Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - iGomezGT
Strony: [1]
1  Świat HoMM / Pomoc / HD MOD : 29 Stycznia 2011, 01:22:37
Witam. (Szczerze mówiąc nie wiedziałem gdzie umieścić ten temat, jak umieściłem go w nieodpowiedni dziale to proszę przenieść)
Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z forumowiczów korzystał może z HD moda do HoMM 3, głównie chodzi mi o to czy gra z nim dobrze działa, czy się wysypuje w trakcie grania oraz czy działa z polską lokalizacją gry?.


(Link do moda http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=33708)

EDIT: Temat do zamknięcia, ten HD mod działa bezproblemowo z polską lokalizacją (w programie wystarczy wybrać wersje gry i jest tam HoMM 3 Złota Edycja)
2  Tawerna / Sprawy Tawerny / Odp: Błędy na stronie : 28 Stycznia 2011, 01:26:24
W kategorii "Alternatywne ulepszenia jednostek" nie wyświetlają się zdjęcia
Driady (Sylwan) oraz Prześladowcy (Loch). (Być może występuje tylko u mnie, ale sprawdzić nie zaszkodzi.) :)
http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_147_alternatywne-ulepszenia-jednostek-sylwanu-i-lochu-w-dzikich-hordach.html

Poprawione. Dzięki
jareQ
3  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Patche, Instalacja, błędy, komunikaty itp. : 27 Stycznia 2011, 23:10:00
I kolejne pytanie. Jak przeinstalować grę żebym mógł rozpocząć od bieżącej misji??


Wystarczy, że zrobisz sobie kopie zapasową twojego profilu.
Aby podany profil znaleźć musisz wejść w Moje dokumenty -> My Games -> Heroes of Might and Magic V -> Profiles -> "Nazwa twojego profilu"





4  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Gdy mi nie działają kody... : 24 Stycznia 2011, 21:44:58
To już inna bajka.
Chciałbym się dowiedzieć czy metoda która napisałem stronę wcześniej działa wam?
http://www.tawerna.biz/forum/index.php/topic,270.180.html
5  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Gdy mi nie działają kody... : 24 Stycznia 2011, 20:30:39
Ale, napisałem co zrobić by działy :). (poprzednia strona http://www.tawerna.biz/forum/index.php/topic,270.180.html)

PS:
Ja używam kodów "do zabawy" przykład:
-Gothic
-GTA
6  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Gdy mi nie działają kody... : 24 Stycznia 2011, 20:07:43
Użytkowniku WildRider nie masz racji.

Kody w wersji 1.3 , 1.4, 1.41, 1.5(Może, nie sprawdzałem) oraz 1.6 też działają trzeba aktywować konsolę tak jak to napisał piaskun79



Aktywowanie możliwości wpisywania kodów


Aby aktywować konsolę w grze musimy zedytować 2 pliki tekstowe (najlepiej przy pomocy systemowego notatnika). H5, HoF oraz ToE posiadają swoje odrębne pliki - więc upwenij się, że edytujesz właściwy (dla właściwej gry). Instalowanie patchy prawdopodobnie nadpisze pliki input.cfg, więc po każdym updacie najlepiej je sprawdzić :) .

Odblokowywanie konsoli

W zależności od gry, będzie to plik:

  • H5: FOLDER_GRY\profiles\autoexec.cfg
  • HoF: FOLDER_GRY\profiles\autoexec_a1.cfg
  • ToE: FOLDER_GRY\profiles\start.cfg


Na początku pliku wklej linię:
setvar dev_console_password = schwinge-des-todes
Bindowanie (przypisywanie) klawisza do otwarcia konsoli

Odpowiedni plik do edycji znajduje się w folderze Moje dokumenty\My Games:

  • H5: Heroes of Might and Magic V/Profiles/TWÓJ_PROFILE/input.cfg
  • HoF: Heroes of Might and Magic V/Hammers of Fate/Profiles/TWÓJ_PROFILE/input_a1.cfg
  • ToE: Heroes of Might and Magic V - Tribes of the East/Profiles/TWÓJ_PROFILE/input_a2.cfg


Na początku pliku wklej linię:
bind show_console '`'Dzięki temu wciskając klawisz `(~ tylda, na lewo od 1) będziesz miał dostęp do konsoli.

Ważne: Często, gdy konsola nam się nie otwiera, błędem jest edytowanie złego pliku input.cfg:
powinieneś edytować plik w "Moje dokumenty/...", a NIE ten w "FOLDER_GRY/profiles/..."  ;>

Gdyby jednak konsola się nie aktywowała linijkę
setvar dev_console_password = schwinge-des-todeswpiszcie nie na początku, a na koniecu.

A linijkę
bind show_console '`'wpiszcie zaraz na początku nad napisem Mouse

//===============================================
// Common section (always active)
//===============================================
bind show_console '`'
// Mouse

Po tej operacji uruchomcie Heroes 5, i wczytajcie dowolną mapę, wciśnijcie tyldę '~', waszym oczom ukaże się konsola, jednakże wielu osobom na tym etapie kody dalej nie działają, aby zadziałały trzeba ja aktywować wpisując komende
enable_cheatsi wcisnąć Enter :)

po tym wyskoczy taki o to komentarz:

"Cheats enabled
Playing with cheats is a perfect way to skip much of gameplay" :D

Wpisując "czity" nie używajcie "@" na początku np: add_money 100
(choć nie które tego wymagają na przykład kod na dany artefakt
@GiveArtifact("Imię bohatera", #)
# - numer artefaktu, np 53 dający Łzy Ashy)

I tak mi to działa na wersji 1.6

Screeny:



Gillion to odpowiednik Gilraena
(w "czitach" używa się angielskich odpowiedników)

Screenu z Meny głównego gdzie jest napisana wersja gry (1.6), nie ma ponieważ aktywowanie kodów działa dopiero po wczytaniu się mapy/kampanii.

Edit: Jednak mam dowód, iż to wersja 1.6, a mianowicie napis sygnalizujący jakie niebezpieczeństwo mogą sprawić dane potwory który pojawił się dopiero w wersji 1.6

PS:
Jak ktoś może to niech wypróbuje tą metodę na dodatkach (Ja nie posiadam)
7  Inne gry / Pozostałe / Odp: Gry których nie polecacie : 24 Stycznia 2011, 00:58:18
Zdecydowanie największego plagiatu wśród rozrywki komputerowej, a mianowicie LIMBO OF THE LOST.  :/
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.027 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry