Umiejętności Magii Ładu w Heroes IV
♦ Opublikowany: 06.01.2011 o 11:11
♦ Czytany: 9124 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
Umiejętności Magii Ładu w Heroes of Might and Magic IV.

Poziom: Magia Ładu
Magia ładu na poziomie podstawowym daje bohaterowi możliwość rzucania zaklęć pierwszego poziomu tej sfery. Pozwala także bohaterowi nauczyć się umiejętności zaklęć na poziomie podstawowym. Jest też jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się uroku na poziomie zaawansowanym.
Podstawowy
Magia ładu na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi możliwość rzucania zaklęć drugiego poziomu tej sfery. Pozwala także bohaterowi nauczyć się uroku na poziomie mistrzowskim.
Zaawansowany
Magia ładu na poziomie eksperckim daje bohaterowi możliwość rzucania zaklęć trzeciego poziomu tej sfery. Pozwala także bohaterowi nauczyć się uroku na poziomie arcymistrzowskim.
Ekspercki
Magia ładu na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania zaklęć czwartego poziomu tej sfery.
Mistrzowski
Magia ładu na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania zaklęć piątego poziomu tej sfery.
Arcymistrzowski


Poziom: Zaklęcia
Umiejętność zaklęć na poziomie podstawowym daje bohaterowi 10 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 2. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii ładu na poziomie zaawansowanym.
Podstawowy
Umiejętność zaklęć na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi 20 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 4. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii ładu na poziomie eksperckim.
Zaawansowany
Umiejętność zaklęć na poziomie eksperckim daje bohaterowi 30 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 6. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii ładu na poziomie mistrzowskim.
Ekspercki
Umiejętność zaklęć na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi 40 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 8. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii ładu na poziomie arcymistrzowskim.
Mistrzowski
Umiejętność zaklęć na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi 50 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 10. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii ładu na poziomie arcymistrzowskim.
Arcymistrzowski


Poziom: Talent Magiczny
Talent magiczny ma poziomie podstawowym zwiększa efektywność zaklęć magii ładu o 20%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii ładu na poziomie eksperckim.
Podstawowy
Talent magiczny ma poziomie zaawansowanym zwiększa efektywność zaklęć magii ładu o 40%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii ładu na poziomie mistrzowskim.
Zaawansowany
Talent magiczny ma poziomie eksperckim zwiększa efektywność zaklęć magii ładu o 60%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii ładu na poziomie mistrzowskim.
Ekspercki
Talent magiczny ma poziomie mistrzowskim zwiększa efektywność zaklęć magii ładu o 80%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii ładu na poziomie arcymistrzowskim.
Mistrzowski
Talent magiczny ma poziomie arcymistrzowskim zwiększa efektywność zaklęć magii ładu o 100%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii ładu na poziomie arcymistrzowskim.
Arcymistrzowski


Poziom: Urok
Boahter z umiejętnością uroku na poziomie podstawowym może przekonać 15% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się na jego stronę. Bohater może przekonać istoty posiadające nie więcej niż 60 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 90% normalnej ceny.
Podstawowy
Boahter z umiejętnością uroku na poziomie zaawansowanym może przekonać 20% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się na jego stronę. Bohater może przekonać istoty posiadające nie więcej niż 120 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 80% normalnej ceny.
Zaawansowany
Boahter z umiejętnością uroku na poziomie eksperckim może przekonać 25% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się na jego stronę. Bohater może przekonać istoty posiadające nie więcej niż 180 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 75% normalnej ceny.
Ekspercki
Boahter z umiejętnością uroku na poziomie mistrzowskim może przekonać 30% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się na jego stronę. Bohater może przekonać istoty posiadające nie więcej niż 240 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 70% normalnej ceny.
Mistrzowski
Boahter z umiejętnością uroku na poziomie arcymistrzowskim może przekonać 35% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się na jego stronę. Bohater może przekonać istoty posiadające nie więcej niż 300 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 65% normalnej ceny.
Arcymistrzowski

Opracował: jareQ
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.146.x.x
176.31.x.x
181.49.x.x
157.55.x.x
89.37.x.x
92.90.x.x
40.77.x.x
201.20.x.x
77.45.x.x
52.91.x.x
46.229.x.x
52.201.x.x
Google spider
MSN spider
Google spider
Google spider
MSN spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 17 gości. (Razem: 17)