Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 10
|
|
« Odpowiedz #15 : 05 Kwietnia 2007, 16:41:50 » |
|
Według mnie najlepsze są Ład (Akademia) i Chaos (Azyl). Lubie je najbardziej za magię ,ponieważ stosuje taktykę ,która opiera się głównie na magii. Bardzo lubie też Nekropolis ,która daje mi przewage liczebną armii.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #16 : 21 Maja 2007, 17:11:51 » |
|
W IV najlepszy jest Ład!!! Te czary... =] ...rozmarzyłem się.
|
|
« Ostatnia zmiana: 21 Maja 2007, 17:12:58 wysłane przez Joker »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #17 : 21 Maja 2007, 18:03:29 » |
|
nekropolis
meteo jak masz pisać posty takie krótkie to nie pisz w ogóle./ smith
|
|
« Ostatnia zmiana: 21 Maja 2007, 21:51:45 wysłane przez smith »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #18 : 21 Maja 2007, 19:00:53 » |
|
no mi najbardziej przypadła do gustu Natura,, moga miec ojedna jednostke wiecej niz inne miasta , a 2 magia natury bnylla duzo lepsza niz inne, codziennie w twoich oddiziałach pojawial sie jakis zywiolak
|
|
|
|
Tamer spamer soul
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 399
Moja psina
|
|
« Odpowiedz #19 : 22 Maja 2007, 14:59:56 » |
|
Ja też najbardziej lubię naturę bo jest taka ładna i fajna.
|
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #20 : 13 Czerwca 2007, 19:29:54 » |
|
(...)Mi najbardziej podobają się Akademia i Nekropolis ;](...) Mi tez fajnie sie nimi gra a szczegolnie nekropolis. Bardzo lubie noce i kiedy mam wycieczki klasowe to zawsze z kumplami wpadamy do dziewczyn i robimy rozróbe /arrow/ Nekropolis i noc mają cos wspolnego /arrow/ ....... nie musze sie wypowiadac /happy/
|
GOKU[/size][/i]
|
|
|
Punkty uznania(?): 4
Offline
Płeć:
Wiadomości: 524
ADHD
|
|
« Odpowiedz #21 : 14 Czerwca 2007, 08:39:59 » |
|
Dołączam do grona fanów Nekropolis /flower/ Podoba mi sie panujący tam specyficzny, mroczny klimat... i Wygląd Nekromantów- best poprostu.
|
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu wyzywają i każą se lody robić... polecam iść do sklepu po Algidę.. - Laxx -Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x) -Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?** Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #22 : 14 Czerwca 2007, 13:53:24 » |
|
No ja w IV malo gralem. Lubie jednak chyba jak wiekszosc nekropolis. No ludzie to mi sie tylko w III podobaly. w sumie pierwszy raz w HOMM.
|
|
« Ostatnia zmiana: 14 Czerwca 2007, 13:58:07 wysłane przez Kapitan Sparrow »
|
IP:
Zapisane
|
Pięćdziesięcioro chłopa przy skrzyni umarlaka. Joł-ho-ho i buteleczkę rumu. Pojawił się czart i skończył za resztę. Joł-ho-ho i buteleczkę rumu. Żywa Legenda: http://www.ksu.of.pl/Czekam na: 2008-07-26 - USTRZYKI DOLNE. KONCERT JUBILEUSZOWY NA XXX-LECIE KSU.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #23 : 14 Czerwca 2007, 13:56:21 » |
|
Widze, że znalazłem bratnie duszę! Nekropolis Is Tha Best! /cool/ Z resztą w każdej części gry ten zamek jest dobry!
|
|
« Ostatnia zmiana: 14 Czerwca 2007, 14:03:19 wysłane przez Joker »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 11
|
|
« Odpowiedz #24 : 18 Czerwca 2007, 12:23:30 » |
|
dobra, widze ze najbardziej krytykowana nacja sa ludzie. dlaczego wlasciwie?? polaczenie kusznika z maks zasiegu, pikiniera dla walki w polu- brak kontrataku, swoja droga jak ta jednostka broni zamku, to nieporozumienie- mega ich ilosc schowana za murami a jak ktokowiek podchodzi by niszczyc mury to ma.... problem z jego dzida. do tego mnich dla dalszego wymiatania na dystans no i oczywiscie aniol/ choc dla przysrostow i champion nie jest zly. ale aniol za wskrzeszenie- z drugiej strony rozwinieta magia zycia i wskrzeszach wszystkich, wtedy jednak champion zystkuje wiele. podsumowanie: to bardzo zgrana i szybka armia. nie ponosi wielkszych strat, bo wszystcy i tak bija kusznika a tego zawsze odrodzisz. dla mnie moze nekromanta ma jakas wieksza przewage nad tym zamkiem, ale poza tym?? naprawde mocny zamek.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #25 : 20 Czerwca 2007, 07:28:39 » |
|
No według mnie w całym hIV najsłabsza rasa sa barbażyńcy. Szał berserkera jest tragiczny zawsze wybiega na oślep i zawsze przeciwnik zrobi z niego sito. jedynym sposobem żeby miec ich duzo to poprostu trzymanie w zamku i nie używanie ich. Moc jako jedyna rasa nie ma gildii magów, a czary na poczatku sa bardzo pożyteczne. Cyklopi sa silną jednostka ale ich ilość robi też swoje. Behemont jest strasznie wolny, a ptaki gromu łatwo gina(chociaz nie pamietam jak działał piorun czy losowo czy zawsze podczas ataku). Jedyna fajną jednostka jest harpia jej umiejętność po prostu rządzi(tylko meduza i minotaur bardziej mi się podobają). dla mnie moze nekromanta ma jakas wieksza przewage nad tym zamkiem, ale poza tym?? naprawde mocny zamek.
[snapback]6757[/snapback] no jeszcze bym powiedział ze Natura rozwaliła by Życie, chyba że jest mała plansza to są wyrównane szanse
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 11
|
|
« Odpowiedz #26 : 20 Czerwca 2007, 08:46:15 » |
|
No według mnie w całym hIV najsłabsza rasa sa barbażyńcy. Szał berserkera jest tragiczny zawsze wybiega na oślep i zawsze przeciwnik zrobi z niego sito. jedynym sposobem żeby miec ich duzo to poprostu trzymanie w zamku i nie używanie ich. Moc jako jedyna rasa nie ma gildii magów, a czary na poczatku sa bardzo pożyteczne. Cyklopi sa silną jednostka ale ich ilość robi też swoje. Behemont jest strasznie wolny, a ptaki gromu łatwo gina(chociaz nie pamietam jak działał piorun czy losowo czy zawsze podczas ataku). Jedyna fajną jednostka jest harpia jej umiejętność po prostu rządzi(tylko meduza i minotaur bardziej mi się podobają).
widzisz, w mojej strategii na moc zawsze ide w harpie i ptaki gromu oraz ogry. behemoty uwazam za jednostki slabe i o zbyt malym przyroscie, oraz zdecydowanie za wolne. a ja stawiam na szybkosc. harpia i ptak gromu gdy masz taktyke dolatuja do przeciwnika od razu. wysoka inicjatywa zapewnia szybki atak. ptak gromu, choc male hp, fakt, to jednak dzieki klatkom masz przyrost zdaje sie ze 6sztuk!!!! zawsze udeza do tego piorunem wiec musisz miec mega walke by on nie zabil od razu, bo jest naprawde silny dzieki masie. ten zamek idzie wlasnie na mase. ogr jest bardzo silny choc wolny, ale wieze ne trzeba miec min. jedna jednostke pola, najlepiej dwie. no i ten jego przyrost gdy masz klatki.... berseker choc slabiutki i ten jego szal faktycznie jest wkurzajacy, ALE na poczatku gry to straszny przeciwnik dla pierwszych poziomow herosa- ma sporo zycia i jest szybki. centaur jest beznadziejny, choc szybki. dobry z niego zbieracz. co do braku magii- dla mnie to na tyle szybki i prosty zamek ze jak juz nim grasz, to idziesz na rywala jak najszybciej. i oto tu chodzi. nie masz wyjscia. musisz zniszczyc przeciwnika szybko, bo inaczej on zniszczy Ciebie:)
no jeszcze bym powiedział ze Natura rozwaliła by Życie, chyba że jest mała plansza to są wyrównane szanse
dlaczego natura rozwalilaby zycie?? dzieki przywolywaniu czy osetnica?? bo innych powodow nie widze:) slaby dosc jest ten zamek natury.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #27 : 20 Czerwca 2007, 14:12:22 » |
|
Nekropolia bo po wygranej walce dostajesz szkielety bardzo łatwo tak uzbierać dużą armie
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #28 : 20 Czerwca 2007, 14:57:31 » |
|
dlaczego natura rozwalilaby zycie?? dzieki przywolywaniu czy osetnica?? bo innych powodow nie widze:) slaby dosc jest ten zamek natury.
[snapback]6942[/snapback] no tak o to mi chodziło , taka ostenica duzo daje tej rasie całkiem dobry łucznik , magia przywołania tez jest niczego sobie, zwłaszcza kiedy masz dzienny przyrost żywiołaków w armii, ta rasa ma także zawsze male straty po bitwie
|
|
« Ostatnia zmiana: 20 Czerwca 2007, 14:58:50 wysłane przez WielkQpa »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
wrrr.
Punkty uznania(?): 18
Offline
Płeć:
Wiadomości: 632
|
|
« Odpowiedz #29 : 24 Lipca 2007, 21:42:29 » |
|
Natura i Ład są najlepsze. Kocham osetnice...
|
|
|
|
|