Modyfikacja Akademii na Wrota Żywiołów w Heroes V
♦ Opublikowany: 05.10.2010 o 01:22 ♦ Czytany: 34434 razy ♦ Opracowany przez: jareQ
Autor projektu: Radar
Akademia na Wrota Żywiołów: Mod Podmieniający jest jak sama nazwa wskazuje modyfikacją podmieniającą miasto Akademia na zupełnie nowe Wrota Żywiołów. Frakcja ta jest zamieszkiwana przez żywiołaki rządzone przez panów żywiołów i nie różni się zbytnio od wrót z Heroesa III. Na początku, gdy jeszcze nie było Dzikich Hord autorzy tego projektu chcieli podmienić Fortecę (bez alternatyw rzecz jasna), lecz owy dodatek zmienił ich plany i stary projekt został porzucony. Zostanie jednak dodane tylko miasto, bez żadnych kampanii. Projekt jest w fazie pierwszych beta-testów. Lista stworzeń Wrót wraz z ich umiejętnościami:
1 poziom
Podstawowa: Nimfa |
Żywa Istota, Latanie, Rozłożony Atak |
Ulepszenie: Rusałka |
Żywa Istota, Latanie, Rozłożony Atak, Rzucający Czar (Oczyszczenie, Boska Siła) |
Alternatywa: Driada |
Żywa Istota, Latanie, Rozłożony Atak, Kanał Many |
2 poziom
Podstawowa: Żywiołak Powietrza |
Żywiołak, Latanie, Strzelec, Odporność na Powietrze |
Ulepszenie: Żywiołak Burzy |
Żywiołak, Latanie, Strzelec, Odporność na Powietrze, Szał |
Alternatywa: Żywiołak Wiatru |
Żywiołak, Latanie, Odporność na Powietrze, Niematerialność |
3 poziom
Podstawowa: Żywiołak Wody |
Żywiołak, Odporność na Wodę, Rzucajacy Czar (Promień Lodu) |
Ulepszenie: Żywiołak Lodu |
Żywiołak, Odporność na Wodę, Rzucający Czar (Promień Lodu, Krąg Zimy) |
Alternatywa: Żywiołak Mrozu |
Żywiołak, Latanie, Odporność na Wodę, Rzucający Czar (Promień Lodu), Zamieć |
4 poziom
Podstawowa: Żywiołak Ognia |
Żywiołak, Strzelec, Odporność na Ogień, Ognista Tarcza |
Ulepszenie: Żywiołak Płomieni |
Żywiołak, Strzelec, Odporność na Ogień, Ognista Tarcza, Brak Ograniczeń w Walce Wręcz |
Alternatywa: Żywiołak Energii |
Żywiołak, Strzelec, Odporność na Ogień, Ognista Tarcza, Brak Ograniczeń w Walce na Dystans |
5 poziom
Podstawowa: Żywiołak Ziemi |
Żywiołak, Duża Jednostka, Nieograniczony Kontratak, Odporność na Ziemię Odporność na Magię 50% |
Ulepszenie: Żywiołak Magmy |
Żywiołak, Duża Jednostka, Nieograniczony Kontratak, Odporność na Ziemię Odporność na Magię 50%, Magmowa Tarcza |
Alternatywa: Żywiołak Obsydianu |
Żywiołak, Duża Jednostka, Nieograniczony Kontratak, Obsydianowa Zbroja, Magnetyzm, Uderzenie |
6 poziom
Podstawowa: Żywiołak Kosmosu |
Żywiołak, Duża Jednostka, Latanie, Atak Przekleństwem |
Ulepszenie: Dżin |
Żywiołak, Duża Jednostka, Latanie, Wir, Rzucający Czar (Prawa Moc, Magiczny Kryształ) |
Alternatywa: Ifryt |
Żywiołak, Duża Jednostka, Latanie, Odporność na Ogień, Ognista Tarcza, Miecz Masakry |
7 poziom
Podstawowa: Ognisty Ptak |
Żywa Istota, Duża Jednostka, Latanie, Odporność na Ogień, Ognista Tarcza |
Ulepszenie: Feniks |
Żywa Istota, Duża Jednostka, Latanie, Odporność na Ogień, Ognista tarcza, Odrodzenie |
Alternatywa: Ptak Gromu |
Żywa Istota, Duża Jednostka, Latanie, Odporność na Powietrze, Odporność na Spowolnienie, Oddech Błyskawicy |
A teraz co nieco o nowych umiejętnościach jednostek:
Zamieć- raz na bitwę stworzenie może na terenie 3x3 wywołać zamieć śnieżną trwającą 1 turę. Uniemożliwia ona jednostkom strzelającym oddawanie strzałów oraz zadaje obrażenia zależne od ilości jednostek używających tej zdolności.
Obsydianowa Zbroja- działa tak samo jak Zaczarowana Zbroja (jeśli na to stworzenie zostanie rzucone zaklęcie magii zniszczenia zostaje ono leczone moca zaklęcia, jest odporne na inne magie).
Oddech Błyskawicy- przy każdym ataku stworzenie zadaje dodatkowe 100% obrażeń celowi i jego sojusznikom stojącym przy nim (cele muszą się stykać). Działa tak samo jak umiejetność Władcy Burz.
Bohaterem Wrót Żywiołów ma nie być jak w Herosie 3 Elementalista, czy Podróżnik lecz heros o nazwie Lewita. Łączy w sobie zdolności bojowe (z bardzo dużym nastawieniem na atak) oraz magiczne (specjalizuje się w magii przywołania i destrukcji).
Główną umiejętnością Wrót Żywiołów ma być Rzemieślnik- czyli skill rasowy zastąpionej przez Wrota Akademii. Portrety są z Heroesa 3.Początkowe atrybuty bohaterów Confluxu wynoszą:
2 atak
0 obrona
2 siła czarów
1 wiedza
Szanse na atrybuty i umiejętności co poziom:
Atrybuty: Atak 35% Obrona 10% Siła Czarów 30% Wiedza 25%
Umiejętności: Atak 15% Obrona 2% Logistyka 15% Machiny Wojenne 2% Szczęście 5% Dowodzenie 2% Rzemieślnik 15% Talent Magiczny 5% Oświecenie 5% Magia Zniszczenia 15% Magia Światła 2% Magia Mroku 2% Magia Przywołania 15%
Bohaterowie:
Kalt |
Podróżnik |
Fiur |
Mistrz Żywiołaków Ognia |
Pasis |
Mistyk |
Ciele |
Królowa Nimf |
|
Logistyka, Machiny Wojenne, Balista |
|
Atak, Szał Bitewny |
|
Talent Magiczny, Magiczny Trening |
|
Obrona, Odporność |
Aenain |
Jeździec Wiatru |
Inteus |
Władca Płomieni |
Erdamon |
Mistrz Żywiołaków Ziemii |
Monere |
Zakrzywiacz Czarów |
|
Magia Światła, Mistrz Łask, Mistrz Gniewu |
|
Lepsza Magia Zniszczenia, Mistrz Ognia |
|
Lepsze Oświecenie |
|
Szczęście, Odporność na Magię |
A teraz wygląd jednostek
Od lewej: Nimfa, Żywiołak Powietrza, Żywiołak Wody, Żywiołak Ognia, Żywiołak Ziemi, Żywiołak Kosmosu, Ognisty Ptak.
Od lewej: Rusałka, Żywiołak Burzy, Żywiołak Lodu, Żywiołak Płomieni, Żywiołak Magmy, Dżin, Feniks.
Od lewej: Driada, Żywiołak Wiatru, Żywiołak Mrozu, Żywiołak Energii, Żywiołak Obsydianu, Ifryt, Ptak Gromu.
Projekt jest we wczesnej fazie, dlatego będę stopniowo aktualizował temat aż do wydania tej modyfikacji.
by egzeq
|