Dodatek The Prince of Loyality do Heroes II
♦ Opublikowany: 04.07.2010 o 23:40
♦ Czytany: 23117 razy
♦ Opracowany przez: Naymar
Opis dodatku Heroes of Might and Magic II: The Prince of Loyality

Heroes of Might & Magic II: The Price of Loyalty

Jedyny oficjalny dodatek do drugiej części gry Heroes of Might & Magic. Został wydany w roku 1997, oraz jako jedyny produkt sygnowany logiem HoMM za czasów 3DO nie został wyprodukowany przez programistów ze studia New World Computing, lecz przez Cyberlore Studios. Wprowadza on cały szereg elementów i udogodnień jeszcze bardziej urozmaicających rozgrywkę.

Rozszerzenie to znalazło się również w pakiecie Heroes of Might & Magic II GOLD.

Nowości wprowadzone w dodatku

   - Cztery kampanie (dwie duże i dwie małe)
   - 20 pojedynczych map do rozgrywki single i multiplayer
   - 17 nowych artefaktów
   - 16 obiektów na mapie przygody (w tym 5 nowych siedlisk potworów)
   - 11 nowych bohaterów
   - Nowa budowla w zamku Nekromanty (Kapliczka zła)
   - 26 animowanych przerywników filmowych
   - Nowe utwory w ścieżce dźwiękowej
   - Zwoje z zaklęciami
   - Bariery i namioty

Nowe elementy na mapie przygody

   - Wieża alchemika – Po wniesieniu odpowiedniej opłaty można zniszczyć wszystkie przeklęte przedmioty znajdujące się w posiadaniu bohatera.
   - Arena – Po jej odwiedzeniu bohater może wybrać rozwinięcie o 1 punkt mocy, ataku lub obrony. Każdy z bohaterów może z niej skorzystać tylko raz.
   - Bariery i namioty – Do otwarcia każdej z barier wymagana jest znajomość odpowiedniego hasła. Jest ono losowo generowane po rozpoczęciu gry. Można je poznać od wędrowca mieszkającego w namiocie.
   - Kurhany – Miejsce, w którym można rekrutować duchy.
   - Ołtarze do przywoływania żywiołaków
   - Więzienie – W więzieniu trzymany jest jakiś bohater, który przyłączy się do tego, kto go uratuje.
   - Syrenka – To lokacja morska zapewniająca czasową premię do szczęścia.
   - Chatka i oko czarownicy – Po wejściu do chatki odsłonięty zostanie obszar znajdujący się w okolicy oka czarownicy.
   - Syreny – Tą lokację każdy z bohaterów może odwiedzić tylko raz. Uzyska premię do doświadczenia, ale starci jakąś część wojsk.
   - Stajnie – Raz na tydzień zwiększają ruch bohatera. Można w nich także wyszkolić konnych, tak aby stali się czempionami.

Nowe artefakty

   - Ramię męczennika – 3 do Mocy, kara do morale nieumarłych
   - Brosza ochrony – 1/2 obrażeń od zaklęć, -2 do mocy
   - Szpadel grabarza – Zwiększa umiejętność "nekromancja" o 10%.
   - Kryształowa kula – Bohater uzyskuje szczegółowe informacje na temat armii wrogirgo bohatera i jego miast.
   - Serce ognia – 1/2 obrażeń od ognia, podwojone obrażenia od zimna.
   - Serce lodu – 1/2 obrażeń od zimna, podwojone obrażenia od ognia.
   - Święty młot – + 5 do Ataku
   - Legendarne berło – + 2 do wszystkich współczynników
   - Zwieźczenie masztu – + 1 do szczęścia, + 1 do morale podczas bitew morskich
   - Zwoje z zaklęciami
   - Kula negacji – Podczas walki nie będzie można rzucać zaklęć, dotyczy to obu stron.
   - Laska czarnoksięstwa – + 5 do Mocy
   - Łamacz mieczy – + 4 do Obrony, + 1 atak
   - Miecz Andurana – + 5 do Ataku
   - Hełm Andurana – + 5 do Mocy
   - Napierśnik Andurana – + 5 do obrony
   - Kiedy hełm, napierśnik i miecz Anduran znajdą się w posiadaniu jednego bohatera, to uzyska zaklęcia Portalu miejskiego i będzie miał maksymalne morale i szczęście.

Kampanie

Kampanie duże

Cena lojalności
Na mocy rozkazu Twojego Imperatora masz znaleźć i zdobyć starożytny artefakt o wielkiej mocy. Niestety Twój stary przyjaciel okazał się być zdrajca i chce go zdobyć przed Tobą. Od wyniku tych zmagań zależy los imperium.

Potomkowie
Z pokolenia na pokolenie musisz kierowaç dynastią królewską. W miarę upływu czasu Twoje królestwo będzie się rozwijać, zdobywać nowych sojuszników i zyskiwać nowych wrogów. Zmaganie sić z wewnętrznymi i zewnętrznymi problemami może opóźnić rozwój potęgi Twojego państwa. Musisz pokonać sąsiada!

Kampanie małe

Wyspa Czarodzieja
W morza wyłonił się dziwny archipelag, a tworzące go wyspy skrywają potężną magię. Nie tylko Ty, ale i każdy czarodziej chce do nich jak najszybciej dotrzeć. Ten kto przejmie nad nimi kontrolę, ten będzie panował nad przyszłością nowej ery.

Podróż do domu
Podczas podróży z odległej części królestwa Twój statek rozbił się podczas burzy. Musisz znaleźć drogę do domu. Kiedy w końcu tam dotrzesz czeka Cię wojna domowa i będziesz musiał opowiedzieć się po jednej ze stron.

Opracował: Naymar
KILLER1990
A ja ten dodatek mam haha
07
Cze
michalrytlewski
szkoda,że ja nie mam tego dodatku
09
Sie
HeroesFan1
Najlepszy bohater z dodatku to Uncle Ivan.
07
Kwi
HeroesFan1
Najlepszy bohater z dodatku to Uncle Ivan.
07
Kwi




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.80.x.x
62.244.x.x
79.185.x.x
46.229.x.x
185.25.x.x
79.186.x.x
34.230.x.x
89.66.x.x
5.58.x.x
217.182.x.x
83.242.x.x
183.160.x.x
46.248.x.x
91.121.x.x
157.55.x.x
89.76.x.x
35.184.x.x
188.47.x.x
157.55.x.x
157.55.x.x
45.247.x.x
109.189.x.x
95.108.x.x
195.238.x.x
51.255.x.x
Google spider
Google spider
Google spider
Google spider
MSN spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 30 gości. (Razem: 30)