Kampania: "Niech żyje król!"
Misja 1: Grób króla
Pora dokonać rytualnego wskrzeszenia...
CEL: Mamy trzy miesiące na dostarczenie Ducha Opresji do Stonecastle. Trzeba szukać mędrca - wypełnienie jego misji pozwoli nam przenieść nagrodę do następnego scenariusza.
OPIS: Korzystając z chaosu panującego w Erathii, nekromaci pragną wskrzesić Króla Gryphonhearta. Ma on ich poprowadzić do boju. Ale najpierw trzeba odszukać jego grobowiec i wykraść ciało... i zdobyć Ducha Opresji. Król Gryphonheart został otruty przez Lorda Haarta, który zbytnio interesuje się nekromancją....
WSKAZÓWKA: Aby zdobyć Ducha Opresji trzeba najpierw znaleźć Amulet Pamięci (pilnują go mnisi i kapłani w podziemiach), zamienić go w chacie jasnowidza na Klepsydrę Diabelskiej Godziny, a tę na Amulet Trzeźwego Umysłu. Ostatni w chacie jasnowidza nieopodal Nekropolii zamieniamy na Ducha Opresji i transportujemy do Stonecastle. Pora na rytuał....
Kampania: "Niech żyje król!"
Misja 2: Sezon zbiorów
Cóż. Skoro jest już przywódca, to pora na żołnierzy!
CEL: Aby wygrać, musisz zebrać 2500 szkieletów we wszystkich twoich armiach w trzy miesiące. Niektóre posterunki graniczne można pokonać tylko wtedy, gdy bohater posiada artefakt z poprzedniego scenariusza.
OPIS: Król Gryphognheart za niedługo zaatakuje swą byłą ojczyznę. Zanim to nastąpi, musi zasilić wojska Deyji nowymi żołnierzami. Potem nieumarli ruszą na Erathię!
WSKAZÓWKA: W więzieniu uwięziony jest Sandro. Jego uwolnienie pomoże w zebraniu armii. Przeciwnik jest bardzo słaby. Walka z nim to tylko przyjemność.
Kampania: "Niech żyje król!"
Misja 3: Należna kara
Tych, co są nieposłuszni należy karać. Nawet wśród nieumarłych.
CEL: Należy pokonać Mota - Rycerza Śmierci. Niektórzy strażnicy przepuszczą cię tylko jeżeli będziesz posiadać artefakt zdobyty podczas poprzedniej misji. Artefakt ukryty po drugiej stronie granicy zostanie przeniesiony do następnej misji. Powodzenia.
OPIS: Generał Mot nie chce uczestniczyć w ataku na Erathię. Wypowiedział Deyji posłuszeństwo. Obawia się kontrataku ze strony Królowej Katarzyny. Grożą mu za to poważne konsekwencje. Dosłownie.
WSKAZÓWKA: Zdobycie lunety (znajduje się pod ziemią, by się tam dostać trzeba popłynąć przez wir) bardzo pomoże w ostatniej misji. Warto się o nią potrudzić.
Kampania: "Niech żyje król!"
Misja 4: Dzień i noc
Nadszedł czas na atak i zagładę Erathii...
CEL: Aby zwyciężyć, musisz zdobyć wszystkie miasta i zamki wroga, oraz pokonać wszystkich wrogich bohaterów. Niektóre posterunki graniczne można przejść tylko wtedy, gdy bohater posiada artefakt z poprzedniego scenariusza.
OPIS: Wedle rozkazu nowego króla - lisza, wojska Deyji zaleją całą Erathię i ją zniszczą. Ma to nastąpić właśnie teraz. Ale nie będzie to łatwe. W okolicy stacjonują erathiańskie oddziały.
WSKAZÓWKA: Zdobądź szybko teleskop. Na pewno się przyda.