Ratusz dostarcza królestwu 2000 szt. złota dziennie.
 

Kapitol

Koszt: 10000

wymagania: Poziom Miasta 15, Ratusz.

  Ulepszony Ratusz.
Kapitol dostarcza królestwu 4000 szt. złota dziennie.
 

Fort

Koszt: 5000 5   5

wymagania: Poziom Miasta 6

  Fort dodaje mury obronne dookoła miasta.

Cytadela

Koszt: 5000  5    5

wymagania: Poziom Miasta 9, Fort

 

Cytadela
Ulepszony Fort.
Cytadela zwiększa tygodniowy przyrost istot o 50%, dodaje wieżę strzelniczą i pole minowe broniące
miasta podczas oblężenia.

 

Zamek

Koszt: 5000 10   10

wymagania: Poziom Miasta 12, Cytadela

 

Ulepszona Cytadela.
Budowa Zamku zapewnia dwie dodatkowe wieże strzelnicze, umacnia mury i podwaja tygodniowy
przyrost istot.

 

Karczma

Koszt: 500  5   

wymagania: brak

  Karczma umożliwia rekrutację bohaterów. Zwiększa także morale oddziałów broniących miasta o 1.
 

Targowisko

Koszt: 500 5   

wymagania: brak

  Targowisko
Mając targowisko możesz kupować i sprzedawać surowce (współczynniki wymiany są tym lepsze, im
więcej masz targowisk).
 

Magazyn Zasobów

Koszt: 5000 5   

wymagania: Targowisko

  Magazyn Zasobów dostarcza dziennie 1 jednostkę siarki.
 

Kuźnia

Koszt: 1000 5   

wymagania: Poziom Miasta 3

  Kuźnia dostarcza twojej armii Balisty. Inne machiny wojenne są dostępne za potrójną cenę.

 

Stocznia

Koszt: 2000   

wymagania: Poziom Miasta 12

  Stocznia pozwala na budowę łodzi.

Budynki magiczne

 

 
Gildia Magów 1 poziomu

Koszt: 2000
 5   5

wymagania:  3 poziom miasta

 
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 3 zaklęcia pierwszego poziomu.
 
Gildia Magów 2 poziomu

Koszt: 1000  5   5    
1  1    1   1

wymagania: Gildia Magów 1 poziomu.

 
Ulepszona Gildia Magów 1 poziomu.
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 3 zaklęcia drugiego poziomu.

Gildia Magów 3 poziomu

Koszt: 1000  5   5  
2 2   2  2

wymagania: Gildia Magów 2 poziomu.

 
Ulepszona Gildia Magów 2 poziomu.
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 3 zaklęcia trzeciego poziomu.

Gildia Magów 4 poziomu

Koszt: 1000  5   5    
3  3    3   3

wymagania: Gildia Magów 3 poziomu.

  Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 2 zaklęcia czwartego poziomu.
 

Gildia Magów 5 poziomu

Koszt: 1000  5   5    
5 5    5   5

wymagania: Gildia Magów 4 poziomu.

  Ulepszona Gildia Magów 4 poziomu. Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się wniej 2 zaklęcia piątego poziomu.
 

Ołtarz Żywiołów

Koszt: 2000  
3  3   3  3

wymagania: Poziom Miasta 3, Gildia Magów Poziom 1

  Bohater odwiedzający miasto z Ołtarzem żywiołów zyskuje umiejętność Łańcucha Żywiołów, dzięki której sojusznicze jednostki zadają dodatkowe obrażenia żywiołów.
 

Ołtarz Pierwotnych Żywiołów

Koszt: 3000   5    

wymagania: Poziom Miasta 3, Ołtarz Żywiołów

  Ulepszony Ołtarz Żywiołów. Podnosi skuteczność umiejętności Łańcucha Żywiołów o 10%. Im więcej takich ołtarzy, tym większy bonus.
 

Ołtarz Rytualny

Koszt: 1000   5

wymagania: Poziom Miasta 6, Krwawa Arena.


Poświęca dowolną sojuszniczą jednostkę w zamian za podniesienie statystyk Krwawym Dziewicom, Krwawym Furiom, Minotaurom i Minotaurom Strażnikom.

Sprzedawca Artefaktów

Koszt: 1000   5  5    

wymagania: Poziom Miasta 6, Targowisko.

 

Można tu zakupić artefakty. Ponad to dostarcza miastu niewielką ilość losowych surowców.

 

Sala Intryg

Koszt: 1500

wymagania: 9 poziom miasta

  Podnosi Wiedzę każdego Czarnoksiężnika, który odwiedzi miasto o 1.
  
Matka Ciemności

Koszt: brak

wymagania: brak

  Budowla Graala. Matka Ciemności dostarcza dziennie 5000 sztuk złota miastu, podnosi przyrost wszystkich stworzeń w mieście o 50% oraz dodaje 10 punktów Mocy każdemu bohaterowi, który strzeże garnizonu miasta. Do wybudowania jest potrzebna Łza Ashy.
 
 
 
 

Budynki rekrutacyjne

 

 

 
Szkoła Niewidzialnej Dłoni

Koszt: 400   5 

wymagania: brak
    
Szkoła Niewidzialnej Dłoni pozwala rekrutować Zwiadowców. .

Szkoła Skrytobójców

Koszt: 1200    5   

wymagania: Szkoła Niewidzialnej Dłoni
   
Ulepszona Szkoła Niewidzialnej Dłoni.
Szkoła Skrytobójców pozwala rekrutować Zabójców.
 

Krwawa Arena

Koszt: 1000   5

wymagania:   3 Poziom Miasta

  Krwawa Arena pozwala rekrutować Krwawe Dziewice.
 

Krwawa Komnata

Koszt: 2500   
5   3

wymagania: Poziom Miasta 3, Krwawa Arena.

 
Ulepszona Krwawa Arena.
Krwawa Komnata pozwala rekrutować Krwawe Furie.
 

Labirynt 

Koszt: 1200   10   
5  

wymagania: Poziom Miasta 6, Kuźnia

  Labirynt pozwala rekrutować Minotaury.
 

Labirynt

Koszt: 2500   10     
5    

wymagania: Poziom Miasta 6, Labirynt.

  Ulepszony Labirynt. Pozwala rekrutować Minotaury Strażników. .
 

Zagroda 

Koszt: 2000    10      5        

wymagania: Poziom Miasta 9

  Zagroda pozwala rekrutować Mrocznych Jeźdźców..
  

Ponura Zagroda

Koszt: 4000  5  5

wymagania: Poziom Miasta 9, Zagroda.

  Ulepszona Zagroda.
Ponura Zagroda pozwala rekrutować Ponurych Jeźdźców.
 

Sycząca Grota 

Koszt: 2500    5
 5   5  

wymagania: Poziom Miasta 9

  Sycząca Grota pozwala rekrutować Hydry.
 
Ponura Grota

Koszt: 4000    5   5    10   
   5  

wymagania: Poziom Miasta 9, Sycząca Grota.

  Ulepszona Sycząca Grota.
Ponura Grota pozwala rekrutować Głębinowe Hydry.
 

Komnata cieni 

Koszt: 6000    5   5   4  4    4  

wymagania: Poziom Miasta 12, Sala Intryg.

  Komnata Cieni pozwala rekrutować Wiedźmy Cienia.
 

Pałac Cieni

Koszt: 6000    5   5   5  5    5  

wymagania: Poziom Miasta 12, Komnata Cieni

  Ulepszeniona Komnata Cieni. Pałac Cieni pozwala rekrutować Matrony Cienia.
 

Smocza Iglica

Koszt: 12000 10
15   15   

wymagania: Poziom Miasta 15, Zagroda

  Smocza Iglica pozwala rekrutować Smoki Cienia.
 
Smocza Wieża

Koszt: 15000 15  20 

wymagania: Poziom Miasta 15, Smocza Iglica.

  Ulepszona Smocza Iglica.
Smocza Wieża pozwala rekrutować Czarne Smoki.
 
 
 
 
 
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Słoneczny Jeleń
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
18.221.x.x
13.58.x.x
78.159.x.x
88.199.x.x
173.252.x.x
173.252.x.x
3.15.x.x
173.252.x.x
18.191.x.x
88.156.x.x
3.17.x.x
3.149.x.x
3.144.x.x
18.118.x.x
213.76.x.x
173.252.x.x
178.42.x.x
3.149.x.x
173.252.x.x
3.144.x.x
18.220.x.x
18.220.x.x
69.63.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 23 gości. (Razem: 23)