Szał Krwi - Umiejętność w Heroes VII
♦ Opublikowany: 01.09.2015 o 14:36
♦ Czytany: 12919 razy
♦ Opracowany przez: Sylath
Talenty Rasowe

Talenty Magiczne



Talenty Mocy
Okrzyki Wojenne
Talenty Neutralne







Aktualnie wybrany
Szał Krwi

Z czy bez demonicznej krwi, Orkowie wydają się dzielić swojego ducha walki.Ich zapał czyni ich niesamowicie szybkimi i silnymi na polu bitwyKażdy nowy poziom zaawansowania (NowicjuszEkspertMistrz) wzmacnia startowy Szał Krwi, zwiększając atak jednostek:
  • Poziom Nowicjusza - Każda sojusznicza jednostka zaczyna walkę dodatkowym efektem Szału Krwi, który zwiększa ich atak o X. Na poziomie nowicjusza ten bonus wynosi 6 i maleje o 2 co każdą turę i gdy jednostka czeka lub broni sie. Jeśli Szał Krwi spadnie do 0, wzmocnienie jest usuwane.
  • Poziom Eksperta - Szał Krwi startuje z X = 9.
  • Poziom Mistrza - Szał Krwi startuje z X = 12.

Daje także dostęp do nowych zdolnosci:


Poziom Nowicjusz
Ognisty Gniew
Wściekłość Watażki
Wybuchowa Wściekłość
Inicjatywa wszystkich sojuszniczych jednostek zostaje zwiększona o X.
Bohater dostaje także efekt Krwawego Szału, który podnosi jego domyślny atak o 10*X (minimalny i maksymalny).
Kiedy efekt Krwawego Szału jest usuwany, sojusznicza jednostka zadaje (75*czas trwania szału) fizycznych obrażeń wszystkich przyległym wrogim istotom.

Poziom Zaawansowany
Pośpiech
Siła ponad Magią
Szał Krwi zwiększa zasięg jednostki o X (tak długo jak jest aktywny).
Bezpośrednie obrażenia zadane jednostom za pomocą magii są zmniejszone o 50% (tak długo jak Szał Krwi jest aktywny).

Poziom Mistrzowski
Żądza Krwi
Morale wszystkich sojuszniczych jednostek są zwiększone o 3*X.

Zdolność Arcymistrza
Gniew Ojca Niebo
Gdy sojusznicza bądź wroga jednostka ginie, Szał Krwi zwiększa się o 2 (jeśli jest aktywny).
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Sukkubus
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.237.x.x
65.21.x.x
78.159.x.x
157.55.x.x
5.255.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 5 gości. (Razem: 5)