Obiekty podróży na mapie przygody w Heroes III
♦ Opublikowany: 10.08.2010 o 00:28 ♦ Czytany: 15256 razy ♦ Opracowany przez: Oliwsen
Opis obiektów podróży na mapie przygody w Heroes of Might and Magic III
Garnizon |
|
Garnizon strzeże granic pomiędzy dwoma terenami.
|
Latarnia morska |
|
Latarnia morska będąc w posiadaniu gracza zwiększa zasięg wszystkich jego bohaterów na morzu o +5.
|
Stocznia |
|
Można tu wybudować łodzie.
|
Stajnie |
|
Zwiększa ruch bohatera o +6 dziennie; Kawalerzyści w armii bohatera odwiedzającego to miejsce są automatycznie ulepszani w Czempionów.
|
Podziemne Przejście |
|
Przejście do podziemi, o ile jakieś jest na mapie.
|
Wir Wodny |
|
Transportuje łódź bohatera do innego wiru, ale topi 50% jednostek z niskich poziomów w jego armii.
|
Strażnik Graniczny |
|
Strażnik Graniczny pilnuje zwykle przejścia przez drogę; żeby móc przekroczyć tą granicę trzeba najpierw odwiedzić namiot klucznika o takim samym kolorze co strażnik.
>>Kolory Strażnika: czerwony, niebieski, zielony, żółty, czarny, biały, purpurowy, seledynowy.
|
Namiot Klucznka |
|
Namiot Klucznika posiada klucz, który jest potrzebny aby przejść przez Strażnika Granicznego o takim samym kolorze co Namiot. Bohater musi najpiwer odwiedzić Klucznika, by móc przejść przez granicę.
>>Kolory Klucznika: czerwony, niebieski, zielony, żółty, czarny, biały, purpurowy, seledynowy.
|
Monolit Drogi Jednokierunkowej (Wejście) |
|
Transportuje bohatera bezpowrotnie do wyjścia monolitu.
|
Monolit Drogi Jednokierunkowej (Wyjście) |
|
Wyjście monolitu; bohater nie może ponownie przejść przez monolit za pomocą wyjścia.
|
Monolit Drogi Dwukierunkowej |
|
Transportuje bohatera do drugiego takiego samego monolitu, pozwalając mu równocześnie na powrót przez wyjściowy monolit do punktu wejścia.
|
Opracowała: Oliwsen
|