Artefakty w Heroes II
♦ Opublikowany: 05.07.2010 o 00:24 ♦ Czytany: 22071 razy ♦ Opracowany przez: --
Opis artefaktów w Heroes of Might and Magic II Artefakty to magiczne przedmioty, które zwiększają zdolności naszego bohatera. Można je zdobyć zbierając na mapie przygód, wygrać pokonując wrogiego bohatera oraz znaleźć w skrzyni ze skarbem.
Artefakty można podzielić na kilka grup:
Olbrzymi korbacz dominium |
|
Opis: +1 punkty ataku |
Grzmiąca maczuga dominium |
|
Opis: +1 punkty ataku |
Smoczy miecz dominium |
|
Opis: +3 punkty ataku |
Rogata Tarcza |
|
Opis: +2 punkty ataku, +2 punkty obrony |
Wóz z Amunicją |
|
Opis: Niekończący się zapas amunicji dla jednostek strzelających |
Balista Szybkości |
|
Opis: Podczas ataku na zamek, katapulta strzela dwukrotnie |
Złoty Łuk |
|
Opis: Eliminuje kary za strzelanie przez przeszkody |
Wzmocniony hełm ochrony |
|
Opis: +1 punkt obrony |
Pancerna rękawica ochrony |
|
Opis: +1 punkt obrony |
Maskująca tarcza ochrony |
|
Opis: +2 punkt obrony |
Boski napierśnik obrony |
|
Opis: +3 punkt obrony |
Rogaty Hełm |
|
Opis: +1 punkt ataku, +1 punkt obrony |
Hełm Błyskawic |
|
Opis: Zmniejsza o 50% obrażenia od błyskawic |
Ognisty Płaszcz |
|
Opis: Zmniejsza o 50% obrażenia od ognia |
Lodowy Płaszcz |
|
Opis: Zmniejsza o 50% obrażenia od zimna |
Magiczna bransoleta czarodzieja |
|
Opis: +2 punkty mocy |
Pierścień mocy maga |
|
Opis: +2 punkty mocy |
Brosza wiedźmy |
|
Opis: +3 punkty mocy |
Tajemny naszyjnik magii |
|
Opis: +4 punkty mocy |
Czarna Perła |
|
Opis: +2 punkty mocy, +2 punkty wiedzy |
Pomniejszy zwój wiedzy |
|
Opis: +2 punkty wiedzy |
Większy zwój wiedzy |
|
Opis: +3 punkty wiedzy |
Wspaniały zwój wiedzy |
|
Opis: +4 punkty wiedzy |
Doskonały zwój wiedzy |
|
Opis: +5 punkty wiedzy |
Biała Perła |
|
Opis: +1 punkt mocy, +1 punkt wiedzy |
Medal odwagi |
|
Opis: Zwiększa Morale |
Medal męstwa |
|
Opis: Zwiększa Morale |
Medal honoru |
|
Opis: Zwiększa Morale |
Medal uznania |
|
Opis: Zwiększa Morale |
Czterolistna Koniczynka |
|
Opis: Zwiększa szczęście podczas walki |
Szczęśliwa moneta |
|
Opis: Zwiększa szczęście podczas walki |
Złota podkowa |
|
Opis: Zwiększa szczęście podczas walki |
Królicza łapka |
|
Opis: Zwiększa szczęście podczas walki |
Zwiększające Moc Poszczególnych Zaklęć |
Ankh |
|
Opis: Podwaja efektywność zaklęć wskrzeszających |
Piorunochron |
|
Opis: Zaklęcia błyskawic zadają o 50% większe obrażenia |
Księga żywiołów |
|
Opis: Podwaja skuteczność zaklęć przywołujących |
Medalion śmierci |
|
Opis: Chroni przed świętymi zaklęciami |
Pierścień żywiołów |
|
Opis: zmniejsza o połowę koszt rzucania zaklęć przywoływania |
Medalion wolnej woli |
|
Opis: Chroni przed zaklęciami hipnotyzującymi |
Zaklęta klepsydra |
|
Opis: Przedłuża czas trwania zaklęć o 2 tury |
Medalion życia |
|
Opis: Chroni przed zaklęciami śmierci |
Medalion wszystkowidzenia |
|
Opis: Chroni przed zaklęciami oślepiającymi |
Niestygnąca bryła magmy |
|
Opis: Zaklęcia ognia zadają o 50% większe obrażenia |
Medalion spokoju |
|
Opis: Chroni przed zaklęciami wzbudzającymi szał |
Złe oko |
|
Opis: Zmniejsza o połowę koszt rzucania klątw |
Czepiec |
|
Opis: Zmniejsza o 50% koszt rzucania zaklęć umysłu |
Złoty zegarek |
|
Opis: Zwiększa skuteczność zaklęć hipnotyzujących |
Wężowy pierścień |
|
Opis: Zmniejsza o połowę koszt rzucania błogosławieństw |
Święty medalion |
|
Opis: Chroni przed klątwami |
Różdżka negacji |
|
Opis: Chroni przed zaklęciem "Rozproszenie magii" |
Kinetyczny medalion |
|
Opis: chroni przed zaklęciami paraliżującymi" |
Kapelusz czarodzieja |
|
Opis: Przedłuża czas działania zaklęć o 10 tur |
Artefakty przydatne na mapie przygód |
Buty mobilności Nomada |
|
Opis: Zwiększają zasięg ruchu na lądzie |
Pióro dyplomaty |
|
Opis: Zmniejsza o 10% koszt poddania się |
Buty mobilności podróżnika |
|
Opis: Zwiększają zasięg ruchu na lądzie |
Pierścień mocy |
|
Opis: Regeneruje 2 punkty magii na turę |
Kompas |
|
Opis: Zwiększa zasięg ruchu na lądzie i morzu |
Teleskop |
|
Opis: Zwiększa pole widzenia bohatera o 1 pole |
Sekstans |
|
Opis: Zwiększa zasięg ruchu na lądzie i morzu |
Artefakty dodające Surowce |
Bezdenny worek złota |
|
Opis: Dostarcza 1000 sztuk złota dziennie |
Bezdenna torba złota |
|
Opis: Dostarcza 750 sztuk złota dziennie |
Bezdenna sakiewka złota |
|
Opis: Dostarcza 500 sztuk złota dziennie |
Bezdenna sakiewka siarki |
|
Opis: Wytwarza 1 jednostkę siarki dziennie |
Bezdenna sakiewka klejnotów |
|
Opis: Wytwarza 1 klejnot dziennie |
Nie wyczerpana sterta drewna |
|
Opis: Wytwarza 1 jednostkę drewna dziennie |
Bezdenna fiolka rtęci |
|
Opis: Wytwarza 1 jednostkę rtęci dziennie |
Wiecznie pełny wóz rudy |
|
Opis: Wytwarza 1 jednostkę rudy dziennie |
Bezdenna sakiewka kryształów |
|
Opis: Wytwarza 1 kryształ dziennie |
Fiszbin nieszczęścia |
|
Opis: Obniża morale |
Weksel fiskalny |
|
Opis: Płacisz 250 sztuk złota na turę |
Potworna maska |
|
Opis: Nie pozwala armiom neutralnym dołączyć do bohatera |
Cudowny Miecz |
|
Opis: +12 punktów ataku |
Cudowny Płaszcz Obrony |
|
Opis: +12 punktów obrony |
Cudowna Księga Wiedzy |
|
Opis: +12 punktów wiedzy |
Cudowna Różdżka Magii |
|
Opis: +12 punktów mocy |
Cudowna Tarcza |
|
Opis: +6 punktów ataku, +6 punktów obrony |
Cudowna Kostur |
|
Opis: +6 punktów mocy, +6 punktów wiedzy |
Cudowna Korona |
|
Opis: +4 punkty do wszystkich współczynników |
Złota Gęś |
|
Opis: Zwiększa dochód o 10000 sztuk złota na turę |
z dodatku "Price of Loyality" |
Bitewny strój Andurama |
|
Opis: +5 punktów ataku, +5 punktów obrony, +5 punktów mocy, maksymalne szczęście i morale, zaklęcie Miejski portal (Moje domyślenia: Strój pochodzi od Miecz Andurana, Napierśnik Andurama, Hełm Andurana) |
Hełm Andurana |
|
Opis: +5 punktów mocy |
Miecz Andurana |
|
Opis: +5 punktów ataku |
Napierśnik Andurama |
|
Opis: +5 punktów obrony |
Święty młot |
|
Opis: +5 punktów ataku |
Kostur czarodziejstwa |
|
Opis: +5 punktów mocy |
Legendarne berło |
|
Opis: +5 punktów mocy |
Łamacz mieczy |
|
Opis: +1 punkt obrony, +5 punktów ataku |
Ramię męczennika |
|
Opis: +3 punkty mocy, zmniejsza morale (jakby w armii byli nieumarli) |
Brosza osłony |
|
Opis: 50% ochrony przed Armagedonem i Burzą żywiołów, -2 punkty mocy |
Serce ognia |
|
Opis: 50% ochrony przed ogniem, 200% obrażeń od zimna |
Serce lodu |
|
Opis: 50% ochrony przed zimnem, 200% obrażeń od ognia |
Kula negacji |
|
Opis: Uniemożliwia rzucanie zaklęć na polu bitwy |
Top masztowy |
|
Opis: +1 punkt szczęścia, +1 punkt morale podczas walki na morzu |
Zwój zaklęć |
|
Opis: Pozwala bohaterowi użyć zaklęcia, które jest w zwoju |
Szpadel nekromancji |
|
Opis: Zwiększa zdolności nekromancji |
Kryształowa kula |
|
Opis: szczegółowe informacje o bohaterach i potworach |
|