Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 295 296 297 [298] 299 300 301 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036534 razy)
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4455 : 27 Marca 2011, 21:20:06 »
Nimrod- czy tyb ślepy jesteś, podałem cały opis tytana/kolosa i co tam pisze:
-że to są konstrukty, tylko że z duszami herosów (stąd "żywe stworzenie".
-W arcie gremliny mogły je tworzyć, bo są sługami magów, to oni je stworzyli. Magowie są inżynierami, architektami- nie robolami, od tego mają właśnie gremliny.
-Tytany czy chcesz czy nie są tworami magów, tak jak Kirin jest duchem wody (łączący wszystkie jej stany).

To nie są rzeczy wyssane z palca, ale z naszego serwisu, więc nie wiem ktyo tu źle interpretuje, bo raczej nie autorzy tych opisów i artykułów.

Edit:
Magowie są ateistami. Niby czczą Sylatha, ale to jest tylko wymówka.


« Ostatnia zmiana: 27 Marca 2011, 21:22:19 wysłane przez Belegor » IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #4456 : 27 Marca 2011, 21:22:44 »
Skąd Ty to wziąłeś? hm ja w grze patrzałem a nie jakis servis.
Ponadto jeśli Ubi zrobiło Tytanów konstruktami ... no pieknie nastepny powó żeby...
..co do umieszczenia duszy w konstrukcie i powiedzenia TO ŻYJE!

ja powiem na to bullshit !

Edited:
Mówisz że to cytat z Tawerny, więc na tawernie jest źle napisane w takim razie.
Na PW w takim razie @Down Nie mówie nic o dzieciach Sylatha, no prosze..


« Ostatnia zmiana: 27 Marca 2011, 21:28:51 wysłane przez Nimrod » IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4457 : 27 Marca 2011, 21:26:47 »
Tawerna to nie byle jaki serwis, proszę oto dowód, że to z tej strony:
http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_88_jednostki-akademii-w-heroes-v.html

Jeszcze jakieś uwagi? Może powiesz, że cała tawerna się myli i że kolosy to są żywe stworzenia i są "dziećmi" Sylatha, hm?

Skończmy tą dyskusję, bo nikt tu nikogo nie przekona. Sanktuarium jakie mamy takie mamy i tylko dobry mod może go zmienić.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #4458 : 27 Marca 2011, 21:37:06 »
Jeszcze jakieś uwagi?
Sanktuarium jakie mamy takie mamy i tylko dobry mod może go zmienić.
Ja mam jedną,
I słaby mod może ją zmienic, po drugie nie jest aż tak źle, jest nawet dobrze, ja jedynie co bym zrobił to dodał jakieś dodatki/szczególiki duchowi "panny z wachlarzem", choć taka koncepcja, skromnej, czystej kobiety(no mogę się mylić, w końcu to duch), też nie jest zła, ona w czasie walki nabierze więcej "koloru".


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Tomasito

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 50


Zobacz profil
« Odpowiedz #4459 : 27 Marca 2011, 21:48:33 »
Z opisu zdolności jednostek sanktuarium wynika że są ukierunkowane na spowolnienie i sparaliżowanie wroga. Mi taka taktyka bardzo odpowiada. Boje się jedynie tego że żadna z istot nie będzie strzelcem...
Ps.
Tak, to taka mała próba zmiany tematu ;)


IP: Zapisane
Time of the moon
In the sky
cloud is breaking
Voice of the doom
for the birds
in the making
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4460 : 27 Marca 2011, 21:59:18 »
Tomasito (a ja ciągle czyt. Tomasto przepraszam za to, btw. jak mamy czytac twój nick? Z delikatnym "s", czy tak: to-ma-sito?)
W Sanktuarium nie ma żadnego strzelca- bowiem łucznictwo twórcy uznali za mało honorowe, a "honor" to zdolność rasowa sanktuarium.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Draupnir

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 160


Zobacz profil
« Odpowiedz #4461 : 27 Marca 2011, 22:02:14 »
A ja jednak do niego powrócę.
http://img695.imageshack.us/img695/2131/tytanj.jpg

Taki opis mamy w dzikich hordach. Wnioski wyciągnijcie sami.

Co do nag, zgadzam się z Belegorem, to, ze mogą przywoływać, wypraszać inne istoty nie znaczy, że mają być tak stanowczą mniejszością! Przypominam, że to nie są opływający w bogactwa i nigdy nie uprawiający sportu magowie, którzy najwyraźniej walkę wręcz pozostawiają istotom mniej inteligentnym. Nagi to przede wszystkim wojownicy o silnym umyśle, woli, ale jednak wojownicy. A ta trzecia odmiana nag? To niby co? żyje sobie gdzie indziej i nie zamierza uczestniczyć w walce? Wymarły wraz z rozpoczęciem wydarzeń w Heroes VI? Erwan... ty łysa pało..... popełniłeś karygodny błąd, a ten kto Ciebie broni najwyraźniej jest wyznawcą szatana, nie lubi kremówek, jest niesmerfny i nie-bamboocha.   


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4462 : 27 Marca 2011, 22:10:00 »
Draupnir nie tak ostro.... kim jest Erwan, tak a propo?
No to sprawa z tytanami wyjaśniona, skoro i na tawernie i w grze pisze to samo, więc nie ma co się wykłócać. Jeszcze raz powtórzę, sanktuarium mamy jakie mamy. Mimo uchybień jak widać ma wielbicieli, choć łatwo nimi grać nie będzie (ja np: preferuje taktykę "Zszyć ich strzałami!!!" i "Im dalej są od ciebie, tym lepiej"), zwlaszcza przy oblężeniach. No cóż duchy wody nie są osamotnione w tym, bo demony też mają z tym problem. 
Czyli podsumowując:
Miasta bez strzelców:
-Inferno, Sanktuarium
Miasta z jednym strzelcem:
-Twierdza, (Przystań?)
Miasta z dwoma strzelcami:
-Nekropolia, (Przystań?)

?-zależy czy kapłanki strzelają czy nie, bo zapomniałem.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Tomasito

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 50


Zobacz profil
« Odpowiedz #4463 : 27 Marca 2011, 22:24:24 »
Tomasito (a ja ciągle czyt. Tomasto przepraszam za to, btw. jak mamy czytac twój nick? Z delikatnym "s", czy tak: to-ma-sito?)
Wedle uznania :).

Skoro znamy już 5 raz Might and Magic Heroes 6 to ciekawe jakie pojawią się w dodatkach. W opisach zdolności jednostek wspominano o Elfach z Irolan, ich braciach pod wodzą królowej Tuidhany, magach oraz krasnoludach. Czy oprócz tego pojawi się jeszcze coś nowego? Smoczy jeźdzcy, Wolne miasta wyznawców Sylatha?


IP: Zapisane
Time of the moon
In the sky
cloud is breaking
Voice of the doom
for the birds
in the making
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4464 : 27 Marca 2011, 22:28:23 »
Raczej na pewno dojdą elfy i magowie. Z krasnoludami niewiadomo jak będzie, choć mówili o 9, nawet 10 rasach.
Dodatków będzie raczej więcej niż dwa, ale jakie tam rasy będą to nie od nas zależy. Mam tylko nadzieję że nie będą to dodatki typu DCL, czy jakoś tak, że trzeba wpierw to kupić preorderem i ściągnąć to.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Tomasito

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 50


Zobacz profil
« Odpowiedz #4465 : 27 Marca 2011, 22:32:33 »
Ja liczę na to że pojawią się wyznawcy Sylatha. Widzą mi się w tym zamku Roki których tak bardzo mi brakuje. Ich ulepszoną wersją mógłby być Ptak Gromu. Oczywiście byłby to czempion.


IP: Zapisane
Time of the moon
In the sky
cloud is breaking
Voice of the doom
for the birds
in the making
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #4466 : 28 Marca 2011, 00:39:52 »
@Hadrian: Wybacz, że się czepiam, ale to sensu, a nie wachlarz. Ale niech ci już będzie.
@Tomasito: Też doskonale widzę Ptaki Gromu lub Roki wśród Wolnych Miast. I podobnie jak tobie brak mi tych jednostek. Jakoś były... nastrojowe. Nawet od(że bluznę) behemotów.

Tak przy okazji:
1. Ylath a nie Sylath(wiecie? Tak prawdę mówiąc temu się zdziwiłem, ale naprawdę forma Ylath nie jest pomyłką bowiem występuje też w DM)
2. Ah...to historie znane już od podstawki H5. Opis coś wskazuje i zapowiada jednocześnie rasę. W tym przypadku elfy, czarodziei i krasnoludy.
3. Dopiero w H6, nawet w dodatkach możemy się dowiedzieć czegoś więcej o Ashanie aniżeli w H5. W ogóle H6 przybliża nam bardziej Ashan, jego biologię, geografię, socjologię itp. aniżeli H5. Opisy w H5 prawie wyglądają, że zostały napisane na pal sześć, bardzo mało dając opisów dotyczących np. pochodzenia jednostek. A jeśli już to raczej byle jak. Więc jeśli w najbliższym dodatku będą czarodzieje z pewnością rozwiąże to nasze kłótnie odnoszące się pochodzenia np. tytanów, dżinnów. W H5 coś wywnioskować można, ale nie wystarczająco by zacząć się fascynować budową świata Ashan. Gdyby H6 było jak H5 nie wiedzieliśmy, że rekinoludzie są też bestioludźmi.
4. Szybka jednostka lub mająca duże obrażenia albo jedno i drugie potrafi zręcznie zastąpić strzelca moim zdaniem. Wśród Sanktuarium znajdziemy z pewnością taką jednostkę.
5. Może być coś takiego, że ten trzeci gatunek jest najważniejszy w społeczeństwie, pełni ważną rolę, jest bardziej zdolny itp. że jako jedyny może pełnić rolę dowódcy. No przecież w H5 nie mogliśmy mieć bohatera impa* z Inferno(jak ktoś chciał stworzyć to tworzył).

*Impy są demonami


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #4467 : 28 Marca 2011, 06:17:27 »
Cytuj
4. Szybka jednostka lub mająca duże obrażenia albo jedno i drugie potrafi zręcznie zastąpić strzelca moim zdaniem. Wśród Sanktuarium znajdziemy z pewnością taką jednostkę.

Ja osobiście zastanawiam się, czy aby Kappy nie strzelają acz nie mają podanego strzelania jako zdolności, gdyż na filmiku ukazującym rasę nag widać jak podczas tury Kappy coś z góry leci i uderza w Krzyżowca Słońca.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Tygrysie

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #4468 : 28 Marca 2011, 08:11:55 »
-Za mało nag w nagach

Frakcja to Świątynia.

Nagowie to tylko jedna z ras wchodzących w skład tej frakcji.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4469 : 28 Marca 2011, 08:32:46 »
Tylko czemu ten trzeci gatunek wygląda jak człowiek? Twórcy zapomnieli o modelu nagi-herosa?
To co wydawało się atakiem na odległość był raczej jakimś zaklęciem spowalniającym.
W oblężeniach nic nie zastąpi strzelca, w bronieniu miasta również. Właśnie- skoro nie ma w ogóle strzelca, nie ma też wież w murch, bo nikt by z nich nie strzelał. No to kicha, bo po co nam mury, skoro z nich nie można strzelać. Wtedy jednostki zostają na pastwę czarów lub strzleców a jak zechcemy wyjść to masówka od przeciwwnika.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Strony: 1 ... 295 296 297 [298] 299 300 301 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.037 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry