Jednostki Natury w Heroes IV
♦ Opublikowany: 26.03.2010 o 14:39 ♦ Czytany: 52165 razy ♦ Opracowany przez: jareQ
Jednostki Natury w Heroes of Might and Magic IV
Szczegółowy opis jednostek z Rezerwatu, miasta Natury w Heroes of Might and Magic IV.
Wilk |
|
Obrażenia:2-3 |
Atak w walce wręcz:9 |
Obrona ataku wręcz:9 |
Punkty Życia:12 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:9 |
Strzały:0 |
Szybkość:7 |
Ruch:22 |
Przyrost:15 |
Poziom jednostki:1 |
Punkty magii:0 |
Koszt:36 złota |
Posiada zdolność Dwa ataki, co oznacza, że wykonuje dwa ataki w każdej walce wręcz podczas jednej tury. Drugi atak następuje po kontrataku przeciwnika. |
Rusałka |
|
Obrażenia:1-2 |
Atak w walce wręcz:10 |
Obrona ataku wręcz:10 |
Punkty Życia:7 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:10 |
Strzały:0 |
Szybkość:6 |
Ruch:40 |
Przyrost:23 |
Poziom jednostki:1 |
Punkty magii:0 |
Koszt:22 złota |
Potrafi latać. Posiada zdolność dzięki, której przeciwnik nie może wykonać kontrataku po zadanym mu ciosie. |
Elf |
|
Obrażenia:3-4 |
Atak w walce wręcz:8 |
Obrona ataku wręcz:16 |
Punkty Życia:18 |
Atak z dystansu:16 |
Obrona ataku z dystansu:16 |
Strzały:24 |
Szybkość:6 |
Ruch:18 |
Przyrost:7 |
Poziom jednostki:2 |
Punkty magii:0 |
Koszt:190 złota |
Potrafi strzelać, posiada podwójny strzał przy każdym ataku, drugi atak następuje po kontrataku przeciwnika. Posiada pierwszeąstwo ataku zdalnego, strzela pierwsza, nawet, gdy jest atakowana. |
Biały Tygrys |
|
Obrażenia:6-8 |
Atak w walce wręcz:19 |
Obrona ataku wręcz:19 |
Punkty Życia:35 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:19 |
Strzały:0 |
Szybkość:8 |
Ruch:24/9 |
Przyrost:6 |
Poziom jednostki:2 |
Punkty magii:0 |
Koszt:220 złota |
Jednostka posiada właściwość pierwszego uderzenia. |
Jednorożec |
|
Obrażenia:12-20 |
Atak w walce wręcz:20 |
Obrona ataku wręcz:20 |
Punkty Życia:80 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:20 |
Strzały:0 |
Szybkość:6 |
Ruch:25 |
Przyrost:5 |
Poziom jednostki:3 |
Punkty magii:0 |
Koszt:650 złota |
Jednostka ma szansę oślepić przeciwnika podczas ataku. |
Gryf |
|
Obrażenia:16-22 |
Atak w walce wręcz:19 |
Obrona ataku wręcz:19 |
Punkty Życia:95 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:19 |
Strzały:0 |
Szybkość:6 |
Ruch:40 |
Przyrost:4 |
Poziom jednostki:3 |
Punkty magii:0 |
Koszt:800 złota |
Potrafi latać. Ma zdolność Nieograniczone kontrataki, dzięki czemu kontratakuje za każdym razem, kiedy jest atakowany. |
Feniks |
|
Obrażenia:45-65 |
Atak w walce wręcz:38 |
Obrona ataku wręcz:28 |
Punkty Życia:275 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:28 |
Strzały:0 |
Szybkość:12 |
Ruch:30 |
Przyrost:2 |
Poziom jednostki:4 |
Punkty magii:12 |
Koszt:4000 złota, 2 rtęci |
Jednostka latająca. Atakuje ognistym oddechem, który razi również jednostki znajdujące się za atakowaną. Jednostka odporna na czary bazujące na ogniu, doznaje połowę obrażeą od ataków opartych na ogniu. Jednostka potrafi się wskrzeszać (po zabiciu całego oddziału, część z zabitych jednostek zostaje przywrócona do życia). |
Czarodziejski Smok |
|
Obrażenia:34-50 |
Atak w walce wręcz:15 |
Obrona ataku wręcz:29 |
Punkty Życia:220 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:29 |
Strzały:0 |
Szybkość:7 |
Ruch:40 |
Przyrost:2 |
Poziom jednostki:4 |
Punkty magii:40 |
Koszt:4000 złota,2 klejnoty |
Potrafi latać. Posiada zdolność rzucania różnych zaklęć w czasie walki (np. błyskawica, ognisty krąg, kula ognia). Ma zdolność odbijania z powrotem w przeciwnika rzuconych na niego czarów (działa w ten sposób, co Magiczne lustro). |
Jednostki dostępne po wybudowaniu Portalu Istot:
Leprekaun |
|
Obrażenia:1-2 |
Atak w walce wręcz:10 |
Obrona ataku wręcz:10 |
Punkty Życia:8 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:10 |
Strzały:0 |
Szybkość:6 |
Ruch:19 |
Przyrost:100 |
Poziom jednostki:jednostka dodatkowa |
Punkty magii:3 |
Koszt:24 złota |
Leprekaun może rzucić zaklćcie szczćścia na sojusznicze oddziały. |
Satyr |
|
Obrażenia:5-8 |
Atak w walce wręcz:14 |
Obrona ataku wręcz:13 |
Punkty Życia:36 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:13 |
Strzały:0 |
Szybkość:6 |
Ruch:20 |
Przyrost:17 |
Poziom jednostki:jednostka dodatkowa |
Punkty magii:6 |
Koszt:170 złota |
Satyr może rzucić zaklćcie radości, podnoszące morale sojuszniczych oddziałów. |
Żywiołak Powietrza |
|
Obrażenia:6-10 |
Atak w walce wręcz:16 |
Obrona ataku wręcz:32 |
Punkty Życia:40 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:32 |
Strzały:0 |
Szybkość:7 |
Ruch:29 |
Przyrost:9 |
Poziom jednostki:jednostka dodatkowa |
Punkty magii:0 |
Koszt:350 złota |
Żywiołaki powietrza są na wpół niematerialne, wićc ponoszą tylko 50% obrażeń od ataków fizycznych. |
Żywiołak Ziemi |
|
Obrażenia:9-14 |
Atak w walce wręcz:18 |
Obrona ataku wręcz:20 |
Punkty Życia:50 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:20 |
Strzały:0 |
Szybkość:1 |
Ruch:18 |
Przyrost:9 |
Poziom jednostki:jednostka dodatkowa |
Punkty magii:0 |
Koszt:375 złota |
Żywiołaki ziemi mają 50% szans na uniknićcie negatywnych skutków zklćć nieprzyjaciela, oraz odnoszą tylko połowć obrażeń w wyniku magicznych ataków. |
Żywiołak Ognia |
|
Obrażenia:7-10 |
Atak w walce wręcz:10 |
Obrona ataku wręcz:18 |
Punkty Życia:50 |
Atak z dystansu:20 |
Obrona ataku z dystansu:18 |
Strzały:20 |
Szybkość:6 |
Ruch:20 |
Przyrost:9 |
Poziom jednostki:jednostka dodatkowa |
Punkty magii:0 |
Koszt:350 złota |
Żywiołaki ognia są całkowicie odporne na magić ognia oraz odnoszą połowć obrażeń od ataków ogniem (np. zadawanych przez ifrity). |
Żywiołak Wody |
|
Obrażenia:6-9 |
Atak w walce wręcz:17 |
Obrona ataku wręcz:17 |
Punkty Życia:38 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:17 |
Strzały:0 |
Szybkość:5 |
Ruch:19 |
Przyrost:9 |
Poziom jednostki:jednostka dodatkowa |
Punkty magii:24 |
Koszt:350 złota |
Żywiołaki wody są całkowicie odporne na magić zimna oraz odnoszą połowć obrażeń od ataków zimnem (np. zadawanych przez Lodowe Demony). |
Osetnica |
|
Obrażenia:10-14 |
Atak w walce wręcz:11 |
Obrona ataku wręcz:22 |
Punkty Życia:60 |
Atak z dystansu:22 |
Obrona ataku z dystansu:22 |
Strzały:20 |
Szybkość:4 |
Ruch:15 |
Przyrost:6 |
Poziom jednostki:jednostka dodatkowa |
Punkty magii:0 |
Koszt:550 złota |
Osetnice to pół-inteligentne, mićsożerne rośliny. Wystrzeliwują w kierunku ofiar zatrute kolce, powodując osłabienie. |
Modliszka |
|
Obrażenia:34-50 |
Atak w walce wręcz:34 |
Obrona ataku wręcz:34 |
Punkty Życia:210 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:34 |
Strzały:0 |
Szybkość:8 |
Ruch:29 |
Przyrost:1 |
Poziom jednostki:jednostka dodatkowa |
Punkty magii:0 |
Koszt:4000 złota, 2 klejnoty |
Modliszka uniemożliwia kontratak przeciwnikowi. Podczas ataku unieruchamia swoją ofiarć. |
Opracował: jareQ
|