Kody na Dodawanie zaklęć w Dzikich Hordach
♦ Opublikowany: 11.08.2010 o 11:06
♦ Czytany: 24029 razy
♦ Opracowany przez:
 

Dodawanie zaklęć bohaterom

Wzór na kod przy dodawaniu wybranemu bohaterowi czarów:

@TeachHeroSpell ("Imię bohatera", NAZWA_ZAKLĘCIA) ;
np
@TeachHeroSpell ("Nemor", SPELL_CELESTIAL_SHIELD) ;

lub
@TeachHeroSpell ("Imię bohatera", #) ;
np
@TeachHeroSpell ("Nemor", 34) ;

# - numer zaklęcia

Lista zaklęć

Nazwa zaklęcia w grze   -   Nazwa zaklęcia w kodach   -   Numer zaklęcia
Magia podróży:
Szybka podróż   -   SPELL_DIMENSION_DOOR   -   50
Przywołanie istot   -   SPELL_SUMMON_CREATURES   -   234
Miejski portal   -   SPELL_TOWN_PORTAL   -   51
Przywołanie łodzi   -   SPELL_SUMMON_BOAT   -   49

Okrzyki wojenne:
Pokrzepiające zawołanie   -   SPELL_WARCRY_RALLING_CRY   -   290
Zew krwi   -   SPELL_WARCRY_CALL_OF_BLOOD   -   291
Słowo wodza   -   SPELL_WARCRY_WORD_OF_THE_CHIEF   -   292
Drżyj przed mym rykiem   -   SPELL_WARCRY_FEAR_MY_ROAR   -   293
Bitewne zawołanie   -   SPELL_WARCRY_BATTLECRY   -   294
Gniew hordy   -   SPELL_WARCRY_SHOUT_OF_MANY   -   295

Magia ciemności:
Oślepienie   -   SPELL_BLIND   -   19
Zapomnienie   -   SPELL_FORGETFULNESS   -   17
Przeklęte słowo   -   SPELL_UNHOLY_WORD   -   21
Plaga   -   SPELL_PLAGUE   -   14
Szaleństwo   -   SPELL_BERSERK   -   18
Hipnoza   -   SPELL_HYPNOTIZE   -   20
Spowolnienie   -   SPELL_SLOW   -   12
Smutek   -   SPELL_SORROW   -   277
Osłabienie   -   SPELL_WEAKNESS   -   15
Wampiryzm   -   SPELL_VAMPIRISM   -   278
Promień osłabienia   -   SPELL_DISRUPTING_RAY   -   13
Przekleństwo   -   SPELL_CURSE   -   11
Zbiorowe zapomnienie   -   SPELL_MASS_FORGETFULNESS   -   213
Zbiorowa plaga   -   SPELL_MASS_PLAGUE   -   214
Zbiorowe spowolnienie   -   SPELL_MASS_SLOW   -   212
Zbiorowe osłabienie   -   SPELL_MASS_WEAKNESS   -   215
Zbiorowy promień osłabienia   -   SPELL_MASS_DISRUPTING_RAY   -   211
Zbiorowe przekleństwo   -   SPELL_MASS_CURSE   -   210

Magia zniszczenia:
Armageddon   -   SPELL_ARMAGEDDON   -   10
Łańcuch piorunów   -   SPELL_CHAIN_LIGHTNING   -   7
Krąg zimna   -   SPELL_FROST_RING   -   6
Głębokie zamrożenie   -   SPELL_DEEP_FREEZE   -   279
Magiczny pocisk   -   SPELL_MAGIC_ARROW   -   1
Kula ognia   -   SPELL_FIREBALL   -   5
Lodowy pocisk   -   SPELL_ICE_BOLT   -   4
Implozja   -   SPELL_IMPLOSION   -   9
Piorun   -   SPELL_LIGHTNING_BOLT   -   3
Deszcz meteorytów   -   SPELL_METEOR_SHOWER   -   8
Kamienne kolce   -   SPELL_STONE_SPIKES   -   237
Potężniejszy armageddon   -   SPELL_EMPOWERED_ARMAGEDDON   -   232
Potężniejszy łańcuch piorunów   -   SPELL_EMPOWERED_CHAIN_LIGHTNING   -   229
Potężniejszy magiczny pocisk   -   SPELL_EMPOWERED_MAGIC_ARROW   -   223
Potężniejsza kula ognia   -   SPELL_EMPOWERED_FIREBALL   -   227
Potężniejszy lodowy pocisk   -   SPELL_EMPOWERED_ICE_BOLT   -   226
Potężniejsza implozja   -   SPELL_EMPOWERED_IMPLOSION   -   231
Potężniejszy piorun   -   SPELL_EMPOWERED_LIGHTNING_BOLT   -   225
Potężniejszy deszcz meteorytów   -   SPELL_EMPOWERED_METEOR_SHOWER   -   230
Potężniejsze magiczne kolce   -   SPELL_EMPOWERED_STONE_SPIKES   -   233
Potężniejszy krąg zimna   -   SPELL_EMPOWERED_FROST_RING   -   228

Magia światła:
Zbroja   -   SPELL_CELESTIAL_SHIELD   -   34
Odczarowanie   -   SPELL_DISPEL   -   26
Odbijanie strzał   -   SPELL_DEFLECT_ARROWS   -   29
Błogosławieństwo   -   SPELL_BLESS   -   23
Boska zemsta   -   SPELL_DIVINE_VENGEANCE   -   281
Kamienna skóra   -   SPELL_STONESKIN   -   25
Przyśpieszenie   -   SPELL_HASTE   -   24
Anty magia   -   SPELL_ANTI_MAGIC   -   31
Regeneracja   -   SPELL_REGENERATION   -   280
Wskrzeszenie   -   SPELL_RESURRECT   -   48
Żądza krwi   -   SPELL_BLOODLUST   -   28
Teleportacja   -   SPELL_TELEPORT   -   32
Święte słowo   -   SPELL_HOLY_WORD   -   35
Zbiorowe odczarowanie   -   SPELL_MASS_DISPEL   -   217
Zbiorowe odbijanie strzał   -   SPELL_MASS_DEFLECT_ARROWS   -   219
Zbiorowe błogosławieństwo   -   SPELL_MASS_BLESS   -   216
Zbiorowa kamienna skóra   -   SPELL_MASS_STONESKIN   -   218
Zbiorowe przyspieszenie   -   SPELL_MASS_HASTE   -   221
Zbiorowa żądza krwi   -   SPELL_MASS_BLOODLUST   -   220

Magia przywołania:
Magiczny kryształ   -   SPELL_ARCANE_CRYSTAL   -   282
Bariera mieczy   -   SPELL_BLADE_BARRIER   -   284
Przywołanie feniksa   -   SPELL_CONJURE_PHOENIX   -   235
Trzęsienie ziemii   -   SPELL_EARTHQUAKE   -   41
Magiczne miny   -   SPELL_LAND_MINE   -   38
Ściana ognia   -   SPELL_FIREWALL   -   236
Magiczna pięść   -   SPELL_MAGIC_FIST   -   2
Fantom   -   SPELL_PHANTOM   -   40
Ożywienie nieumarłych   -   SPELL_ANIMATE_DEAD   -   42
Przywołanie żywiołaków   -   SPELL_SUMMON_ELEMENTALS   -   43
Gniazdo os   -   SPELL_SUMMON_HIVE   -   283
Rój os   -   SPELL_WASP_SWARM   -   39
Potężniejsza magiczna pięść   -   SPELL_EMPOWERED_MAGIC_FIST   -   224

Pumek
A gdzie nazwy magii runicznej? Najprawdopodobniej autorowie nie mieli zasobów,żeby się dowiedzieć, bynajmniej tu jest kilka:

Smocza siła: Rune_Dragon_Form a w dzikich hordach chyba RUNE_OF_DRAGON_FORM
Berserker: Rune_of_berserking a w dzikich hordach RUNE_OF_BERSERK
Odp. nażywioły Rune_of_immunity a w dzikich hordach: RUNE_OF_ELEMENTAL_IMMUNITY
08
Lip




Włącz odtwarzacz
bastion
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
54.92.x.x
54.36.x.x
157.55.x.x
157.55.x.x
188.146.x.x
34.207.x.x
148.64.x.x
157.55.x.x
118.126.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 10 gości. (Razem: 10)