Różne kody do Dzikich Hord
♦ Opublikowany: 11.08.2010 o 11:07
♦ Czytany: 121918 razy
♦ Opracowany przez:
 

Zmienianie statystyk i umiejętności głównych bohatera:


Wzór kodu:
@ChangeHeroStat("Imię bohatera", NAZWA_GŁÓWNEJ_UMIEJĘTNOŚCI, #);
np
@ChangeHeroStat("Heam", STAT_SPELL_POWER, 15);

lub
@ChangeHeroStat("Imię bohatera", *, #);
np
@ChangeHeroStat("Heam", 3, 15);

# - ilość dodanych punktów np. mocy
* - numer głównej umiejętności

Lista głównych umiejętności
Doświadczenie   -   STAT_EXPERIENCE   -   0
Atak   -   STAT_ATTACK   -   1
Obrona   -   STAT_DEFENCE   -   2
Moc   -   STAT_SPELL_POWER   -   3
Wiedza   -   STAT_KNOWLEDGE   -   4
Szczęście   -   STAT_LUCK   -   5
Morale   -   STAT_MORALE   -   6
Punkty ruchu   -   STAT_MOVE_POINTS   -   7
Punkty many   -   STAT_MANA_POINTS   -   8

Dodawanie złota i surowców


Wzór:
@SetPlayerResource(#, 0-6, #);

pierwsza # - numer gracza, któremu chcesz dodać surowiec(patrz na listę graczy poniżej)
"0-6" - numer surowca, który chcesz dodać(patrz na listę surowców poniżej)
druga # - ilość dodawanego surowca

UWAGA:W kampaniach i scenariuszach zawsze jesteś graczem 1, niezależnie od koloru.

Lista graczy:

gracz czerwony   -   1
gracz niebieski   -   2
gracz zielony   -   3
gracz żółty   -   4
gracz pomarańczowy   -   5
gracz seledynowy   -   6
gracz fioletowy   -   7
gracz brązowy   -   8

Lista surowców:

drewno   -   0
ruda   -   1
rtęć   -   2
kryształ   -   3
siarka   -   4
klejnoty   -   5
złoto   -   6

Możliwość zobaczenia punktów ruchu bohatera


By zobaczeć ilość punktów ruchu swojego bohatera, użyj kodu:
@print(GetHeroStat("Imię gracza", STAT_MOVE_POINTS));
lub
@print(GetHeroStat("Imię bohatera", 7));

Odkrywanie mapy


@OpenCircleFog(0, 0, 0, 9999, GRACZ_1);
UWAGA:Kod ten umożliwia odkrywanie całej mapy na normalnym terenie dla gracza czerwonego,
w grze która nie jest scenariuszem ani kampanią.
W kampaniach i scenariuszach ZAWSZE jesteś graczem 1-szym, niezależnie od koloru.

@OpenCircleFog(0, 0, 1, 9999, GRACZ_1);
Powyższy kod odsłania całą mapę graczowi czerwonemu w podziemiach.

Lista graczy jest taka sama, jak w przypadku dodawania surowców.

Ogólnie wzór na kod odsłonięcia mapy wygląda tak:
@OpenCircleFog(0, 0, 0 or 1, 9999, GRACZ_#);

# - numer gracza

Szybka wygrana i przegrana


@Win() - wygrywasz misję
@Loose() - przegrywasz misję

LimonkaPL
Jaki jest kod na wygraną bitwę w Dzikich Hordach?
15
Lut
michal99950
mi nie działa tylko na odkrywanie mapy
14
Mar
michalrytlewski
jakoś kod na surowce mi nie dziaŁa, chociaż robiłem to co byŁo napisane
04
Lip
Raelag Agrael 007
A mi wszystko działa.
04
Lut
damik
U mnie pisze coś script not exsist czy coś takiego.HLEP
21
Mar
filipchel
kod na wygraną bitwę to @Win()
29
Maj
Orzinilator
Mi takze nie działały kody na odkrywanie mapy na powierzchni i pod ziemia.Zamiast GRACZ trzeba wpisac PLAYER.Oto przykład @OpenCircleFog(0,0,0,9999,PLAYER_1); to kod na powierzchnie w przypadku podziemi zamiast trzeciego zera wpisujemy jedynke
23
Lip




Włącz odtwarzacz
GoblinT
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
54.85.x.x
52.156.x.x
188.47.x.x
54.235.x.x
54.157.x.x
195.95.x.x
78.159.x.x
54.227.x.x
213.180.x.x
44.222.x.x
196.197.x.x
50.3.x.x
50.3.x.x
196.197.x.x
213.180.x.x
54.221.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 17 gości. (Razem: 17)

    zalany dom radom

    span class f maj kilkaset interwencji straży pożarnej zalane i podtopione domy oraz budynki gospodarcze zablokowane drogi to efekt intensywnych