Okrzyki Wojenne w Dzikich Hordach
♦ Opublikowany: 11.08.2010 o 08:09 ♦ Czytany: 25769 razy ♦ Opracowany przez: Martin
Pokrzepiające Zawołanie |
Działanie
|
Wymagania
|
|
Na trzy tury zwiększa morale wszystkich istot w armii o liczbę zależną od poziomu bohatera oraz dajedodatkowe punkty istotom pochodzącym z Twierdzy (Premia do Morale nie działa na nieumarłych,
żywiołaki i jednostki mechaniczne.). |
Wymagany Poziom Bohatera: 2
Punktów Szału dla armii: +20
Morale zwiększa się o 1+Poziom_Bohatera/8
|
błogosławieństwo |
Poziom 1
|
Koszt: 8 |
Zew Krwi |
Działanie
|
Wymagania
|
|
Wybrana sojusznicza istota z Twierdzy otrzymuje dodatkowe punkty szału w zależności od poziomubohatera. |
Wymagany Poziom Bohatera: 2
Premia Punktów Szału dla armii: 0 (tylko wybrana jednostka otrzymuje Punkty Szału)
Wskazany oddział otrzymuje Poziom_Bohatera*10 dodatkowych Punktów Szału.
|
błogosławieństwo |
Poziom 1
|
Koszt: 5 |
Drżyj Przed Mym Rykiem |
Działanie
|
Wymagania
|
|
Bohater ma szansę wywołać strach w jednostce przeciwnika, zależnie od poziomu bohatera i istoty. Bez względu na powodzenie efektu, wszystkie istoty w armii bohatera otrzymują punkty szału (ten Okrzyk Bojowy nie działa na istoty niewrażliwe na efekty działające na umysł). |
Wymagany Poziom Bohatera: 6
Premia Punktów Szału dla armii: +30
Efekt jest podobny jak przy zdolności Strach (np. Zmora). Szansa na przestraszenie przeciwnika wynosi
50%+(Poziom_Bohatera–Poziom_Jednostki)*5%.
|
klątwa
|
Poziom 2
|
Koszt: 7 |
Słowo Wodza |
Działanie
|
Wymagania
|
|
Bohater atakuje wybraną istotę zadając jej standardowe obrażenia. Ten atak przyspiesza turę istoty w zależności od poziomu bohatera. Ponadto, zaatakowana istota dostaje dodatkowe punkty szału, a pozostałe istoty z Twierdzy w armii dostają ich standardową ilość. Ten Okrzyk Bojowy nie działa na nieumarłych, żywiołaki i jednostki mechaniczne. |
Wymagany Poziom Bohatera: 6
Premia Punktów Szału dla armii: +30
Wartość GB wskazanego oddziału zwiększa się o 0.1+0.02*Poziom_Bohatera oraz otrzymuje dodatkowe30 Punktów Szału. |
błogosławieństwo |
Poziom 2
|
Koszt: 2 |
Gniew Hordy |
Działanie
|
Wymagania
|
|
Wybrany wróg otrzymuje magiczne obrażenia równe ilości istot w armii bohatera. Ponadto, wszystkie
istoty pochodzące z Twierdzy w armii bohatera otrzymują dodatkowe punkty szału.
|
Wymagany Poziom Bohatera: 11 Premia Punktów Szału dla armii: +40 Obrażenia zadane przez Gniew Hordy mogą być obniżone przez odporność na magię lub odparte ale nie mogą zostać odbite przez Odbicie Zaklęcia. |
obrażenia
|
Poziom 3
|
Koszt: 10 |
Bitewne Zawołanie |
Działanie
|
Wymagania
|
|
Zwiększa Prędkość istot w armii bohatera na jedną turę o +1 oraz Atak w zależności od poziomu
bohatera. Daje dodatkowe punkty szału wszystkim istotom z Twierdzy, które znajdują się w armii. |
Wymagany Poziom Bohatera: 11
Premia Punktów Szału dla armii: +40
Premia do Ataku jest równa Poziom_Bohatera/2. |
klątwa
|
Poziom 3
|
Koszt: 10 |
|
Gniew Hordy rekompensuje nam brak magii i jest najlepszym okrzykiem bojowym. Twierdza ma ogromny przyrost, więc i obrażenia będą okropne. Z tym okrzykiem mamy zapewnione zwyciestwo.
Bitewne Zawołanie jest słabsze, ale i tak lepsze od Słowa Wodza w stosunku do swojego poziomu.