Pozostałe obiekty na mapie przygody w Heroes IV
♦ Opublikowany: 13.08.2012 o 13:08 ♦ Czytany: 10311 razy ♦ Opracowany przez: Oliwsen
Pozostałe obiekty na mapie przygody w Heroes of Might and Magic IV.
Arena |
|
Bohater, który odwiedzi arenę otrzymuje +3 punkty obrony. |
Biblioteka |
|
Kosztem 2000 sztuk złota bohater może nauczyć się jednej z umiejętności. |
Błogosławiony Kamień |
|
Bohater odwiedzający kamień otrzymuje +1 punkt morali i szczęścia do następnej bitwy. |
Bożek Pomyślności |
|
Bohater odwiedzający bożek otrzymuje +1 punkt morali do nast. bitwy. |
Brama Graniczna |
|
Brama Graniczna strzeże granic na lądzie; aby przez nią przejść trzeba najpierw odwiedzić namiot klucznika o takim samym kolorze. |
Chatka Wiedźmy |
|
Bohater może nauczyć się tu jednej z nowych umiejętności. |
Chatka Władcy Zwierząt |
|
Bohater może nauczyć się tu jednej z umiejętności niemagicznej. |
Drzewo Wiedzy |
|
W zamian za trochę złota lub klejnotów bohater może tutaj podnieść swój poziom doświadczenia o 1. |
Faktoria Handlowa |
|
Można tu zakupić machiny wojenne. |
Flaga |
|
Zwiększa ilość punktów ruchu bohatera o 1 na dzień. |
Fontanna Magii |
|
Przywraca utracone punkty many. |
Fontanna Młodości |
|
Bohater odwiedzający fontannę otrzymuje +1 punkt szczęścia do nast. bitwy. |
Fontanna Pomyślności |
|
Bohater odwiedzający fontannę otrzymuje +1 punkt szczęścia do nast. bitwy. |
Fontanna Siły |
|
Zwiększa obrażenia jakie zadają jednostki bohatera o 20% na nastepną bitwę. |
Fontanna Żywotności |
|
Zwiększa wytrzymałość jednostek bohatera o 20% w następnej bitwie. |
Garnizon |
|
Garnizon strzeże granic terenu na lądzie. |
Gildia Weteranów |
|
Pozwala bohaterowi nauczyć się jednej z umiejętności niemagicznej kosztem 2000 sztuk złota. |
Jezioro Szkarłatnego Łabędzia |
|
Przywraca utracone punkty many. |
Kamień Nauki |
|
Bohater odwiedzający kamień otrzymuje 1000 punktów doświadczenia. |
Karczma |
|
Pozwala rekrutować bohaterów. |
Kowal |
|
Pozwala zakupić uzbrojenie i mikstury. |
Latarnia Morska |
|
Zwiększa ilość punktów ruchu bohatera na wodzie. |
Magiczna Studnia |
|
Przywraca utracone punkty many. |
Magiczne Żródło |
|
Przywraca punkty mana bohatera oraz część jego punktów ruchu. |
Magiczny Staw |
|
Przywraca punkty many bohatera. |
Monolit Drogi Dwukierunkowej |
|
Transportuje bohatera w drugi, taki sam monolit, pozwalając mu równocześnie na powrót tym samym monolitem do punktu wejścia. |
Monolit Drogi Jednokierunkowej (wejście) |
|
Transportuje bezpowrotnie bohatera do wyjścia monolitu. |
Monolit Drogi Jednokierunkowej (wyjście) |
|
Wyjście z monolitu. |
Namiot Klucznika |
|
Namiot klucznika posiada klucz, który jest potrzebny aby przejść przez bramę i posterunek graniczny o takim samym kolorze co namiot. |
Nauczyciel Snów |
|
Zwiększa punkty doświadczenia bohatera o 500 punktów. |
Obóz Najemników |
|
Bohater otrzymuje +1 punkt wytrzymałości. |
Obserwatorium (3 rodzaje) |
|
Odsłnia część obszaru na mapie. |
Okno Magika |
|
Za pośrednictwem oczu magika, bohater może zobaczyć fragment terenu, na którym oczy się znajdują. |
Oko Magika |
|
Za pomocą oczu magika, bohater patrząc przez okno magika może zobaczyć tereny, na których oczy się znajdują. |
Ołtarz Magii |
|
Ołtarz magii pozwala bohaterowi nauczyć się lub podnieść o 1 poziom jedną ze swoich umiejętności, zależnie od rodzaju ołtarza. >> Rodzaje Ołtarzy: Chaosu, Ładu, Natury, Śmierci, Życia, Zwiadu, Taktyki, Walki, Szlachectwa. |
Opal Magii |
|
Zwiększa punkty magii bohatera o +6. |
Rubin Ataku |
|
Zwiększa punkty ataku bohatera o +6. |
Szafir Obrony |
|
Zwiększa punkty obrony bohatera o +6. |
Szmaragd Szybkości |
|
Zwiększa szybkość bohatera o +2 punkty. |
Pole Koniczyny |
|
Bohater otrzymuje +1 punkt szczęścia do nast. bitwy. |
Posterunek Graniczny |
|
Posterunek graniczny strzeże granic terenu; aby przez niego przejść trzeba najpierw odwiedzić namiot klucznika o takim samym kolorze. |
Sanktuarium |
|
Bohater będąc wewnątrz sanktuarium nie może zostać zaatakowany. |
Stajnie |
|
Zwiększa punkty ruchu bohatera o +4 na obecny tydzień. |
Staw Mocy |
|
Zwiększa wytrzymałość armii bohatera oraz jej inicjatywę o 20% do następnej bitwy. |
Stocznia |
|
Pozwala na budowę statku. |
Świątynie |
|
Świątynie zwiększają punkty szczęścia i morali bohatera, który ja odwiedzi. +2 punkty morali i szczęścia otrzymuje bohater pochodzący z tej samej nacji co świątynia, zaś reszta nacji +1. >> Rodzaje Świątyń: Chaosu, Ładu, Natury, Śmierci, Życia. |
Święta Fontanna |
|
Zwiększa punkty magii bohatera o +3. |
Szkoła Magii |
|
W zamian za 2000 sztuk złota bohater może nauczyć się jednej z dwóch proponowanych umiejętności magicznych. |
Szkoła Wojny |
|
W zamian za 2000 sztuk złota bohater może nauczyć się jednej z dwóch proponowanych umiejętności niemagicznych. |
Tęcza |
|
Bohater otrzymuje +2 punkty szczęścia do nast. bitwy. |
Tereny Szkoleniowe |
|
Zwiększa atak bohatera o +3 punkty. |
Tunel do Podziemi (ląd) |
|
Zejście do podziemi.
|
Tunel do Podziemi (podziemia) |
|
Wyjście z podziemi na ląd. |
Uniwersytet Magiczny |
|
W zamian za 2000 sztuk złota pozwala bohaterowi nauczyć się jednej umiejętności magicznej z 4 proponowanych. |
Uniwersytet Wojenny |
|
W zamian za 2000 sztuk złota pozwala bohaterowi nauczyć się jednej z umiejętności walki niemagicznej z 4 proponowanych. |
Więzienie |
|
Uwięziony tutaj bohater odwdzięczy się swoją lojalnością temu, kto go stąd uratuje. |
Wir Many |
|
Podwaja ilość punktów many bohatera. |
Wodopój |
|
Zwiększa punkty ruchu bohatera o +7 na obecny tydzień. |
Wyrocznia |
|
Wyrocznia pokazuje fragment mapy-układanki, na której widoczna jest lokalizacja Graala. |
Znak Wyroczni |
|
Znak oznaczający na mapie-układance położenie Graala. |
Zaklęty Krąg |
|
Bohater otrzymuje +1 punkt szczęścia do nast. bitwy. |
Źródło Szybkości |
|
Dodaje bohaterowi +2 punkty szybkości. |
Znak |
|
Tabliczka informująca lub ostrzegajaca bohaterów, którzy tędy przejdą. |
Opracowała: Oliwsen
|