Jednostki Chaosu w Heroes IV
♦ Opublikowany: 26.03.2010 o 00:24
♦ Czytany: 45870 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
Szczegółowy opis jednostek z Azylu, miasta Chaosu w Heroes of Might and Magic IV. 



Szczegółowy opis jednostek z Azylu, miasta Chaosu w Heroes of Might and Magic IV.

Bandyta
Obrażenia:1-3 Atak w walce wręcz:9 Obrona ataku wręcz:9
Punkty Życia:10 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:9
Strzały:0 Szybkość:7 Ruch:27
Przyrost:26 Poziom jednostki:1 Punkty magii:0
Koszt:20 złota
Posiada umiejętność Ukrywanie się dzięki czemu pozostaje niezauważalny na mapie przygód dla istot drugiego poziomu i bohaterów z podstawowym zwiadem. Istoty pierwszego poziomu i bohaterowie bez zdolności Zwiad nie zauważą go stojąc nawet na sąsiednim polu.

Ork
Obrażenia:1-3 Atak w walce wręcz:11 Obrona ataku wręcz:9
Punkty Życia:12 Atak z dystansu:11 Obrona ataku z dystansu:9
Strzały:6 Szybkość:4 Ruch:18
Przyrost:16 Poziom jednostki:1 Punkty magii:0
Koszt:34 złota
Obrażenia zadawane w walce wręcz będą takie same jak przy strzelaniu ponieważ posiada umiejętność Normalna walka. Posiada również Krótki zasięg, co powoduje znaczne obniżenie obrażeą w walce na dużą odległość.

Meduza
Obrażenia:3-6 Atak w walce wręcz:19 Obrona ataku wręcz:17
Punkty Życia:24 Atak z dystansu:19 Obrona ataku z dystansu:17
Strzały:Niesk. Szybkość:5 Ruch:18
Przyrost:6 Poziom jednostki:2 Punkty magii:0
Koszt:220 złota
Posiada umiejętność Kamienne spojrzenie dzięki, czemu ma szansę natychmiastowego zabicia przeciwnika zamieniając go w kamieą ze skutecznością zależną od ich siły (nie działa na jednostki Nieumarłe, Mechaniczne oraz na Żywiołaki). Obrażenia zadawane w walce wręcz będą takie same jak przy strzelaniu. Posiada również nieograniczoną liczbę strzał.

Minotaur
Obrażenia:5-10 Atak w walce wręcz:16 Obrona ataku wręcz:00
Punkty Życia:38 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:15
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:18
Przyrost:6 Poziom jednostki:2 Punkty magii:0
Koszt:230 złota
Jednostka może całkowicie zablokować cios w walce wręcz lub, kiedy jest atakowana na odległość.

Ifryt
Obrażenia:10-20 Atak w walce wręcz:25 Obrona ataku wręcz:23
Punkty Życia:80 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:23
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:23
Przyrost:4 Poziom jednostki:3 Punkty magii:0
Koszt:850 złota
Jednostka latająca odporna na czary bazujące na ogniu. Jednostka otrzymuje o połowę mniejsze obrażenia od jednostek zadających obrażenia bazujące na ogniu. Jednostka posiada Tarczę Ognia, która zadaje obrażenia od ognia każdej jednostce atakującej wręcz.

Zmora
Obrażenia:12-26 Atak w walce wręcz:23 Obrona ataku wręcz:20
Punkty Życia:110 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:20
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:27
Przyrost:4 Poziom jednostki:3 Punkty magii:6
Koszt:800 złota
Może wzbudzić grozę w przeciwniku. Przerażony w ten sposób przeciwnik ni może nic robić przez jedną turę.

Hydra
Obrażenia:28-66 Atak w walce wręcz:30 Obrona ataku wręcz:26
Punkty Życia:250 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:26
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:22
Przyrost:2 Poziom jednostki:4 Punkty magii:0
Koszt:4000 złota, 2 rtęci
Jednostka atakuje bez kontrataku wszystkie otaczające ją jednostki.

Czarny Smok
Obrażenia:55-110 Atak w walce wręcz:40 Obrona ataku wręcz:40
Punkty Życia:400 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:40
Strzały:0 Szybkość:7 Ruch:30
Przyrost:1 Poziom jednostki:4 Punkty magii:0
Koszt:8000 złota, 4 siarki
Potrafi latać. Jest całkowicie odporny na magię, nawet tę używaną przez własną armię. Ziejąc ogniem na atakowaną jednostkę może również zranić (lub zabić) jednostkę wroga stojącą bezpośrednio za tą atakowaną.


Opracował: jareQ
KILLER1990
Jedna z moich ulubionych ras w herosie4 typowe mięso armatnie stanowią bandyci straszenie wolna jest hydra i minotaur ork ma ograniczony limit strzału i walczy w ręcz dobry ale jak ma ich się dużo mocne jednostki z tej rasy to ifryt , zmora meduza, czarny smok
09
Cze
heroes_chaos
moj najlepszy zamek Smile jednostki som fajne najbardziej lubie byczki i hydry Smile
12
Wrz
heroes_chaos
zawsze biore 1. bandyta 1, ork , 2 minotaur, 3, zmora , 4 hydry Smile
12
Wrz
kwarcowy smok
Mi się najbardziej podobają smoki
08
Paź
xD_NaTa_xD
A ta meduza wygląda tak troszke jak no nie wiem jak ....
xD
29
Gru
paciorIV
Moja strategia to: Bardzo dużo orków kilkadziesiąt hydr sporo meduz i (jeśli mam dostęp) to kilka smoków.
01
Gru
eska204
@paciorIV aha to jest strategia myślałemże Armia 0.o?
06
Mar




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.166.x.x
157.55.x.x
176.31.x.x
46.229.x.x
157.55.x.x
217.182.x.x
94.254.x.x
185.25.x.x
34.204.x.x
34.203.x.x
164.132.x.x
46.229.x.x
46.229.x.x
157.55.x.x
207.241.x.x
MSN spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 16 gości. (Razem: 16)