Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Baronus
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 8
16  Świat HoMM / Heroes II i I / Odp: free Heroes 2 Android - problem z muzyką : 02 Stycznia 2019, 18:45:02
Czy ty czasem nie patrzysz na menu? To sa obrazki i one sa po angielsku! Polonizacja to tylko tekst! Menu mozna zrobic po polsku ale w wersji T 800. Musisz poszukac i zrobic sobie po polsku podmieniajac te po angielsku.
17  Świat HoMM / Heroes II i I / Odp: free Heroes 2 Android - problem z muzyką : 28 Grudnia 2018, 23:52:06
Jest to trochę skomplikowane.
Wchodzisz po kolei w foldery:
android
data
fheroes2
files

Tam masz: fheroes2.cfg

Otwierasz to edytorem tekstu ktory mozna pobrac. I zmieniasz language = pl
Masz po polsku.
Polecam fheroes2 t-800 jest bardziej rozbudowany niz ten pierwszy. Tam mozesz nawet ustawiac dochod z zamku czy statystki jednostek! Pliki stats. Ustawia sie tez w
fheroes2.cfg alt resource = on i w files stats zmieniasz sobie jak chcesz.
Duzo mozna tu ustawic!
18  Świat HoMM / Heroes II i I / Odp: Heroes I: Masquerade Mod : 27 Grudnia 2018, 23:25:16
Jesli chodzi ci o mobilne fheroes2 to zadaj pytanie tu:
http://www.tawerna.biz/forum/index.php/topic,9309.0.html
19  Świat HoMM / Pomoc / Odp: Jak się nauczyć zaklęć : 21 Grudnia 2018, 21:10:57
Cztery rzeczy robisz.
1. Kupujesz ksiege. Magiczny heros juz ja ma. Gildia sama pyta czy chcesz kupic.
2. Budujesz odpowiedni poziom gildii.
3. Zdobywasz odpowiedni poziom danej magii.
4. Wjezdzasz do miasta.
Nic innego nie trzeba. Jest tak samo w HI do IV.
20  Świat HoMM / Pomoc / Odp: Jak się nauczyć zaklęć : 20 Grudnia 2018, 22:44:03
Ale czego te obrazki?
Gildia wyglada np. tak:
http://s192.photobucket.com/user/Cepheus_03/media/HeroesIV-PreserveMageGuild.png.html
Jak nie masz ksiegi to ci mowi ze nie nasz i kupuj. I tyle.
Umiejetnosc m Smierci to czacha. Ma miec poziom 3 lub 4.
21  Świat HoMM / Pomoc / Odp: Jak się nauczyć zaklęć : 19 Grudnia 2018, 21:14:46
Od magii jest magia... Czyli tutaj śmierci. Musisz mieć jej poziom 3 i 4. Nekromancja jest od szkieletow i innych. Jest tak samo jak zawsze w Herosach. Uczysz sie wjazdem do miasta i musisz miec ksiege. W gildii tylko sprawdzasz co jest.
22  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Która część Heroesów jest najlepsza? : 02 Grudnia 2018, 17:08:44
Oczywiscie najlepsze sa Herosy III. Najbardziej rozbudowana gra. Skonczona i dzialajaca. Najwiecej miast najwiecej jednostek. Niezaleznie co kto sądzi i co lubi to jest fakt. Inne sa albo mniejsze albo niedokonczone. Czesto AI nie dziala.
To wcale nie oznacza ze HIII to ideal i tylko kopiowac mozna. Heroes IV zawierala zarowno elementy wielkiego skoku naprzod jak i wielkie absurdalne zniszczenia. Elementy gorsze niz Heroes I. Co do  serii Ubi to raczej mieli tylko pojedyncze ciekawe pomysly. Nie wyszli jakos zdecydowanie poza pomysly NWC. Natomiast klimat znikl. Raczej trzeba porownywac oddzielnie te dwa typy Herosow.
23  Świat HoMM / Heroes II i I / Odp: Heroes I: Masquerade Mod : 19 Listopada 2018, 22:40:05
Oczywiście da się grać rycerzem. Jednakże jednostka typu chłop jest oczywistym absurdem i wyłącznie psuje rozgrywkę. Poprawienie jej po prostu polepsza grę. Podobnie odjęcie tego smoka. Gra się robi zwyczajnie lepsza.  Absurdy psują grę.

Dzięki za te dane o jednostkach startowych herosa! Szukałem jej!
Jak wiesz sam co nieco odkryłem:
http://www.ungern.fora.pl/tam-gdzie-nie-ma-juz-drog,12/homm-tworzenie-nowych-swiatow,5575.html
Potem znalazlem temat z kolejnymi danymi:
https://www.celestialheavens.com/forum/7/7130
Wiemy calkiem sporo. Wiecej wiedza Rosjanie.
Na dzis modyfikowanie ma sens jedynie metoda podmiany. Tak jak zrobiles jest najbardziej efektywne. Kilka wersji HI.
Doswiadczenie uczy ze najlepsze jest po prostu przepisanie gry jak VCMI.
WOG czy Poject Ironfist grzęzną w starym kodzie i dodawanie nowych rzeczy jest tam koszmarem.
Heroes IV trzeba po prostu przepisac aby cokolwiek mozna bylo tam dodac. Nie mowiac juz o AI ktora lepsza jest juz w VCMI chyba.
Gdyby zamiast WOGa od razu zaczeli VCMI to dzis bylibysmy duzo dalej i nie trzeba by Ery wklejac w VCMI.
Czyli wniosek prosty. Poki nie trafi sie paru programistow entuzjastow HI i nie zrobi VCMI co powinno byc proste. Moga uzyc fheroes2 czy VCMI na wzor. My teraz tego nie zrobimy. Bo nie bedziemy uczyc sie tego. Raczej my jestesmy od modów a nie od platform.
24  Świat HoMM / Heroes II i I / Odp: Heroes I: Masquerade Mod : 22 Października 2018, 10:02:22
Jeśli chodzi o wersje to zauważyłem, że wyższa wersja jest nie zwyklym powiekszeniem zawartosci nizszej tylko jest inna. W tej sytuacji absolutnie trzeba ją zachować bo jest innym modem a nie wadliwym czy mniejszym. Gdyby tylko bylo to wiecej tresci to rzeczywiscie nie ma sensu.

Alternatywne mody tez byc musza. Albo albo. A wszystko co dobre trzeba archiwizowac. Masz Intetnet Archive tam chca miec wszystko i maja racje. My wykorzystalismy nawet stare niedokonczone koncepcje modow do HIII. I wychodzi to znakomicie. Co by bylo gdyby znikly? Nigdy nie wiadomo co bedzie za pare lat. HII odeszla w cień po HIII ale pojawila sie nagle po latach w kilku projektach. Jedynka byla zapomniana a tu nagle ty zrobiles mod. W przyszlosci ktos napisze moze VCMI do HI co jest wzglednie latwe gdyz ma wzor z HIII i wtedy beda potrzebne wszelkie wersje bo nagle bedzie mozna dodac 100 miast.

Co do balansu to nie slyszalem aby komus podobali sie chlopi jako sila bojowa. A smoki to odwrotny absurd. Przynajmniej z tymi dwoma jednostkami trzeba cos zrobic bo to psuje gre w sposob drastyczny. Moze slowo balans jest niezrozumiale? Nie chodzi o takie same miasta tylko zeby granie jednym miastem nie bylo ,,proscizna" a drugim ,,nie lubie grac bo trzeba sie namordowac". Czyli rycerz jest patologią tej gry. Gdyby moderzy teraz zrobili takie miasto to by ich wysmiali i zjedli na forach. Tymczasem rozsadna korekta statystyk naprawde skokowo podnosi jakosc gry.

Jedna z wersji moich korekt do tawernianej wersji mini gry:
http://supershare.pl/?d=FA5058152
Mozna grac nawet na tablecie. Oczywiscie trzeba by to przeanalizowac glebiej zwlaszcza jak zmieniasz miasta. Ale to inny temat.
25  Świat HoMM / Heroes II i I / Odp: Heroes I: Masquerade Mod : 10 Października 2018, 20:49:12
Znakomicie, że ktoś w końcu zrobił mod do HI i to porzadny. Sam robilem dla siebie glownie balans bo jest tragiczny. Ale i troche grafiki. Powodzenia w dalszych pracach.

Kolejne wersje. Jak masz 0.2 to podrzuc bo brakuje.
http://heroes3wog.net/download/[Heroes%201]%20Masquerade%20mod%20v0.1.zip
http://heroes3wog.net/download/[Heroes%201]%20Masquerade%20mod%20v0.3.zip
http://heroes3wog.net/download/[Heroes%201]%20Masquerade%20mod%20v0.4.zip
26  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Czy HVI zabiło markę? : 10 Września 2018, 22:57:08
Istotnie HVI z winy Ubi byl najgorszym numerkiem serii. Doprowadzenie do bankructwa Black Hole redukcja gry bezsensowna. Np surowce. Jakby trudno bylo namalowac te 2 kopalnie... Zamkow 5... Jak to moglo chwycic? Jakby celowo chcieli zniszczyc. A i tak jeszcze sprzedaz byla spora. Ale pewnie pozornie bo ludzie kupili i porzucili szybko... Dopiero na HVII sie odbilo. Lepiej by bylo zrobic z nich jedna gre z 13 miastami i dopracowana. Koszt nizszy sprzedaz wieksza i wspomnienia graczy lepsze.
27  Świat HoMM / The Shadow of Death / Odp: Polska wersja vs Angielska wersja : 23 Sierpnia 2018, 23:32:06
Nie da się nie rozumieć Herosów po angielsku. Ciekawe kto nie rozumie slow typu minotaur, vampire czy medusa?
Akurat niestety zupelnie na odwrot. To angielskie wersje sa tragiczne. Zatrzesienie kingow i quinow dziwactwa typu ancient behemoth. Wykopalisko? Po polsku krolewski jest zmianą ale logiczna. Bo nie oznacza krola. Tylko pochodzacy od krola czy mu sluzacy.
Angielski jest potwornie toporny i ubogi. Na ulepszenie trzeba praktycznie dac drugi wyraz.
King captain lord w dodatku sa absurdalne bo mamy wojska bez zolnierzy. Sami lordowie krolowie i kapitanowie. Sam wymyslalem te nazwy po angielsku do VCMI i to byla tragedia. Jedyne sensowne to wiekszy i mniejszy. Minor, major. Weteran jeszcze dobry. Elder juz nie bo starcy w wojsku nie bardzo. Nie ma nawet co porownywac. A po polsku jest wspaniale.
Rusałeczka- rusałka - rusałczynka - rusałczyni - rusała - rosałka - rosałeczka itd. itp. Moge wymyslic kilkadziesiat ulepszen zgodnych z zasadami naszego jezyka. Jaki angielski? o czym mowa. Tylko polski. Ciezko mi sie gra po angielsku do tego stopnia ze wole nie grac bo moge zle ocenic gre.
Jezyk to oczywiscie klimat gry. W MMI czy 3 do 5 gralem po angielsku a takze Heroes I i Creature Quest. I to swietne gry. Jezyk nie wplywa na ocene. To zawsze JVC. I oczywiscie nie obniza to oceny swietnych gier.
Dubbingi to juz inaczej. Tez potrafia byc tragiczne jak Heroes Chronicles. Wole angielski. Ale juz MMVIII to chyba mamy najlepsza wersje jezykowa. Nie grac po polsku to glupota. Z tym ze dubbing to tlo skoro mam tekst. Jesli teksty po polsku to moze byc nawet japonski byle dobry. Jednak dobry polski tekst zawsze bedzie lepszy. Tlumaczenia Heroes Chronicles i HIV z Terrego Raya zapewne przewyzszaja oryginal a to swietny pisarz.
Podsumowujac. Dobry polski tekst zawsze nr 1. A dubbing ten ktory lepiej oddaje emocje. Akurat my mowimy jednostajnie i wszystko wyrazamy sensem slow. Anglosasi musza wykazywac emocje bo to jedyny sposob aby zrozumiec o co im chodzi w tym jezyku bez odmian. Z suchym tekstem tlumacze czesto maja klopoty. Typu mine. Czy mina czy kopalnia? Czyli z reguly polski tekst jest duzo duzo lepszy. Ale dubbing juz angielski bo beda sie emicjonowac. Chyba ze polscy aktorzy sie postaraja i dadza cos od siebie jak MMVIII to wtedy i angielski dubbing slabszy.
28  Mody & modowanie / Heroes III - Modyfikacje / Odp: podwodne miasto : 16 Sierpnia 2018, 19:31:38
Ale na czym uruchamiasz? VCMI czy Era?
29  Inne gry / Pozostałe / Odp: Pies, Kot i Kura w Might and magic 7? : 13 Sierpnia 2018, 11:44:20
Raczej nie starczylo czasu dodac bo przeciez chyba Heroes III byly w lutym a MMVII w czerwcu. Raptem 4 miesiace roznicy. Dlatego nie ma Krewlod choc sa gobliny cywile co oznacza plany krainy. Jednak ostatecznie nie ma krainy barbarzyncow a gobliny sa wcisniete do... krainy trupow! ,,Pustynia Bracada" wyglada mi barbarzynsko. Takie pagorki jak w Twierdzy z Heroes III.
Jesli chcesz wiecej:
W Bracadzie nie ma sniegu! Ani troche.
W Tatalii nie ma jaszczurow! Sa za to w MMVIII!
Na grafice promocyjnej MMVII byly drakolisze a w grze ich nie ma! W MMVIII są tak jak i duzo barbarzyncow typu ogry, cyklopy...
4 wymiary wedle oswiadczen tworcow nie zostaly umieszczone w grze. Sa za to w MMVIII.
Wyglada jednak ze sa. Tunele do Nighonu i Eofulu to wymiar ziemi. Czelusc ognia. Celeste nieba. Plycizny wody. Zmieniono jednak funkcje.
Co pokazuje ze czesc tresci przesunieto do MMVIII
Nie rozmieszczono tez Mantikor choc sa w grze.
Mamy tez napis.
 Dziekujemy za odwiedzienie Szamargdowej Wyspy. WIECEJ w grze MMVII - co pokazuje ze wyspa miala byc demem do MMVII! Czyli gra normalnie zaczynala by sie jakos inaczej. Lub drugi raz musielibysmy przejsc demo? W to watpie. Byc moze w grze nie mielibysmy zamku tylko siedzial by tam Markham i robilibysmy zadania dla niego.
Dziwne sa tez filmiki. Gdy nasza dobra druzyna rozmawia z Gavinem Magnusem z tekstu wynika ze to mowi... Resurectra! Choc stoja dwie kobiety i dwaj mezczyzni czyli nasza teoretyczna druzyna. A oprocz Resurectry bylo trzech mezczyzn z nią. Mimo to stoi kobieta i dwu mezczyzn. Filmik nie ma sensu. Co pokazuje ze to mialo byc cos innego. Czyzby watek z MMIII byl wrzutka w ostatniej chwili?
W ogole Dobrzy walcza z dobrymi. Katarzyna z Elfami? Tymczasem Nighon jest niewykorzystany. Sa nawet teksty nie uzyte w grze dotyczace Nighonu. Nie ma tam zadnej wladzy ktora by knula! Tymczasem zamek Katarzyny z obrazka wyglada jak Loch! Pionowe wieze a nie pudelka jak zamki. Inaczej wyglada zamek Katarzyny z obrazka inaczej z mapy! Znac ze uzyto innej grafiki.
Zamek ,,w chmurach" Celeste jest na snieznej gorce! Tymczasem mamy niewykorzystany zamek w chmurach w filmikach!
Mnostwo mnostwo. MMVII byla mocno zmieniona i przycieta w stosunku do pierwotnych zamiarow.
Przypuszczam taki plan:
Heroes III sprzedaje sie fenomenalnie... Szybko pojedzmy na fali! Rzuccie co macie na rynek, natychmiast! Posklejali i rzucili. A reszte potem rzucili jako MMVIII.
W sumie fajnie ze jest MMVIII, jednak wolalbym ten miesiac pozniej premiery a jednak zeby Nighon mial jakas wladze ktora walczyla z Bracadą. Elfy z Deją. A Katarzyna np. z Krewlodem ktorym rzadzi Archi potem Kastore. Tak samo jak jest tylko Deja by byla Krewlodem bez trupiarstwa. A Deją bylyby Kurchany z Sandro na czele na przyklad. A Krasnoludy gdzies z boku. Naprawde niewielka robota. Przesnac kamienne miasto, a na jego miejsce jakis zamek nawet wyjety  z Czelusci. I zamiana miejscami map Kurchanow i Deyi. To juz teraz latwo zrobic skryptami zreszta. Mamy dwie trupie krainy zupelnie niepotrzebnie...

I jeszcze jakies jaszczury w Tatalii. To naprawde nieduza robota. Zreszta robienie ,,ludzkiej" Tatalii zajelo tez czas. Pare mordek jaszczurow ze dwa stworki wojownik i cywil i jakies szalasy. Wnetrza mogly by byc te ubozsze co sa. I juz.
Bylo by zgodne z Heroes III i nie tak zamącone niepotrzebnie.
Istotnie MMVII to kopalnia wrecz do szukania tego co jest zmienione.
30  Świat HoMM / Mapy / Odp: Poszukiwanie mapy Europa : 13 Sierpnia 2018, 10:55:19
Masz jeszcze:

https://www.mightandmagicworld.de/maps/heroes_4_maps-c31/index.html
http://en.heroesportal.net/maps

Tawerna i Jaskinia.
I chomikuj tam sa pojedyncze bardzo duzo.
O ile to nie mapa do HIII???
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 8




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry