Ogólne informacje o Heroes VII
♦ Opublikowany: 15.08.2014 o 11:53
♦ Czytany: 58370 razy
♦ Opracowany przez: Laxx,Grownock, Luk, Hellscream
 

 
Ogólne informacje o Might & Magic: Heroes VII





Kolejna część kultowej serii, czyli gra Might & Magic: Heroes VII została oficjalnie zapowiedziana na targach elektronicznej rozrywki Gamescom dnia 13.08.2014 r. Tym samym zostały potwierdzone "podejrzenia" fanów o istocie umieszczenia na stronie M&M tajemniczego licznika, który odliczał czas do rozpoczęcia Gamescomu.

Już 12.08.2014 r. a więc dzień przed rozpoczęciem targów, w sieci opublikowano oficjalny trailer nowej części "Herosów", który możecie obejrzeć poniżej:





Jak widać, fabuła w nowej odsłonie kultowej sagi będzie opowiadała historię rządów młodego księcia Gryfów o imieniu Ivan. Początkujący władca będzie się starał za wszelką cenę przywrócić porządek i ład, jednak będzie mógł on liczyć na pomoc 6 doradców z różnych 6 frakcji: Przystani, Akademii, Twierdzy, Nekropoli i... ale zaraz. Brakuje jeszcze przecież 2 ras!

Właśnie w tym momencie jak się okazało, autorzy przygotowali dla fanów niemałą niespodziankę - o tym, które frakcje będą występowały w grze mają decydować sami gracze! Pierwsze głosowanie, które trwa aktualnie, odbywa się między Sylvanem (Elfy) a Fortecą (Krasnoludy)! Szczegóły na tej stronie.
Uwaga: aby oddać głos na faworyta, należy najpierw się zarejestrować/zalogować!






 
Na chwilę obecną dobrym rozwiązaniem będzie więc krótkie podsumowanie informacji, które do tej pory zostały udostępnione przez twórców:


Informacje ogólne:
  • Nad grą pracuje niemieckie studio Limbic Entertainment (pracujące wcześniej nad dodatkiem do Heroes VI i Might & Magic X),
  • Gra będzie wymagać systemu Uplay, aby jednorazowo ją zarejestrować, ale potem rozgrywkę będzie można toczyć w trybie offline,
  • Muzykę ponownie skompnują Rob King i Paul Romero - możemy zatem oczekwiać kolejnych epickich utworów.

Fabuła, grywalne frakcje:
  • Historia skupi się wokół księcia Ivana zwołującego Radę Cienia i planującego przejęcie cesarskiego tronu, 
  • Przystań będzie Księstwem Wilka (nie tak jak w H6, Księstwem Gryfa),
  • Do grywalnych frakcji będą należeć z całą pewnością: Przystań, Twierdza, Akademia, Nekropolia oraz 2 zwycięskie z głosowań,
  • Pierwsze głosowanie dotyczy wyboru pomiędzy Sylvanem a Fortecą (wygrało Sylvan),
  • Drugie głosowanie będzie prawdopodobnie dotyczyło wyboru pomiędzy Inferno a Lochem (wygrał Loch),
  • Rasy, które odpadną w głosowaniu, nie wrócą jako DLC. Nie oznacza to jednak faktu, że przegrane rasy nie powrócą w przyszłych dodatkach,
  • Niektóre frakcje zostaną przeniesione (???) z Heroes VI, inne (jak Akademia, czy Sylvan) stworzone od podstaw),
  • Kampanijny bohater - Iwan, ma otrzymać "ekskluzywnie" pewne jednostki - np. Gryfy. Podobna sytuacja ma mieć miejsce w przypadku Sheymusa, którego bliżej jeszcze nie znamy.

Rozgrywka, nowe rozwiązania i inne:
  • Będą występowały: 4 klasy bohaterów i 8 jednostek na miasto,
  • Miast nie da się "konwertować" z frakcji na frakcję tak jak to było w HVI,
  • Ekrany miast będą jako animowane plansze 2D,
  • Zaimplementowany zostanie nowy system "flank" - zadawanie obrażeń z boku lub tyłu wrogiej jednostki będzie wyżej premiowane,
  • Nekromancja i leczenie będą działać podobnie jak w H1-H5 - leczenie nie będzie wskrzeszać,
  • Część obiektów na mapie przygody będzie "modyfikowalnych" - np. most, który możemy zniszczyć,
  • Czempionów w mieście będzie dwóch - trzeba będzie wybrać które siedlisko zbudujemy (rozwiązanie na wzór z HoMM IV),
  • Nie będzie Bossów rodem z H6; Twórcy zrezygnowali z tego choć było to fajny element dopiero w Cieniach Morku gdzie mieliśmy wyznaczoną armię,
  • Będzie 7 kampanii do rozegrania bez zachowywania kolejności - aby rozegrać ostatnią z nich, trzeba będzie przejść 6 poprzedzających,
  • Rozwój bohatera będzie bardzo podobny do SkillWheel z HoMM V,
  • System umiejętności będzie połączeniem rozwiązań z Heroes V i VI - powróci koło umiejętności, ale brak będzie losowości,
  • "Szczęście" zapewni dodatkowe obrażenia, a "Morale" wydłużą turę; wrócą też zapomniane w M&M:H VI ujemne szczęście i morale, które przeszkodzą nam (lub przeciwnikowi) w osiągnięciu sukcesu,
  • Powrócą znane z HoMM I-V parametry bohaterów (atak, obrona, siła magiczna, wiedza),
  • Pola bitwy będą miały dużo więcej przeszkód terenowych,
  • Brak globalnego przyrostu stworów,
  • Będzie większa ilość surowców budowlanych niż w VI,
  • Powrócą znane z M&M: H VI strefy kontroli, ale zostaną one zmodyfikowane,
  • Do gry powrócą gildie magów,
  • Dostępne będą 4 poziomy zapomnianej Gildii Magów; System rodem z H5, czyli pierwszy poziom to czary ogólnodostępne reszta to potrzeba odpowiedniej szkoły magii,
  • Drzewko rozbudowy miast ma być bardziej rozbudowane niż w M&M: H VI,
  • Powrócą karawany,
  • Wrócą machiny wojenne,
  • Maszyny wojenne ("warfare units") będzie można kupić, zniszczyć i ulepszyć,
  • System reputacji i bronie rodowe najprawdopodobniej nie pojawią się w nowej części,
  • Równo z grą wyjdzie funkcjonalny edytor map,
  • Twórcy pamiętają o turach jednoczesnych, ale na chwilę obecną nie mogą powiedzieć nic więcej,
  • Każda z 7 kampanii będzie zawierała od 4 do 6 map,
  • Według zapowiedzi, kampania H7 ma zająć nam ponad 60 godzin gry, nie zabraknie też trybu hotseat, gry przez LAN i dueli,
  • Prawdopodobne jest powstanie dodatków do gry w związku z dalszą popularnością serii i gotowymi już projektami innych frakcji,
  • Przystań dostanie możliwość szybszej rozbudowy fortyfikacji, Akademia natomiast będzie miała wcześniejszy dostęp do gildii magów i odpowiednich budynków ulepszających gildię, Twierdza bardzo szybko ma oferować siedliska,
  • Dostępna będzie opcja interakcji z obiektami na Mapie Przygody (będzie można np. zawalić przełęcz by wrogowi było trudniej, zniszczyć fort by go potem odbudować. Oczywiście koszty takich "inwestycji" będą dość drogie),
  • Nie będzie podziału na Krew i Łzy,
  • Jednostki: Cabiry będą odporne na ogień, Mag przedstawiony niedawno na screenach będzie zajmował 4 kratki, w Lochu pojawią się Minotaury,
  • Gra będzie dostępna w systemie offline.
Dużą część tych elementów może nautralnie ulec zmianie.



Poniżej pragniemy jeszcze przytoczyć wywiad przeprowadzony z producentami gry - Gary'm Paulini oraz Stephan'em Writer'em, który udziela dodatkowych i ciekawych informacji odnośnie nowej części sagi:


1. Jak długo trwają prace nad Might & Magic Heroes VII?

[Gary] Dyskusje na temat projektu rozpoczęły się w późnym okresie 2012 roku. Około marca 2013 roku zaczęliśmy pra-produkcję Might & Magic Heroes VII razem z Limbic Entertainment. Na chwilę obecną, produkcja gry trwa około 15 miesięcy.

2. Jaka była Wasza główna motywacja do stworzenia Heroes VII?

[Gary]
Might & Magic Heroes VI było dobra grą, lecz niepozbawioną wad. By stworzyć grę Heroes taka, jakiej chcieliby fani, postanowiliśmy zacząć na nowo, z doświadczonym studiem (Limbic Entertainment) oraz sprawdzoną technologią (Unreal Engine 3). Głównym celem, jaki chcemy osiągnąć tą grą, jest zapewnienie najlepszej rozrywki w historii serii, a żeby to osiągnąć, uznaliśmy, że musimy wrócić do samej esencji Heroes. Teraz, gdy mamy solidną strukturę gry, połączoną z głębią uniwersum Might & Magic; wiemy iż możemy opowiedzieć graczom wciągające historie  oraz dać fanom grę Heroes, na jaką zasługują.

3. Czy możesz powiedzieć mi więcej o studiu tworzącym Heroes VII?

[Gary]
Limbic Entertainment to studio obecnie odpowiedzialne za produkcję Heroes VII. Mają siedzibę w Niemczech, nieopodal Frankfurtu. Pracowali z Ubisoft Partners przez wiele lat, podczas których udało nam się ustanowić wspaniałą współpracę z ich utalentowanym, wielokulturowym zespołem. Jest on wielce doświadczony, dobrze rozumie markę Might & Magic, a także odznacza się wielką pasją względem gier strategicznych i tytułów Heroes. Limbic po raz pierwszy pracował nad Heroes VI po jego wydaniu, a następnie wrócił do korzeni, tworząc “Might & Magic X – Legacy”, wydaną w styczniu 2014 roku. Podczas tworzenia tej klasycznej gry Might & Magic sformowany został drugi zespół developerów Limbic aby zacząć pracę nad Heroes VII.

4. Jakie są główne aspekty gry, które postanowiliście usprawnić?

[Stephan]
Naszym celem jest w zasadzie wybranie najlepszych cech z poprzednich tytułów i zbudowanie na ich bazie Heroes VII. Zaimplementowane zostaną, oczywiście, nowe element czy pomysły, nieniszczące ducha oryginalnego Heroes, takie jak więcej interakcji na mapie przygody. Nie będziemy się teraz skupiać na szczegółach, ale wprowadziliśmy setki drobnych poprawek które pomogą nam uświetnić całość. Podsumowując, wierzymy, że posiadamy perfekcyjną mieszankę sprawdzony, usprawnionych oraz całkowicie nowych aspektów rozgrywki. Inną ważną zmianą produkcyjną jest przeniesienie się na Unreal Egine 3. Pozwala to nam na skupienie się na strukturze gry, jej elementach, rozgrywce czy fabule, nie martwiąc się o problemy związane z technologią. Dodatkowo, jedną z głównych części naszej nowej wizji Heroes jest “wzmocnienie” graczy, gdy tylko możemy. Aby to osiągnąć, zaprojektowaliśmy potężny, lecz przystępny zestaw narzędzi. Nasi fani wielokrotnie prosili o te elementy i uważamy je za część spełnienia ich oczekiwań.
Na koniec, by posunąć ten pomysł jeszcze dalej, przygotowaliśmy wyjątkową platformę społecznością – uwaga na spoiler! – pozwalającą graczom na tworzenie swych awatarów, dostęp do informacji, wpływanie na grę czy dzielenie się jej zawartością, a także zdobywanie nagród.

5. Czego nauczyliście się z poprzednich części Heroes wydanych przez Ubisoft?

[Stephan] Z perspektywy developera, Limbic Entertainment nauczyło się, że gry Heroes to wymagające produkcje. Sama ich natura warunkuje to, że składają się z wielu warstw, które muszą do siebie pasować. W grze Heroes musisz upewniać się na każdym kroku produkcji, że mapa przygody, ekran walki, a także ekonomia i elementy RPG tworzą razem zwartą całość. Takie wyzwania czynią prace nad grą niezwykle ekscytującą!

[Gary] Dowiedzieliśmy się też, że powinniśmy poświęcić więcej czasu na stworzenie narzędzi pozwalających naszym graczom na tworzenie zawartości gry, ale także zwrócić uwagę zespołowi na utrzymanie efektywnego poziomu wsparcia technicznego po wydaniu gry. W przypadku Heroes VII przewidzieliśmy te potrzeby i jesteśmy gotowi zaoferować i graczom, i developerom środki to urzeczywistnienia nawet ich najdziwniejszych pomysłów.

6. O czym właściwie jest fabuła Heroes VII? Czym się inspirowaliście

[Stephan]
Historia Heroes VII obrazuje wojnę domową, w wyniku której zmieniła się dynastia panująca Świętego Imperium. Morderstwo Cesarzowej pozostawiło pusty tron, królestwo z płomieniach oraz wielu pragnących zagarnąć władzę. Nasz główny bohater, książę Iwan Gryf jest jedynym, który może przywrócić pokój i dobrobyt państwu. Na swojej drodze do zdobycia tronu, Iwan nauczy się, co to znaczy być prawdziwym przywódcą – włączając w to trudne wybory i ich konsekwencje – za pomocą “Rady”.
“Rada” składa się z sześciu doradców, z których każdy posiada własne ambicje, przeszłość i cele. Każdy z członków rady reprezentuje jedną z grywalnych frakcji. Z każdą kampanią, Iwan zdobędzie wiedzę o tych frakcjach, ich wyjątkowości, a ostatecznie – to, w jaki sposób wpływają na jego własną próbę zdobycia tronu.
Nie chcemy oczywiście spoilować fabuły Heroes VII, ale już niedługo dowiecie się więcej!

7. Wspomnieliście o doradcach. Jaka jest ich rola i jak wpływają na grę?

[Stephan]
Każdy doradca reprezentuje jedną z sześciu unikalnych frakcji. Podczas kampanii Heroes VII każdy z nich będzie opowiadał Iwanowi pradawne historię, które ukształtowały losy ich ludu. Każda z historii okazuje się ważną lekcją dla księcia Gryfów, które pomogą mu wywalczyć drogę do tronu i zmierzyć się z przeznaczeniem. Co interesujące, kampania jest zbudowana wokół hubu, pozwalając graczom zagrać w sześć różnych kampanii w dowolnej kolejności.

8. Wraz z zapowiedzią gry na GamesComie, usłyszeliśmy o Radzie Cieni. Na czym ona polega? W jakim stopniu rożni się od “zwykłej” rady?

[Stephan]
Koncept Rady Cieni jest prawdopodobnie największym społecznościowym upodmiotowieniem, którego kiedykolwiek dokonaliśmy. Zaczynając już dzisiaj, chcemy zaprosić fanów, graczy i ludzi nowych w świecie Heroes, by dołączyli do nas i przeżyli coś wyjątkowego, jednocześnie wpływając na rozwój gry. Istnieją pewne decyzje, które należy podjąć, aby stworzyć finalny produkt – niektóre z nich pozostawiliśmy w waszych rękach. Dla przykładu, samodzielnie wybraliśmy cztery frakcje, jednak zaoferowaliśmy wam możliwość wybrania dwóch pozostałych w drodze głosowania. To naprawdę ogromna decyzja, która wpłynie na rozwój gry, oddziałując na wszystko, począwszy na fabule, poprzez środowisko, kończąc na dostępnych oddziałach i ich zdolnościach.
Poza elementem “głosowania”, Rada Cieni to wyjątkowa platforma, która da wam szansę zapoznać się z najnowszymi informacjami, współdziałać społeczności z zespołem developerskim, grać i rozwijać się, odblokowując ekskluzywne nagrody. Więcej informacji o Radzie Cieni zostaniu udostępnione już wkrótce!
Dlatego prosimy, nie przegapcie okazji na dołączenie do Rady Cieni I aktywny udział w tworzeniu gry, ostatecznie pozwalając wam na stworzenie gry Heroes waszych marzeń! By dołączyć do Rady Cieni, po prostu odwiedźcie stronę https://mmh7.ubi.com/pl/blog i zalogujcie się poprzez swoje konto Uplay.

9. Czemu postawiliście na kooperację podczas procesu tworzenia gry?

[Stephan]
Nie tworzymy tej gry w skrajnym odosobnieniu. Wiele osób z naszego zespołu to albo aktywni członkowie społeczności, albo “podglądają” ją a od wielu lat.
W 2012 roku, kiedy pracowaliśmy nad patchami do Heroes VI, śledziliśmy dyskusje na forach Heroes, wliczając w to te dotyczące wyboru frakcji, generatora losowych map, symultanicznych tur, koła zdolności (skillwheel), edytora map czy wielu innych tematów.
Wszystkie te dyskusje już teraz mają ogromny wpływ na pra-produkcję Heroes VII; chcieliśmy jednak wynieść ten koncept na wyższy poziom. Ostatecznym wynikiem tych planów jest Rada Cieni.

10. Jakie są wady i zalety takiego procesu developerskiego?

[Stephan]
Główną zaletą jest to, że fani rzucają nam wyzwanie na każdym kroku. Zawsze musimy zastanawiać się nad naszymi decyzjami, dokonanymi wyborami i przemyśleniem naszego sposobu tworzenia gier. Z naszej strony, popchnęło to zespół do bycia tak zrozumiałym w stosunku do ciągłych decyzji i rzeczy, nad którymi pracujemy.
Główną wadą, z kolei, jest bycie zmuszonym do ciągłego przewidywania, co może się zdarzyć. Bazując na odezwie fanów, musimy zaadaptować nasz harmonogram. W konsekwencji musimy być jak najbardziej elastyczni aby ograniczyć wpływ tych wyborów na czas produkcji i budżet.
Innym frustrującym aspektem tegoż procesu jest to, że biorąc pod uwagę ogromną ilość opinii, po prostu nie możemy wyjść naprzeciw każdej prośbie. Z tego powodu uważamy, że głosowania są najbardziej demokratycznym sposobem na wzięcie pod uwagę opinii społeczności.

11. Czy Heroes VII zaoferuje rozgrywkę sieciową?
 
[Stephan]
Oczywiście! Tryby Potyczki i Pojedynku są już gotowe! Swoją drogą, tryb Hot Seat jest dalej obecny! Więcej o trybach wieloosobowych ujawnimy wkrótce.



Dnia 15.08.2014 r. został udostępniony pierwszy gameplay z gry M&M:H VII, który możecie obejrzeć poniżej:


 



17.08.2014 r. w sieci ukazał się wywiad z Julienem Pirou (rozmowa od 6:38), jednym z ważniejszych producentów nowej części sagi. Deweloper potwierdził w nim, że Heores VII oparty będzie na sprawdzonym i dobrze zoptamylizowanym silniku Unreal Engine 3 - twórcy wiedzą, że nie każdy posiada mocnego PCta i chcą, aby ich gra trafiła do jak najszerszego grona odbiorców, dlatego stawiają na dobrą optymalizację. Heroes VI było częścią, gdzie wprowadzono wiele innowacji i nie każda przypadła do gustu fanów. Dlatego Heroes VII będzie powrotem do korzeni z zachowaniem (nielicznych...) nowości, które w H6 się sprawdziły. Miejmy nadzieję, że rozwiązania, które będziemy mogli zobaczyć w M&M:H VII sprostają oczekiwaniom fanów.

Dnia 12.09.2014 r. poznaliśmy wyniki pierwszego głosowania, które za zadanie miało wyłonić piątą frakcję występującą w najnowszej odsłonie serii - zwycięzcami okazały się Leśne Elfy z Sylvan, zdobywając 66% głosów poparcia.




W tym samym dniu autorzy zaskoczyli nas mile kolejną porcją nowych informacji - na stronie poświęconej MM:H VII ukazał się artykuł poświęcony strategicznym wariantom w armii Elfów! Na głosowanie mamy aż 13 dni. Która strategia okaże się zwycięską? O tym dowiemy się już... niebawem.

25.09.2014 r. - autorzy poinformowali społeczność fanów, że w trakcie głosowania na line up Sylvan miały miejsce liczne oszustwa. Sfałszowane głosy zostaną usunięte a wynik podany w ciągu najbliższych dni.

30.09.2014 r. -
w tym dniu wszystko stało się jasne. Po odjęciu sfałszowanych głosów, plebiscyt na armię Sylvanu wygrała Furia Sylanny. Opcja ta zyskała 45,28%. Drugie miejsce należy do Doskonałej Równowagi Ziemii (36,71%) a trzecie miejsce zajęła Siła Lasu (18,01%). Zwycięska opcja wprowadzi do gry nieco "nowości"; miejmy nadzieję, że nie będziemy żałowali dokonanego wyboru.

W kwestii przypomnienia - dzięki Furii w grze będziemy mogli dowodzić: Myśliwymi/Łowcami, Driadami/Dębowymi Driadami, Rusałkami/Duszkami (Podstawa), Tancerzami Ostrzy, Druidami/Starszymi Druidami, Łaniami Księżyca/Słonecznymi Jeleniami (Elita Jednostek) oraz Zielonymi/Szmaragodowymi Smokami i Drzewcami/Starożytnymi Drzewcami (Czempioni). Dzięki dokonanemu przez społeczność fanów wyborowi, twórcy mogą przystąpić do projektowania jednostek. Szczegóły poznamy w najbliższym czasie...

02.10.2014 r. - Zgodnie z wcześniejszymi przesłankami i tak jak wszyscy podejrzewaliśmy, kolejne głosowanie na frakcję, która wystapi w M&M:H VII rozgrywa się pomiędzy Lochem a Inferno. Głosowanie trwa przez 28 dni i przebiega na identycznych zasadach jak poprzednie - kto zdobędzie więcej głosów, ten wygrywa. Przed oddaniem głosu trzeba się wcześniej zarejestrować/zalogować.

Co najlepsze - to nie koniec niespodzianek ze strony twórców. Po raz pierwszy społeczność fanów ma możliwość wyboru...figurki, jaka będzie dostępna w przyszłej Edycji Kolekcjonerskiej! Głosowanie trwa 14 dni. Do wyboru mamy księcia Ivana jako Stratega lub Wojownika. Która poza lepiej oddaje charakter tego młodego władcy...?





Po 14 dniach wyborów, społeczność podjęła decyzję, że woli księcia Ivana jako Stratega (69% głosów). 31.10.2014 r. poznaliśmy także wyniki głosowania na kolejną frakcję, która wystąpi w VII części gry. Zgodnie z przewidywaniami Mroczne Elfy wygrały, zdobywając 56% głosów. Demony z Sheogh zakończyły walkę z wynikiem 44%. Książę Ivan będzie więc musiał przy swoim stole zrobić miejsce dla przedstawicieli Elfów z Ygg-Chall.





Bardzo szybko, ponieważ jeszcze tego samego dnia twórcy ogłosili z kolei głosowanie na line up Lochu. Mieliśmy do wyboru: Ostrze z Cieni, Tysiąc Twarzy Malassy oraz Tarczę Ciemności. Niestety, przy głosowaniu ponownie doszło do oszustw. Po ponownym przeliczeniu głosów, wygrało Tysiąc Twarzy Malassy (48%) i Ostrze z Cieni (31%) - te dwa warianty zmierzyły się w ostatecznym starciu, w drugiej rundzie głosowania. W grze z pewnością nie zobaczymy Tarczy Ciemności (tylko 21%).

Po kolejnym wyznaczonym terminie, ostatecznym line up'em dla frakcji Lochu okazała się opcja Tysiąc Twarzy Malassy, która zdobyła aż 64% a Ostrze z Cieni jedynie 36%. Dzięki temu wiemy, że w szergach Mrocznych Elfów zobaczymy na pewno: Zabójców, Troglodytów, Prześladowców (Podstawa), Minotaury, Jednorożce Cienia, Bezimiennych (Elita) a także Hydry i Smoki (Czempioni). Niestety, i w tym przypadku wyniki głosowania musiały być ponownie przeliczone.

Ciąg dalszy najnowszych informacji już wkrótce!





Chcesz być na bieżąco? Wypatruj newsów na naszej Stronie Głównej oraz na naszym fanpage'u na Facebook'u!

Artykuł będzie aktualizowany przez naszą ekipę w miarę przypływu nowych informacji.


Almighty Tuk
Nareszcie zakładka z Heroes VII Smile
20
Sie
kubawaleczny
akademia jest zajebista wręcz Smile
10
Wrz
tomosz
czuję ,że to będzie epicka gra ! ciekawe czy przebiją heroes 5 bo będzie CHOLERNIE ciężko bo to była jest i będzie legendarna gra !
04
Paź
Cocado
Ujme to tak, pewnie wiekszosc sie ze mna nie zgodzi ale dla mnie beda herosy 7 skreslone jesli nie bedzie wejsc do zamkow jak i samych zamkow ze wstawkami jak z herosow 5 ten klimat wejsc i grafika w 3D. w 6 nie gralem jak dowiedzialem sie jak marne sa zamkiw srodku i widze ze w 7 bedzie podobnie obym sie mylil jak nie trudno poczekam na 8. Pozdrawiam.
14
Gru
kubawaleczny
ważną uwagom by było dodanie więcej map a nie jak w heroes 6 kilka mapek i grajcie ale jak w heroes 3że cały szereg map rozmaitych do gry amorze i więcej. !!!
04
Maj
cypisek0905
Jako wierny fan serii od samego początku might and magic jestem tak zawiedziony Heroes 7,że z chęcią zażądał bym zwrotu pieniędzy za ten shit...150 zł dniu premiery za niedopracowany badziew gdzie nagle zaczęły pojawiać się kilkunastigigowe łatki...masakra, a sama gra, bardziej skopana niż część 6...pograłem kilka godzinżęby sprawdzić frakcje i wykasowałem ten badziew z dysku.Skandal.Twórcy powinni smażyć się w piekle i zwrócić pieniądze graczom
27
Sie




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
34.204.x.x
40.77.x.x
94.254.x.x
95.217.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 4 gości. (Razem: 4)