Witaj w polskim Portalu poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się: |
|
|
3.235.x.x
87.250.x.x
17.241.x.x
78.159.x.x
54.224.x.x
34.230.x.x
34.229.x.x
54.226.x.x
54.160.x.x
5.184.x.x
54.85.x.x
44.197.x.x
176.221.x.x
23.20.x.x
52.167.x.x
34.236.x.x
3.93.x.x
3.229.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 18 gości. (Razem: 18)
|
Żywiołaki mają wszystkie podobne obrażenia. Odporności i wrażliwości zostały opisane. Warto wziać specjalistów wżywiołakach ziemi i ognia - specjaliści w wodzie dodają tylko 2 punkty ataku, zaś w ogniu i ziemi atak, obronę i obrażenia o połowę. Żywiołaki ziemi mogą przestać być najsłabsze na 5. poziomie.
Żywiołaki ognia po ulepszeniu otrzymują umiejetność latania, zaś wody i powietrza strzelania.
Żywiołaki umysłu mają małożycia, jednak mają 2 umiejetności hydry, po ulepszeni w miae dobre obrażenia i atak z obroną razem wzięte. Specjaliści dodają im 3 ataku i 3 obrony - są lepsi od specjalistów w wodzie, ale słabsi od ognia lub ziemi.
O specjalistach w tym mieście: poziomy 1, 2 i 7 nie mają specjalistów, zaś 3,4,5,6 mają aż dwóch. W przeciwieństwie do innych miast jednostki otrzymują tu stałą premię, która jest niezależna od poziomu bohatera:
żywiołaki wody i lodu 2 ataku - słaby wybór, 4. miejsce
żywiołaki ognia i energii 1 ataku, 2 obrony i 2 minimalnych i maksymalnych obrażeń. - jest to dobry wybór, 2. miejsce
żywiołaki ziemi i magmy 2 ataku, 1 obrony i 5 do obrażeń min. i max. - najlepszy wybór
żywiołaki umysłu i magii 3 ataku, 3 obrony - 3 miejsce
Feniksy są przeciętną jednostką. Atakują zionięciem, mają przeciętne obrazenia i dobrą umiejetność odradzania. Ulepszona wersja jest najszybszą jednostką w grze.