Bohaterka Irina i jej rozwój w Heroes V
♦ Opublikowany: 27.02.2012 o 06:39
♦ Czytany: 19047 razy
♦ Opracowany przez: Sylath
 



BIOGRAFIA:

Najwcześniejsze wspomnienia Iriny dotyczą Gryfów, gdyż wychowała się w rodzinie cenionych hodowców tych istot. Wyrosła ucząc się mocnych i słabych stron tych bestii, zaś gdy dotarły do niej wieści o wojnie, ochoczo przybyła razem ze swoimi podopiecznymi, by mogli wykazać się tam, gdzie ich najbardziej potrzebowano. Dzięki Irinie Gryfy stają się wyjątkowo zdrowe i łatwe do kontrolowania.



ZDOLNOŚĆ SPECJALNA:
Wszystkie Gryfy, Gryfy Królewskie i Wściekłe Gryfy w armii bohatera otrzymują  +1 do ataku i obrony co każde dwa poziomy zdobyte przez bohatera, poczynając od poziomu 1. Gryfy otrzymują zdolność bitwenego pokowania.

Build tego bohatera jest podstawowym sposobem rozwoju herosa Przystani. Zalety specjalizacji łączą się bezpośrednio z tym, co domyślnie rozwijamy.


ROZWÓJ BOHATERA:
Rozwój tego bohatera to podstawowa ścieżka bohatera Przystani. Tradycyjnie bierzemy jakąś szkołe magii. Mówiąc to, mam na myśli Mrok lub Światło. Gryf, w których się specjalizujemy, ma duży rozrzut pomiędzy maksymalnymi, a minimalnymi obrażeniami, toteż warto z jakiegoś źródła wziąć Boską siłę. Najlepiej by było, gdybyś miał grupową, bo kusznik i seraf także ma dużą różnicę między zadawanymi obrażeniami. Dalej powinniśmy nauczyć się Mistrz gniewu, gdyż dzięki niemu zyskujemy bardzo przydatne czary grupowe (przyspieszenie i prawa moc). Idąc dalej tą gałęzią rozwoju, natrafimy na Wichurę, którą warto wziąć, bazując w dużej mierze na gryfach.

Talent rasowy Przystani, chociaż że jest najmniej przydatnym talentem rasowym, w tym przypadku mamy powody, by się na nim skoncentrować. Gryf ma nieograniczony kontratak, a do tego specjalną zdolność o nazwie wściekłość, która zwiększa obrażenia w kontrze. Dodając do tego jeszcze Ekspercki kontratak lub Kontratak doskonały (jak ktoś zdobędzie) i czary wzmacniające, to większość nieprzyjaciól dwa razy się zastanowi, zanim zaatakuje gryfa w zwarciu. Nigdy nie wymieniałem tego talentu, gdyż talent rasowy zawsze rozwijamy, jednak w tym przypadku wyraźnie jest on potrzebny. Szczęście to talent domyślny. Rozwój w nim nie jest tak ważny i jest uzależniony od tego, co aktualnie poprzebujesz. Jednak tradycyjnie przynajmniej 5 szczęście to podstawa. Zawsze można więcej, choć szansa i tak będzie wynosiła 50%, to będziemy mieli zapas, jakby ktoś chciał nam obniżyć. Dalszy rozwój jest podstawową ścieżką Przystani. Inwestujemy w dowodzenie, co jest podstawowym talentem bohatera Przystani. Rasa ta ma małą inicjatywe, więc musimy to zrekompensować tym talentem. Ścieżkę rozwoju zdolności zostawiamy na sam koniec.

Następnie staramy się zdobyć Obronę, co będzie dość łatwe. Zdolności bierzemy, wzorując przykładem poniżej.

1. Ochrona jest niezbędna, gdy walczymy z zamkami używającymi destrukcji.
2. Unik trzeba posiąść, gdy walczymy z zamkami mającymi dobrych strzelców, np. Sylvan, Akademia.
3. Moc wytrzymałości może się przydać, gdy z żadnych dostępnych źródeł nie możemy nauczyć się Wytrzymałości. Jeśli zainwestowałeś w Mistrza Odwołania, to lepiej pochodź jeszcze po mapie. Może akurat trafisz na Wytrzymałość.
4. Utrzymanie pozycji bierzemy, gdy wiemy, że nieprzyjaciel zmusi nas do defensywy poprzez wysoką inicjatywę jednostek i szybkość, np. Sylvan, Inferno, Twierdza. Wraz z wysoką obroną bohatera efekt powinien być zadowalający.
5. Przygotowanie przynosi dobre efekty, jeśli walczymy z zamkami mającymi sporo jednostek, blokujących kontratak. Sporo to dwie jednostki, bo każdy zamek ma przynajmniej jedną i żaden zamek nie ma więcej niź dwie. Zwycięscą jest tutaj Sylvan, który może wystawić Rusłkę i Tancerza, a także Akademia posiadająca Golema i Rakszasę. Warto jeszcze zainwestować w to, gdy walczymy z Twierdzą.

Z ataku tradycyjnie próbujemy przyswoić Karę Boską. Nawet jeśli nie będziemy mieć Dowodzenia, morale możemy nadrobić artefaktami. Łucznictwo przydaje się w rozwoju bohatera Przystani, bo bazuje na dobrym strzelcu, choć z drugiej strony im większa efektywność naszego strzelca, tym jest bardziej prawdopodobnym łupem dla wroga...

Autor: Red. Sylath
 
serafek12
niezłe, pewno skorzystam!
15
Paź




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
54.224.x.x
34.230.x.x
78.159.x.x
34.229.x.x
54.226.x.x
54.160.x.x
5.184.x.x
54.85.x.x
44.197.x.x
176.221.x.x
23.20.x.x
34.236.x.x
52.167.x.x
3.93.x.x
3.229.x.x
44.197.x.x
157.55.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 17 gości. (Razem: 17)