Miasto Inferno w Heroes III
♦ Opublikowany: 10.08.2010 o 01:17
♦ Czytany: 18943 razy
♦ Opracowany przez: --
Opis budynków miasta Inferno w Heroes of Might and Magic III

Inferno


Rada Osady
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 500 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Każde miasto posiada Radę osady
Koszt budowy: brak
Rada Miasta
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 1000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Tawerna
Koszt budowy: 2500 sztuk złota
Ratusz
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 2000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Rada miasta, Gildia magów poziom 1, Targowisko, Kuźnia
Koszt budowy: 5000 sztuk złota
Kapitol
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 4000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Ratusz, Zamek
Koszt budowy: 10000 sztuk złota
Fort
Funkcja:
Otacza miasto murem, utrudniając tym samym jego zajęcie


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 20 drewna, 20 kamieni, 5000 sztuk złota
Cytadela
Funkcja:
Dodaje do fortu wieżę i miny. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 kamieni , 2500 sztuk złota
Zamek
Funkcja:
Dodaje 2 wieże łucznicze i wzmacnia mury. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 100% (nie kumuluje się)


Wymagane budynki: Cytadela
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni , 5000 sztuk złota
Karczma
Funkcja:
Umożliwia rekrutowanie bohaterów, zwiększa morale wojska przebywającego w mieście, Dostarcza informacji statystycznych o przeciwnikach. Im więcej miast z karczmą jest w posiadaniu gracza, tym dostarczane informacje są dokładniejsze.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota
Kuźnia
Funkcja:
Produkuje balisty.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,1000 sztuk złota
Targowisko
Funkcja:
Umożliwia kupno, sprzedaż i wymianę surowców. Kurs wymiany zależy od ilości posiadanych targowisk.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota
Magazyn Zasobów
Funkcja:
Dostarcza dziennie 1 uncję rtęci.


Wymagane budynki: Targowisko
Koszt budowy: 5 drewna,5000 sztuk złota
Gildia magów poziom 1
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 5 pierwszo-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,2000 sztuk złota
Gildia magów poziom 2
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 4 drugo-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1
Koszt budowy: 5 drewna,4 rtęci,5 kamieni,4 siarki, 4 kryształów,4 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 3
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 3 trzecio-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 2
Koszt budowy: 5 drewna,6 rtęci,6 kamieni,6 siarki, 6 kryształów,6 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 4
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 2 czwarto-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 3
Koszt budowy: 5 drewna,8 rtęci,6 kamieni,8 siarki, 8 kryształów,8 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 5
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 1 piąto-poziomowego zaklęcia.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 4
Koszt budowy: 5 drewna,10 rtęci,6 kamieni,10 siarki, 10 kryształów,10 klejnotów,1000 sztuk złota
Bóstwo Ognia
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota. Każdy następny tydzień po wybudowaniu Bóstwa Ognia będzie tygodniem chochlika.


Wymagane budynki: Posiadanie Graala
Koszt budowy: brak
Stajnie
Funkcja:
Zwiększa moc każdego odwiedzającego bohatera o 1.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1
Koszt budowy: 5 drewna, 1000 sztuk złota
Chmury Siarki
Funkcja:
Zwiększa moc bohatera dowodzącego garnizonem o 2.


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 siarki, 1000 sztuk złota
Wrota Wymiarów
Funkcja:
Umożliwiają przenoszenie jednostek do innych miast, w których również są wzniesione wrota wymiarów.


Wymagane budynki: Targowisko
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni, 1000 sztuk złota
Narodzisko/TH>
Funkcja:
Zwiększają cotygodniowy przyrost chochlików o 8.


Wymagane budynki: Fort, Urodzisko
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Klatki
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost piekielnych ogarów o 3.


Wymagane budynki: Fort, Urodzisko, Psiarnia
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Urodzisko
Funkcja:
Pozwala na rekrutację chochlików.


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni,300 sztuk złota
Ul.Urodzisko
Funkcja:
Pozwala na rekrutację chowańców.


Wymagane budynki: Urodzisko
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Sale grzechu
Funkcja:
Pozwala na rekrutację gogów.


Wymagane budynki: Fort, Urodzisko
Koszt budowy: 5 kamieni,1000 sztuk złota
Ul.Sale Grzechu
Funkcja:
Pozwala na rekrutację magogów.


Wymagane budynki: Sale Grzechu
Koszt budowy: 5 rtęci,1000 sztuk złota
Psiarnia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację piekielnych ogarów.


Wymagane budynki: Fort, Urodzisko
Koszt budowy: 10 drewna, 1500 sztuk złota
Ul.Psiarnia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację cerberów.


Wymagane budynki: Psiarnia
Koszt budowy: 5 siarki,2000 sztuk złota
Wrota Demonów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację demonów.


Wymagane budynki: Fort, Urodzisko, Sale grzech
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,5 siarki,2000 sztuk złota
ul.Wrota Demonów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację rogatych demonów.


Wymagane budynki: Wrota Demonów
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,2000 sztuk złota
Przedsionek Piekieł
Funkcja:
Pozwala na rekrutację czartów.


Wymagane budynki: Fort, Urodzisko, Sale grzechu, Wrota demonów
Koszt budowy: 3000 sztuk złota
ul.Przedsionek Piekieł
Funkcja:
Pozwala na rekrutację czarcich lordów.


Wymagane budynki: Przedsionek Piekieł
Koszt budowy: 5 rtęci , 5 siarki ,3000 sztuk złota
Jezioro Ognia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację ifrytów.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1, Fort, Urodzisko, Sale grzechu, Wrota demonów
Koszt budowy: 3 rtęci, 10 kamieni,3 siarki, 3 klejnotów, 4000 sztuk złota
ul.Jezioro Ognia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację sułtańskich ifrytów.


Wymagane budynki: Jezioro Ognia
Koszt budowy: 3 rtęci, 3 kamieni,3 siarki, 3 klejnotów, 3000 sztuk złota
Przeklęty pałac
Funkcja:
Pozwala na rekrutację diabłów.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1, Fort, wszystkie domostwa prócz Psiarni
Koszt budowy: 10 drewna,20 rtęci,10 kamieni,15000 sztuk złota
ul.Przeklęty Pałac
Funkcja:
Pozwala na rekrutację arcydiabłów.


Wymagane budynki: Przeklęty pałac
Koszt budowy: 5 drewna,20 rtęci,5 kamieni,20000 sztuk złota

ul. - ulepszone budowle
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Telsek
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.239.x.x
54.235.x.x
3.93.x.x
3.235.x.x
44.197.x.x
3.236.x.x
157.55.x.x
95.108.x.x
3.95.x.x
3.239.x.x
54.224.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 11 gości. (Razem: 11)