Heroes of Might and Magic 3 na telefon komórkowy
♦ Opublikowany: 05.10.2016 o 07:08
♦ Czytany: 6044 razy
♦ Opracowany przez: Newneko2000
PODSTAWOWE DANE 


Gra Heroes of might and magic 3 została wydana na komórkę w 2008 roku w chinach. Pomimo numeru 3 w tytule, gra ta nie ma nic wspólnego z trzecią częścią, a grywalność jest bliższa pierwszym dwóm częściom. Oto kilka z wielu różnic:
  • bohaterem poruszamy naciskając co krok w jeden z czterech kierunków,

  • brak morale dla jednostek,

  • brak kontrataku w trakcie walki,

  • brak czarów na mapie,

  • brak możliwości poruszania się po wodzie,

  • gra posiada tylko jednostki ludzkie,

  • gra posiada złoto i 4 surowce – drewno, ruda, kamień i kamień szlachetny,

  • niezależnie od tego, który poziom trudności zostanie wybrany, surowców na początku zawsze będzie tyle samo,

  • nie trzeba kupować księgi zaklęć,

  • gra posiada tylko jeden zamek i kilka jednostek neutralnych,

  • nowa grafika, muzyka i nowe jednostki,

  • jednostki nie posiadają specjalnych umiejętności,

  • jednostki strzelające nie mogą być zablokowane poprzez stanięcie obok nich,

  • nowe artefakty, jednak większość niedostępna na mapie, ale poprzez cheat,

  • w zamku można kupić 5 rodzajów jednostek (z czego 4 można ulepszyć), natomiast w trakcie walki bohater może wziąć ze sobą tylko 4 rodzaje,

  • brak możliwości zwolnienia jednostki.
     

Błędy w grze:

  • nie polecam używać emulatora, ponieważ w trakcie uruchamiania katapulty gra się zatnie, więc nie można jej przejść,

  • na komórkach czasami gra może się zawiesić, gdy jakaś jednostka zostanie zabita, dlatego polecam BARDZO CZĘSTO zapisywać grę,

  • gdy wczytamy zapisaną grę, surowce lub statystyki bohatera mogą się zmienić (np 5000 tysięcy złota zamieni się na -5000, obrona bohatera 5 zamieni się na 50).
     


 

 

BUDOWLE ZAMKU

 

GRAFIKA

NAZWA

FUNKCJA

WYMAGANIA

 

Dom starszyzny

Dostarcza 500 sztuk złota dziennie

Zawsze wybudowany

 

Ratusz

Dostarcza 1000 sztuk złota dziennie

3000 złota, dom starszyzny

 

Magistrat 1

Dostarcza 2000 sztuk złota dziennie

6000 złota, ratusz

 

Magistrat 2

Dostarcza 4000 sztuk złota dziennie

12000 złota, magistrat 1

 

Szkoła polowa

Pozwala na rekrutację giermków

Zawsze wybudowana

 

Koszary

Pozwala na rekrutację piechoty

1500 złota , 5 rudy , 5 drewna, szkoła polowa

 

Koło łucznicze

Pozwala na rekrutację łuczników

800 złota, 10 drewna

 

Strzelnica

Pozwala na rekrutację łuczników weteranów

1600 złota, 20 drewna, 5 kamieni, koło łucznicze

 

Stajnie

Pozwala na rekrutację kawalerii

1200 złota, 5 rudy, 5 drewna, 5 kamieni, szkoła polowa

 

Hipodrom

Pozwala na rekrutację ciężkiej kawalerii

2500 złota, 10 rudy, 10 drewna, 10 kamieni, stajnie

 

Kolegium

Pozwala na rekrutację magów

3000 złota, 5 rudy, 10 drewna, 5 kosztownych kamieni, targ

 

Uniwersytet

Pozwala na rekrutację uczonych magów

6000 złota, 10 rudy, 20 drewna, 10 kosztownych kamieni, kolegium

 

Akademia

Pozwala na rekrutację generałów

10000 złota, 20 rudy, 20 drewna, 10 kamieni, 10 kosztownych kamieni, uniwersytet

 

Magiczna wieża 1

Uczy zaklęć pierwszego poziomu

2000 złota, 5 rudy, 5 drewna

 

Magiczna wieża 2

Uczy zaklęć drugiego poziomu

3000 złota, 10 rudy, 10 drewna, 5 kamieni, 5 kosztownych kamieni, magiczna wieża 1

 

Magiczna wieża 3

Uczy zaklęć trzeciego poziomu

4000 złota, 15 rudy, 15 drewna, 10 kamieni, 10 kosztownych kamieni, magiczna wieża 2

 

Magiczna wieża 4

Uczy zaklęć czwartego poziomu

6000 złota, 20 rudy, 20 drewna, 15 kamieni, 15 kosztownych kamieni, magiczna wieża 3

 

Targ

Umożliwia wymianę surowców

800 złota, 10 rudy, 10 drewna

 

Sklep

Umożliwia zakup artefaktów

2000 złota, 10 rudy, 10 drewna, 10 kamieni, 10 kosztownych kamieni

 

Tawerna

Umożliwia rekrutowanie bohaterów

500 złota

 

Świątynia

Zwiększa dwukrotnie szczęście bohatera przebywającego w mieście

1000 złota, 5 rudy, 5 drewna, 5 kamieni, 5 kosztownych kamieni

 

Mur 1

Dodaje obronę miasta +1

1000 złota, 10 rudy, 10 drewna

 

Mur 2

Dodaje obronę miasta +2

1000 złota, 20 rudy, 20 drewna, mur 1

 

Mur 3

Dodaje obronę miasta +3

2000 złota, 25 rudy, 25 drewna, mur 2

 




 

JEDNOSTKI

 

ZAMEK

 

Giermek

Atak: 4
Obrona: 5
Obrażenia: 1-3
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 4
Cena: 60

 

Piechota
Ulepszenie Giermka

Atak: 10
Obrona: 13
Obrażenia: 6-9
Wytrzymałość: 35
Szybkość: 6
Cena: 300



Łucznik
Strzela

Atak: 6
Obrona: 3
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 4
Cena: 100



Łucznik weteran
Ulepszenie łucznika, strzela

Atak: 6
Obrona: 4
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 15
Szybkość: 6
Cena: 150



Kawaleria

Atak: 10
Obrona: 13
Obrażenia: 12-18
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 7
Cena: 1000



Ciężka kawaleria
Ulepszenie kawalerii

Atak: 16
Obrona: 16
Obrażenia: 20-25
Wytrzymałość: 100
Szybkość: 9
Cena: 1200



Magowie
Strzela

Atak: 12
Obrona: 7
Obrażenia: 10-12
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 5
Cena: 400



Uczeni magowie
Ulepszenie magów, strzela

Atak: 12
Obrona: 10
Obrażenia: 10-12
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 7
Cena: 450



Generał

Atak: 20
Obrona: 20
Obrażenia: 40-50
Wytrzymałość: 200
Szybkość: 12
Cena: 3000







JEDNOSTKI POZA ZAMKIEM



Łucznik wyborowy
Strzela

Atak: 12
Obrona: 10
Obrażenia: 8-10
Wytrzymałość: 16
Szybkość: 7
Cena: 400



Farmer

Atak: 2
Obrona: 2
Obrażenia: 1-2
Wytrzymałość: 5
Szybkość: 4
Cena: 40



Złodziej

Atak: 8
Obrona: 3
Obrażenia: 2-4
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 6
Cena: 100



Mnich

Atak: 10
Obrona: 12
Obrażenia: 10-14
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 6
Cena: 500



Samuraj

Atak: 10
Obrona: 20
Obrażenia: 12-15
Wytrzymałość: 35
Szybkość: 6
Cena: 750



Konni jeźdzcy
Strzela

Atak: 9
Obrona: 8
Obrażenia: 3-6
Wytrzymałość: 30
Szybkość: 9
Cena: 30



Wojownik

Atak: 16
Obrona: 12
Obrażenia: 10-13
Wytrzymałość: 40
Szybkość: 7
Cena: brak możliwości kupna







ZAKLĘCIA

POZIOM 1:

 

Przyśpieszenie
4
Zwiększa szybkość danego oddziału

Siła orła
4

Zwiększa siłę ataku jednostek strzelniczych


Kamienna skóra
4
Zwiększa obronę danego oddziału

Zwolnienie
5
Spowalnia wrogi oddział

Cios
5
Zmniejsza siłę ataku wrogiego oddziału

Błogosławieństwo
4
Jednostka atakuje z maksymalną siłą




POZIOM 2:

Leczenie
8
Odnawia życie twojej jednostce

Ognisty deszcz
10
Zsyła ognisty deszcz na 9 pól


Słabość
7
Zmniesza siłę ataku wrogiej jednostki

Ślepota
8
Wróg przestaje się ruszać

Krwiożerczość
7
Zwiększa siłę ataku odziału





POZIOM 3:

Śmiertelny cios
13
Zadaje wysokie obrażenia jednemu przeciwnikowi

Łańcuch błyskawic
13
Zadaje obrażenia całej wrogiej drużynie

Teleport
10
Przenosi oddział do wybranego miejsca

Trzęsienie ziemi
15
Niszczy ściany zamku




POZIOM 4:

Zmartwychwstanie
20
Wskrzesza wybrany oddział

Armagedon
30
Zadaje obrażenia wszystkim jednostkom na polu bitwy







ZDOLNOŚCI


Logistyka
Zwiększa ilość punktów ruchu bohatera

Pierwsza pomoc
Zwiększa efektywność leczenia

Mądrość
Pozwala nauczyć się zaklęć wyższego stopnia

Magia
Zwiększa siłę magii

Dyplomacja
Zwiększa szansę na przyłączenie się obcego wojska do armii bohatera

Odporność
Zwiększa odporność na magię

Intelekt
Zwiększa ilość punktów many

Atak
Zwiększa siłę ataku jednostek bohatera

Obronę
Zmniejsza obrażenia zadawane jednostkom podczas walki

Medytacja
Odnawia kilka punktów many każdego dnia

Szczęście
Zwiększa szczęście armii

Skarbnictwo
Zwiększa dzienny przychód pieniędzy

Balistyka
Zwiększa moc katapulty




ARTEFAKTY

 

*Kod – emulator na komputerze F2 następnie wybieramy artefakty, wciskamy enter i zatwierdzamy wciskając F1. Na komórce prawy przycisk funkcyjny następnie wybieramy artefakty, zatwierdzamy i wciskamy lewy przycisk funkcyjny. Można powtórzyć kilka razy aby otrzymać wszystkie artefakty.
 

 

IKONA

NAZWA

FUNKCJA

GDZIE ZNALEŹĆ



 

Hełm

Wiedza 2

mapa


Skórzana zbroja

Obrona 2

mapa


Topór bojowy

Atak 2

mapa


Drewniana tarcza

Obrona 2

mapa


Legendarny łuk

zwiększa do dwóch razy zasięg dystansowych jednostek

sklep



 

Worek kamieni szlachetnych

dodaje 2 kamienie szlachetne dziennie

sklep



 

Worek drewna

dodaje 2 drewna dziennie

sklep



 

Czarowny portfel

500 sztuk złota dziennie

sklep


Pióro szczęścia

szczęście 2

sklep


Hełm tygrysa

atak 2 obrona 2 magia 2 wiedza 4

kod*


Pancerz tygrysa

atak 2 obrona 4 magia 2 wiedza 2

kod



 

Miecz najemnika

atak 4 obrona 2 magia 2 wiedza 2

kod



 

Ogromna tarcza

atak 2 obrona 4 magia 2 wiedza 2

kod



 

Srebrny pierścień

atak 2 obrona 2 magia 2 wiedza 2

kod


Rękawiczki

atak 2 obrona 2 magia 4 wiedza 2

kod


Buty

Szybkość 4

kod



 

Hełm pułkownika

atak 3 obrona 3 magia 3 wiedza 5

kod


Pancerz pułkownika

atak 3 obrona 5 magia 3 wiedza 3

kod


Tasak berserkera

atak 5 obrona 3 magia 3 wiedza 3

kod



 

Tarcza pułkownika

atak 3 obrona 5 magia 3 wiedza 3

kod



 

Zaczarowany pierścień

atak 3 obrona 3 magia 3 wiedza 3

kod



 

Kolcze rękawiczki

atak 3 obrona 3 magia 5 wiedza 3

kod



 

Buty szybkości

Szybkość 8

kod



 

Hełm cesarza

atak 4 obrona 4 magia 4 wiedza 6

kod



 

Pancerz cesarza

atak 4 obrona 6 magia 4 wiedza 4

kod


 
 

Dzida przerażenia

atak 4 obrona 4 magia 4 wiedza 4

kod


 
 

Tarcza cesarza

atak 4 obrona 6 magia 4 wiedza 4

kod


 
 

Złoty pierścień

atak 4 obrona 4 magia 4 wiedza 4

kod


 
 

Rękawice tygrysa

atak 4 obrona 4 magia 6 wiedza 4

kod


 
 

Wojskowe buty

szybkość 10 atak 1 obrona 1

kod

 

 

Pierścień pułkownika

atak 5 obrona 5 magia 5 wiedza 5

kod


 
 

Rękawiczki wodza

atak 5 obrona 5 magia 7 wiedza 5

kod


 
 

Buty tygrysa

szybkość 10 atak 2 obrona 2 magia 2 wiedza 2

kod


 
 

Pierścień cesarza

atak 6 obrona 6 magia 6 wiedza 6

kod


 
 

Rękawiczki cesarza

atak 6 obrona 6 magia 8 wiedza 6

kod


 
 

Buty pułkownika

szybkość 10 atak 4 obrona 4 magia 4 wiedza 4

kod

 



 

 OBIEKTY NA MAPIE


Surowce





Złoto
Drewno
Ruda
Kamień
Kosztowne kamienie



Budynki dające surowce






Kopalnia złota
Kopalnia kamienia
Kopalnia rudy
Tartak
Magiczny staw
Karczma
Dostarcza 1000 sztuk złota dziennie
Dostarcza 1 sztukę kamienia dziennie
Dostarcza 2 sztuki rudy dziennie
Dostarcza 2 sztuki drewna dziennie
Dostarcza 1 sztukę kamienia dziennie
Daje 1000 sztuk złota tygodniowo przy odwiedzinach



Budynki dające statystyki






Magiczna studnia
Rzeźba lwa
Arena gladiatorów
Świątynia obrony
Starożytna świątynia
Willa
Odnawia punkty magii
Doaje 1 do szczęścia
Dodaje 1 do ataku
Dodaje 1 do obrony
Dodaje 1 do wiedzy
Dodaje 1 do magii



Siedliska stworzeń












Pozwala na rekrutację samurajów z domowymi tygrysami
Pozwala na rekrutację konnych jeźdźców
Pozwala na złodziei
Pozwala na rekrutację farmerów
Pozwala na rekrutację łuczników wyborowych
Pozwala na rekrutację mnichów



Obiekty bitewne


Ruiny willi
Zwłoki
Mauzoleum
Przeszukanie rozpoczenie walkę, za wygraną bohater otrzyma nagrodę
Przeszukanie rozpoczenie walkę, za wygraną bohater otrzyma nagrodę
Przeszukanie rozpoczenie walkę, za wygraną bohater otrzyma nagrodę



Pozostałe





Zamek bohatera
Chatka wiedźmy
Wieża obserwacyjna
Obelisk
Skarb
Miasto gracza
Uczy losowej zdolnosci
Rozjaśnia część mapy
Daje jednorazowo 1000 punktów doświadczenia
Po zebraniu daje do wyboru złoto lub doświadczenie




AUTOR: Newneko2000
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
18.97.x.x
157.157.x.x
10.135.x.x
MSN spider
Google spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 6 gości. (Razem: 6)