Umiejętności Magii Życia w Heroes IV
♦ Opublikowany: 06.01.2011 o 11:35 ♦ Czytany: 12705 razy ♦ Opracowany przez: jareQ
Umiejętności Magii Życia w Heroes of Might and Magic IV.
Poziom: |
Magia Życia |
|
Magia życia na poziomie podstawowym daje bohaterowi możliwość rzucania czarów pierwszego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się leczenia na poziomie podstawowym i jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się wskrzeszania na poziomie zaawansowanym. |
Podstawowy |
|
Magia życia na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi możliwość rzucania czarów drugiego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się wskrzeszania na poziomie mistrzowskim. |
Zaawansowany |
|
Magia życia na poziomie eksperckim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów trzeciego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się wskrzeszania na poziomie arcymistrzowskim. |
Ekspercki |
|
Magia życia na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów czwartego poziomu tej sfery. |
Mistrzowski |
|
Magia życia na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów piątego poziomu tej sfery. |
Arcymistrzowski |
Poziom: |
Leczenie |
|
Leczenie na poziomie podstawowym daje bohaterowi 10 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 2. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii życia na poziomie zaawansowanym. |
Podstawowy |
|
Leczenie na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi 20 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 4. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii życia na poziomie eksperckim. |
Zaawansowany |
|
Leczenie na poziomie eksperckim daje bohaterowi 30 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 6. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii życia na poziomie mistrzowskim. |
Ekspercki |
|
Leczenie na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi 40 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 8. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii życia na poziomie arcymistrzowskim. |
Mistrzowski |
|
Leczenie na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi 50 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 10. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii życia na poziomie arcymistrzowskim. |
Arcymistrzowski |
Poziom: |
Duchowość |
|
Duchowość na poziomie podstawowym zwiększa efektywność magii natury o 20%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii życia na poziomie eksperckim. |
Podstawowy |
|
Duchowość na poziomie zaawansowanym zwiększa efektywność magii natury o 40%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii życia na poziomie eksperckim. |
Zaawansowany |
|
Duchowość na poziomie eksperckim zwiększa efektywność magii natury o 60%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii życia na poziomie mistrzowskim. |
Ekspercki |
|
Duchowość na poziomie mistrzowskim zwiększa efektywność magii natury o 80%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii życia na poziomie arcymistrzowskim. |
Mistrzowski |
|
Duchowość na poziomie arcymistrzowskim zwiększa efektywność magii natury o 100%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii życia na poziomie arcymistrzowskim. |
Arcymistrzowski |
Poziom: |
Wskrzeszanie |
|
Wskrzeszanie na poziomie podstawowym pozwala bohaterowi przywrócić do życia 20% sojuszniczych jednostek, które zginęły w walce. Istoty mechaniczne, nieumarłe oraz żywiołaki nie mogą być wskrzeszone. |
Podstawowy |
|
Wskrzeszanie na poziomie zaawansowanym pozwala bohaterowi przywrócić do życia 30% sojuszniczych jednostek, które zginęły w walce. Istoty mechaniczne, nieumarłe oraz żywiołaki nie mogą być wskrzeszone. |
Zaawansowany |
|
Wskrzeszanie na poziomie eksperckim pozwala bohaterowi przywrócić do życia 40% sojuszniczych jednostek, które zginęły w walce. Istoty mechaniczne, nieumarłe oraz żywiołaki nie mogą być wskrzeszone. |
Ekspercki |
|
Wskrzeszanie na poziomie mistrzowskim pozwala bohaterowi przywrócić do życia 45% sojuszniczych jednostek, które zginęły w walce. Istoty mechaniczne, nieumarłe oraz żywiołaki nie mogą być wskrzeszone. |
Mistrzowski |
|
Wskrzeszanie na poziomie arcymistrzowskim pozwala bohaterowi przywrócić do życia 50% sojuszniczych jednostek, które zginęły w walce. Istoty mechaniczne, nieumarłe oraz żywiołaki nie mogą być wskrzeszone. |
Arcymistrzowski |
Opracował: jareQ
|