Kody do Heroes of Might and Magic IV
Poniżej znajduje się 39 kodów do gry Heroes IV, podzielone są na dwie grupy - kody ogólne (19) i kody na jednostki (20).
Uwaga: Prezentowane poniżej kody niekoniecznie muszą działać z posiadanym przez Was egzemplarzem gry. Spowodowane jest to tym, iż działają one na ogół z pewną konkretną wersją gry i po zainstalowaniu uaktualnienia lub w przypadku innej wersji językowej mogą (chociaż wcale nie muszą) przestać działać lub działać w sposób błędny. Kody mogą także nie działać w przypadku używania różnych modyfikacji (mod'ów), trainerów, itp.
Jak użuwać kodów?:
Podczas gry naciśnij i puść Tab - na środku ekranu pojawi się kursor, następnie wpisz: nwc i jeden z poniższych kodów, np. nwcMorePizza. Zatwierdź naciskając Enter i gotowe.
Kody można wpisywać "różnymi" literami np. MorePizza lub morepizza oraz MOREPIZZA ponieważ nie ma to znaczenia na działanie kodu.
Kody ogólne:
MorePizza - aktualnemu graczowi daje 200 000 sztuk złota i po 300 reszty surowców;
150MilesLimit - aktywnej armii gracza daje 10 000 punktów ruchu;
Nibelungenlied - aktywnej armii gracza daje artefakt: "Większy Pierścieą Negacji";
EtTuBrute - aktywnej armii gracza daje artefakt: "Sztylet Rozpaczy Tytana";
Isis - aktywnemu bohaterowi daje wszystkie czary, tzn. bohaterowi natury wszystkie czary magii natury, bohaterowi śmierci wszystkie czary magii śmierci itd.;
Thoth - aktywnemu bohaterowi daje awans na nowy poziom doświadczenia;
Athena - otwiera specjalne menu i daje możliwość wyboru aktywnemu bohaterowi nowej umiejętności;
Ares - wygrywasz walkę (należy wpisać na polu walki);
Achilles - przegrywasz walkę (należy wpisać na polu walki);
Morris - bohater zamienia się w "beatelsa" z gitarą i ... - no właśnie przekonajcie się sami.
Polecam! :-)(należy wpisać na polu walki gdy ruch ma bohater);
OldMan - bohater zamienia się w ... - więcej nie powiem, przekonajcie się sami.
Polecam! :-)(należy wpisać na polu walki gdy ruch ma bohater);
CityOfTroy - losowo buduje wszystkie budynki w mieście (należy wpisać w mieście);
Prometheus - odsłania całą mapę i "rozwiewa" mgły wojny - zaciemnianie się odkrytego terenu, powtórne wpisanie przywraca wszystko;
Sphinx - odsłania wszystkie puzzle układanki (normalnie odsłaniane są przez odwiedzanie wyroczni);
Valhalla - aktualny gracz wygrywa scenariusz;
Ragnarok - aktualny gracz przegrywa scenariusz;
GoSolo - automatyczna gra - nie można zatrzymać (przynajmniej ja nie mogłem
:-( );
Hephaestus - wywołuje okno wyboru nowego scenariusza;
Excalibur - robi "zrzut ekranu" całej mapy w formie zdjęcia (.bmp) i umieszcza w katalogu z grą pod nazwą entire_map.
Kody na jednostki:
Każdy z kodów musi być wpisywany po zaznaczeniu armii do której mają dojść dane jednostki, za każdym wpisaniem poszczególnego kodu zawsze dochodzi po 5 jednostek (pamiętaj o poprzedzeniu każdego kodu
Tab'em i
nwc).
Fenrir - wilki;
DoYouSmellBrownies - rusałki;
FixMyShoes - elfy;
TheLast - jednorożce;
Ra - feniksy;
KingMinos - minotaury;
Xanthus - zmory;
Fafnir - czarne smoki;
SevenLittleGuys - krasnoludy;
Merlin - madzy;
Cronus - tytani;
Tristram - krzyżowcy;
Lancelot - czempioni;
Ryslaw - anioły;
Grah - wampiry;
Hades - diabły;
Valkyries - ogrzy magowie;
Grendel - behemoty;
UnderTheBridge - trole;
Poseidon - potwory morskie.
UWAGA!
Pamiętaj, że korzystając z kodów po zakoączeniu któregokolwiek scenariusza bądź kampanii nie będziemy mogli się podpisać swoim imieniem/nickiem jako Ci, którzy go ukoączyli. Pojawi się automatyczny wpis jako
Oszust!
Opracował:
jareQ