Miasto Rycerza w Heroes I
♦ Opublikowany: 26.06.2010 o 00:19
♦ Czytany: 18886 razy
♦ Opracowany przez: Oliwsen
 Opis miasta Rycerza w Heroes of Might and Magic I

Miasto Rycerza



Tabela rozwoju miasta:


Budowle standardowe

Gildia Magów poziom 1

Uczy zaklęć pierwszego poziomu



Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 2000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni


Gildia Magów poziom 2

Uczy zaklęć drugiego poziomu


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 1
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 4 kryształy, 4 klejnoty, 4 uncje rtęci, 4 uncje siarki


Gildia Magów poziom 3

Uczy zaklęć trzeciego poziomu


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 2
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 6 kryształów, 6 klejnotów, 6 uncji rtęci, 6 uncji siarki


Gildia Magów poziom 4

Uczy zaklęć czwartego poziomu


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 3
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 10 kryształów, 10 klejnotów, 10 uncji rtęci, 10 uncji siarki


Tawerna

Umożliwia wynajem bohaterów; zwiększa morale wojsk stacjonujących w mieście


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 500 sztuk złota, 5 drewna


Gildia Złodziei

Dostarcza informacji o pozostałych graczach; im więcej takich gildii jest w posiadaniu gracza, tym więcej informacji jest dostarczanych


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 750 sztuk złota, 5 drewna


Stocznia

Umożliwia budowę statków


Wymagania: Miasto musi znajdować się w pobliżu wody
Koszt budowy: 2000 sztuk złota, 20 drewna


Studnia

Zwiększa przyrost każdej jednostki o 2 tygodniowo


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 500 sztuk złota




Siedliska stworzeń


Chata kryta słomą

Pozwala rekrutować Chłopów; przyrost 12 tygodniowo


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 200 sztuk złota


Tor strzelecki

Pozwala rekrutować Łuczników; przyrost 8 tygodniowo


Wymagane budynki: Chata kryta słomą
Koszt budowy: 1000 sztuk złota


Kuźnia

Pozwala rekrutować Pikinierów; przyrost 5 tygodniowo


Wymagane budynki: Chata kryta słomą, Studnia
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 kamieni


Zbrojownia

Pozwala rekrutować Zbrojnych; przyrost 4 tygodniowo


Wymagane budynki: Chata kryta słomą, Tawerna
Koszt budowy: 2000 sztuk złota, 10 drewna, 10 kamieni


Arena turniejowa

Pozwala rekrutować Kawalerzystów; przyrost 3 tygodniowo


Wymagane budynki: Kuźnia, Zbrojownia
Koszt budowy: 3000 sztuk złota, 20 drewna


Katedra

Pozwala rekrutować Paladynów; przyrost 2 tygodniowo


Wymagane budynki: Kuźnia, Zbrojownia, Arena turniejowa
Koszt budowy: 5000 sztuk złota, 20 drewna, 20 kryształów


Opracowanie: Oliwsen
Januszowski5
Fajna muzyczka w mieście rycerza Smile
12
Kwi
Garoozis
Fajnie,że przy siedliskach było widać stwory,które się w nich rekrutuje.W następnych częściach wszystko było opustoszałe (Nekropolię pomijam).Nawetżywe zamki wyglądały na opuszczone.Tu to co innego.Szkoda,że w kolejnych częściach tak nie ma...
23
Kwi
ojrza95
No nie
21
Maj
KILLER1990
Mi się akurat to nie podoba i cieszę sięże w pozostałych częściach jednostki nie stoją już przed miejscem rekrutacji
07
Cze
michalrytlewski
mi się podoba to miasto
09
Sie
kwarcowy smok
Fajne miasto, tylko muzyka mi się za bardzo nie podoba
11
Sie
kwarcowy smok
Fajne miasto, tylko muzyka mi się za bardzo nie podoba
11
Sie
Dragon09
Ludzie mimo wszystko są najlepsi!

PS: sorry za ten bałagan przy jednostkach, coś mi się zacieło
06
Gru




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.237.x.x
65.21.x.x
20.120.x.x
52.167.x.x
209.95.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 5 gości. (Razem: 5)