Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 356 357 358 [359] 360 361 362 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2033087 razy)
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #5370 : 11 Lipca 2011, 17:10:20 »
Kamera zapewne jest tylko taka (choć nei zaglądałem do ustawień z tym związanych) bo to beta. Różne ułożenie będziem ożliwe po obejżeniu choćby screena z katapultą orków gdzie mamy widok zza murów.

Jak już o katapultach wspomniałem to mam nadzieję, że pociski katapult z twierdzy i inferno będą wyglądać inaczej. Ta mała kulka pasuje do katapulty sanktuartium ale nie tych pozostałych. W inferno powinny to być jakieś kule ognia a w twierdzy ogromne głazy. Podoba mi się natomiast katapulta z nekro (to mroczna energia naprawdę świetnei wygląda :)) oraz "poświęcone" kule z katapulty przystani.

Wracając do akcentu postaci sanktuarium to mi się to bardzo podoba :) Naprawdę świetnie to wyszło. Taki powiew świeżości. A nie wszystko gadające na jedno kopyto tak samo. Zauważyłem, że niektóre postacie mówią z akcentem angielskim (genialny moim zdaniem), takim bardziej zachodnim, tym azjatyckim(?) i kilkoma innymi. To się akurat chwali bo widać różnice nie tylko między postaciami ale i całymi nacjami :) Co w H5 było mało wyraźne. Niestety z naszym dubbingiem jak zwykle wyjdzie kiszka ;/

Właśnei wiadomo już kto będzie w polskim dubbingu? Przydałyby się jakieś próbki.


« Ostatnia zmiana: 11 Lipca 2011, 17:16:38 wysłane przez Miker » IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Matello

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 90


Zobacz profil
« Odpowiedz #5371 : 11 Lipca 2011, 17:53:17 »
Mam pytanie, jest jakaś strona z oficjalnymi, aktualnymi opisami jednostek i umiejętności po polsku? Chodzi mi o to, iż informacje o jednostkach z gry :
http://i55.tinypic.com/2cy4h77.jpg
Nijak się mają do opisów na stronach polskich :
http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_392_heroes-vi--frakcje--necropolis.html
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/pl-PL/game/creatures/necropolis/index.aspx#tcm4611292-Maintab-7
http://www.h6.acidcave.net/jednostki_nekropolia.html
@Edit
Nie o to mi chodzi, że nie znam angielskiego, tylko o to że pasowałoby żeby jakaś polska strona zwierała informacje aktualne, oficjalne.


IP: Zapisane
UsBuzzer

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


haadziup :p.

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5372 : 11 Lipca 2011, 18:14:01 »
Jeszcze tylko jedna rzecz, która okrutnie mnie drażni, to sztywna kamera. Po jakiego grzyba robili całą grę w 3d skoro kamery nie da się ruszyć?!? Jest opcja podczas rekrutacji jednostek by je sobie obejrzeć w całości, ale są one okrutnie źle wyskalowane i niektóre są malutkie, a niektóre nie mieszczą się w kadrze. Pamiętam jak pisałam, że mam obawy, że kamera jest sztywna, bo wszystkie screeny są pod tym samym kontem. Ech... jeśli tego nie zmienią (w co wątpię), to może chociaż dało by się zrobić mod by kamera była ustawiana według własnego widzimisię.
Nadal nie ogarnęliście, że obraca się kamerę klawiszami "Delete" i chyba "End"? W każdym bądź razie na tych klawiszach. W ekranie mapy można sobie obrócić kamerę, która wraca na swoje miejsce, ale na polu bitwy można już sobie ustawić, i ona trzyma się taka do końca walki.


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #5373 : 11 Lipca 2011, 18:18:53 »
Informacje podane na tawernie są poprawne z tego co zauważyłem. Chociaż jest kilka niezgodności.

np. szkielety - ataki obu wersji obniżają prędkość, te ulepszone oddziałują również na pobliskich przeciwników; do pustych kości należy dodać fizyczne. Pociski magiczne zadają 100% obrażeń.

ghule - wszystko ok.

duch - upiorne zawodzenie jest u obu wersji. Ulepszona ma chyba mocneijsze o kilka %.

licz - wszystko ok.

wampir - wszystko ok

lamasu - wszystko ok

prządka - nie zauważyłem trującego ataku. W grze jest wzmianka o obrażeniach mroku za atak.
Co do kontratakowania przed atakiem to nie widziałem tego.
Pajęcza sieć - warto wspomnieć, że w formie pająka można jej użyć, zaś taniec w formie kobiety.
No i zamiana form to warto by wspomnieć, że można jej użyć raz na turę i nie zabiera ruchu.

Jak widać wszystko praktycznie poprawnie jest podane. Są tylko małe luki lub nieścisłości. Więc nei wiem gdzie widzisz brak porządnych informacji. Tak swoją drogą strona ubi na wszystkich wersjach zawiera takei opisy umiejętności.

Cytuj
Nadal nie ogarnęliście, że obraca się kamerę klawiszami "Delete" i chyba "End"? W każdym bądź razie na tych klawiszach. W ekranie mapy można sobie obrócić kamerę, która wraca na swoje miejsce, ale na polu bitwy można już sobie ustawić, i ona trzyma się taka do końca walki.

Można by tak grzeczniej to po pierwsze. Taki lekceważący ton to można stosować wśród kolegów a nie podczas rozmowy na forum z osobami, których wieku najpewniej nei znasz. Po drugie nie każdy się interesuje takimi bajerami (mi tam ta kamera odpowiada statyczna, nigdy zabawa w obracanie jej mnie nei bawiła).

Cytuj
Akurat mi chodziło o opis fabularny
Zmyliłeś mnie tymi umiejętnościami :P
Ale to i tak przy okazji wyszło kilka niezgodności na stronce co można już poprawić. Wstępne działanie większości umiejętności jednostek już znamy.
Na tych stronkach z tego co wiem są przetłumaczone opisy ze stronki w wersji angielskiej więc na rozbieżności w interneci i grze już nic nei poradzimy :)


« Ostatnia zmiana: 11 Lipca 2011, 18:25:04 wysłane przez Miker » IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Matello

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 90


Zobacz profil
« Odpowiedz #5374 : 11 Lipca 2011, 18:21:55 »
Akurat mi chodziło o opis fabularny :P Przykładowo na stronach brak informacji o tym, iż Wampiry i Licze korzystają z jej trucizny. Niby szczegół, ale dla kogoś kto ceni sobie fabułę - jak na przykład ja - jest on bardzo istotny.


« Ostatnia zmiana: 11 Lipca 2011, 18:24:17 wysłane przez Matello » IP: Zapisane
UsBuzzer

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


haadziup :p.

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5375 : 11 Lipca 2011, 19:36:53 »
Cytuj
Nadal nie ogarnęliście, że obraca się kamerę klawiszami "Delete" i chyba "End"? W każdym bądź razie na tych klawiszach. W ekranie mapy można sobie obrócić kamerę, która wraca na swoje miejsce, ale na polu bitwy można już sobie ustawić, i ona trzyma się taka do końca walki.

Można by tak grzeczniej to po pierwsze. Taki lekceważący ton to można stosować wśród kolegów a nie podczas rozmowy na forum z osobami, których wieku najpewniej nei znasz. Po drugie nie każdy się interesuje takimi bajerami (mi tam ta kamera odpowiada statyczna, nigdy zabawa w obracanie jej mnie nei bawiła).

Żaden lekceważący ton, ale pisałem to już w obu tematach kilka razy, i dalej te same narzekania i pytania. A w mojej wypowiedzi nie widzę niczego lekceważącego, przynajmniej nie miałem takiego zamiaru.

Swoją drogą mi też odpowiada statyczna, wszystko na niej pięknie widać i nie trzeba kręcić myszką w każdej turze.


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #5376 : 11 Lipca 2011, 19:41:09 »
Zamiast "nadal nie ogranęliście" co jest właśnie lekceważącym nawet neico obrażającym zwrotem, którego można swobodnie używać wśród kumpli ale nie rozmawiając z nieznajomymi :) mogłeś napisać Przecież lub bez takiego dodatku. Wtedy byłoby to po prostu zdanie informujące nas o czymś bez podtekstów ale dobra koniec z tym :P Czepiam się dzisiaj sorki :P



IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #5377 : 13 Lipca 2011, 21:14:03 »
Bardzo podoba mi się najnowszy komiks - wielki ukłon w stronę starych fanów M&M. Mamy "poczciwego" Sandro i jego tawernę. Największym zaskoczeniem jest jednak Sheltem, którego znamy z MM 5 - World of Xeen.



Ubisoft pokazał, że nie odcina się od dziedzictwa New World Computing...


IP: Zapisane
xerus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #5378 : 14 Lipca 2011, 17:09:32 »
Witam,
chciałem zwrócić uwagę na jednostke Kirin we frakcji sanktuarium. Ma on taka zdolność, że kiedy przechodzi, zostawia za sobą ślad. Jeżeli jakaś inna jednostka przez nią przejdzie, może się ruszyć jeszcze raz.
Zdolność bardzo fajna, pozwala błyskawicznie zaatakować przeciwnika. Problem w tym, że ten "ślad" działa również na samego Kirina. Czyli jeżeli w ciągu najbliższej tury, wejdzie na pole, przez które przechodził, może się ruszyć jeszcze raz, wtedy zostawia kolejny ślad w który można znowu wejść, itd. Jednym słowem, przy odpowiednich manewrach może się ruszać w nieskończoność, sprawiając, że przeciwnik staje się całkowicie bezbronny.
Jeżeli ktoś by mógł zwrócić na to uwage na forum Ubisoftu.


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #5379 : 14 Lipca 2011, 20:05:06 »
A nie pomyślałeś o tym jako o zamierzeniu? Moim zdaniem tu o samą taktykę chodzi. Jak ktoś umiejętnie gra to blokuje przeciwnika a w grze sanktuarium właśnie chodzi o to by trzymać przeciwnika jak najdłużej na dystans.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
xerus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #5380 : 14 Lipca 2011, 21:06:49 »
Tak, pomyślałem o tym. Ale w ten sposób Kirin atakuje w nieskończoność.
Żadna jednostka nie może się ruszyć ani skontratakować, a on szaleje. Nie można nic zrobić, aby się przed tym obronić.
Moim skromnym zdaniem to źdźebko niesprawiedliwe...


IP: Zapisane
Matello

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 90


Zobacz profil
« Odpowiedz #5381 : 15 Lipca 2011, 09:15:01 »
Cześć,przepraszam że przeszkadzam ale czy to prawda że w najnowszej odsłonie mojej ukochanej serii hirołs znajdzie się system DRM ?
Bo w innych stronach internetowych są zamieszczone takie informacje.
PS. Bo jeśli tak to chyba raczej będę musiał się obejść bez niej.

A moim zdaniem wszelkie zabezpieczenie anty"pirackie" są na miejscu. Nie rozumiem dlaczego miałoby to przeszkadzać prawdziwym fanom serii?


IP: Zapisane
fioron7887

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #5382 : 15 Lipca 2011, 09:50:44 »
heh ja się doczekać nie mogę heroesa 6  ;D a jak będzie to super hubert  ;)

Edit:Może tak coś więcej od siebie? Na przyszłość pisz konkretne posty./Loczek


« Ostatnia zmiana: 15 Lipca 2011, 11:38:42 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #5383 : 15 Lipca 2011, 10:59:48 »
Tak, pomyślałem o tym. Ale w ten sposób Kirin atakuje w nieskończoność.
Żadna jednostka nie może się ruszyć ani skontratakować, a on szaleje. Nie można nic zrobić, aby się przed tym obronić.
Moim skromnym zdaniem to źdźebko niesprawiedliwe...

Może jednak to bug, on zdaje się powinien latać a na latające jednostki to nei ma wpływu i wtedy by to miało sens.
No i jak zaatakuje to przecież traci turę. No chyba, że obok wroga znajduje się ten ślad a to ciężko wykombinować.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
GGnat

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 46


Zobacz profil
« Odpowiedz #5384 : 15 Lipca 2011, 11:04:32 »
No bo podobno trzeba podać wszystkie dane osobowe i zgodzić się na ich przetwarzanie, i Podobno będą wiedzieć też dzięki jakiemuś oprogramowaniu w co aktualnie grasz
PS.Piractwo u mnie nie wchodzi w grę


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 356 357 358 [359] 360 361 362 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.079 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry