Miasto Chaosu w Heroes IV
♦ Opublikowany: 26.03.2010 o 00:17 ♦ Czytany: 26659 razy ♦ Opracowany przez: jareQ
Azyl - miasto Chaosu w Heroes of Might and Magic IV. Na pierwszym poziomie możliwe jest powoływanie Bandytów lęgnących się w Kryjówce Bandytów lub Orków w Wieży Orków, Bandyci charakteryzują się jedynie umiejętnością znikania na mapie przygody są niewidzialne i mogą okradać jednostki pierwszego poziomu, które pilnują różnych rzeczy, co może być bardzo przydatne w początkowej fazie rozgrywki. Orkowie są jednostkami strzelającymi. Na drugim poziomie możliwe są Minotaury pozyskiwane w Labiryncie lub Meduzy rekrutowane w Ogrodzie Posągów. Minotaury mają umiejętność odbijania ataków, Meduzy zaś mogą strzelać i posiadają umiejętność kamiennego spojrzenia, które to pozwala natychmiastowo zabić wroga (ze skutecznością zależną od ich siły i liczebności naszych Meduz), zamieniając ich w kamieą. Potworami trzeciego poziomu są Zmory lęgnące się w Czarnym Lesie lub Ifryty rodzące się w Wulkanicznej Szczelinie. Zmory potrafią sparaliżować wrogą jednostkę (tylko jeden raz podczas danej walki) za pomocą zaklęcia Groza na dwie tury. Ifryty walczą w ręcz. Na czwartym poziomie dostępne są Czarne Smoki w Smoczej Jaskini lub Hydry w Stawie Hydr. Czarne Smoki to najsilniejsza jednostka w grze i dodatkowo odporna na wszelkiego rodzaju czary. Z kolei Hydry są znacznie słabszymi jednostkami, choć również mają swoje zalety. Budynki dodatkowymi w mieście Chaosu są Złodziejska Rękawica zupełnie za darmo daje Twojemu bohaterowi 1000 punktów doświadczenia, Akademia Bojowa dodaje bohaterowi 2 punkty do ataku na dystans oraz 3 punkty do ataku wręcz. Natomiast Wir Many, na pewien czas, powiększa dwukrotnie zasób many bohatera.
Zobacz jak wygląda miasto Chaosu wewnątrz.
Azyl
Opisy wszystkich dostępnych budynków w Azylu, mieście Chaosu.
Rada Wioski
|
Funkcja:
Daje 500 sztuk złota na dzień.
Wymagane budynki: |
Ten budynek jest już standardowo wybudowany. |
Koszt budowy: |
|
Rada Miasta
|
Funkcja:
Daje 750 złota na dzień.
Wymagane budynki: |
Rada Wioski |
Koszt budowy: |
2500 złota, 10 drewna, 10 kamieni. |
|
Ratusz
|
Funkcja:
Daje 1000 złota na dzień.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: |
2500 złota, 10 drewna, 10 kamienia, 5 kryształów, 5 klejnotów. |
|
Fort
|
Funkcja:
Buduje wokół miasta mur obronny.
Wymagane budynki: |
Rada Wioski |
Koszt budowy: |
5000 złota, 20 drewna, 20 kamieni. |
|
Cytadela
|
Funkcja:
Buduje wieże obronne i umacnia mur obronny.
Wymagane budynki: |
Fort |
Koszt budowy: |
5000 złota, 20 j. drewna, 20 j. rudy |
|
Zamek
|
Funkcja:
Buduje fosę.
Wymagane budynki: |
Cytadela |
Koszt budowy: |
5000 złota, 20 j. drewna, 20j. rudy |
|
Karczma
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować bohaterów.
Wymagane budynki: |
Rada Wioski |
Koszt budowy: |
500 złota, 2 drewna |
|
Karawana
|
Funkcja:
Pozwalana wysyłanie jednostek i bohaterów w dalekie strony.
Wymagane budynki: |
Fort |
Koszt budowy: |
4000 złota, 10 j. drewna |
|
Stocznia
|
Funkcja:
Pozwala budować statki.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
2000 złota, 20 j. drewna |
|
Więzienie
|
Funkcja:
Pozwala przetrzymywać pojmanych bohaterów.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
Jest standardowo wybudowane. |
|
Gildia Łotrzyków
|
Funkcja:
Można w niej kupić artefakty i eliksiry.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
3000 złota, 4 j. drewna, 10 j. rudy |
|
Gildia Czarnoksiężnika
poziom 1
|
Funkcja:
Pozwala poznać 3 czary pierwszego poziomu i odzyskać manę.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
1000 złota, 1 j. rtęci |
|
Gildia Czarnoksiężnika
poziom 2
|
Funkcja:
Pozwala poznać 3 czary drugiego poziomu i odzyskać manę.
Wymagane budynki: |
Gildia Czarnoksiężnika - poziom 1 |
Koszt budowy: |
1000 złota, 1 j. rtęci |
|
Gildia Czarnoksiężnika
poziom 3
|
Funkcja:
Pozwala poznać 2 czary trzeciego poziomu u odzyskać manę.
Wymagane budynki: |
Gildia Czarnoksiężnika - poziom 2 |
Koszt budowy: |
1000 złota, 1 j. rtęci |
|
Gildia Czarnoksiężnika
poziom 4
|
Funkcja:
Pozwala poznać 2 czary czwartego poziomu u odzyskać manę.
Wymagane budynki: |
Gildia Czarnoksiężnika - poziom 3 |
Koszt budowy: |
1000 złota, 1 j. rtęci |
|
Gildia Czarnoksiężnika
poziom 5
|
Funkcja:
Pozwala poznać 1 czar piątego poziomu u odzyskać manę.
Wymagane budynki: |
Gildia Czarnoksiężnika - poziom 4 |
Koszt budowy: |
1000 złota, 1 j. rtęci |
|
Sala Wiedźm
|
Funkcja:
Pozwala poznać czar Magii Natury.
Wymagane budynki: |
Gildia Czarnoksiężnika - poziom 1 |
Koszt budowy: |
2500 złota, 2 j. drewna, 2j. rudy, 2 klejnoty |
|
Pałac Umarłych
|
Funkcja:
Pozwala poznać czary Magii Śmierci.
Wymagane budynki: |
Gildia Czarnoksiężnika - poziom 1 |
Koszt budowy: |
2500 złota, 2 j. drewna, 2j. rudy, 2 j. siarki |
|
Akademia Bojowa
|
Funkcja:
Daje +1000 pkt. doświadczenia.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
2500 złota, 5 j. drewna, 5 j. rudy |
|
Wir Many
|
Funkcja:
Podwaja ilość many bohatera.
Wymagane budynki: |
Gildia Czarnoksiężników - poziom 2 |
Koszt budowy: |
1000 złota, 1 klejnot, 1 kryształ, 1 siarka, 1 rtęć |
|
Złodziejska Rękawica
|
Funkcja:
Daje +3 pkt. do walki wręcz.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
1000 złota, 6 j. rudy |
|
Oko Chaosu
|
Funkcja:
Daje 3000 złota dziennie i zwiększa o 50 % siłę Magii Chaosu.
Wymagane budynki: |
Brak (budynek specjalny) |
Koszt budowy: |
Brak (budynek specjalny) |
|
Nora Złodziei
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować bandytów.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
1500 złota |
|
Wieże Orków
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować orków.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
1500 złota |
|
Labirynt
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować minotaury.
Wymagane budynki: |
Złodziejska Rękawica. |
Koszt budowy: |
3000 złota, 3 klejnoty |
|
Ogród Posągów
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować meduzy.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
3000 złota, 6 j. rudy |
|
Wulkaniczna Szczelina
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować ifrity.
Wymagane budynki: |
Gildia Łotrzyków |
Koszt budowy: |
6250 złota, 14 j. rudy, 5 j. siarki |
|
Czarny Las
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować zmory.
Wymagane budynki: |
Karawana |
Koszt budowy: |
6250 złota, 14 j. drewna, 5 j. rtęci |
|
Smocza Jaskinia
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować czarne smoki.
Wymagane budynki: |
Pałac Umarłych |
Koszt budowy: |
14000 złota, 6 j. drewna, 6 j. rudy, 30 j. siarki |
|
Staw Hydr
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować hydry.
Wymagane budynki: |
Sala Wiedźm |
Koszt budowy: |
14000 złota, 16 j. drewna, 4 kryształy, 6 j. siarki, 20 j. rtęci |
|
|