Might and Magic VII: For Blood and Honor
♦ Opublikowany: 30.08.2010 o 22:19
♦ Czytany: 20084 razy
♦ Opracowany przez: Laxx
Might and Magic VII: For Blood and Honor – gra fabularna wydana przez 3DO w 1999 roku, wyprodukowana przez New World Computing. Jest sequelem Might and Magic VI: The Mandate of Heaven, poprzedza Might and Magic VIII: Day of the Destroyer. Z tymi grami, jak również z Heroes of Might and Magic III jest powiązana fabularnie.

Informacje ogólne
System rozgrywki jest bardzo podobny do zastosowanego w Might and Magic VI. Część siódma używa tego samego silnika graficznego (dodano tylko sprzętowe wspomaganie grafiki), te same efekty dźwiękowe, zbliżony system umiejętności, magii i walki oraz wielowątkową fabułę. Warto również zwrócić uwagę na to, że grę można ukoączyć na dwa sposoby.

 



Fabuła
Po ucieczce z Enroth Archibald, brat króla Rolanda, zaczyna nowe życie w Erathii, sprzymierzając się z nekromantami z Deyji. W tym samym czasie Lord Markham organizuje na Szmaragdowej Wyspie konkurs poszukiwaczy skarbów, w którym pierwszą nagrodą jest zamek Harmondale. Drużyna gracza podejmuje wyzwanie, nie przypuszczając, że wkrótce od ich poczynań będą zależeć losy świata. Kiedy drużyna gracza wygrywa konkurs i zdobywa zamek, musi się uporać z różnymi problemami, np. wypędzeniem goblinów, odbudową. Kiedy już zamek jest gotowy, gracz może wspomóc jedną ze stron konfliktu (Erathię lub Las Tulareański). Kiedy umiera sędzia, gracz może wybrać jednego z dwóch kandydatów na to stanowisko - z Bracady lub Deyji. Wybierając Bracadę opowiada się po stronie światła i odkrywa anielskie miasto Celeste, a wybierając Deyję staje po stronie ciemności i dostaje dostęp do Czeluści. Od tego momentu gra wchodzi w najtrudniejszy, końcowy etap. Drużyna dostaje zadanie mające na celu uwierzytelnienie decyzji - jeśli gracz opowiedział się po stronie światła, musi przejść przez "Ściany mgły" – tor przeszkód dla czarodziejów; jeśli natomiast wybrał ścieżkę ciemności, musi przejść przez "Strefę wylęgu", miejsce, w którym rodzą się najokropniejsze potwory magicznego świata. Po wykonaniu tego zadania, drużyna otrzymuje kilka kolejnych, po czym dochodzi do jednego z najtrudniejszych zadań: musi zabić obrońcę światła (jeśli jest po stronie ciemności) lub obrońcę nocy (jeśli wybrał światło). Po wykonaniu zadania otrzymuje potężną broń, jaką jest "miotacz" (blaster) – broń starożytnych. Kolejnym zadaniem (porównywalnie trudnym, zdobyta broń znacznie je ułatwia) jest zabicie przywódcy diabłów w Kolonii Zod. Ostatnim zadaniem jest udanie się do statku kosmicznego, którego załoga również została podzielona między światło i ciemność. Gracz musi znaleźć "przetwornik oscylacyjny" potrzebny naszym sojusznikom (władcom ciemności aby utworzyć "Niebiańską kuźnię" – fabrykę broni, a Wskrzesicielce stojącej po stronie dobra aby otworzyć portal prowadzący do innych światów). Jest to ostatnie zadanie, a po jego wykonaniu gracz otrzymuje dyplom i może nadal grać wykonując poboczne misje. Pierwotnie kanonicznym zakończeniem gry było zakończenie po stronie ciemności, co stanowiło punkt wyjścia do pierwotnej fabuły Armageddon's Blade - dodatku do Heroes III. Została ona jednak zmieniona ze względu na protesty graczy, którzy uznali elementy Sci-Fi za nie pasujące do świata Might and Magic, choć w rzeczywistości są jednym z kluczowych jego elementów, tak więc kanonicznym zakończeniem MM7 zostało zakończenie ze strony światła.

Źródło: Wikipedia
HeroesFan1
Najlepsza gra RPG.
07
Kwi




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.237.x.x
65.21.x.x
20.120.x.x
52.167.x.x
209.95.x.x
91.90.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 6 gości. (Razem: 6)