Czary w Heroes I
♦ Opublikowany: 18.05.2010 o 19:35
♦ Czytany: 23187 razy
♦ Opracowany przez: Oliwsen
Opis czarów w Heroes of Might and Magic I

Zaklęcia Poziomu 1

Błogosławieństwo
Sojusznicza jednostka pod wpływem czaru zadaje maksymalne obrażenia

Klątwa
Wroga jednostka pod wpływem czaru zadaje minimalne obrażenia

Rozproszenie magii
Przerywa działanie wszystkich czarów na wybraną jednostkę

Ochrona
Podnosi punkty obrony wybranej jednostki o 3

Spowolnienie
Spowalnia wrogą jednostkę

Pokaż kopalnie
Pokazuje położenie wszystkich kopalni na mapie

Pokaż zasoby
Pokazuje położenie wszystkich surowców na mapie

Zaklęcia Poziomu 2

Antymagia
Chroni jednostkę przed wszystkimi czarami

Oślepienie
Oślepia jednostkę, przy czym ta nie może działać

Leczenie
Usuwa wszystkie negatywne efekty czarów z jednostki

Przyśpieszenie
Zwiększa szybkość jednostki

Błyskawica
Zadaje wrogiej jednostce 25 punktów mocy obrażeń

Przywołanie łodzi
Przywołuje jedną wolną łódź; bohater musi znajdować się w pobliżu wody

Odesłanie umarłych
Niszczy jedną wybraną grupę nieumarłych jednostek

Pokaż artefakty
Pokazuje położenie wszystkich artefaktów na mapie

Zaklęcia Poziomu 3

Berserker
Jednostka atakuje najbliższy oddział; działa przy pierwszym ataku

Kula ognia
Wszystkie jednostki będące w polu rażenia otrzymują 10 punktów mocy obrażeń

Identyfikacja bohatera
Pokazuje ilości wojsk i statystyki wrogiego bohatera

Paraliż
Paraliżuje wybraną jednostkę; czar przestaje działać, gdy sparaliżowana jednostka zostanie zaatakowana

Burza
Zadaje wszystkim jednostkom na polu bitwy 25 punktów mocy obrażeń

Teleportacja
Teleportuje wskazaną jednoskę w dowolne miejsce na polu bitwy

Pokaż bohaterów
Pokazuje położenie wszystkich bohaterów na mapie

Pokaż miasta
Pokazuje położenie wszystkich miast na mapie

Zaklęcia Poziomu 4

Deszcz meteorytów
Wszystkie jednostki znajdujące się w polu rażenia otrzymuja 25 punktów mocy obrażeń

Wskrzeszenie
Wskrzesza oddział poległych jednostek

Pokaż wszystko
Pokazuje całą mapę

Wrota do miasta
Przenosi bohatera do najbliższego przyjaznego miasta; w mieście nie może znajdować się inny bohater

Brama
Przenosi bohatera w dowolne miejsce na mapie w zasięgu wzroku

Armageddon
Zadaje wszystkim jednostkom na polu bitwy 50 punktów mocy obrażeń


Opracowała: Oliwsen
TazZar
Ciekawe jest to,że Spowolnienie to czar poziomu 1, a Przyspieszenie 2. Zauważyłem,że komputer jak tylko może używa co chwile Armagedonu.
16
Sty
MDmaster0
Czar odesłanie umarłych jest dla mnie nieprzydatny. Przecież jest tylko jedna jednostka nieumarła
14
Lut
KILLER1990
Nie ma mocnych czarów jedynie co to Armagedon ale rani też nasze jednostki trochę nie fajnie
07
Cze
michalrytlewski
niektóre czary są nawet przydatne
09
Sie
Dragon09
trochę mało tych czarów
07
Gru
MDmaster0
Zmieniam zdanie, bardzo przydatne. Duchy są zbyt potężne,żeby je tak po prostu pokonać nawet dość silną armią. Szkoda jednostek.
19
Mar
niedoceniony
Zaklęcie Pokaż Wszystko to lekka przesada...
06
Cze
Wersjon
najlepsze zaklęcie to rozproszenie magi gdyż przeciwnik non-stop używa ślepoty
przynajmiej u mnie
27
Sie




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
18.97.x.x
31.0.x.x
78.159.x.x
95.108.x.x
65.108.x.x
94.254.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 6 gości. (Razem: 6)