Umiejętności Magii Natury w Heroes IV
♦ Opublikowany: 06.01.2011 o 11:18
♦ Czytany: 12856 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
Umiejętności Magii Natury w Heroes of Might and Magic IV.

Poziom: Magia Natury
Magia natury na poziomie podstawowym daje bohaterowi możliwość rzucania czarów pierwszego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się zielarstwa na poziomie podstawowym i jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się przywoływania na poziomie zaawansowanym.
Podstawowy
Magia natury na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi możliwość rzucania czarów drugiego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się przywoływania na poziomie mistrzowskim.
Zaawansowany
Magia natury na poziomie eksperckim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów trzeciego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się przywoływania na poziomie arcymistrzowskim.
Ekspercki
Magia natury na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów czwartego poziomu tej sfery.
Mistrzowski
Magia natury na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów piątego poziomu tej sfery.
Arcymistrzowski


Poziom: Zielarstwo
Zielarstwo na poziomie podstawowym daje bohaterowi 10 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 2. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii natury na poziomie zaawansowanym.
Podstawowy
Zielarstwo na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi 20 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 4. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii natury na poziomie eksperckim.
Zaawansowany
Zielarstwo na poziomie eksperckim daje bohaterowi 30 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 6. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii natury na poziomie mistrzowskim.
Ekspercki
Zielarstwo na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi 40 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 8. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii natury na poziomie arcymistrzowskim.
Mistrzowski
Zielarstwo na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi 50 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 10. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii natury na poziomie arcymistrzowskim.
Arcymistrzowski


Poziom: Medytacja
Medytacja na poziomie podstawowym zwiększa efektywność magii natury o 20%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii natury na poziomie eksperckim.
Podstawowy
Medytacja na poziomie zaawansowanym zwiększa efektywność magii natury o 40%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii natury na poziomie eksperckim.
Zaawansowany
Medytacja na poziomie eksperckim zwiększa efektywność magii natury o 60%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii natury na poziomie mistrzowskim.
Ekspercki
Medytacja na poziomie mistrzowskim zwiększa efektywność magii natury o 80%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii natury na poziomie arcymistrzowskim.
Mistrzowski
Medytacja na poziomie arcymistrzowskim zwiększa efektywność magii natury o 100%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii natury na poziomie arcymistrzowskim.
Arcymistrzowski


Poziom: Przywoływanie
Przyzywanie na poziomie podstawowym pozwala bohaterowi przyzywać leprekauny, rusałki lub wilki do armii bohatera w tempie 20 punktów doświadczenia plus 10% na poziom bohatera dziennie.
Podstawowy
Przyzywanie na poziomie zaawansowanym pozwala bohaterowi przyzywać leprekauny, rusałki lub wilki do armii bohatera w tempie 40 punktów doświadczenia plus 10% na poziom bohatera dziennie.
Zaawansowany
Przyzywanie na poziomie eksperckim pozwala bohaterowi przyzywać elfy, satyrów lub białe tygrysy do armii bohatera w tempie 60 punktów doświadczenia plus 10% na poziom bohatera dziennie.
Ekspercki
Przyzywanie na poziomie mistrzowskim pozwala bohaterowi przyzywać elfy, satyrów lub białe tygrysy do armii bohatera w tempie 80 punktów doświadczenia plus 10% na poziom bohatera dziennie.
Mistrzowski
Przyzywanie na poziomie arcymistrzowskim pozwala bohaterowi przyzywać żywioły ziemi, powietrza, ognia i wody do armii bohatera w tempie 100 punktów doświadczenia plus 10% na poziom bohatera dziennie.
Arcymistrzowski

Opracował: jareQ
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
54.221.x.x
78.159.x.x
54.227.x.x
54.226.x.x
54.225.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 5 gości. (Razem: 5)