Budynki miasta Nekropolis w Heroes V
♦ Opublikowany: 04.08.2010 o 23:44
♦ Czytany: 17970 razy
♦ Opracowany przez: Oliwsen
Opis budynków miasta Nekropolis w Heroes of Might and Magic V.

Budynki podstawowe


Rada Osady

Koszt: brak

wymagania: brak

  Rada Osady dostarcza królestwu 500 szt. złota dziennie i pozwala kupować nowe budynki.
 

Rada Miasta

Koszt: 2000

wymagania: 6 poziom miasta, Krypta, 
Rada Osady

  Ulepszona Rada Osady.
Rada Miasta dostarcza królestwu 1000 szt. złota dziennie.
 

Ratusz

Koszt: 5000

wymagania:  Poziom Miasta 9, Rada Miasta.

  Ulepszona Rada Miasta.
Ratusz dostarcza królestwu 2000 szt. złota dziennie.
 

Kapitol

Koszt: 10000

wymagania: Poziom Miasta 15, Ratusz.

  Ulepszony Ratusz.
Kapitol dostarcza królestwu 4000 szt. złota dziennie.
 

Fort

Koszt: 5000 5   5

wymagania: Poziom Miasta 3

  Fort dodaje mury obronne dookoła miasta.

Cytadela

Koszt: 5000  5    5

wymagania: Poziom Miasta 9, Fort

 

Cytadela
Ulepszony Fort.
Cytadela zwiększa tygodniowy przyrost istot o 50%, dodaje wieżę strzelniczą i pole minowe broniące
miasta podczas oblężenia.

 

Zamek

Koszt: 5000 10   10

wymagania: Poziom Miasta 12, Cytadela

 

Ulepszona Cytadela.
Budowa Zamku zapewnia dwie dodatkowe wieże strzelnicze, umacnia mury i podwaja tygodniowy
przyrost istot.

 

Karczma

Koszt: 500  5   

wymagania: brak

  Karczma umożliwia rekrutację bohaterów. Zwiększa także morale oddziałów broniących miasta o 1.
 

Targowisko

Koszt: 500 5   

wymagania: brak

  Targowisko
Mając targowisko możesz kupować i sprzedawać surowce (współczynniki wymiany są tym lepsze, im
więcej masz targowisk).
 

Magazyn Zasobów

Koszt: 5000 5   

wymagania: Targowisko

  Magazyn Zasobów dostarcza dziennie 1 jednostkę siarki.
 

Kuźnia

Koszt: 1000 5   

wymagania: Poziom Miasta 3

  Kuźnia dostarcza twojej armii Balisty. Inne machiny wojenne są dostępne za potrójną cenę.

 

Stocznia

Koszt: 2000 20   

wymagania: Poziom Miasta 12

  Stocznia pozwala na budowę łodzi.

Budynki magiczne

 

 
Gildia Magów 1 poziomu

Koszt: 2000
 5   5

wymagania:  3 poziom miasta

 
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 3 zaklęcia pierwszego poziomu.
 
Gildia Magów 2 poziomu

Koszt: 1000  5   5    
1  1    1   1

wymagania: Gildia Magów 1 poziomu.

 
Ulepszona Gildia Magów 1 poziomu.
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 3 zaklęcia drugiego poziomu.

Gildia Magów 3 poziomu

Koszt: 1000  5   5  
2 2   2  2

wymagania: Gildia Magów 2 poziomu.

 
Ulepszona Gildia Magów 2 poziomu.
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 3 zaklęcia trzeciego poziomu.

Gildia Magów 4 poziomu

Koszt: 1000  5   5    
3  3    3   3

wymagania: Gildia Magów 3 poziomu.

  Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w
niej 2 zaklęcia czwartego poziomu.
 

Gildia Magów 5 poziomu

Koszt: 1000  5   5    
5 5    5   5

wymagania: Gildia Magów 4 poziomu.

  Ulepszona Gildia Magów 4 poziomu. Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się wniej 2 zaklęcia piątego poziomu.
 

Kolumna Kości

Koszt: 1000  5

wymagania: Poziom Miasta 6, Gildia Magów Poziom 1

  Dodaje 150 punktów Czarnej Energii każdemu Nekromancie, który odwiedzi miasto oraz podnosi umiejętność Nekromancji bohatera o 10%.
 

Przeklęta Świątynia

Koszt: 2000   5

wymagania: Poziom Miasta 9

  Obniża morale o -2 każdej wrogiej jednostce atakującej miasto; w czasie bitwy w garnizonie umarłe jednostki zostaną przemienione w nieumarłe, pod warunkiem że wcześniej zostały wybudowane budowle z nimi.
 

Rozkopane Groby

Koszt: 500    5   

wymagania: Poziom Miasta 6, Cmentarz.


Zwiększa przyrost Szkieletów i Szkieletów Łuczników o 6 tygodniowo.

Smoczy Nagrobek

Koszt: 3000   10

  10

wymagania: Poziom Miasta 15, Smoczy Grobowiec.

 

Zwieksza przyrost Kościanych Smoków i Widmowych Smoków o 1 tygodniowo.

 

Krypta Zagubionych Dusz

Koszt: brak

wymagania: brak

  Budowla Graala. Krypta Zagubionych Dusz dostarcza dziennie 5000 sztuk złota miastu, podnosi przyrost wszystkich stworzeń w mieście o 50%, podnosi skuteczność Nekromancji o 50 % oraz dodaje każdemu Nekromancie 150 punktów Czarnej Energii. Do wybudowania jest potrzebna Łza Ashy.
 
 
 
 

Budynki rekrutacyjne

 

 

 
Cmentarz

Koszt: 300   5 

wymagania: brak
    
Cmentarz pozwala rekrutować Szkielety. .

Szkieletornia

Koszt: 900    5   

wymagania: Cmentarz
   
Ulepszony Cmentarz.
Szkieletornia pozwala rekrutować Szielety Łuczników.
 

Krypta

Koszt: 800   5

wymagania:   3 Poziom Miasta, Rada Osady

  Krypta pozwala rekrutować Zombie.
 

Niszczejąca Krypta

Koszt: 2000   
5   3

wymagania: Poziom Miasta 3, Krypta.

 
Ulepszona Krypta.
Niszczejąca Krypta pozwala rekrutować Zombie Plagi.
 

Ruiny 

Koszt: 1000   5   
5  3

wymagania: Poziom Miasta 6, Fort

  Ruiny pozwalają rekrutować Duchy.
 

Nawiedzona Wieża

Koszt: 2000    5   5   5  

wymagania: Poziom Miasta 6, Ruiny.

  Ulepszone Ruiny. Nawiedzona Wieża pozwala rekrutować Zjawy. .
 

Posiadłość 

Koszt: 1500   10      10   5

wymagania: Poziom Miasta 9, Karczma

  Posiadłość pozwala rekrutować Wampiry.
  

Wampirzy Pałac

Koszt: 4000   10      10  5   
   5

wymagania: Poziom Miasta 9, Posiadłość.

  Ulepszona Posiadłość.
Wampirzy Pałac pozwala rekrutować Wampirzych Lordów.
 
Sala Przeklętych

Koszt: 2000    10   10    2   
   2  2  2

wymagania: Poziom Miasta 9, Kolumna Kości.

 
Sala Przeklętych pozwala rekrutować Lisze.
 
Mauzoleum

Koszt: 6000   10    3   
   3  3  3

wymagania: Poziom Miasta 9, Sala Przeklętych.

  Ulepszona Sala Przeklętych.
Mauzoleum pozwala rekrutować Arcylisze.
 

Opuszczony Dwór 

Koszt: 4000    10   10  

 10

wymagania: Poziom Miasta 12, Przeklęta Świątynia.

  Opuszczony Dwór pozwala rekrutować Upiory.
 

Opuszczona Katedra

Koszt: 8000    10   5   5    10

wymagania: Poziom Miasta 12, Opuszczony Dwór

  Ulepszony Opuszczony Dwór. Opuszczona Katedra pozwala rekrutować Widma.
 

Smoczy Grobowiec

Koszt: 6000 20    20  20

wymagania: Poziom Miasta 15, Zamek

  Smoczy Grobowiec pozwala rekrutować Kościane Smoki.
 
Smocze Cmentarzysko

Koszt: 8000 10    20  15

wymagania: Poziom Miasta 15, Smoczy Grobowiec.

  Ulepszony Smoczy Grobowiec.
Smocze Cmentarzysko pozwala rekrutować Widmowe Smoki.
 
 
 
 
 
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Dreamreaver
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
54.221.x.x
46.229.x.x
185.25.x.x
185.25.x.x
188.165.x.x
93.95.x.x
40.77.x.x
46.165.x.x
5.173.x.x
MSN spider
MSN spider
MSN spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 12 gości. (Razem: 12)