Pozostałe obiekty na mapie przygody w Heroes III
♦ Opublikowany: 10.08.2010 o 00:43 ♦ Czytany: 22164 razy ♦ Opracowany przez: Oliwsen
Opis różnych (nie przydzielonych do żadnej z kategorii) obiektów na mapie przygody w Heroes of Might and Magic III
Kartograf (ląd) |
|
Za 1000 sztuk złota można zakupić u kartografa mapę lądu lub podziemi, zależy gdzie się znajduje.
|
Kartograf (woda) |
|
Za 1000 sztuk złota można zakupić u kartografa mapę drogi morskiej.
|
Osłona Cienia |
|
Pole widzenia wroga zostaje zmniejszone o 20 jednostek promienia.
|
Chata Złodziei |
|
Dostarcza informacji o sile obecnych graczy.
|
Oko Magika |
|
Oko Magika za pośrednictwem wizyty w chacie magika odsłania część mapy, na której oko się znajduje.
|
Fort na Wzgórzu |
|
Bohater może tu ulepszyć jednostki w swojej armii.
|
Chata Magika |
|
Odwiedzając Chatę Magika zostają odsłonięte fragmenty mapy, na których znajdują się oczy magika.
|
Pływająca Butelka |
|
Nieduża butelka unosząca się na falach oceanu, kryjąca wewnątrz siebie jakąś wiadomość.
|
Wieża Ognia |
|
Rozjaśnia fragment mapy o 20 cali.
|
Więzienie |
|
Uwolnij uwięzionego tutaj bohatera, a on odwdzięczy ci się swoją lojalnością.
|
Obserwatorium na Drzewie |
|
Rozjaśnia fragment mapy o 20 cali.
|
Obóz Uchodźców |
|
Można tutaj rekrutować losową jednostkę z każdego poziomu co tydzień.
|
Sanktuarium |
|
Bohater wewnątrz Sanktuarium nie może być atakowany.
|
Tabliczka |
|
Informuje lub ostrzega bohaterów przed terenem, na którym się znajduje.
|
Tawerna |
|
Można tutaj rekrutować bohaterów.
|
Fabryka Machin Wojennych |
|
Można tutaj zakupić machiny wojenne.
|
Obelisk |
|
Odsłania fragment mapy-układanki pokazującej położenie Graala.
|
Chata Jasnowidza |
|
Bohaterowie, którzy kompletnie wykonają questa jasnowidza, otrzymają solidne wynagrodzenie.
|
Strażnik Misji |
|
Strażnik graniczny strzegący granic pomiędzy dwoma terenami. Aby przez niego przejść należy wykonać questa, którego owy strażnik zleci.
|
Garnizon |
|
Zwyczajny garnizon, tyle że odwrócony w inną stronę. Kiedy na takim garnizonie widać błyszczące gwiazdy, jest to garnizon anty-magiczny.
|
Brama Graniczna |
|
Tak jak w przypadku strażnika granicznego, żeby przejść przez bramę graniczną należy najpierw odwiedzić namiot klucznika o takim samym kolorze. Jednak w przeciwieństwie do strażnika, brama po otrzymaniu klucza zostaje na mapie, zmusząjac każdego gracza do własnej, indywidualnej wizyty w namiocie klucznika.
|
Opracowała: Oliwsen
|