|
Księga Mocy
Dodaje 1 do Siły Czarów i Wiedzy bohatera, jeśli bohater nie posiada zdolności Oświecenie. Dodaje 2 do Siły Czarów i Wiedzy bohatera, jeśli bohater ma lepsze Oświecenie lub 3 do Siły Czarów i Wiedzy, jeśli ma umiejętność Oświecenie na poziomie eksperta. Jeśli bohater ma Magiczną Intuicję, może ponadto uczyć się czarów 4. kręgu.
|
Koszt:
9000
|
|
Korona Dowódcy
Zwiększa Morale bohatera o 1.Podwaja efekty umiejętności "Finanse","Dyplomacja" i "Werbunek".
|
Koszt: 7000
|
|
Ostrze Równowagi
Dodaje 3 do Ataku bohatera i odejmuje1 od Obrony w przypadku ras"dobrych" lub dodaje 3 do Obrony bohatera i odejmuje 1 od Ataku wprzypadku ras "złych".
|
Koszt:
5500
|
|
Róg Obfitości
Zapewnia codziennie losowe zasoby.Rodzaj generowanych zasobów jestuzależniony od dnia tygodnia (Dzień 1:2-4 jednostek Drewna, Dzień 2: 2-4jednostek Rudy, Dzień 3: 1-2 uncjiSiarki, Dzień 4: 1-2 Klejnotów, Dzień 5:1-2 uncji Rtęci, Dzień 6: 1-2 Kryształów, Dzień 7: 500-750 szt. zł.).
|
Koszt:
10000
|
|
Maska Zmiennokształtnego
Na czas walki zrównuje poziom bohatera z poziomem bohatera przeciwnika (podnosząc również atrybuty), jeśli przeciwnik ma wyższy poziom.
|
Koszt: 10500
|
|
Pierścień Odwołania
Zmniejsza efektywność wrogich czarów Przyzywania. Daje zdolność "Odwołanie". Zaklęcie Przywołanie Żywiołów będzie skuteczne tylko połowicznie – przybędzie połowa wezwanych Żywiołaków. Stworzony Feniks, Ściana Ostrzy oraz Przywołany Rój będą miały połowę Punktów Życia.
|
Koszt:
4800
|
|
Pierścień Pokrewieństwa Maszyn
Dodaje 1 do Obrony bohatera. Daje dodatkową balistę lub katapultę. Namiot Medyka leczy podwójną ilość punktów. Wóz z Amunicją zwiększa Atak jednostek strzelających o 4.
|
Koszt:
20000
|
|
Drzewny Kołczan
Zwiększa Atak wszystkich jednostek strzelających w armii o 4 i obdarza ich nieskończoną ilością amunicji.
|
Koszt: 14000
|