Bohaterka Dirael i jej rozwój w Heroes V
♦ Opublikowany: 07.10.2010 o 00:15
♦ Czytany: 16808 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
 

Dirael

Biografia:Osy latające nad głową, krążące szerszenie, pracowite pszczoły - od dziecka Dirael uznawała te drobne istoty za piękne i fascynujące, niczym cenne, bzyczące klejnoty. Była w nich tak zakochana, że została Druidką, by lepiej poznać ich naturę i tajemnice. W koącu odpowiedziała na zew Harmonii i poszła na wojnę, teraz służy Sylannie przywołując hordy swych ulubionych istot, by gnębiły przeciwnika.


Teraz coś o jej talencie rasowym:
Królowa os jest to umiejętność która staje się z ,każdym poziomem silniejsza i zadaje ,więcej obrażeń.
Bardzo dobre zaklęcie na początek gdy nie zadaje się ,dużo obrażeń atakiem bohatera ale później staje się ono mało ,użyteczne albo nie potrzebne ,już lepiej nim posługują się nim rusałki 1 poziomowe i wtedy będziemy ,używać czarów magii przywołania oraz zaklęć 1i2 poziomu magii zniszczenia.
Ale ,też ten talent jest przydatny w walkach kiedy mamy mało many to wtedy ,możemy raźić przeciwnika magią os i pszczół.


Jak rozwijać bohatera:
Już na starcie rozwijamy talent rasowy Mściciel oraz magię przywołania oraz musimy nauczyć bohatera trzech talentów czyli mianowicie Szczęścia oraz dowodzenia i Logistyki.
Mściciel jest to talent rasowy łowców który pozwala wybierać sobie ulubione cele łowcy czyli potwory
zadaje jednostką podwójne obrażenia a jednostki mają szansę na zadanie krytycznego ciosu wynoszącą(40%)musimy też przeznaczyć punkty umiejętności do takich talentów łowcy:
Bezbłędny strzał daje łowcy +3 do obrażeń większych niż jego poziom oraz zadaje (2x) większe obrażenia gdy jednostka jest na jego liście ulubionych celów i zabija przynajmniej 1 jednostkę przeciwnika.
Deszcz strzał też należy do unikalnych skilli łowcy który daje możliwość bohaterowi wystrzelenia 3 strzał do jego ulubionych celów (jego , obrażenia zwiększają się tak samu do +3 powyżej jego poziomu)
Impregnowana strzała jest ostatnią umiejętnością która daje , możliwość nałożenia na strzałę łowcy klątwy lub zaklęcia zadającego , obrażenia jednostce przeciwnika wykorzystując manę łowcy(działa też na umiejętności łowcy Bezbłędny strzał , Deszcz strzał).
Gdy będziemy rozwijać talent szczęścia to najlepiej zainwestować w takie pod umiejętności:
Szczęście żołnierza (20%szansy na częstrze działanie umiejętności bojowych jednostek dla przykładu Wielki łowczy(strzała ogłuszenia)później inwestujemy w Szczęście elfów(25%na zadanie większych ran)ale też trzeba zainwestować w pomysłowość (która zwiększa ilość zdobywanych surowców jak i większe szczęście).
A rozwijając dowodzenie to dajemy punkt w takie pod umiejętności:
Rekrutacja mało znacząca umiejętność dla bohatera ale po niej jest umiejętność Głównodowodzący która przywołuje do walki tancerzy ostrzy(zależy od numeru tygodnia)oraz bardzo przydatna umiejętność Duchowe przywódctwo (które daje jednostką bohatera szybsze nadchodzenie ich tury).
Rozwijając logistykę przeznaczamy miejsce na:
Odkrywanie (większy zasięg widzenia na mapie przygody) jak damy tą umiejętność to ,możemy przeznaczyć miejsce na Lotny umysł(o 25% szybciej bohater przesuwa się na pasku tury) oraz
Dajemy punkt w Cichego prześladowcę który zwiększa o 12 pól widzenie na mapie przygody oraz przeciwnik widzi tylko najsilniejszą jednostkę u bohatera.
Rozwijając magię przywołania już mamy jeden talent władowany na początek mianowicie mistrz przywołania(podnosi siłę czarów do +4 jeżeli użyjemy zaklęcia przywołania)później przeznaczamy punkt w Mistrza krwawej ziemi(to samo zwiększa do 4 siłę czarów Trzęsienie ziemi oraz ognistą pułapkę)oraz pojawia się nam pod umiejętność Ściana mgły(zmniejsza inicjatywę oraz obrażenia jednostek przeciwnika o10%).
Jako ostatnią umiejętność można dać Obronę będzie zwiększać obronę jednostek przed atakami przeciwnika.
Ja bym proponował następujące pod umiejętności:
Witalność ciut przydatna umiejętność która na stałe naszym jednostka dodaje do życia +2.
Następna umiejętność do dodania jest Utrzymanie pozycji jest bardzo dobrą ponieważ zwiększa obronę gdy jednostka broni się konkretnie o(30%).
Najwartościowszym skillem jednak jest w tym Przygotowanie które daje nieskończony kontratak jednostce która już raz kontratakowała po bronieniu się.
Podsumowując bohater osiągając 29-30 poziom jest wręcz nie do pokonania chyba ,że spotka się z bohaterem Fortecy tak.                                                                                                 

Tak rozwinięta postać z dobra armią jest silna i mało narażona na duże straty ale jest raczej odwrotnie zadaje większe straty przeciwnikowi.
Mówiąc krótko warto tak rozwinąć bohatera podbić całe Ashan mówiąc:”Klękajcie narody Ashan”.


Autor:
Loczek
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Natura
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.144.x.x
52.3.x.x
46.169.x.x
157.55.x.x
163.172.x.x
204.79.x.x
91.121.x.x
94.23.x.x
80.50.x.x
178.43.x.x
23.94.x.x
104.197.x.x
153.127.x.x
MSN spider
Google spider
MSN spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 16 gości. (Razem: 16)