Miasto Natury w Heroes IV
♦ Opublikowany: 26.03.2010 o 14:46 ♦ Czytany: 23723 razy ♦ Opracowany przez: jareQ
Rezerwat - miasto Natury w Heroes of Might and Magic IV Pierwszy poziom to Rusałki powstają w Drzewach Fae lub Wilki pochodzące z Jamy Wilków. Te pierwsze to szybkie i potrafiące atakować, nie dając możliwości kontrataku zaatakowanemu przeciwnikowi jednostki a Wilki to jednostka mobilna i zdolna do dwukrotnego ataku na turę. Budowle drugiego poziomu to Domek na Drzewie lub Tygrysia Jama. W pierwszym rekrutujemy Elfy bardzo przydatne jednostki dystansowe, dysponujące podwójnym atakiem, a w drugim pozyskać można Tygrysy, które to posiadają właściwość pierwszego uderzenia. Trzecim poziomie to Polana Jednorożców albo Gryfie Skały. Odpowiednio możemy w nich pozyskać potrafiące oślepić przeciwnika na 3 tury Jednorożce i latające, kontratakujące na wszystkie wykonane na nią ataki Gryfy. Domostwa dostępne na czwartym poziomie to Stos, w którym wykluwają się Feniksy oraz Magiczny Las, w którym lęgną się Baśniowe Smoki. Feniksy potrafią ziać ogniem nawet na dwóch przeciwników jednocześnie (tak jak Czarne Smoki) oraz odrodzić się z popiołów (po zabiciu całego oddziału, część z zabitych jednostek zostaje przywrócona do życia). Dzieje się to na takiej zasadzie, że w momencie śmierci grupy Feniksów, blisko 25% energii początkowej jaką dysponowała ta grupa, przechodzi na nowo powstałe Feniksy. Baśniowe Smoki to z kolei prawdziwe stworzenia dla prawdziwych strategów, a to dzięki wielu czarom, jakie mogą rzucić te jednostki, na szczególną zaś uwagę zasługuje Błyskawica. Budowle dodatkowe w zamku Natury to Święty Gaj dodający 3 punkty do many bohatera, Tęcza zwiększająca o 2 punkty szczęście wybranej armii, aż do momentu najbliższego starcia z wrogim przeciwnikiem oraz zasługujący na szczególną uwagę Portal Istot. W istocie jest to kolejna budowla rekrutacyjna jednostki. Niestety, ale Portal Istot dostępny jest tylko w zamku Natury, co daje mu znacznie większe możliwości rekrutacji dodatkowych istot. Umożliwia przyzywanie dodatkowych stworzeń takich jak: Leprekauny, Satyry, Żywiołaków Ziemi, Powietrza, Ognia i Wody, Osetnice lub Modliszki.
Zobacz jak wygląda miasto Natury wewnątrz.
Rezerwat
Opisy wszystkich dostępnych budynków w Rezerwacie, mieście Natury.
Rada Miasta
|
Funkcja:
Daje 500 sztuk złota dziennie.
Wymagane budynki: |
Brak (ten budynek jest już standardowo
wybudowany) |
Koszt budowy: |
|
Ratusz
|
Funkcja:
Daje 1000 sztuk złota dziennie.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: |
2500 złota, 10 j. drewna, 10 j.
rudy, 5 kryształów, 5 klejnotów |
|
Fort
|
Funkcja:
Pozwala na wzniesienie murów 1 poziomu i budowę pierwszych budynków.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
5000 złota, 20 j. drewna, 20 j. rudy |
|
Cytadela
|
Funkcja:
Pozwala na budowę fosy i murów miejskich drugiego poziomu.
Wymagane budynki: |
Fort |
Koszt budowy: |
7500 złota, 10 j. drewna, 10 j. rudy |
|
Zamek
|
Funkcja:
Pozwala na zbudowanie twierdzy i murów miejskich 3 poziomu.
Wymagane budynki: |
Cytadela |
Koszt budowy: |
7500 złota, 10 j. drewna, 10 j. rudy |
|
Karczma
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować bohaterów.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
500 złota, 2 j. drewna |
|
Karawana
|
Funkcja:
Pozwalana wysyłanie jednostek i bohaterów w dalekie strony.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
4000 złota, 10 j. drewna |
|
Stocznia
|
Funkcja:
Pozwala budować statki.
Wymagane budynki: |
Brak - potrzebny dostęp do wody. |
Koszt budowy: |
2000 złota i 20 j. drewna |
|
Więzienie
|
Funkcja:
Pozwala przetrzymywać pojmanych bohaterów.
Wymagane budynki: |
Brak (ten budynek jest już standardowo wybudowany) |
Koszt budowy: |
j/w |
|
Gildia Łowców
|
Funkcja:
Można w niej kupić artefakty i eliksiry.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
3500 złota, 20 j. drewna |
|
Dom Druidów poziom 1
|
Funkcja:
Pozwala poznać 3 czary pierwszego poziomu i odzyskać manę.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
1000 złota, 2 j. drewna, 2 j. rudy, 1 kryształ |
|
Dom Druidów poziom 2
|
Funkcja:
Pozwala poznać 3 czary drugiego poziomu i odzyskać manę.
Wymagane budynki: |
Dom Druidów poziom - 1 |
Koszt budowy: |
1000 złota, 1 kryształ |
|
Dom Druidów poziom 3
|
Funkcja:
Pozwala poznać 2 czary trzeciego poziomu u odzyskać manę.
Wymagane budynki: |
Dom Druidów - poziom 2 |
Koszt budowy: |
1000 złota, 1 kryształ |
|
Dom Druidów poziom 4
|
Funkcja:
Pozwala poznać 2 czary czwartego poziomu u odzyskać manę.
Wymagane budynki: |
Dom Druidów - poziom 3 |
Koszt budowy: |
1000 złota, 1 kryształ |
|
Dom Druidów poziom 5
|
Funkcja:
Pozwala poznać 1 czar piątego poziomu u odzyskać manę.
Wymagane budynki: |
Dom Druidów - poziom 4 |
Koszt budowy: |
1000 złota, 1 kryształ |
|
Konserwatorium Chaosu
|
Funkcja:
Pozwala poznać czary z Magii Chaosu.
Wymagane budynki: |
Dom Druidów -poziom 1 |
Koszt budowy: |
2500 złota, 4 j. drewna, 4 j. rudy |
|
Konserwatorium Życia
|
Funkcja:
Pozwala poznać czary z Magii Życia.
Wymagane budynki: |
Dom Druidów -poziom 1 |
Koszt budowy: |
2500 złota, 2 j. drewna, 2 j. rudy, 2 j. rtęci |
|
Tęcza
|
Funkcja:
Do następnej walki każda istota otrzymuje + 2 pkt. szczęścia.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
1500 złota, 1 kryształ, 1 klejnot |
|
Święty Gaj
|
Funkcja:
Bohater otrzymuje +3 pkt. magii na stałe.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
1000 złota, 4 j. drewna, 1 kryształ |
|
Portal Istot
|
Funkcja:
Pozwala przyzywać magiczne stworzenia.
Wymagane budynki: |
Dom Druidów - 1 poziomu, Polana Jednorożca/Gryfie Skały |
Koszt budowy: |
6500 złota, 10 j. rudy, 5 klejnotów |
|
Kamienie Przywołań
|
Funkcja:
Daje 3000 złota dziennie i zwiększa siłę magii Natury 0 25 %.
Wymagane budynki: |
Brak - budynek specjalny |
Koszt budowy: |
Brak - budynek specjalny |
|
Wilcza Jama
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować wilki.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
1500 złota |
|
Drzewa Fae
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować rusałki.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
1500 złota |
|
Tygrysia Jama
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować białe tygrysy.
Wymagane budynki: |
Święty Gaj |
Koszt budowy: |
3000 złota, 6 jednostek rudy |
|
Domek na Drzewie
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować elfy.
Wymagane budynki: |
Gildia Łowców |
Koszt budowy: |
3000 złota, 6 j. drewna |
|
Gryfie Skały
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować gryfy.
Wymagane budynki: |
Cytadela |
Koszt budowy: |
6500 złota, 6 j. drewna, 10 j. rudy, 4 kryształy |
|
Polana Jednorożców
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować jednorożce.
Wymagane budynki: |
Tęcza |
Koszt budowy: |
6500 złota, 12 j. drewna, 4 kryształy |
|
Magiczny Las
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować baśniowe smoki.
Wymagane budynki: |
Konserwatorium Chaosu |
Koszt budowy: |
14000 złota, 14 j. drewna, 6 j. rudy, 7 kryształów, 7 j. siarki, 7
klejnotów 7 j. rtęci |
|
Stos
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować feniksy.
Wymagane budynki: |
Portal Istot |
Koszt budowy: |
14000 złota, 16 j. drewna, 10 j. siarki, 20 j. rtęci |
|
|